D-T v.s. Gmƀ

• HoF

This site uses cookies. By continuing to browse this site, you are agreeing to our Cookie Policy.

This board is now obsolete and has been put in read-only mode. Please follow this link to reach the new forum and register a new account.

• D-T v.s. Gmƀ

:thumbsup:

zeegevecht (totaal 743 rondes )

Zeegevecht bij Ammenammenooit
      (22.10.2013 4:23:47)
      Murdok uit Plof-city, 2puma uit Plof-city, Ammenammenooit, Rex uit Plof-city, MARMARIS II, SULFURIS I, El Puerco uit Plof-city, IRON M uit Plof-city, FLIGHT 666 m, KILLER 2 K, ROCK I RIO W, DANCE O DEATH Z, THE BEAST ZW, Hunter W, bugs bunny, Nieck uit Plof-city, SpadeSpacer uit Ammenammenooit, kwak, Plof-city, Duivendrecht, Dis, wimmeh uit kristal, WelcomeRain uit Plof-city, Darkgold uit Plof-city, Via Toulouse, Ammenammenooit, bugs bunny, Ezkylle uit Lokkertje, polaris uit MARMARIS II, widukind uit REXPOLIS, Bie uit Plof-city, Ahenderi uit Ω1 Beat It
      vs
      guard9 uit ۞ tres, ӜNico, cleo uit Paradise, ۞ Wijn 04, ӜNico, Papadopulos uit ۞ Manchego, ۞ Wijn 04, ӜNico, hetoog uit hetoog3-1, ۞ Wijn 04, Claudiaplay uit ӜNico, Peppi uit ۞ Wijn 04, ۞Merxx8, spook uit ӜNico, ۞ Cube 1K, ۞ Cube 2W, ۞ Cube 3M, ۞ Cube 5W, ۞ Cube 11S, ۞ Cube 9S, ۞ Cube 8W, ۞ Cube 10S, ۞ Cube 6M, ۞ Cube 4M, ۞ Cube 7M, ۞ Wijn 04, Pallas Athena uit ۞ Wijn 04, ӜNico, Eggie uit ӜNico, ۞ Wijn 04, Kokki uit ӜNico, Ammenammenooit, xplan uit ӜNico, Raf uit ۞ Wijn 04, ۞ Marmer 06, Sandrosnike uit ۞ Marmer 06, ӜNico, MacWars uit ӜNico

---------------------------------------------------------------------------------------------
      Ramschip.........................7232(-12182) - Ramschip.........................17644(-6294)
      Ballista schip.....................1679(-269) - Ballista schip.......................1061(-0)
      Stoomram..........................4960(-8027) - Stoomram.........................16578(-4457)
      Onderzeeër..........................429(-383) - Onderzeeër...........................200(-63)
      Schoepenradsnelheidsschip............7312(-2) - Schoepenradsnelheidsschip...........4586(-15)
      Ballonendrager.....................1479(-997) - Ballonendrager.....................1941(-370)
      Tender...............................1827(-0) - Tender...............................1375(-0)
      Katapult schip.....................1577(-507) - Katapult schip........................633(-0)
      Mortier schip......................4334(-658) - Mortier schip........................7381(-0)
      Rakettenschip......................338(-2522) - Rakettenschip.....................2664(-3322)
      Vuurschip...........................48(-1149) - Vuurschip............................99(-307)
      ---------------------------------------------------------------------------------------------
      Generalen...........................-386776.4 - Generalen.............................-245086
      Aanvalspunten..........................612715 - Verdedigingspunten.....................966941
      schade 19.338.820.......schade 12.254.300

Dank je Mell (ava), Cryptus (sig) E-mail: cleo@ikariam.nl
      Woman are Angels. And when someone breaks our wings, we simply continue to fly... On a broomstick. We're flexible like that.
    • o o o , wat is er van dit GMB geworden..... Ik heb helaas geen complimenten voor jullie. Wat waren jullie slecht! Het enige compliment wat ik kan verzinnen is een compliment voor geen moddergooien. Al denkt jullie generaal daar momenteel anders over.
    • Jammer maar helaas, ik kan niets anders zeggen dat D-T het gewoon goed gedaan heeft.
      Buiten het feit dat D-T meer generalen hadden, wat gewoon een feit is natuurlijk, vind ik het toch jammer dat GmB zo veel werd belemmert door alle bugs, mijn vloot was bijv. 2 dagen zoek. Ik kon de eerste 200 rondes niet mee doen in een zee gevecht. Onze leden raakte troepen kwijt, terwijl ze onderweg waren.
      Dan nog een paar kleine bugjes: Bij Toon eiland staat er dat er bijv. een gevecht gaande is bij een stad waarvan die stad er helemaal niks mee te maken heeft en daar dus ook niet het gevecht plaats vind, maar aan de andere kant van het eiland.

Voor de rest denk ik dat GmB misschien soms nog een beetje te ouderwets is, we moeten gewoon veel meer werken met wonderen (KOLOS maar vooral ook HEPA)
      Maar uit elke oorlog kom je sterker, al verlies óf win je, je hebt allerlei leermomenten waarvan je optimaal gebruik van moet maken denk ik, wij hebben onze leermomenten gehad en zullen er weer mee aan de slag, hopelijk is jullie doel ook gehaald.

Naja, wie weet tot ziens, dan hopelijk zónder bugs want ik werd hier schijt ziek van, net als de leden van GmB.

Ga nou niet zeggen dat dit een excuus is :P Het is gewoon een feit, maar daarom zei ik in het begin van dit bericht ook al dat D-T simpelweg meer generalen had, echter, wij konden de onze niet goed inzetten en dus niet veel schade uit delen.

Maar nogmaals gefeliciteerd! :)
      Darkgold_Alpha: Proud Member of GmB : 9,300,000

Darkgold_Beta: Proud Leader of GmB : 9,400,000

Darkgold_Gamma: Proud Member of GmB : 8,400,000
    • Haha, wat een smoesjes. Eerst pronken met het feit dat GMB binnen 24 uur 300k generale bij had gebouwd(terwijl jullie gewoon een extra speler bij de alliantie hadden ingelijfd). Daarnaast hebben D-T en GMB een aantal dagen evenveel generale gehad. Dat onze spelers wel door blijven bouwen, en die van jullie niet. Dat klopt.

Het is dat GMB zo passief is en niet in beweging komt dat jullie alle slagen met grote verliezen hebben verloren. Ik heb serieus misschien maar 2 rapportjes waarbij 1 ramschip onze aanvoerhavens aanviel.....Daarnaast misschien 4 door GMB gewonnen CR'tjes, en dat was dan door een Kolos...

Mijn conclusie is dat GMB niet meer is wat het altijd is geweest. Helaas.
    • He Sandrosnike, In de post zie ik dat er staat "al denkt jullie generaal daar anders over" na de zien geen moddergooien. Nu ben ik als newbie in Beta toevallig Generaal bij GMB en voor zover ik weet heb ik zeker niet met modder gegooid. Ik heb 1 keer een geinig ingame bericht naar Guard9 gestuurd: "They seek him here...they seek him there.... Toch nog even de kleinste speler van GMB aanpakken :) Groot gelijk heb je. Wie zoekt zal vinden, dus ik wens je een happy hunting. BTW, ik wil wel graag voor komend weekend van mijn vloot afzijn, want mijn zwavel raakt op en ook mijn dukaten zijn lastig op peil te houden."

Dat vind ik niet onder de noemer modder gooien vallen. Want jullie hebben zeer effectief en als echte alliantie gehandeld en zijn dan ook de verdiende winnaar in dit gevecht! Vooral de acties van met name Guard9 om onze aanvoersroutes te saboteren was zeer effectief. Bovendien hadden jullie veel meer actieve leden die bleven bijbouwen...in de juiste verhoudingen. Al met al zeer leerzaam en zeer netjes verlopen.
    • We moeten geen excuses zoeken: GMB is idd niet meer de alliantie die het is geweest. Vroeger wist je dat je een moeilijke kluit aan ons had, nu dobberen we op hetzelfde niveau als het merendeel van de andere allianties.
      Ik was bij de gevechten. Heb ik er van genoten zoals vroeger? Nee! Meer valt er niet over te zeggen.
      En je hebt gelijk Sandrosnike, hadden we Murdock niet gehad met zijn +300k generale, dan hadden de gevechten na 200 ronden afgelopen geweest. Bugs of geen bugs.
      Misschien wordt het ooit weer wel eens anders...
    • Bie,

Mijn post was niet bedoeld op jullie te beledigen, maar jullie kunnen zoveel beter. Ik was oprecht teleurgesteld omdat GMB inderdaad bekend staat als een moeilijke tegenstander, en dat was precies de reden dat wij jullie uitkozen.

Ik hoop in de toekomst een GMB tegen te komen waarin ik de oude vechtlust weer herken. Komt vast goed.

Rex, excuses. Ik heb de berichtwisseling verkeerd opgevat. En inderdaad, wij mogen blij zijn met leden als guard die het spelletje begrijpen.