Bokken tegen Hades

• Oorlogstopic

This site uses cookies. By continuing to browse this site, you are agreeing to our Cookie Policy.

This board is now obsolete and has been put in read-only mode. Please follow this link to reach the new forum and register a new account.

• Bokken tegen Hades

De avonden worden langer, het weer wordt slechter: de zomerstop is voorbij!
    De Bokken gaan eens kijken of het gereorganiseerde Hades nog weet wat vechten is :P
    We hopen op een leuk stoeipartijtje.
    En voor degenen die dachten dat Hades tegen TIC ging vechten: voorlopig even niet. TIC is nog druk met UFO. :rolleyes:

Joffer

Happy lid van TTV in Danger Zone
  • het zou niet de eerste keer zijn dat Hades wegduikt voor een potje vechten, dus verras ons eens met een serieuze verdediging alsjeblieft.
    Iedereen die zin heeft in een potje vechten is van harte welkom en laten we er een leuke actie van maken.
    Dan hebben we iets om over te praten op de bijeenkomst op 5 oktober om 13.00 uur in de stationsrestauratie in Roosendaal.
    ;)

Joffer

• Ik zou graag protest willen aantekenen!! :phatgrin:

Waarom? Omdat ik... ehh... ja dat weet ik nog even niet :rolleyes: Ben het er niet mee eens in ieder geval :thumbsup:

Ach je zal de wijn wel lekker vinden denk ik, heb me beste kokkies en obers de opdracht gegeven om je leger/vloot eens goed te verwennen :love:

Thnx Grafikos

Gamma: 3.327k punten, diplomaat van LAB
    Delta: 1,486k punten, Lid van Hades
    Epsilon: 1,546k punten, leider van EMP
    Iota: 442k punten, lid van -UB-
  • geen woorden maar daden alsjeblieft!
    Ik zie nog niks gebeuren met die hoge generalen van jullie.
    En dat ligt niet aan de Bokken, we zijn al druk aan het zoeken waar jullie je verstoppen...

maar bedankt voor de goede service, blijf nog maar een poosje liggen nu ik zo verwend word :D

Joffer

• Hades is de 1miljoen aantal generalen ruim voorbij

Beste collega's,

de bedoelingen van Hades zijn erg duidelijk wat mij betreft. Afgelopen zomer kwam het hen even niet uit om te vechten vanwege de warmte en omdat er meerdere leden in verlofmodus waren. Op dat moment werd er gesproken over een rematch , ergens in September.
    Mij lijkt het dat die rematch er nu dreigt aan te komen maar zelfs meer dan dat.
    Gezien het groot aantal generalen dat volledig buiten proportie staat tegenover de andere allianties....ga ik ervan uit dat Hades niet alleen BOG zal aanvallen maar eveneens andere allianties waarmee ze nog een openstaande rekening hebben.
    Die allianties die op dit moment nog in de waan zijn dat Hades ze met rust zal laten..."Wake up". Ik neem alvast de nodige voorbereidingen, ook al zal ze dat slechts heel even hinderen. Ik ben er vrij zeker van dat de gevechten die nu gaan plaats hebben, zich over gans Delta zullen uitbreiden. Bedankt bij voorbaat want dat is vele malen leuker dan piraatje spelen. :thumbup:
    Almightypruts :thumbup:
    FBI (ex-lid vanThe Syndicate)
  • Ik snap het hele verhaal niet
    Joffer roept dat heel delta welkom is terwijl ik toch iemand van BoG hoorde zeggen
    en ik quote Met alleen 8 fanatiekelingen BoG winnen we nog een oorlog tegen Hades
    Dus zoals ik begrijp hebben jullie heel delta niet nodig joh
    Het komt allemaal goed jongens
    Denk aan jullie bloeddruk allemaal haha :D
  • Almighty_pruts wrote:

Beste collega's,

de bedoelingen van Hades zijn erg duidelijk wat mij betreft. Afgelopen zomer kwam het hen even niet uit om te vechten vanwege de warmte en omdat er meerdere leden in verlofmodus waren. Op dat moment werd er gesproken over een rematch , ergens in September.
    Mij lijkt het dat die rematch er nu dreigt aan te komen maar zelfs meer dan dat.
    Gezien het groot aantal generalen dat volledig buiten proportie staat tegenover de andere allianties....ga ik ervan uit dat Hades niet alleen BOG zal aanvallen maar eveneens andere allianties waarmee ze nog een openstaande rekening hebben.
    Die allianties die op dit moment nog in de waan zijn dat Hades ze met rust zal laten..."Wake up". Ik neem alvast de nodige voorbereidingen, ook al zal ze dat slechts heel even hinderen. Ik ben er vrij zeker van dat de gevechten die nu gaan plaats hebben, zich over gans Delta zullen uitbreiden. Bedankt bij voorbaat want dat is vele malen leuker dan piraatje spelen. :thumbup:

Haha hoe naïef kun je zijn. De reden dat Hades zoveel generalen heeft komt inderdaad omdat we van plan waren een alliantie aan te vallen. Tegelijkertijd houden wij al een tijdje BOG in de gaten omdat zij ook een boel generalen aan t kweken waren.

Ter info, jullie weten dat BOG eigenlijk uit 3 allianties bestaat: BOG, BOR en BOH. Gezamenlijk hebben zij ook bijna 1 miljoen aan generalen :)
  • Als leidster van Lords of Hades heb ik nog niet zoveel onzin horen uitkramen als in dit topic en ik heb al heel veel onzin van BOG aangehoord
    kennelijk zijn ze niet zo zeker van hun zaak en uit angst roepen ze hoog van de toren dat wij van Hades delta bedreigen.

Met maar 1 doel, HULP inroepen van Allianties die niets met ons hebben, BOG zet je geiten apart we gaan jullie eens een lesje leren we zijn het angstige gemanipuleer meer dan zat.

En voor de hulp van andere Allianties als jullie je laat manipuleren door BOG jammer dan en dat je niet zelf je pad bepaald.

Wij wensen iedereen een fijn weekend.
    vox Beta
    vox Delta
    Gifkikkertje Je gedachtenis zal immer blijven, te vroeg ben je van ons heen gegaan
  • lol weer hier

wassen neus...die opmerking zegt meer iets over jou in en uit hades stappen ?

deuz14 wrote:

Ter info, jullie weten dat BOG eigenlijk uit 3 allianties bestaat: BOG, BOR en BOH. Gezamenlijk hebben zij ook bijna 1 miljoen aan generalen :)

BOG heeft bewust besloten zich op te delen om de divers soorten spelers op te delen in regio en speelstijl,
    oa om niet delta te domineren, en niet te veel aantrekkingskracht te hebben als veilige haven,
    eea is goed doordacht en niet overhaast tot stand gekomen,
    om het spelplezier van allen, zowel de rustige speles, alswel de ijzervreters in hun spel tegemoet te komen,
    op een paar verbeterpunten na zijn alle betrokken spelers hier mee accoord
    dit een wassen neus noemen is een gotspe,

Voxje, verwar verstandhoudingen en vriendschappen niet met manipulaties, ook hier....je woordgebruik zegt ook iets over jezelf :thumbdown:

mr A.Pruts zn commentaar snijd mijn inziens nog het meeste hout, wakker worden delta :thumbsup:

een paar feiten
    Hades zegt generalen te bouwen voor een aanval op een veel kleinere ally, die op dit moment al last heeft van aanvallen van een andere ally,
    namen en cr nodig om overtuigd te worden, in pm beschikbaar
    Hades voert fier de lijst aan met leden en puntenscore
    Hades heeft meer generalen dan de nr 2 en 3 van de lijst....en dan hebben we al wat van die score afgesnoept ;)
    en individuele generalenscores van rond de 90k zijn magnetisch voor aanvallen toch ?
    Ja ! er is garnirecht verleent aan voormalige Bokkerijders in mijn stad, zie het als een audit ivm voorgenoemde verbeterpunten

de oorlogsverklaring is er, en die gaat niet weg,
    ik stel voor dat de 3 spelers met de hoogste score in aanval er ooit een keer over gaan overleggen....maar dan moeten ze eerst die score gaan halen :phatgrin:
    en wie die 3 spelers zijn, maakt mij niet uit....als Delta maar weer wakker is !
    vr gr
    en een prettige tijd toegewenst

fear your fear to be too little
  • Ik blijf jullie onbetrouwbaar vinden en afspraken maken met BOG nooit en te nimmer, wij zijn klaar voor BOG en doen het op onze manier en we laten ons zeker niet manipuleren door Al praatjes de arrogantie van joffer die denkt uit te maken hoe Hades het moet doen bah wij gaan onze eigen weg.

En ik zie het wel goed hoor Al ik heb de trucjes al vele malen gehoord van jou recht praten wat krom is, veel geluk met jullie oorlog-verklaring wij gaan jullie slopen.

veel plezier :phatgrin:
    vox Beta
    vox Delta
    Gifkikkertje Je gedachtenis zal immer blijven, te vroeg ben je van ons heen gegaan
  • Al48 wrote:

wassen neus...die opmerking zegt meer iets over jou in en uit hades stappen ?

Over wie heb je het Al48?

Al48 wrote:

Quoted from "deuz14" Ter info, jullie weten dat BOG eigenlijk uit 3 allianties bestaat: BOG, BOR en BOH. Gezamenlijk hebben zij ook bijna 1 miljoen aan generalen :)

Al48 wrote:

BOG heeft bewust besloten zich op te delen om de divers soorten spelers op te delen in regio en speelstijl,
    oa om niet delta te domineren, en niet te veel aantrekkingskracht te hebben als veilige haven,
    eea is goed doordacht en niet overhaast tot stand gekomen,
    om het spelplezier van allen, zowel de rustige speles, alswel de ijzervreters in hun spel tegemoet te komen,
    op een paar verbeterpunten na zijn alle betrokken spelers hier mee accoord
    dit een wassen neus noemen is een gotspe,

Jullie trekken gezamenlijk ten strijde, beschermen elkaar, doen gezamenlijk aan het piratenspel maar toch zijn jullie allemaal afzonderlijk..iets zegt me dat de oplossing dan inderdaad een wassen neus is :)

Al48 wrote:

mr A.Pruts zn commentaar snijd mijn inziens nog het meeste hout, wakker worden delta :thumbsup:

Delta mag inderdaad wakker worden, niks aan toe te voegen :D

Al48 wrote:

een paar feiten
    Hades zegt generalen te bouwen voor een aanval op een veel kleinere ally, die op dit moment al last heeft van aanvallen van een andere ally,
    namen en cr nodig om overtuigd te worden, in pm beschikbaar
    Hades voert fier de lijst aan met leden en puntenscore
    Hades heeft meer generalen dan de nr 2 en 3 van de lijst....en dan hebben we al wat van die score afgesnoept ;)
    en individuele generalenscores van rond de 90k zijn magnetisch voor aanvallen toch ?
    Ja ! er is garnirecht verleent aan voormalige Bokkerijders in mijn stad, zie het als een audit ivm voorgenoemde verbeterpunten

Inderdaad waren we van plan om te vechten tegen een kleinere ally..mja dat is niet heel raar als je de grootste ally bent (en dat is niet om arrogant te doen).
    Dat zij al in gevecht waren was ons nog niet bekend tot afgelopen week.
    Daarnaast, als je nr 1 staat qua generale score heb je wederom meer punten dan de nr 2 en 3 van de lijst...anders zou je geen nr 1 staan (Wederom zonder arrogant te doen, maar lijkt me niet meer dan logica :))

Quote van Al48:
    de oorlogsverklaring is er, en die gaat niet weg,
    ik stel voor dat de 3 spelers met de hoogste score in aanval er ooit een keer over gaan overleggen....maar dan moeten ze eerst die score gaan halen :phatgrin:
    en wie die 3 spelers zijn, maakt mij niet uit....als Delta maar weer wakker is !
    vr gr
    en een prettige tijd toegewenst
    <einde quote>

Waarom zou de oorlogsverklaring weg moeten?
    BOG, en alleen BOG, wilde toch vechten tegen Hades?
    Ben benieuwd of dat stand gaat houden :)

Iig het worden weer leuke weken :) succes allemaal

Herinnering: Niet meer dan 5 quotes toegestaan per post!
    ~Darksinth 2013-9-28 21:02
    Rectificatie: 5 of meer quotes zijn wel toegestaan, enkel niet binnen elkaar. Excuses voor het ongemak
    ~Darksinth 2013-9-29 10:34
  • Het worden weer leuke weken

:stick:

deuz14 wrote:

Haha hoe naïef kun je zijn. De reden dat Hades zoveel generalen heeft komt inderdaad omdat we van plan waren een alliantie aan te vallen. Tegelijkertijd houden wij al een tijdje BOG in de gaten omdat zij ook een boel generalen aan t kweken waren.

Laten we vooral beleefd blijven tegen elkaar. Als je alles bekijkt vanop een afstand, was Hades al van in het begin van plan om BOG aan te vallen.

Tic aanvallen of de intentie om Tic aan te vallen was uitsluitend bedoeld als afleiding voor hun enorme stijging in generalen.

Ook BOG had dat door dus die oorlogsverklaring had net zo goed van Hades kunnen komen.

Dat Hades verwacht dat BOG alleen zou vechten zonder de hulp van BOH of BOR is helemaal te gek voor woorden. Dat zou betekenen dat Hades pas zeker is van zijn stuk als hun generale score het dubbele is dan die van BOG. Flauw hoor , Hades.

Met jullie generale score, kunnen julie gans delta van de kaart vegen.
    Almightypruts :thumbup:
    FBI (ex-lid vanThe Syndicate)
  • Tjonge jonge hebben jullie regen gehad in Frankrijk en voor de herfstvakantie zon geboekt bij OAD of zo?
    Wat een zurigheid hierboven.
    Ik wil gewoon een potje leuk vechten, en waarom niet? Zijn jullie bouwers geworden of zo?
    Of misschien altijd al geweest? lol
    Laten we gewoon vechten, zoals ik al zei, iedereen die vechten wil, is welkom. Generalen en zwavel genoeg en eervol verliezen is ook leuk.
    Geen woorden maar daden. Veel generalen gezien maar geen bootjes en geen legers. En ik ben al op heel wat eilanden geweest...
    Zal nu maar eens in uithoeken gaan zoeken in plaats van in het midden van de wereld. :P

Joffer

• deuz14 wrote:

BOG, en alleen BOG, wilde toch vechten tegen Hades?

dat is niet gezegd,
    BOG wil stoeien ja, maar dat is t zelfde als zeggen dat water nat is....toch ?(

dat er div spelers in onze inbox komen grinniken, tsja.....noem ik geen manipulatie

zoals gezegd,
    die quote van AlmightyPruts zegt genoeg,
    ..en volgens mij is Delta groter dan BOG en Hades ^^

fear your fear to be too little
  • en of dat delta groter is dan bog,,,, en straks even in verhouding kijken wat er van bog nog over is,,,vele naaldsteken maken nog geen dolk , maar wat HADES gaat doen zal vast geen naaldsteken zijn . :pillepalle: