DND-SAP Grootste vlootgevecht ooit. Oude record is verbroken!!

• HoF

This site uses cookies. By continuing to browse this site, you are agreeing to our Cookie Policy.

This board is now obsolete and has been put in read-only mode. Please follow this link to reach the new forum and register a new account.

• DND-SAP Grootste vlootgevecht ooit. Oude record is verbroken!!

Alle deelnemende spelers bedankt! Dit hebben we toch maar mooi samen neergezet :thumbsup:
      3316 rondjes :sh0ck:

Zeegevecht bij Tharv
      (09.12.2013 7:39:08)
      tip_7_9 uit FC Sevilla, Stekelbaars, BabzCity, Club Brugge, FC Barcelona, FC Zaragoza, FC Valencia, HaileyCity, dampewjartel uit Chemnitz, wynjewâld, drachten, jos944 uit aphanius, Stekelbaars, oryzias latipes, Chinese Danio, Paradijsvis, modderkruiper, Elrits, zonnebaars, Crusader uit , Pokermaximus uit oryzias latipes, Stekelbaars, sailma uit Swarovski, TSW marmer 3, Stekelbaars, Embio uit Stekelbaars, oryzias latipes, TSW marmer 3, De volle Druif, Embion, Embio, Embioris, ΔSeals, emborod, Tijgertje uit Cappuccino, Cappuccino, Stekelbaars, Cappuccino, jmper uit Stekelbaars, Paavo uit Stekelbaars, ZombieWolf uit Ikaros, Stekelbaars, repro uit wijnstad, Stekelbaars, Absynth uit TSW marmer 3, TSW aanbouw, Absynth Wijn, Absynth kristal, FTW, Absynth Marmer, Absynth Zwavel, TSW marmer 2, Lampenkast uit Marmer I, Zwavel I, Wijn II, Kristal I, Zwavel II, Zwavel III, Wijn I, Stekelbaars, asanka1982 uit Stekelbaars, Drogon uit Chinese Danio, Braavos, Casterly Rock, Winterfell, Castle Black, Stekelbaars, Dragonstone, hunnehunne uit hunnezwavel, hunnezwavel 2, Franky uit Stekelbaars, Tolly uit Chinese Danio, leeuwtje uit zwavel 2, Stekelbaars, alex199 uit alex199 m2, alex199 w, alex199 w2, alex199 z, alex199 k, relmers uit Stekelbaars, sterretje uit Stekelbaars, Pinkeltje, Amon-Ra I uit Neptunus, Aarde
      vs
      Maccie uit Wijnstok, polady, Chemnitz, Erebus uit Paradijs, Stekelbaars, Nieuw UDs, Whahaha, fruitvlieg, blup, Chemnitz, polady, stonehill, Rules, Assie uit blup, Hierzo, polady, Chemnitz, moggie uit Kristal I, Chemnitz, polady, 英mogs city, 英teinde vd we, DND英 julia, baasa uit fruitvlieg, blup, Chemnitz, baasa, erik001 uit Chemnitz, OkInsanity uit polady, Polis, Don PR uit Jah Town, peke uit plaag 10, Tromp, fruitvlieg, -rabar- uit polady, Hierzo, Alkmaar, Johan de Witt, Holland, 7 Provincien, friesland, otje uit , Danie uit Chemnitz, polady, Hierzo, KArthur uit sparta, Jutland, Schiermonnikoog, Hierzo, Xena uit polady, Hierzo, Wiebe uit Polis, Djadde uit Chemnitz, gerrie8888 uit fruitvlieg, polady, Hierzo, ladypiraat uit polady, Hoop, LIEFDE 3, Lisa uit , Robert45 uit Stekelbaars, olyman uit Chemnitz, Ernie uit Insula Prima, J-man85 uit Chemnitz, 100 uit DND ZwaveL, meebi uit polady, Hierzo, Warrior uit polady, Hierzo

---------------------------------------------------------------------------------------------
      Rakettenschip....................6905(-14357) - Rakettenschip....................9481(-13726)
      Katapult schip.....................2723(-116) - Katapult schip.......................1243(-0)
      Mortier schip.....................40456(-780) - Mortier schip......................46753(-97)
      Onderzeeër.........................5814(-612) - Onderzeeër.........................4498(-424)
      Schoepenradsnelheidsschip.........44047(-477) - Schoepenradsnelheidsschip...........36997(-0)
      Ballonendrager....................4426(-5194) - Ballonendrager....................8581(-4068)
      Tender...............................4492(-0) - Tender...............................8700(-0)
      Ramschip........................25830(-58297) - Ramschip........................34391(-43683)
      Stoomram.........................6564(-36405) - Stoomram........................14465(-34740)
      Vuurschip.........................387(-11566) - Vuurschip..........................605(-4832)
      Ballista schip........................602(-0) - Ballista schip........................698(-0)
      ---------------------------------------------------------------------------------------------
      Generalen..........................-1817971.8 - Generalen............................-1591103
      Aanvalspunten.......................3977757.5 - Verdedigingspunten..................4544929.5

Winnaars: moggie, peke, Erebus, KArthur, gerrie8888, baasa, Robert45, Ernie, Djadde, erik001, Don PR, J-man85, -rabar-, 100 , Assie, ladypiraat, OkInsanity, meebi, Danie, olyman, Xena, Maccie

Verliezers: Erebus, Maccie, tip_7_9, dampewjartel, jos944, sailma, baasa, Embio, Assie, Pokermaximus, moggie, Xena, Crusader, KArthur, jmper, Danie, -rabar-, Paavo, otje, Djadde, Absynth, ladypiraat, Lampenkast, erik001, OkInsanity, asanka1982, Lisa, Tijgertje, Drogon, Don PR, Wiebe, Franky, hunnehunne, Tolly, repro, gerrie8888, olyman, leeuwtje, J-man85, ZombieWolf, Warrior, alex199, 100 , meebi, Ernie, peke, relmers, Amon-Ra I, sterretje

PS: Tip, ik zie dat je 2 HOF's hebt geplaatst, maar volgens mij hadden we nog wel een paar leuke hofjes meer ;)
      Trots lid DND :monster:

Dankjewel Danté :)
    • tjah assie, ik heb nou eenmaal examens :(
      laatste examen maandag, dus denk dat ik ze dinsdag ofzo wel plaats...
      en Maccie, tjah, jullie werden telkens boos als ik mijn hep aanzette :P
      Als ik de eerste ronde van dit gevecht zag, had ik wel niet echt verwacht dat het zo ver ging komen..... prntscr.com/2awzrk
      Maar ja, toen kwam baasa erbij, en kwam dampewjartel aan mijn kant helpen :)
      Maar toen bleven jullie maar met vloten komen, een paar uur later stonden we tegen meer dan 15k schepen te vechten, dus moest toen ook wel even hulp inroepen van SAP :l0l:
      Generaal SAP

Trots lid -R-

;( RIP -Albert- ;(