TGG vs SHS

• GR-topic

This site uses cookies. By continuing to browse this site, you are agreeing to our Cookie Policy.

This board is now obsolete and has been put in read-only mode. Please follow this link to reach the new forum and register a new account.

• Ik vraag alleen maar of je ongesteld bent :P Hahaha, als je dat zelfs beledigend vind weet ik het ook niet meer..

+1 Waarschuwing: trollen/offtopic/belediging.
    ~WinnieDePoeh 26-1-2014 19:14
  • $imba wrote:

Het sturen van grondstoffen naar grotere spelers, Het uitlokken van reacties,

1 Is nooit aangekomen
    2 heb ik nooit gedaan

Kerel ik heb er een screen van , en bewijs dat je dat toegeeft in een bericht. Houd nu maar op voordat je nog verder in de problemen raakt.

Ook voor jou

Dit soort uitingen kan je voortaan achterwege laten, die hoeven we hier niet te lezen.
    Als je van mening bent dat je iets hebt dat je aan een GO kan melden, doe het dan. Maar laat dat hier verder weg.

~Valisk
  • $imba wrote:

Zijn ze ooit aangekomen dan? volgens mij niet he?
    Zoals aangegeven proberen van het bannen van onze leden, Het sturen van grondstoffen. Je heb ze verstuurt alleen snel bedacht na berichtgeving van ons dat we het gingen melden. Dus ten eerste de intentie is er, en ten tweede, als we geen bericht hadden verstuurd had jij ze ook niet terug getrokken. met als resultaat een kleine donatie aan een grote speler die waarschijnlijk onopgemerkt zou gaan door de vele berichten die we binnen krijgen door de oorlog en een ban van ons.

Alsjeblieft simba, laten we de Go's er maar naar kijken en beslissen en laat dit verder weer open voor de GR's. dit word een ja/nee verhaal wat oneindig door zal gaan ten koste van dit forum onderwerp. Ik denk dat er genoeg info is afgegeven, als je dat niet vind, maak dan maar een andere topic aan en maak de link hier bekend.

Ook deze insinuaties mag je weg laten.

~Valisk
  • *knip*

Hier heb je je bewijs, als dit geen bewijs genoeg is voor deze lage actie weet ik het ook niet meer. Zoals je daar zegt, als je het niet kan winnen kan je het niet winnen. Dan ga je het spel niet voor mensen verzieken door ze een ban op te leveren. (of in ieder geval proberen)

Dus beter ben je nu gewoon stil en lossen de GO's dit verder allemaal op.

Link naar ingame bericht verwijderd.
    ~WinnieDePoeh 26-1-2014 19:17
  • Schijnbaar is mijn antwoord verwijderd zonder enige reden te krijgen. Dus hier heb je hem nog een keer :D

*knip*

Als je daar naar kijkt zie je dat je mensen wilt laten bannen met opzet omdat je het niet kan winnen.

+1 Waarschuwing voor het plaatsen van ingame berichten en trolling.

~WinnieDePoeh 26-1-2014 19:18
  • Ik heb jullie alle 3 een waarschuwing gegeven voor de off-topic posts, de trolling en het plaatsen van ingame berichten. De optelsom van de posts was dat zeker waard. Nu weer ontopic graag, anders volgen er directe waarschuwingen.

~WinnieDePoeh

"How lucky am I to have something that makes saying goodbye so hard"
    - Winnie the pooh
  • Voorbeeld

Zeegevecht bij rome6
    (27.01.2014 16:36:24)
    ὦiard uit Alkmaar, niels1950 uit Alkmaar
    vs
    Letalis uit rome6

---------------------------------------------------------------------------------------------
    Mortier schip..........................90(-0) - Mortier schip..........................0(-32)
    Stoomram..............................104(-2) - Stoomram................................0(-5)
    Rakettenschip..........................21(-4) - Rakettenschip..........................6(-12)
    Schoepenradsnelheidsschip..............25(-0) - Schoepenradsnelheidsschip..............32(-0)
    Ballonendrager..........................6(-0) - Ballonendrager.........................21(-0)
    Tender.................................82(-0) - Tender.................................15(-0)
    Ramschip..............................98(-12) - .............................................
    Onderzeeër.............................95(-2) - .............................................
    ---------------------------------------------------------------------------------------------
    Generalen..............................-260.4 - Generalen.............................-1172.8
    Aanvalspunten............................2932 - Verdedigingspunten........................651

Winnaars: ὦiard, niels1950

Verliezers: Letalis

239 eenheden van ὦiard blokkeren de toegang tot de haven rome6

282 eenheden van niels1950 blokkeren de toegang tot de haven rome6

Het wonder Hephaistos smederij' van niels1950 is actief. (27.01.2014 16:36:24)

Aangezien Letalis geen eenheden meer over had om de frontlinie te behouden, heeft de rest van het leger zich terug getrokken.
  • Gezien de manier van communiceren binnen dit topic en alle zaken die er zijn neergezet, besproken en ook de herinneringen en warns die er door de MOD's zijn uitgedeeld.

Is dit topic vanaf nu alleen nog maar voor GR's.

Er zal geen enkel vorm van discussie meer worden toegestaan, topic is vanaf nu een GR topic.

Valisk
    trots lid Dead Rabbits
    Quo fata ferunt

Athens en NightFall super bedankt voor deze sig!

Board Administrator Ikariam.NL
    Forum regels - mail:valisk@ikariam.nl