BroFo VS BSGOD /?/?

• Gevecht

This site uses cookies. By continuing to browse this site, you are agreeing to our Cookie Policy.

This board is now obsolete and has been put in read-only mode. Please follow this link to reach the new forum and register a new account.

• Hey allemaal

Wil ik een mooi gevecht plaatsen zijn ze me voor...pfffff ;)

Maar iedereen gefeliciteerd met het mooie gevecht in Wesp.

En met iedereen bedoel ik alle spelers die daar aanwezig waren..denk dat winnaars en verliezers niet helemaal op zijn plaats zou zijn.

Elke speler die zich in heeft gezet voor dat gevecht heeft bijgedragen aan een mooi resultaat.

Iets waar we allemaal best trots op mogen en kunnen zijn.

Dus al het gemopper vergeten....want zonder al die inbreng was het nooit tot zoiets moois gekomen.

En nogmaals...BroFo...bedankt voor de gevechten.

Denk dat iedere speler voor zich er wel wat weer van heeft opgestoken

Mvg Kleintje

Leider BSGOD
  • Treino wrote:

En hier is ie dan, iedereen die de gevechten op het forum heeft bij gehouden zit er op te wachten.

Maar na 1125 rondes, vele wonders, ontelbare boten (die nu op de bodem bij Wesp liggen, voor de wrakken duikers onder ons) kwam er een einde aan (ik denk) het grootste zeegevecht op Beta ooit! De dappere strijders van Brofro wilden maar niet opgeven de eigenwijze strijders van BSGod even min.

Maar zoals altijd komt aan al het mooie een eind. (gelukkig want mijn schatkist is nu voor de helft leeg)

Zoals jullie zien zit er wel een klein bug in, want zoals met alle gevechten deze oorlog (wat ook wel de werkelijkheid is in een oorlog) zijn de winnaars ook de verliezers.

---------------------------------------------------------------------------------------------
    Ramschip.........................9252(-14989) - Ramschip.........................8943(-13922)
    Vuurschip...........................103(-981) - Vuurschip..........................637(-3787)
    Mortier schip.......................11218(-8) - Mortier schip......................9234(-210)
    Stoomram..........................8758(-8503) - Stoomram..........................5397(-9969)
    Rakettenschip.....................2092(-5571) - Rakettenschip......................468(-4392)
    Onderzeeër..........................480(-117) - Onderzeeër.........................2074(-842)
    Schoepenradsnelheidsschip...........10434(-0) - Schoepenradsnelheidsschip............8048(-0)
    Tender...............................1676(-0) - Tender...............................1938(-0)
    Ballista schip........................580(-0) - Ballista schip.......................761(-87)
    Katapult schip.......................1598(-0) - Katapult schip........................155(-0)
    Ballonendrager.....................3171(-562) - Ballonendrager.....................2296(-928)
    ---------------------------------------------------------------------------------------------
    Generalen...........................-459365.8 - Generalen...........................-503609.4
    Aanvalspunten.......................1259023.5 - Verdedigingspunten..................1148414.5

Winnaars: Black Ops, treino, Kleintje, Vlammetje, Martorius, Coldfire, roelando, TheBlackSnake, Joni, danju, Silence, GrazyFrog, dutcharrow, Djadde, Gerard, lesheep, Ecofarmer

Verliezers: arguseye, GrazyFrog, Neef Herbert, treino, Maragan, Vlammetje, Scrooge, jessica-, Bigbear, dutcharrow, SpeedyG, Kreefje, Orval, Joni, rick-v, Darknight, Coldfire, Ecofarmer, henkievpk, Silence, steven009, lesheep, Royboy714, jvlking, Martorius, WarLord, TheBlackSnake, -Cascan6-, THUNAR, Black Ops, Djadde, Dali, Merxx, Kleintje, robin023, Arjo, danju, Ultramundane, blaze20

Zonder de inzet van beide partijen was dit nooit gelukt, ik heb er veel plezier in gehad!
    BroFro & BSGod Bedankt het was een leuke en sportieve strijd we hebben ons niet gek laten maken door alle opmerkingen op het forum.

Treino, dat is geen bug hoor ;)
    De mensen die zich terug trekken uit een gevecht, bv. om te herladen, komen altijd bij de verliezers te staan ook al hebben zij ook gewonnen. Dat is al heel lang zo ;) .
  • Whahaha... Neefje toch! Ik snap je punt maar die fase zijn we al voorbij... zonder die anderen was het lang zo gezellig geworden toch? En had jij veel minder kunnen kelderen ^^
    Ga lekker even langs tante Til... beetje kloddertje roze hier, kloddertje roze daar en je bent weer relaxt :love:
    We zien je snel terug hoor... mis de bamihapjes ;(

Crazy Rabbits I Danger Zone

thanx for the sig il Corvo
  • Het was weer eens genieten ^^ Ik ben erg blij dat ik veel nieuwe, leuke en sterke spelers heb kunnen ontmoeten en een erg leuke strijd heb kunnen voeren. Nu weer snel bouwen, want ik heb tijdens deze oorlog nog genoeg mankementen aan mijn account gevonden :P
  • Ondanks de het vele modder gooien (ook vanuit mij). Moet ik toch zeggen dat dit wel een erg mooi gevecht is. Dit hebben jullie vanuit beide kanten goed volgehouden :thumbsup: :thumbsup: .
    Alpha: Zeta: Lid -DZ-
    Beta: Generaal Argos Zeta Lid D-R
    Epsilon: Lid D-R

R.I.P Magnus
  • Neef Herbert wrote:

Sorry kon het niet laten........nou ik wel alleen mijn alter ego :monster: niet en die liep al 3 dagen te springen in mijn hoofd en liet me struikelen

en ineens stond het op het forum. :pillepalle:

Iedereen heeft dat wel eens. en uiteindelijk is niemand alleen ;)
    Het was echt een geweldige gevecht, en ingame was gelukkig de respect hoog, door verschillende spelers uit verschillende allianties.

Made by: ramosfan

SGO: Zeta - Kappa
    IRC OP

ancalagon@ikariam.nl