Dnd Vs -Sap-

• Oorlogstopic

This site uses cookies. By continuing to browse this site, you are agreeing to our Cookie Policy.

This board is now obsolete and has been put in read-only mode. Please follow this link to reach the new forum and register a new account.

• Beste kong

ik heb respect voor alle spelers en extra veel voor de oud BIA en TEA spelers

maar in een oorlog aanvallen op een vijandige alliantie valt zelfs bij mij slecht
      e n ik ben echt niet heilig in oorlogen absoluut niet

maar in een oorlog mengen en je wraak nemen op een speler doe je niet naar mijn inziens

maar laten we een vriendelijke oorlog niet laten verzieken met een topic modder
    • @ Allen die het betreft.

Ik heb de geschiedenisboeken er eens op nageslagen en kom toch maar weinig sportieve, eerlijk verlopen en "schone" oorlogen tegen :phatgrin:

Wel veel oorlogen gevuld met leed, gevoerd door steeds wisselende allianties, vol met verrassingsaanvallen, nabijten als de tegenstander op zijn knieën zit, strijdend tot de laatste man en met een diepgewortelde haat jegens de tegenstander(s). De oorlogen die hier op Ikariam gevoerd worden lijken wel geregisseerd en plaats te vinden in Utopia in plaats van in Dystopia. En dat terwijl een van de basale voorwaarden voor Utopia vrede is 8o

Dus ontsla al die legers en handel en discussieer elkaar dood :wacko:

Grtz,
      Sinured

p.s. o ja en om ontopic te komen.......topgevechten SAP en DND. We hebben maar weer eens gezien wie de vriendelijkste, gezelligste, best strijdende nummer 1 alliantie van Gamma is. SAP succes met de wederopbouw en voor wat betreft DND :censored:

"Nescitis quo hora dominum veniet"
    • Bedankt Sinured

wij doen dan ook ons best om het leuk vriendelijk en gezellig te houden wijn zijn niet alleen super active maar ook super aangenaam in mijn ogen

mvg Absynth
    • Zoals Poker al aangaf, is er nog steeds 1 vlootgevecht gaande. We zouden het zo'n beetje laten doodbloeden en dan allemaal lekker naar huis om na te genieten van deze heerlijke top-oorlog!
      Nogmaals BEDANKT SAP, en DND uiteraard ook! :thumbsup:
      Maar o jee..... Hoe groter het gevecht wordt, hoe meer er bij sommigen de hoop ontstaat om het record te verbreken. OEF! :ill:
      Wij, van DND, hebben nu besloten om met vernieuwde energie weer volop door te gaan. Niet met als 1e doel het record te verbreken, maar om simpelweg het gevecht winnend af te sluiten! Wie weet duurt het nog zo lang, en pakken we samen het record alsnog, maar das niet ons uitgangspunt.
      Dusszz... Let's Go Again! :missilelauncher:
      Beide partijen opnieuw succes gewenst voor de Grote Finale!
      Huidige stand prntscr.com/24jzbp

Dankjewel Kong, voor je vriendelijke woorden. Bij mij laaide de hoop gelijk op dat het in de toekomst ooit weer es goed zou komen tussen ons. Maar even later werd dat door je alligenoot alweer bruut de grond ingestampt......

sinured wrote:

Ik heb de geschiedenisboeken er eens op nageslagen en kom toch maar weinig sportieve, eerlijk verlopen en "schone" oorlogen tegen :phatgrin:

Wel veel oorlogen gevuld met leed, gevoerd door steeds wisselende allianties, vol met verrassingsaanvallen, nabijten als de tegenstander op zijn knieën zit, strijdend tot de laatste man en met een diepgewortelde haat jegens de tegenstander(s).
      Goh sinured, door wat voor soort mensen zou dat nu toch komen?

Vriendelijke groet,
      assie
      Trots lid DND :monster:

Dankjewel Danté :)
    • SAP top gevochten! Jullie hebben de nummer 1 positie in aanvalspunten, zowel individueel en als alliantie. Extra veel respect omdat jullie met bijna de helft aan goud zijn gestart en ook nog eens een heeeeel stuk kleiner zijn, top!!

Succes met de wederopbouw, volgens mij gaat er tussen anderen nog wat volgen;-)

Cheers.
    • beste DND ers ,

ik ben niet zon forumganger ,maar wil toch even mijn dankwoord uitbrengen naar jullie alliantie.

zeer sportieve oorlog , en persoonlijk voor mij de allerleukste tot nu toe in mijn ika carriere.

vanaf dag 1 tot nu volop gevechten, ben nog nooit zo snel van mijn vloot afgekomen. haha

wij als SAPpers hebben gestreden voor wat we waard waren , en dat is wederom weer goed gelukt.

we gaan nog even voluit voor het grote vlootgevecht , om nog een mooier resultaat neer te zetten.
      ex-LEIDER -SAP-
    • Hierin volg ik je Damp.

Leuke oorlog en zeker goed verlopen! Lekker gevochten :) en nog lekker aan het vechten.. 14dagen is t gevecht al bezig en dit zou niet kunnen zonder volle inzet van 2 stevige allianties ;)

Grtz
    • ff tussenstandje:

:minigun: :missilelauncher: :sniper: :rocketlauncher:

Zeegevecht bij Tharv
      (18.11.2013 22:54:14)
      tip_7_9 uit Club Brugge, Chemnitz, Swarovski, FC Sevilla, FC Valencia, HaileyCity, BabzCity, Chinese Danio, dampewjartel uit wynjewâld, Polis, Chemnitz, fryskepeallen, mûnein, wergea, drachten, jos944 uit Stekelbaars, FC Sevilla, Chinese Danio, Chemnitz, Paradijsvis, modderkruiper, aphanius, oryzias latipes, Elrits, zonnebaars, Crusader uit Chemnitz, Stekelbaars, FC Sevilla, Jerusalem, Pokermaximus uit oryzias latipes, Stekelbaars, Flush, Showdown, sailma uit Swarovski, TSW marmer 3, Embio uit oryzias latipes, aphanius, TSW marmer 3, Embio, Embion, Embioris, emborod, ΔSeals, De volle Druif, Tijgertje uit drachten, Glazig, Cappuccino, Cappuccino, Cappuccino, Cappuccino, Cappuccino, Cappuccino, Cappuccino, Cappuccino, Chinese Danio, jmper uit Club Brugge, Paavo uit Club Brugge, ZombieWolf uit Ikaros, Chinese Danio, Annewijnia, Fort Boke, repro uit wijnstad, Basis, Absynth uit FTW, TSW aanbouw, Absynth kristal, Absynth Zwavel, TSW marmer 2, TSW marmer 3, Lampenkast uit Stekelbaars, Zwavel II, Zwavel I, Zwavel III, Marmer I, Marmer II, Wijn II, Kristal I, asanka1982 uit Stekelbaars, Chemnitz, toledo town 4, toledo town 6, toledo town 3, toledo town 7, toledotown, toledo town1, toledo town 2, Drogon uit Chinese Danio, Braavos, Casterly Rock, Castle Black, Dragonstone, Winterfell, Kingslanding, hunnehunne uit Stekelbaars, hunnezwavel, hunnezwavel 2, Franky uit TSW marmer 3, Stekelbaars, Tolly uit Chinese Danio, leeuwtje uit zwavel 2, Marmer 2, alex199 uit alex199 m2, alex199 k, alex199 z, alex199 w
      vs
      Maccie uit Δ Snertkoffie, LAB Jack, polady, Marmstok, Kristalstok, Marmoleum, Marmbelt, Wijnstok, Dieci zwavel, Zwacht, Marmdump, El vino 3, Vino specialo, Erebus uit Paradijs, Stekelbaars, Nieuw UDs, fruitvlieg, Wa doen we hier, Whahaha, Handelaar Nr1, Rules, Assie uit PolAs, Kristal I, gezellig hier, fruitvlieg, LAB Jack, Chemnitz, polady, Tharv, moggie uit DNDBlue Café, Kristal I, KLMY, 英teinde vd we, fruitvlieg, Chemnitz, baasa uit Polis, halohalo, fruitvlieg, feest, b steen, b wijn, baasa, Chemnitz, Polis, b kristal, bus stop1, bsteen2, polady, erik001 uit halohalo, Fort Duckburg, OkInsanity uit Polis, polady, Oudwoude, Zwaagwesteinde, Don PR uit Babylon, Morgan Heritage, peke uit plaag 10, Tromp, -rabar- uit sparta, De Ruyter, Tromp, Poolster, Johan de Witt, polady, otje uit Kitzbuhel, Danie uit Daan3, fruitvlieg, Polis, Kristal I, Chemnitz, polady, KArthur uit sparta, LAB Jack, Spionnenvanger, Texel, Jutland, Xena uit alex199 k, Chemnitz, polady, fruitvlieg, Fără nume, Wiebe uit Polis, Suzanne, Daantje, Happy Hour, Chemnitz, Wijntje, Djadde uit fruitvlieg, Spionnenvanger, Chemnitz, Δ Onyx, Δ Garnet, Δ GerbilsWijn, Δ PurpleSocks, Δ Purple Tease, Δ Erg Warm, gerrie8888 uit fruitvlieg, Winterfell, gezellig hier, polady, ladypiraat uit alex199 k, polady, Stekelbaars, Chemnitz, LIEFDE 3, Hoop, GELOOF 2, IJVER 4, WRAAK 11, WIJSHEID 6, HEBZUCHT 7, MOED 5, MACHT 10, VERTROUWEN 9, TROTS 8, Lisa uit Swarovski, Chemnitz, Robert45 uit Stekelbaars, olyman uit Stekelbaars, Ernie uit Insula Prima, Esdoornheuvels, J-man85 uit Chemnitz, 100 uit DND ZwaveL, meebi uit polady, Warrior uit polady

---------------------------------------------------------------------------------------------
      Rakettenschip.....................2081(-5377) - Rakettenschip.....................5059(-5557)
      Katapult schip........................864(-3) - Katapult schip........................876(-0)
      Mortier schip.....................15167(-297) - Mortier schip......................17990(-59)
      Onderzeeër.........................1026(-356) - Onderzeeër.........................1222(-224)
      Schoepenradsnelheidsschip.........17618(-477) - Schoepenradsnelheidsschip...........15340(-0)
      Ballonendrager....................2096(-1967) - Ballonendrager....................4031(-1666)
      Tender...............................1738(-0) - Tender...............................3610(-0)
      Ramschip........................18980(-23135) - Ramschip........................16556(-18973)
      Stoomram.........................2405(-15173) - Stoomram.........................6645(-14282)
      Vuurschip............................71(-980) - Vuurschip............................11(-172)
      Ballista schip........................407(-0) - Ballista schip........................258(-0)
      ---------------------------------------------------------------------------------------------
      Generalen.............................-708451 - Generalen...........................-646789.8
      Aanvalspunten.......................1616974.5 - Verdedigingspunten..................1771127.5
      ex-LEIDER -SAP-
    • Absynth wrote:

Beste kong

ik heb respect voor alle spelers en extra veel voor de oud BIA en TEA spelers

maar in een oorlog aanvallen op een vijandige alliantie valt zelfs bij mij slecht
      e n ik ben echt niet heilig in oorlogen absoluut niet

maar in een oorlog mengen en je wraak nemen op een speler doe je niet naar mijn inziens

maar laten we een vriendelijke oorlog niet laten verzieken met een topic modder

altijd leuk als er iemand iets roept terwijl hij er het verhaal achter niet kent :P

on topic: ziet er goed uit;)
      als jullie maar de record niet afpakken:P
    • Sorry Kong..

Kong..

Ik wil je niet ongerust maken.. :P

---RONDE 1461---

En het ziet er niet naar uit dat dit het snel over zal zijn.. Al 2 weken bezig..

We gaan jullie record verbreken en er nog een hoopje bijdoen! :D

Groetz
      Tijgertje
    • Thumi wrote:

Kong..

---RONDE 1461---

En het ziet er niet naar uit dat dit het snel over zal zijn.. Al 2 weken bezig..

Groetz
      Tijgertje

beter komt die bug effe aanzettenxP
    • kong wrote:

Thumi wrote:

Kong..

---RONDE 1461---
      [img][/img]

Groetz
      Tijgertje

beter komt die bug effe aanzettenxP

Voordeel voor hun is dat die Bug er als het goed is eindelijk uit is.. Maar goed, onze was zonder onderlinge afspraken die van hun met aldus tijgertje :P.
      STOP
    • De bug zou verholpen moeten zijn ->zodat het langer meegaat<- niet volledig dus.. Maargoed, even zien tot waar dit juist is ;)

Groetz
      Tijgertje

& Sjon, We hadden genoeg maar een lopend gevecht breek je toch niet af? ^^ We gaan deze even lekker winnen ^^
    • Eigenlijk is deze ook zonder onderlinge afspraken hoor, toch niet veel meer afspraken dan tussen TMP en LAB..
      Hier nog eens een tussenstand :minigun:

Zeegevecht bij Tharv
      (23.11.2013 19:39:11)
      tip_7_9 uit FC Sevilla, BabzCity, Stekelbaars, dampewjartel uit Chemnitz, wynjewâld, mûnein, wergea, fryskepeallen, dampezwavel, jos944 uit aphanius, oryzias latipes, Stekelbaars, Crusader uit Chemnitz, Stekelbaars, FC Sevilla, Jerusalem, Pokermaximus uit oryzias latipes, Tharv, Stekelbaars, Flush, sailma uit Swarovski, TSW marmer 3, Embio uit oryzias latipes, TSW marmer 3, Embioris, De volle Druif, Embion, ΔSeals, Stekelbaars, Tijgertje uit Cappuccino, Cappuccino, Cappuccino, Stekelbaars, jmper uit Club Brugge, Stekelbaars, Paavo uit Club Brugge, ZombieWolf uit Ikaros, Chinese Danio, Annewijnia, Fort Boke, Stekelbaars, repro uit wijnstad, Stekelbaars, Absynth uit TSW marmer 3, Lampenkast uit Stekelbaars, Zwavel I, Marmer I, Marmer II, Zwavel III, Wijn II, Kristal I, Zwavel II, Wijn I, asanka1982 uit toledo town 4, toledo town 3, toledo town 7, toledotown, toledo town1, toledo town 2, toledo town 6, Stekelbaars, toledo town 8, Drogon uit Chinese Danio, Braavos, Casterly Rock, Winterfell, Castle Black, Kingslanding, Dragonstone, Stekelbaars, hunnehunne uit hunnezwavel, Franky uit Stekelbaars, Tolly uit Chinese Danio, leeuwtje uit zwavel 2, Stekelbaars, alex199 uit alex199 m2, alex199 k, alex199 z, alex199 w, alex199 w2, relmers uit Stekelbaars
      vs
      Maccie uit polady, Marmstok, Marmoleum, Marmbelt, Wijnstok, Dieci zwavel, Kristalstok, Marmdump, El vino 3, Vino specialo, Zwacht, Erebus uit Paradijs, Stekelbaars, Nieuw UDs, fruitvlieg, Wa doen we hier, Whahaha, Handelaar Nr1, Rules, Assie uit Chemnitz, polady, moggie uit DNDBlue Café, KLMY, 英teinde vd we, Kristal I, fruitvlieg, baasa uit fruitvlieg, feest, erik001 uit halohalo, Fort Duckburg, OkInsanity uit Polis, polady, Zwaagwesteinde, Oudwoude, Muntsjesiel, Buitenpost, DND stadje, Don PR uit , peke uit plaag 10, Tromp, -rabar- uit polady, otje uit , Danie uit Chemnitz, polady, KArthur uit sparta, Texel, Jutland, Xena uit polady, Wiebe uit Polis, Chemnitz, Djadde uit Δ Onyx, Chemnitz, gerrie8888 uit fruitvlieg, polady, ladypiraat uit polady, Lisa uit , Robert45 uit Stekelbaars, olyman uit , Ernie uit Insula Prima, Esdoornheuvels, J-man85 uit Chemnitz, 100 uit DND ZwaveL, meebi uit polady, Warrior uit polady

Rakettenschip.....................3700(-7567) - Rakettenschip.....................6537(-7578)
      Katapult schip.......................1404(-3) - Katapult schip........................967(-0)
      Mortier schip.....................22387(-297) - Mortier schip......................25585(-59)
      Onderzeeër.........................2338(-356) - Onderzeeër.........................2306(-230)
      Schoepenradsnelheidsschip.........24667(-477) - Schoepenradsnelheidsschip...........20695(-0)
      Ballonendrager....................2914(-2802) - Ballonendrager....................5578(-2382)
      Tender...............................2569(-0) - Tender...............................4838(-0)
      Ramschip........................26493(-31250) - Ramschip........................19809(-25120)
      Stoomram.........................4212(-20773) - Stoomram.........................7773(-19665)
      Vuurschip...........................87(-1794) - Vuurschip...........................173(-955)
      Ballista schip........................537(-0) - Ballista schip........................368(-0)
      Generalen...........................-973172.8 - Generalen...........................-888328.6
      Aanvalspunten.......................2220821.5 - Verdedigingspunten....................2432932
      Generaal SAP

Trots lid -R-

;( RIP -Albert- ;(
    • Haha, nee Sjon. Aan beide kanten wordt er volop Heph gebruikt, dan gaat et wat langzamer :P

Generalen..........................-1252144.4 - Generalen............................-1138815
      Aanvalspunten.......................2847037.5 - Verdedigingspunten....................3130361
      Trots lid DND :monster:

Dankjewel Danté :)
    • assie wrote:

Haha, nee Sjon. Aan beide kanten wordt er volop Heph gebruikt, dan gaat et wat langzamer :P

Generalen..........................-1252144.4 - Generalen............................-1138815
      Aanvalspunten.......................2847037.5 - Verdedigingspunten....................3130361

Sloompjes haha. :P
      STOP