Argos vs Titans - De laatste keer!

• HoF

This site uses cookies. By continuing to browse this site, you are agreeing to our Cookie Policy.

This board is now obsolete and has been put in read-only mode. Please follow this link to reach the new forum and register a new account.

• Argos vs Titans - De laatste keer!

De allerlaatste HoF van Argos met dank aan de geweldige leden van Titans. Als laatste actie op de wereld Beta wilden wij nog een laatste slag doen op sportieve basis, tegen wie anders dan tegen onze grootste 'vijand'? De leden van Titans waren allemaal zo sportief om met grote getallen naar mijn stad toe te komen om daar het afscheid van Argos te vieren. Bedankt jongens en meiden, dit was het mooiste gebaar dat jullie konden maken :)

Vannacht toch maar het Kolosje erover en Argos is nu daadwerkelijk opgeheven. Zo beschonken als ik was had ik niet in de gaten dat we exact zijn gestopt in ronde 1200:

Zeegevecht bij Desjima - Ronde 1200 / 1200

Zeegevecht bij Desjima
      (05.12.2013 5:25:16)
      leX-Magnus uit Banda besar, Gamron, Ayutthaya, MAGNUS, Boucher, Isfahan, Lydsaamheid, Marmer 4, henri-magnus uit æ Magnus-Z3, Gamron, Banda besar, æ Magnus- Z2, Lucifer Plaza, staver 3, staver 4, staver 5, staver 7, staver 8, staver 6, æ Magnus- Z1, BlackrockMagnus uit æ Magnus- Z1, æ Magnus- Z2, Grenadier uit Lucifer Plaza, PSFM uit Lucifer Plaza, New York, Rome, wrmngr-Magnus uit Lucifer Plaza, Sir Jokke uit RIP Magnus, Heil Argos, Magnuscity, Argoscity, Heaven, Vino 2
      vs
      dutcharrow uit speerpunt, drunken city, third place, second place, dranklucht, Arjo uit ۞ Titans, speerpunt, the final, Wadenoyen Z, Tiel M, Zoelen M, Geldermalsen M, Nummer 9 M, Nummer Elf M, Tien Z, Echteld W, Ophemert W, Varik W, Twaalf W, Drumpt K, robin023 uit ۞ Titans, speerpunt, Desjima, the final, ۞ Venetie, Casaa uit Thebai, the final, Hercules uit ۞ Titans, speerpunt, the final, Thebai, mars31 uit speerpunt, ۞ Titans, the final, Merxx uit ۞ Titans, the final, W31rd0 uit speerpunt, Boes uit ۞ Titans, Phoenix_Angel uit speerpunt, the final, treino uit speerpunt, the final, lesheep uit K 1, ۞ Titans, Z 1, Wijn III, erwtje uit ۞ Erwtensoep, the final, speerpunt, Lord Ares uit Thebai, ۞Polis4, Avian skywalker uit ۞ Titans, ۞ Koh Phangan, Freedom uit the final, Thunder87 uit ۞ Sparta, McFever uit the final

---------------------------------------------------------------------------------------------
      Ramschip........................27391(-17315) - Ramschip........................25719(-18126)
      Vuurschip............................47(-241) - Vuurschip............................75(-715)
      Mortier schip.......................16523(-0) - Mortier schip.......................16226(-9)
      Stoomram........................13750(-12671) - Stoomram........................10981(-15450)
      Rakettenschip.....................9475(-5442) - Rakettenschip.....................6042(-5835)
      ............................................. - Onderzeeër............................204(-0)
      Schoepenradsnelheidsschip...........11456(-0) - Schoepenradsnelheidsschip...........27274(-0)
      Ballonendrager....................4189(-1327) - Ballonendrager....................7453(-1741)
      Tender...............................2066(-0) - Tender...............................3094(-0)
      Katapult schip.......................2571(-0) - Katapult schip........................919(-0)
      ............................................. - Ballista schip........................932(-0)
      ---------------------------------------------------------------------------------------------
      Generalen...........................-581705.2 - Generalen...........................-678192.6
      Aanvalspunten.......................1695481.5 - Verdedigingspunten....................1454263

Winnaars: henri-magnus, leX-Magnus, PSFM, Grenadier, wrmngr-Magnus, BlackrockMagnus

Verliezers: leX-Magnus, Hercules, mars31, robin023, Merxx, Arjo, W31rd0, dutcharrow, henri-magnus, BlackrockMagnus, Boes, treino, Grenadier, PSFM, wrmngr-Magnus, Casaa, Phoenix_Angel, erwtje, Freedom, lesheep, Avian skywalker, Sir Jokke, Lord Ares, McFever, Thunder87

• Dat noem ik nog eens afsluiten op een hoogtepunt.

A Real Hardcore Rabbit! ( Diplomaat DR Beta )

'Er zijn nederlagen die triomfanterlijker zijn dan overwinningen.'
      - Michel de Montaigne -
    • Een hof tegen elke afspraak in.
      Wij hebben ons ook aan de afspraken gehouden zodat jullie gewoon je schepen konden toevoegen.
      Maar goed ......let it be (laat het zo zijn).

Vertaling toegevoegd bij Engels tekst
      ~NijntjePluis 07/12/2013 13:56
    • Merxx hou jij ervan om elk topic over Argos te verzieken met je uitdagende gekwaak X(
      Dit was hun laatste actie als Argos zijnde dus hou het voor een keer voor en pak je verlies

Maargoed in mijn jaren op beta heb ik maar weinig allianties gezien die zo actief en gedreven waren als Argos
      Beta zal zeker de naam Argos gaan missen maar gelukkig blijven de spelers afzonderlijk wel gewoon spelen
      Bedankt dat ik met jullie heb mogen strijden in de goede oude tijd en wie weet zien we sommige van jullie weer voorbij komen ;)

Argos zal gemist worden ;(

Greetz Marvinator
    • Jammer Marvinator van je opmerking.
      Maar je weet alles dus houden zo gaaaaaaaaap.

Je weet helemaal niks man hou dan lekker je oordelen voor je.
      Vele miljoenen heeft het gekost alleen om Argos een waardig afscheid te geven en dan krijg je zoiets.
      Ga toch lekker weg man met je onzin.

Waar was jij dan om afscheid te nemen van Argos ?
    • Het gaat hier toch niet om winst of verlies want dat was immers nooit de insteek van deze strijd. Iin deze strijd zijn we wat mij betreft allemaal winnaar:

1. Volgens mij is de sportiviteit tussen Titans en Argos nog nooit zo hoog geweest.
      2. Volgens mij is er een keurige HoF geproduceerd waar wij ons best hebben gedaan het maximale te geven. Het was immers 6 tegen 18 en we hebben zelfs het overgrote deel gevochten met 3 tegen 18.

Voor mij was het zeegevecht weer een wijze les over tactieken die wel en niet werken. Het is inmiddels 5 december en Argos is opgeheven, over <48 uur bestaat de alliantie niet meer. En ja, er zijn afspraken gemaakt maar dan kom je weer bij het feit dat beide kanten wat water bij de wijn hebben gedaan en dat er ingame ook weer het een en ander te zeuren was over landlegers die niet werden ingezet. Kortom, laten we eens stoppen met zeuren en gewoon genieten van het spel. Zoals ik al aangaf kwam ik aardig beschonken thuis vannacht en was ik er helemaal klaar mee, dus kolos + opheffing. Niet helemaal netjes, maar ook geen werelds drama!

Nogmaals bedankt Titans, de leden die hebben gestreden vonden het ERG LEUK en die gedachte wil ik ook blijven vasthouden :)
    • Ik wil ook de leden van Titan bedanken dat zij met flink veel spelers en vooral veel vloot naar ons toe zijn getrokken. Veel van jullie hebben flink veel tijd, GS, goud en vooral veel moeite erin gestoken om ervoor te zorgen dat er een zeer net afscheidsgevecht uit is gekomen.

We hebben nog nooit eerder op zo'n sportieve manier met elkaar gevochten.

Mij maakt het ook niet uit wie de winnaar is, het gaat mij erom dat we een waardig afscheid hebben gekregen en dat was niet gelukt zonder de inzet van Titan! Ik stel voor dat we er niet over gaan zeuren.

Grtz

Blackrock
      Alpha: Zeta: Lid -DZ-
      Beta: Generaal Argos Zeta Lid D-R
      Epsilon: Lid D-R

R.I.P Magnus
    • Ondanks het kolos wat wel wat frustratie heeft opgewekt vinden we het nog steeds een eer om een partij geweest te zijn in Argos hun laatste gevecht.
      Het gaat jullie allen goed en bedankt voor de jaren spel plezier.

Groet Merxx
    • Je maakt je druk om de stomste dingen Merxx
      Ik als buitenstaander ken alleen beoordelen wat ik zie
      Het gaat niet om het winnen maar om het afscheid lijk mij
      En ja waar was ik met het afscheid haha, ik heb geen uitnodiging gezien want dan had ik er zeker bij geweest

En snap je best hoor Lex jullie insteek was om 1 december al te stoppen met Argos dus als je eindelijk dan kan stoppen kan het niet door zon levensgroot gevecht die nog weken kan duren
      Dan is er na die weken misschien geen moed meer om de stekker eruit te trekken en ga je het weer moeilijker krijgen
      Succes allemaal verder
    • Leden en ex leden van argos . Het gaat jullie goed in het verleden wat heb ik een pest hekel aan jullie gehad maar ook bewondert om jullie vechtlust , wat rest is respect , Hier bij denk ik dat ik ook voor kokki spreek ,tot ziens op de slachtvelden van ikariam , Mvg peppi&kokki
    • Ook ik wil me mengen in de dankwoorden die uitgesproken zijn.

Bedankt Titans en alle andere allianties die we tegengekomen zijn zowel voor als tegen ons.

Het was een geweldige tijd, en een mooie laatste strijd. Het heeft me wel 150K goud gekost, maar dan heb je ook wel wat LOL.

Maar niet getreurd, we komen elkaar heus nog wel eens tegen :thumbsup:

Gr, Henri
      :sniper:

Alfa 9.100.000 punten Trots lid van POW
      Beta 8.200.000 punten Trots lid van D-R former member of ARGOS
      Epsilon 8.100.000 punten Trots lid van VMS
      Eta 5.700.000 punten