BroFo VS BSGOD /?/?

• Gevecht

This site uses cookies. By continuing to browse this site, you are agreeing to our Cookie Policy.

This board is now obsolete and has been put in read-only mode. Please follow this link to reach the new forum and register a new account.

• BroFo VS BSGOD /?/?

Laten we dan maar een topic openen.

Als eerst wil ik mededelen dat ik het bijzonder,.. eum ja raar vind dat BSGOD overal spelers vandaan trekt van anderen allianties, van 19 leden naar 25 leden.. + 3 buitenstaanders die wat lopen te klooien, best raar dus want het is toch BroFo VS BSGOD? en niet BroFo VS BSGOD -P- en Titan? dit verstoort de oorlog voor ons en wij vind het ook onsportief worden zo.
    Wij doen sportief, wij verwachten ook een sportiefen reactie terug!

In dit topic verwacht ik ook dat BSGOD en wij zelf de gevechten neerzetten die ook echt iets hebben opgelevert, geen gevechten van bijvoorbeeld 1000 generalen schade..

Mvg Cas

Fan Art Helper | GIMP | Vragen over Fan Art in me PM
    Bedankt Sasuke voor deze Signature :D
  • Als buitenstaander vond ik het al zo vreemd dat Brofo de oorlog verklaarde aan BSGOD. Leek erop dat Brofo een makkelijke tegenstander uitkoos om snel winst te behalen en nu het wat gelijkwaardiger wordt begint te wiebelen. Stelletje helden ;)
  • Hi Sandrosnike

Dat heb je duidelijk fout je je verwacht echt te veel van BroFo ook
    BSGOD is een waardig tegenstander maar zodra en allerlei anderen gaan helpen word het voor ons niet moelijk maar gewoon lastig
    We geven ook voorloopig niet op.

je hebt wel een beetje de pik op mij hea?

mvg cas
    (verzonden vanaf me mobiel :s)

• Ik kan het toch niet laten om ook een reactie te plaatsen.

Ik heb geen mening over het feit dat er titan leden overstappen naar bsgod dat mogen brofo en bsgod zelf uitvechten :thumbup: . Maar sandro wat een onzin uitspraak van je, eigenlijk zeg je nu dat bsgod een flut alliantie is ??? Wie zegt dat bsgod zich niet prima had kunnen verweren tegen brofo????? Het feit dat ze een paar miljoen punten meer hebben zegt ook totaal niks dat zou jij toch moeten weten. :growup:

sandrosnike wrote:

Leek erop dat Brofo een makkelijke tegenstander uitkoos om snel winst te behalen en nu het wat gelijkwaardiger wordt begint te wiebelen. Stelletje helden ;)

Waar doel je op ? Het feit dat brofo meer punten en wat meer leden heeft ? Ik hoop niet dat je op dezelfde manier beredeneert als jullie eigen oorlog dadelijk gaat beginnen.
    Alpha: Zeta: Lid -DZ-
    Beta: Generaal Argos Zeta Lid D-R
    Epsilon: Lid D-R

R.I.P Magnus
  • Ochja, we zijn gewoon lekker aan het knokken. Dat we (BSGOD) er 3 (ja het zijn er maar 3) spelers bij heeft mag geen enorm bezwaar zijn. De helpers hebben een historie bij de alliantie en zijn gewoon nog goed begaan met ons. Moet niet teveel geks achter gezocht worden :) BroFo heeft nog steeds 12 miljoen punten meer, wat procentueel behoorlijk wat is op de 64 miljoen totaal.

Anyway, knokze :)

Zeegevecht bij CalvinTown
    (04.11.2013 0:20:12)
    -Cascan6- uit Lissabon, La Furia, henkievpk uit CalvinCity
    vs
    Vlammetje uit CalvinTown, CalvinCity

---------------------------------------------------------------------------------------------
    Ramschip............................531(-252) - Ramschip............................150(-330)
    Mortier schip.........................137(-0) - Mortier schip.........................168(-0)
    Stoomram............................456(-280) - Stoomram............................205(-187)
    Rakettenschip.........................23(-48) - Rakettenschip.........................99(-26)
    Onderzeeër.............................0(-55) - Onderzeeër..............................0(-1)
    Schoepenradsnelheidsschip............73(-115) - Schoepenradsnelheidsschip.............150(-0)
    Ballonendrager........................10(-32) - Ballonendrager.........................50(-3)
    Tender.................................46(-0) - Tender.................................13(-0)
    Vuurschip............................54(-104) - .............................................
    ---------------------------------------------------------------------------------------------
    Generalen............................-12711.8 - Generalen.............................-6970.2
    Aanvalspunten.........................17425.5 - Verdedigingspunten....................31779.5

Winnaars: -Cascan6-, henkievpk

Verliezers: Vlammetje (ik vind het niet erg om een verlies toe te geven)
  • Hey Cascan,

Heb een tijd zitten twijfelen om wel of niet te reageren...maar kan het niet laten.

Ben wel de laatste die weg loopt van een gevecht...maar ben wel iemand die vind het het sportief moet zijn en blijven.
    En dat sportieve...daar zijn we niet echt goed mee begonnen he...

Zou heel graag even heel duidelijk willen maken dat niemand hier bij BSGOD om maar enige hulp heeft gevraagd van andere spelers.
    De spelers die aangeschoven zijn hebben dit geheel uit zichzelf gedaan en daar zijn wij als alliantie ze ook heel dankbaar voor.
    Zonder hun was het al gelijk na het eerste weekend afgelopen. Simpel weg omdat we met te weinig actieve spelers zijn en het als een volslagen verassing kwam.
    Wat niet weg neemt dat we niet zouden hebben gevochten tot ons laatste speertje.
    Wat actie na een tijd stil zijn vinden wij heel niet erg...zolang we maar aardig blijven voor elkaar.
    We zijn allemaal leuke spelers denk ik zo en ben erg van het respect naar elkaar toe.
    Laat dat iemand niet weg nemen...wordt het spel niet leuker op.

Tot nu toe verloopt het geloof ik wel gelijkwaardig.
    En snap heel die bombarie er om heen ook niet.
    Ben niet helemaal doof en hoor echt wel dat dit gevecht bij andere spelers heel wat los maakt...al snap ik het niet...denk dan jeetje waar maken we ons druk om.
    Laat sommige toch gewoon een leuk gevecht houden zonder al dat gepiep.

Zou dus zeggen...op naar nog een paar mooie gevechtsrapporten...

Voor degene die toch willen piepen of wat dan ook...
    Dan heb ik hetzelfde te zeggen als wat ik tegen mijn bengels zeg...pak een bal en ga buiten spelen...tis goed weer :)

Mvg Kleintje
    Trots Leider BSGOD
  • Kleintje vertelt precies wat ik bedoelde met een ongelijke strijd. Inderdaad, het aantal punten spelen geen rol. Maar de ander de gelegenheid geven zich voor te bereiden is wel zo netjes, helemaal als die een maatje kleiner is.

Zoals Marvin al aangeeft heb ik en mijn mede alliantie-genoten geen ambities om de overstap te maken richting BSGOD. Wij hebben 2 weken geleden GMB verslagen en mogen nu aan de bak tegen D-R. We hebben er zin in! :minigun:
  • Vlammetje wrote:

BroFo heeft nog steeds 12 miljoen punten meer, wat procentueel behoorlijk

Nee er zijn ook 2 leden die niks doen.. die ik ben van plan te kicken en die zijn al -14mil bijna

En kleintje
    Ik weet dat je niemand hebt uitgenodigt, ik blijf dus gewoon met alle respect normaal tegen je praten, maar het is mij meer gericht op de spelers die niet eens in bsgod zitten, Nu komt Dali in eens en THUNAR, deze 2 bijvoorbeeld verpesten het aan ons kant dan weer terwijl ze helemaal niet in BSGOD zitten,

Ik heb er ook echt niks tegen dat er Titanen naar bsgod zijn gegaan, en je hebt gelijk anders was de ''oorlog'' allang voorbij, maar zoals het nu gaat, word het lastig, lastig voor ons beide, ik hoop ook dat er verbeteringen plaats zullen vinden.

Ik wens bsgod dus altijd nog succes

• Even om het plaatje volledig te krijgen hoor. Hoeveel spelers van BSGOD heb jij in de gevechtsrapporten gezien? Ook geen 25 dacht ik :) Dat kost bij ons net zo goed miljoenen punten. Je gaat er kennelijk van uit dat wij een volledige bezetting hebben, ookal is het geheel onverwacht deze oorlog, en dan vind je jezelf in je eigen geplande oorlog gehandicapt. Natuurlijk :)
  • Jeetje wat erg. Nu heb je in ieder geval tegenstand. Het had toch zonde geweest als al jullie goud zomaar voor jan doedel weg gestroomd was omdat jullie geen eenheden zouden verliezen op de amper eenheden die wij als tegenstand hadden geboden?
  • Over en weer gewoon gezellig houden. Lekker knokken en niet zo klagen. Als je niet kan vechten in deze game is er toch niks aan. Maar ja dat vind ik dan. Ik vind dat dat vechten zo over en weer lekker gaat ga zo door ik lust jullie rauw. ;) :D

Member of [Danger Zone -DZ- op Zeta
    Je bent ze vast wel eens
    tegen gekomen. :D

Only the dead have seen the end of war.
  • Volgens mij ging er wat mis in de lijst winnaars/verliezers...maar toch...
    Mooi gevecht voor beide partijen...

Zeegevecht bij 3-polis
    (14.11.2013 2:52:16)
    arguseye uit kleintje vier, prinsenland, treino uit kleintje negen, La Furia, Bezig Bijtje, El Fuerte, ۞ City IV, Kleintje uit kleintje vier, kleintje negen, kleintje, kleintje drie, kleintje twee, dutcharrow uit kleintje vier, de negende, lesheep uit K 1, Kreefje uit Lissabon, kleintje vier, Los Angeles, danju uit Necropolis, Bigbear uit Bezig Bijtje, TheBlackSnake uit assassin, Joni uit Hommel, Dali uit Polis, Vlammetje uit Titanino, Silence uit Titanino
    vs
    jessica- uit marm I, Sulfurius, Wesp, Necropolis, onder de toren, pyriet, Zwavel I, marmII, marmIII, wijn I, glasgrot, Neef Herbert uit ΩBorgSphere1of0, Wesp, Spele Dingetje, Sulfurius, Gele Sneeuw, henkievpk uit Jeff City, onder de toren, Scrooge uit Polis, SpeedyG uit onder de toren, Maragan uit Vorst, rick-v uit Sulfurius, blaze20 uit D02

Ramschip...........................546(-3577) - Ramschip...........................876(-3661)
    Vuurschip............................23(-154) - Vuurschip...........................163(-399)
    Mortier schip.......................1920(-70) - Mortier schip......................3209(-266)
    Stoomram...........................658(-1720) - Stoomram...........................425(-1878)
    Rakettenschip......................309(-1155) - Rakettenschip........................34(-582)
    Onderzeeër............................52(-21) - Onderzeeër..........................349(-322)
    Schoepenradsnelheidsschip............1508(-0) - Schoepenradsnelheidsschip...........1686(-57)
    Ballonendrager......................563(-110) - Ballonendrager......................445(-123)
    Tender................................366(-0) - Tender................................581(-0)
    Katapult schip.........................86(-0) - Katapult schip.........................68(-0)
    Ballista schip........................102(-0) - Ballista schip.........................15(-0)
    Generalen..............................-97532 - Generalen............................-98418.4
    Aanvalspunten..........................246046 - Verdedigingspunten.....................243830

Winnaars: Kleintje, dutcharrow, treino, lesheep, Kreefje, danju, Vlammetje, Dali, TheBlackSnake

Verliezers: dutcharrow, arguseye, henkievpk, Scrooge, Neef Herbert, jessica-, treino, Kleintje, SpeedyG, TheBlackSnake, Joni, Maragan, Kreefje, Silence, rick-v, Bigbear, Vlammetje, Dali, blaze20