DNN opgeheven

This site uses cookies. By continuing to browse this site, you are agreeing to our Cookie Policy.

This board is now obsolete and has been put in read-only mode. Please follow this link to reach the new forum and register a new account.

• Aan iedereen

Deze discussie loopt een beetje uit de hand en gaat gichting trolling/flamen.
    Graag ontopic houden en geen oude koeien over ex-speler halen.
    Anders volgen er waarschuwingen en sluit ik deze topic.
    ~adwin 17/10/2013 12:56

Valar Morghulis
    All men must die

• Remus wrote:

*knip*jij was bezig met onrust stoken waardoor we zelfs bijna een zeer gewaardeerd en langtijdig lid waren kwijt geraakt en dat alles door jouw onvermogen om werelden gescheiden te houden. Vervolgens ging je na aanspraak nog proberen om bij alle leden van de leiding campagne te voeren om iedereen ervan te overtuigen dat jij opeens de slachtoffer was na eerst onrust te hebben gestookt over de RAM, want jij weet ook dat alles gewoon met een beetje geduld en een persoonlijk bericht zo was opgelost.
    *knip*
    zowel openlijk als prive heb ik excuses aangeboden voor wereldverwisseling

Wat je schrijft over geduld en persoonlijk bericht is niet waar en de crux in deze (qua uiteenvallen -dnn-).
    Toen ik de generaal (normaal) aansprak dat ik liever niet zielig en onvolwassen word genoemd in tweegesprek, waar minister van BiZa degekkvosje het 100% met mij eens was (hij heeft álles gelezen...), begon de generaal met z'n, door zichzelf ook uitgesproken machtsspel.
    De enige leider die ik tweezijdig heb gesproken hierover is degekkevosje en niemand anders zoals elders in deze thread beweert wordt.
    Deze kwestie was voor degekkevosje de druppel die hem in v-mode liet gaan. Alle andere beweringen zijn pertinent niet waar.

ik ben hier niet uit op (kromme) wraak, maar vind na achterbaksheid, (zoals ik dat beleefd heb), mensen mogen weten wat één van de redenen tot ontbinding is. Niet meer en niet minder.

Anders dan dat ik de uitnodiging voor gesprek met Rosie ten goede neem en tzt zal invullen,
    heb ik mij duidelijk genoeg gemaakt in deze en rest mij voc succes toe te wensen.

• :( Das jammer

Ik hoopte dat DNN zich een beetje als AB2 zou worden.
    When I don't have to do it, i won't. But when I have to do it, i'll make it quick ~Oreki Hountaro.

"...It's our dreams that guide us towards the future...not force"
  • De mooie allianties van weleer zijn niet meer en komen ook niet terug chim1aap. Enkele stofzuiger ally's zuigen de spelers op maar onder aan de streep worden er meer en meer spelers van de eerste jaren inactief. Hun plekken worden ingenomen door "accountshoppers" met veel blabla en weinig inhoud. Uitholling van de werelden...jammer maar helaas de realiteit.

"Nescitis quo hora dominum veniet"
  • Ik ben met het meeste wel eens Sinured maar gelukkig is niet iedereen een accounthopper
    en keren er zo nu en dan echt leuke spelers van de oude stempel terug die het spelletje toch weer missen
    Maarja 90 procent van de gevallen zijn het gasten met weinig ervaring, zeker jammer
  • ML_Bones, ik denk dat ik heel duidelijk was,
    ik had op dat moment inderdaad de macht aangezien ik jouw lidmaatschap in mijn handen had, ik mocht kiezen of je mocht blijven of niet en toen ik het zoveelste asociale bericht kreeg van jou heb ik Rosie de stekker uit jouw lidmaatschap laten trekken.
    de vakantie mode van degekkevos is nooit een reden geweest om de alliantie te ontbinden, dat had louter te maken met de gegeven reden in mijn vorige statement.
    wij waren als leiding sowieso vaak zonder degekkevos actief, en hij wilde ook geen actieve functie meer bekleden. dus het feit dat hij in vakantie mode is en is gestopt met ikariam is nooit een reden geweest om DNN op te heffen.
    daarnaast kan je schreeuwen wat je wilt maar ik weet ook precies hoe het gegaan is, want als leiding heb je contact met elkaar, en ik heb jou toen ook in een persoonlijk bericht duidelijk gemaakt hoe en wat, alleen jij kon er geen punt achter zetten.
    meer zal ik er ook niet over zeggen want dit punt is al lang afgesloten en mijn zegje is nu langzamerhand al wel gedaan.

Overwinnaar van DnD en SAP
    Generaal -NO-

Sancte Judae Apostole gloriose Servus fidelis Iesu Amice ora pro ea
  • Je was inderdaad duidelijk Remus;
    in je eerste pm al (dus waar start het......)
    moest je je behelpen met idioom als 'zielig' en 'onvolwassen'.
    Ik heb daar correct op gereageerd, dat weet je zelf ook.

Dat je het nu weer over 'macht' 'lidmaatschap' en 'kiezen' hebt;
    bevestigt datgene wat ik over competentie inzake leiding en opheffing schreef.

nu ik drie hoofdrolspelers beantwoord heb:
    veel succes met nieuwe ally met oude naam
    ('de heeren 17" hebben de naam VOC 5/6 jaar geleden al gebruikt :huh: )
  • waar heb jij het allemaal over man je zat er nog geen week in en jij denkt dat je ons kent :sniper:
    ga spelen ofzo man ik lees alleen maar bla bla hier net als in onze alliantie kwam je met onzin verhalen. van mij wordt dit topic gesloten wij hebben hier niet eens om gevraagd dus kom niet verhalen vertellen hier.

-DNN- is er niet eens meer en nu wil je ook nog VOC zwart maken wat ben jij dan wel en wat heb je bereikt hier in het spel. Ga niet grootspraak doen
    en gelieve dit topic te sluiten van degene die dit opende want dit gaat nergens meer over. open liever gevechten ofzo nee praten praten praten
    lijkt hier wel een dames kleedkamer :thumbdown:
  • Ik stem mee met Rosie, sluit het topic maar, gaat nergens meer over. ML_Bones, wat maakt het uit dat de naam VoC al is gebruikt? The Devils zal ook niet de eerste alliantie zijn die zo heet, maar daar zeiken wij ook niet over, (Vooral omdat het niks uitmaakt) Je moet oppassen met wat je zegt, want je denkt misschien dat je enige kennis hebt over alles en iedereen, maar volgens mij zijn je woorden groter, dan je verstand.
  • ML_Bones wrote:

veel succes met nieuwe ally met oude naam
    ('de heeren 17" hebben de naam VOC 5/6 jaar geleden al gebruikt :huh: )

Destijds in 2008 was ik één van de stichtende leden van VOC (heeren van 17).
    Unreal vroeg me vorige week of ik er bezwaar tegen had dat deze naam opnieuw gebruikt werd. Natuurlijk heb ik dat niet... niemand heeft immers het alleenrecht op een alliantienaam.
    Ik vind het wel mooi van Unreal dat hij hiervoor contact met me op nam. Wou dit in het kader van deze discussie toch even laten weten.
    :)

“I'm getting so old, I don't even buy green bananas anymore.” - *Chi Chi Rodriguez*
  • Zeer wijze woorden woorden hier gesproken, en sommige woorden zijn wat minder wijs.
    Ik denk dat ik nu wel enige verduidelijking heb gehad over dit onderwerp en het zo wel welletjes vindt. En zoals sinured zei, helas komen de meeste nooit meer terug :( :( ;(

En rosie:
    Je wilt het sluiten prima, maar dan moet je niet zeggen dat het een dameskleediamer is, dan blijf ik liever even kijken tot se gaan douchen :p

Een slotje graag dus

Veel succes met die nieuwe alliantie, en iedereen kan vinden wat ie wil, maar als we even bedenken dat DNN in korte tijd naar plaats 3 is gestegen + het forum heeft opgeleukt met leuke gevechten vond ik het al met al een zeer leuke alliantie!!! #leukheid :p