Eerste zeegevecht van dit nieuwe jaar

This site uses cookies. By continuing to browse this site, you are agreeing to our Cookie Policy.

This board is now obsolete and has been put in read-only mode. Please follow this link to reach the new forum and register a new account.

• Eerste zeegevecht van dit nieuwe jaar

D-R heeft grote verliezen geleden tegen D-T, Valisk kant dit niet kroppen zodoende stuurt ie dan maar zijn mannetjes naar één speler om zodoende zijn Ego wat op te krikken, eens laf altijd laf. Spijtig dat ie geen lessen trekt uit het verleden hebben al zo dikwijls diep in hun holletje moeten kruipen. Hierbij nogmaals een eerbetoon aan D-T wat een mooie overwinning net na die andere oorlog die ze net hadden gewonnen.

Voorbeeld

Zeegevecht bij Typhon
      (01.01.2014 2:28:51)
      Janneken uit Typhon, Megaladon
      vs
      viking theonly1 uit druivencity

---------------------------------------------------------------------------------------------
      Ramschip.............................445(-60) - Ramschip..............................0(-100)
      Mortier schip.........................164(-0) - Mortier schip..........................0(-50)
      Stoomram.............................488(-50) - Stoomram..............................0(-100)
      Rakettenschip.........................225(-0) - Rakettenschip..........................0(-50)
      Schoepenradsnelheidsschip.............235(-0) - Schoepenradsnelheidsschip.............0(-100)
      Tender................................158(-0) - Tender.................................40(-0)
      Ballonendrager.........................50(-0) - .............................................
      ---------------------------------------------------------------------------------------------
      Generalen...............................-1500 - Generalen...............................-6060
      Aanvalspunten...........................15150 - Verdedigingspunten.......................3750

Winnaars: Janneken

Verliezers: viking theonly1

Janneken :ram: konijntjes
    • Ach kijk eens aan :)

Janneken en zijn zelfverklaarde wijsheden :br50:

Jij was de gene die tijdens onze oorlog met D-T de keuze maakte om mijn stad te blokkeren met je vloot en ook net erna.
      Dus je kunt wederom in de rol van slachtoffer kruipen en roepen dat ik D-R jouw kant op stuur. Echter de paar leden van D-R die jou bezoeken doen dit op eigen initiatief en met eigen plezier.
      trots lid Dead Rabbits
      Quo fata ferunt

Athens en NightFall super bedankt voor deze sig!

Board Administrator Ikariam.NL
      Forum regels - mail:valisk@ikariam.nl
    • Jazeker kijk eens aan,

Was het niet jij Valisk die net na de oorlog van D-T met Gmb als snoodaard de oorlog aan D-T verklaarde. *knip*

Het is volstrekt onnodig en off-topic om hier ook maar enige teamsituatie in te betrekken, laat staan een persoon af te rekenen op zijn teamfunctie.
      Hiervoor krijg je dan ook een waarschuwing voor teaminsult. alboltdrogo
    • Hallo Janneken,

Helaas zie ik je naam in negatief zin steeds vaker voorbij komen. Echter het niveau van je berichtgeving en het betrekken van Valisk zijn rol als SGO laat bij mij wel de indruk achter dat je maar wat roept zonder na te denken (of niet in staat bent om dat te doen).

Tot snel.
      leX
    • janneken wrote:

Jazeker kijk eens aan,

Was het niet jij Valisk die net na de oorlog van D-T met Gmb als snoodaard de oorlog aan D-T verklaarde.l

Als je niet weet hoe het precies zit...zeg dan niks jan ;)
      En euhmm ik ben dan wel van D-T maar geen idee wat jou vlootgevecht met D-T te maken heeft verder. De oorlog tegen DR is zooooo 2013 :whistling:

Mooi vlootgevechtje zo en een mooie buit heb je Bambam, 2014 word vast een top jaar :thumbsup:

Een meppend 2014 voor iedereen die dit leest :love:

Dank je Mell (ava), Cryptus (sig) E-mail: cleo@ikariam.nl
      Woman are Angels. And when someone breaks our wings, we simply continue to fly... On a broomstick. We're flexible like that.
    • Janneken,

Leuk je verhaal, maar het is nog steeds niets anders als hoog van de toren blazen.
      Daarbij nog steeds niets veranderd gezien je nog steeds in (je eigen) fabels gelooft.
      Ik moet ook toegeven dat nadat je op kerstavond het nodig vond om nog even langs te komen met je vloot ik nu ook met alle plezier al jou havens even langs ga :)
      Maar dat heb je wel vernomen ondertussen.
      En iets minder slijmen naar DT en je eigen problemen oplossen geeft meer respect af.

ps.
      Konijntje :ram: Janneken

Mvg DaisyNL

Stay in or memory Magnus !
      Respect for D-R and old Argos
    • Haha Jan!

Je hebt een hoop praatjes maar geen daden. Als je nou eens wat vaker op de terug knop drukt als je gebruik maakt van het forum als dat je doet tijdens een gevecht, hoef ik ook die flauwekul uitspraken van je niet meer te lezen.

Ik hoor je veelal klagen over DR en allerlei randzaken misschien moet je eens in een gevecht blijven en niet constant terug trekken. Je hebt al weet ik hoelang een generalen van 65k of hoger en je doet er niks mee. Het is niet zo dat ik wil beslissen wat jij wel en niet moet doen, maar constant klagen en vervolgens steeds wegrennen........ :growup:
      Alpha: Zeta: Lid -DZ-
      Beta: Generaal Argos Zeta Lid D-R
      Epsilon: Lid D-R

R.I.P Magnus
    • Jan,

Heb eigenlijk zeer weinig behoefte om hierop te reageren. Besmeurd enkel de geschiedenis tussen mij en ReMoD destijds. Ik ga hier dan ook geen ellenlang bericht typen. Wil je enkel vriendelijk en voor de goede vrede verzoeken om eens terug te stappen in je betere schoenen. En dan bedoel ik het gedeelte waarin je telkens, ontzettend stereotype blijft spoken over de in-game / teamfunctie die Valisk heeft. Van wat ik me weet te herinneren weet je beter. Veel beter.

Over de gevechten, haal er je voldoening uit. Ik weet dat je dit doet. Hoop dat je bootjes nog een keer gevonden worden. Mij zou je echter niet zien verschijnen. Te ver varen zal ik maar zeggen.

M.v.g

A Real Hardcore Rabbit! ( Diplomaat DR Beta )

'Er zijn nederlagen die triomfanterlijker zijn dan overwinningen.'
      - Michel de Montaigne -