Bokken tegen Hades

• Oorlogstopic

This site uses cookies. By continuing to browse this site, you are agreeing to our Cookie Policy.

This board is now obsolete and has been put in read-only mode. Please follow this link to reach the new forum and register a new account.

• klopt !
    we waren elders aan t feestvieren 8-)
    één schaaltje nootjes, 3 blikjes cola, de muziek net iets harder op marvinator zn stereo...en moet je zien hoeveel hades een dansje wilden doen :phatgrin:

Zeegevecht bij marmer1
    (17.10.2013 0:58:58)
    Al48 uit marmer4, Dublin, AlmightyPruts uit Havenpolitie, Plensbui uit PlensHoeve
    vs
    Sollidius uit Sollidia, Sollidiax, vox uit vox M 4, El Rogo uit Nyx, Abydos, Amalthea, marvinator uit kristal1, Atlas uit Nyx, Britt uit Nyx, marmer4, steve uit zwavel2

---------------------------------------------------------------------------------------------
    Ramschip..............................0(-411) - Ramschip...........................1713(-463)
    Mortier schip........................178(-89) - Mortier schip.........................840(-0)
    Stoomram.............................63(-490) - Stoomram............................866(-515)
    Rakettenschip........................58(-188) - Rakettenschip.......................453(-148)
    Ballonendrager.........................2(-54) - Ballonendrager.......................328(-64)
    Tender.................................87(-0) - Tender................................291(-0)
    Schoepenradsnelheidsschip.............130(-0) - Schoepenradsnelheidsschip.............516(-0)
    ............................................. - Vuurschip...............................1(-0)
    ---------------------------------------------------------------------------------------------
    Generalen............................-22584.6 - Generalen..............................-20611
    Aanvalspunten.........................51527.5 - Verdedigingspunten....................56461.5

Winnaars: El Rogo, marvinator, Atlas, Britt

Verliezers: vox, Atlas, El Rogo, Sollidius, steve, AlmightyPruts, Al48, Plensbui

fear your fear to be too little
  • dan had chris hier vast al te veel blikjes cola op /

Zeegevecht bij atheno
    (17.10.2013 15:50:38)
    chris6804 uit atheno
    vs
    vampier uit vamp1

............................................. - Ramschip................................8(-0)
    Rakettenschip..........................79(-0) - .............................................
    Generalen...................................0 - Generalen...................................0
    Aanvalspunten...............................0 - Verdedigingspunten..........................0

Winnaars: vampier

Verliezers: chris6804

8 oorlogsschepen worden verplaatst van vampier naar atheno

Aangezien chris6804 geen eenheden meer over had om de frontlinie te behouden, heeft de rest van het leger zich terug getrokken. :rofl:
  • Heerlijk dagje vechten in eigen stad:

Zeegevecht bij ۞ Lekker puh ۞
    (17.10.2013 20:36:51)
    Atlas uit Dublin, Amalthea, marmer4, marmer1, ۞ Lekker puh ۞, marvinator uit zwavel1, McFever uit Dublin, steve uit wijn2
    vs
    Joffer uit ۞ Lekker puh ۞, ۞rammekens۞, Al48 uit ۞rammekens۞, Elbertpaul uit ۞kristalkanaal۞, Star City, Thanatos uit Plens, ۞Proost8۞, Dendera, Lysithea, Plensbui uit Plens, Star City, Lysithea, Renee uit Amalthea

Ramschip............................588(-717) - Ramschip............................657(-774)
    Mortier schip.........................407(-0) - Mortier schip.........................623(-0)
    Rakettenschip.......................169(-172) - Rakettenschip.......................727(-164)
    Schoepenradsnelheidsschip............592(-15) - Schoepenradsnelheidsschip.............552(-0)
    Ballonendrager.......................199(-88) - Ballonendrager.......................217(-86)
    Tender................................141(-0) - Tender................................335(-0)
    ............................................. - Vuurschip............................16(-274)
    Stoomram............................492(-585) - Stoomram............................525(-525)
    ............................................. - Onderzeeër.............................18(-0)
    ............................................. - Katapult schip.........................20(-0)
    Generalen..............................-25001 - Generalen............................-25168.8
    Aanvalspunten...........................62922 - Verdedigingspunten....................62502.5

Winnaars: Joffer, Elbertpaul, Al48, Plensbui, Thanatos

Verliezers: Plensbui, Atlas, Thanatos, steve, marvinator, McFever, Renee, Elbertpaul

Joffer

Happy lid van TTV in Danger Zone
  • ik dacht: bezet even de stad, foute keuze helaas
    wacht maar, mijn tijd komt nog wel (alleen) :tres:

Gevecht voor kristal1
    (16.10.2013 18:51:22)
    lisz uit ۞Proost6۞
    vs
    Atlas uit Netu, marvinator uit kristal1

Zwavel schutters.......................80(-4) - Zwavel schutters......................516(-0)
    Zwaardvechter......................1434(-566) - Zwaardvechter......................1595(-616)
    Hopliet............................1214(-736) - Hopliet............................1952(-657)
    Gyrocopter.............................0(-60) - Gyrocopter............................148(-0)
    ............................................. - Bombardier............................95(-36)
    Katapult...............................0(-30) - Katapult..............................115(-0)
    ............................................. - Mortier................................93(-0)
    Kok....................................30(-0) - Kok...................................152(-0)
    Ram....................................0(-30) - Ram....................................30(-0)
    Generalen.............................-2343.6 - Generalen.............................-1867.8
    Aanvalspunten..........................4669.5 - Verdedigingspunten.......................5859

Winnaars: marvinator, Atlas

Verliezers: lisz

Display Spoiler
    4159 eenheden van marvinator beschermen de stad kristal1.
    537 eenheden van Atlas zijn gestationeerd in kristal1.

Het wonder Hephaistos smederij' van Atlas is actief. (16.10.2013 17:51:22)

Het wonder Hephaistos smederij' van Atlas is actief. (16.10.2013 18:06:22)

Het wonder Hephaistos smederij' van lisz is actief. (16.10.2013 18:06:22)

Het wonder Hephaistos smederij' van lisz is actief. (16.10.2013 18:06:42)

Het wonder Hephaistos smederij' van Atlas is actief. (16.10.2013 18:21:22)

Het wonder Hephaistos smederij' van Atlas is actief. (16.10.2013 18:36:22)

Het wonder Hephaistos smederij' van lisz is actief. (16.10.2013 18:36:22)

Het wonder Hephaistos smederij' van Atlas is actief. (16.10.2013 18:51:22)

Het wonder Hephaistos smederij' van lisz is actief. (16.10.2013 18:51:22)

Aangezien lisz geen eenheden meer over had om de frontlinie te behouden, heeft de rest van het leger zich terug getrokken.

Aangezien lisz geen eenheden meer over had om de frontlinie te behouden, heeft de rest van het leger zich terug getrokken.

Het leger van lisz werd terug geroepen. Zij hebben het slagveld verlaten.

Het leger van lisz werd terug geroepen. Zij hebben het slagveld verlaten.

Dankje Sasuke
  • jammer lady ,, nadat je je haven had bevrijd is hij binnen 50 min ook weer ingenomen,,,,en dat alleen jij en ik ,,,

Zeegevecht bij linneas stad 4
    (17.10.2013 23:08:22)
    vampier uit Leiden -M-
    vs
    lisz uit linneas stad 4

Stoomram...............................30(-0) - Stoomram................................0(-6)
    ............................................. - Schoepenradsnelheidsschip..............29(-0)
    ............................................. - Tender.................................10(-0)
    Ramschip................................1(-0) - .............................................
    Generalen...................................0 - Generalen................................-144
    Aanvalspunten.............................360 - Verdedigingspunten..........................0

Verliezers: lisz :D

31 eenheden van vampier blokkeren de toegang tot de haven linneas stad 4

• Een leuke,
    Ik wou uiteindelijk gaan helpen in Lekker Puh uit post 123, maar eerst wat wave-havens (golf-havens?) proberen te bezetten.
    Maar Thanatos waakt met 2 ogen open en zet me mooi vast in de eerste haven die ik aandoe. :monster:

Zeegevecht bij Extreme-marble3
    (17.10.2013 21:09:26)
    Thanatos uit ۞Proost8۞, Dendera, Lysithea, Gep uit Dendera, extremezerocool uit kristal1, Al48 uit Dendera
    vs
    steve uit Hush, Extreme-marble3, marmer4, Polis

Ramschip............................455(-540) - Ramschip............................570(-540)
    Vuurschip..............................2(-43) - Vuurschip............................13(-311)
    Mortier schip.........................396(-0) - Mortier schip.........................168(-0)
    Stoomram............................643(-394) - Stoomram............................838(-304)
    Rakettenschip.......................321(-120) - Rakettenschip.......................307(-120)
    Schoepenradsnelheidsschip.............266(-0) - Schoepenradsnelheidsschip.............203(-0)
    Ballonendrager.......................186(-60) - Ballonendrager........................73(-60)
    Tender................................215(-0) - Tender.................................50(-0)
    Ballista schip.........................50(-0) - .............................................
    Onderzeeër..............................5(-0) - .............................................
    Generalen............................-17462.6 - Generalen............................-16964.2
    Aanvalspunten.........................42410.5 - Verdedigingspunten....................43656.5

Winnaars: Thanatos, Gep, Al48

Verliezers: Thanatos, steve, extremezerocool
  • Zeegevecht bij ۞Proost1۞
    (18.10.2013 13:54:48)
    Thanatos uit ۞Mephut۞, ۞Proost2۞, ۞-Twaalf-۞, Plensbui uit Plens, Paradox uit ۞Proost2۞, Al48 uit ۞-Twaalf-۞, Elbertpaul uit ۞ Lekker puh ۞
    vs
    vampier uit vamp 6, steve uit wijn2, Aswan, Polis

Ramschip.............................93(-324) - Ramschip.............................90(-342)
    Mortier schip.........................252(-0) - Mortier schip.........................140(-0)
    Stoomram............................213(-248) - Stoomram............................167(-289)
    Rakettenschip........................228(-76) - Rakettenschip.........................67(-86)
    Schoepenradsnelheidsschip.............300(-0) - Schoepenradsnelheidsschip.............130(-0)
    Ballonendrager.......................200(-28) - Ballonendrager........................47(-38)
    Tender................................170(-0) - Tender.................................61(-0)
    Vuurschip..............................1(-23) - Vuurschip...............................1(-0)
    Generalen............................-10626.6 - Generalen..............................-12118
    Aanvalspunten...........................30295 - Verdedigingspunten....................26566.5

Winnaars: Thanatos, Plensbui, Paradox, Al48, Elbertpaul

Verliezers: vampier, steve

Joffer

Happy lid van TTV in Danger Zone
  • mooi gevecht joffer,,,,alleen jammer dat weer cr bij mij ontbreekt,,,,vanmorgen vroeg aanval op de haven en mooie tegenstand en steve erbij gehaald,,,,,dus dacht aan mooie ap maar ivm werk weinig online geweest vanmorgen en smiddags bleek dat we opeens vp kregen,,,dus teruggetrokken. ga alleen voor ap. thanatos zei,,,ik had de haven al ?? maar weer geen cr in 7 dagen, zoals de vorige waar ik mijn vloot in de bermuda driehoek snachts om 02.00 uur had verloren volgens een ticket .maar wees niet bevreesd ,,, vampier leeft nog :rofl:
  • beste vampier

dat gevecht waar jij steve bij riep was het gevecht waar je hierboven de cr van ziet

het gevecht waar jij het over hebt bestaat geen cr van!! omdat er gene tegenstand was je vaarde een lege haven binnen dus dan krijg je geen cr!

ik weet dit omdat ik je zag komen ik kwam 12 min voor dat jij de haven binnen vaarde online en zag dat hij leeg was en maakte mijn plan zo dat ik zo snel mogelijk jouw probeerde klem te zetten wat lukt want ik kwam enkele minuten na jouw aan!

ik probeerde je dit ook via de pm uit te leggen, helaas verwar jij nu een gevecht met een gevecht wat er dus niet was

ik hoop dat het nu duidelijk voor je is

om 9:13 nam jij de haven van proost 1 bezet
    om 9:24 begon mijn poging om de haven te bevrijden!

je vaarde dus een lege haven binnen dus geen CR, ik weet dit omdat ik heb gekenen hoeveel schade je kon doen en hoe snel ik moest reageren

het klopt dus dat er geen cr van het gevecht bestaat, meerde speler kunnen dit vast wel bevestigen dat bij een haven waar geen tegenstand is er geen cr is! dit heeft alleen betrekking op vlootgevechten! bij landgevechten werkt het iets anders!
  • :phatgrin:
    algemene waarschuwing voor met name Hades,
    er vaart een Thanatos rond :rofl:

ook nog deze, Steve liet wat spul slingeren op t eiland, een stukje RB van me was net klaar in mn bezette haven, ik zag m al komen met vanalles en nogwat.....maar kon het toch niet laten 1 ronde te rebelleren ^^

hij riep nog zo...néé, niet die rammen, die heb ik nog nodig !
    :D
    Zeegevecht bij ۞brigdamme۞
    (18.10.2013 13:35:39)
    Al48 uit ۞brigdamme۞
    vs
    steve uit Tusk, wijn2, wijn1, Mitta uit Leiden -W-

Ramschip..............................38(-12) - Ramschip.............................209(-52)
    ............................................. - Schoepenradsnelheidsschip..............91(-0)
    Stoomram..............................62(-16) - Stoomram..............................300(-0)
    ............................................. - Mortier schip..........................84(-0)
    ............................................. - Rakettenschip.........................100(-0)
    ............................................. - Ballonendrager.........................20(-0)
    ............................................. - Tender.................................22(-0)
    ............................................. - Vuurschip...............................7(-5)
    Generalen................................-444 - Generalen................................-291
    Aanvalspunten...........................727.5 - Verdedigingspunten.......................1110

Winnaars: steve

Verliezers: Mitta, Al48

22 oorlogsschepen worden verplaatst van steve naar ۞brigdamme۞

804 oorlogsschepen worden verplaatst van steve naar ۞brigdamme۞

7 oorlogsschepen worden verplaatst van steve naar ۞brigdamme۞

Mitta's leger werd volledig vernietigd.

Aangezien Al48 geen eenheden meer over had om de frontlinie te behouden, heeft de rest van het leger zich terug getrokken.

Het leger van Al48 werd terug geroepen. Zij hebben het slagveld verlaten.

• hades gaat mij van mij lopen ;(

Gevecht voor kristal1
    (18.10.2013 17:58:00)
    lisz uit ۞Proost6۞
    vs
    marvinator uit kristal1
    Zwavel schutters.......................80(-0) - .............................................
    Zwaardvechter........................2500(-0) - .............................................
    Hopliet.............................2482(-18) - .............................................
    Gyrocopter............................100(-0) - .............................................
    Ram....................................30(-0) - .............................................
    Kok....................................30(-0) - .............................................
    Mortier................................30(-0) - .............................................
    ............................................. - Muur....................................4(-3)
    Generalen...............................-25.2 - Generalen...................................0
    Aanvalspunten...............................0 - Verdedigingspunten.........................63

Winnaars: lisz

5222 eenheden van lisz houden de stad kristal1 bezet
    30 eenheden van lisz houden de stad kristal1 bezet
    De aanvallers wonnen het gevecht omdat ze door de muren gebroken zijn en de verdedigers geen eenheden ter plaatse hadden om de gaten te dichten.

net zoals jij vampier:
    linneas stad 4 19.10.2013 15:43De haven van linneas stad 4 werd bevrijd.
    show-time 19.10.2013 16:07 Jouw vloot uit linneas stad 4 heeft de haven van show-time succesvol bevrijd.

er lag echt vloot in mijn stad die ik helaas niet heb mogen slopen :tres:

Dankje Sasuke
  • of jij komt naar mij...

(19.10.2013 19:09:45)
    vampier uit Leiden -M-
    vs
    lisz uit linneas stad 4
    ............................................. - Schoepenradsnelheidsschip..............29(-0)
    ............................................. - Ballonendrager.........................28(-0)
    ............................................. - Tender.................................10(-0)
    Ramschip................................1(-0) - .............................................
    Stoomram...............................32(-0) - .............................................
    Generalen...................................0 - Generalen...................................0
    Aanvalspunten...............................0 - Verdedigingspunten..........................0

(20.10.2013 1:08:57)
    vampier uit Leiden -M-
    vs
    lisz uit linneas stad 4
    ............................................. - Ramschip...............................40(-0)
    Stoomram..............................122(-9) - Stoomram...............................27(-3)
    ............................................. - Ballonendrager.........................28(-0)
    Generalen................................-216 - Generalen.................................-72
    Aanvalspunten.............................180 - Verdedigingspunten........................540
    Winnaars: lisz
    Verliezers: vampier

(20.10.2013 13:16:24)
    vampier uit Sollidius
    vs
    lisz uit linneas stad 4
    Ramschip.............................477(-13) - Ramschip...............................0(-40)
    Stoomram..............................273(-0) - Stoomram...............................0(-27)
    Schoepenradsnelheidsschip.............100(-0) - Schoepenradsnelheidsschip..............29(-0)
    Ballonendrager.........................49(-4) - Ballonendrager.........................24(-4)
    Tender.................................53(-0) - Tender.................................10(-0)
    Mortier schip.........................198(-0) - .............................................
    Rakettenschip..........................54(-8) - .............................................
    Generalen................................-401 - Generalen................................-960
    Aanvalspunten............................2400 - Verdedigingspunten.....................1002.5

als paradox komt helpen ben je plots weer weg

(20.10.2013 14:32:41)
    Paradox uit Troje_4
    vs
    vampier uit vamp9
    Stoomram..............................101(-0) - Stoomram................................0(-5)
    Ramschip..............................130(-0) - .............................................
    Vuurschip..............................34(-2) - .............................................
    Schoepenradsnelheidsschip..............76(-0) - .............................................
    Generalen...............................-12.4 - Generalen................................-120
    Aanvalspunten.............................300 - Verdedigingspunten.........................31
    Winnaars: Paradox
    Verliezers: vampier

Dankje Sasuke
  • hier word ik vrolijk van :love:
    was de helft van mijn leger meer dan waard

Gevecht voor δ Roger
    (21.10.2013 2:25:57)
    Tin-Man uit Gif city, Zwavel, Beduin uit δ Roger
    vs
    lisz uit linneas stad 4, gerrie8888 uit δ Roger, δ Junior, Polis, Paragon uit Plens

Zwavel schutters......................0(-159) - Zwavel schutters.....................1545(-0)
    Speerwerper...........................0(-122) - Speerwerper............................23(-0)
    Zwaardvechter.....................1745(-1954) - Zwaardvechter.....................4619(-1535)
    Hopliet...........................3656(-1787) - Hopliet...........................2671(-1590)
    Gyrocopter.............................0(-72) - Gyrocopter............................437(-0)
    ............................................. - Bombardier...........................507(-47)
    Ram...................................29(-54) - Ram...................................895(-0)
    Katapult.............................43(-100) - Katapult...............................28(-0)
    Mortier................................0(-52) - Mortier...............................132(-0)
    Kok....................................70(-0) - Kok...................................138(-0)
    Stoomreus.............................107(-0) - .............................................
    Generalen.............................-8705.4 - Generalen.............................-4340.6
    Aanvalspunten.........................10851.5 - Verdedigingspunten....................21763.5

Winnaars: gerrie8888, lisz, Paragon

Verliezers: Beduin, Tin-Man

Display Spoiler

1117 eenheden van gerrie8888 houden de stad δ Roger bezet

395 eenheden van gerrie8888 houden de stad δ Roger bezet

49 eenheden van gerrie8888 houden de stad δ Roger bezet

4959 eenheden van lisz zijn gestationeerd in δ Roger.

4475 eenheden van Paragon zijn gestationeerd in δ Roger.

Het wonder Hephaistos smederij' van gerrie8888 is actief. (20.10.2013 22:55:57)

Het wonder Hephaistos smederij' van Tin-Man is actief. (20.10.2013 22:55:57)

Het wonder Hephaistos smederij' van gerrie8888 is actief. (20.10.2013 23:10:57)

Het wonder Hephaistos smederij' van Tin-Man is actief. (20.10.2013 23:10:57)

Het wonder Hephaistos smederij' van Tin-Man is actief. (20.10.2013 23:19:50)

Het wonder Hephaistos smederij' van gerrie8888 is actief. (20.10.2013 23:25:57)

Het wonder Hephaistos smederij' van gerrie8888 is actief. (20.10.2013 23:40:57)

Het wonder Hephaistos smederij' van Tin-Man is actief. (20.10.2013 23:40:57)

Het wonder Hephaistos smederij' van gerrie8888 is actief. (20.10.2013 23:55:57)

Het wonder Hephaistos smederij' van Tin-Man is actief. (20.10.2013 23:55:57)

Het wonder Kolos' van gerrie8888 is actief. (20.10.2013 23:56:35)

Het wonder Hephaistos smederij' van gerrie8888 is actief. (20.10.2013 23:56:46)

Het wonder Hephaistos smederij' van Tin-Man is actief. (21.10.2013 0:10:57)

Het wonder Hephaistos smederij' van gerrie8888 is actief. (21.10.2013 0:25:57)

Het wonder Hephaistos smederij' van Tin-Man is actief. (21.10.2013 0:25:57)

Het wonder Hephaistos smederij' van gerrie8888 is actief. (21.10.2013 0:40:57)

Het wonder Hephaistos smederij' van Tin-Man is actief. (21.10.2013 0:40:57)

Het wonder Hephaistos smederij' van gerrie8888 is actief. (21.10.2013 0:55:57)

Het wonder Hephaistos smederij' van Tin-Man is actief. (21.10.2013 0:55:57)

Het wonder Hephaistos smederij' van gerrie8888 is actief. (21.10.2013 1:10:57)

Het wonder Hephaistos smederij' van Tin-Man is actief. (21.10.2013 1:10:57)

Het wonder Hephaistos smederij' van Beduin is actief. (21.10.2013 1:20:08)

Het wonder Hephaistos smederij' van gerrie8888 is actief. (21.10.2013 1:25:57)

Het wonder Hephaistos smederij' van Tin-Man is actief. (21.10.2013 1:25:57)

Het leger van Beduin werd terug geroepen. Zij hebben het slagveld verlaten.

Het wonder Hephaistos smederij' van Tin-Man is actief. (21.10.2013 1:33:37)

Het wonder Hephaistos smederij' van gerrie8888 is actief. (21.10.2013 1:33:37)

Het wonder Hephaistos smederij' van gerrie8888 is actief. (21.10.2013 1:55:57)

Het wonder Hephaistos smederij' van Tin-Man is actief. (21.10.2013 1:55:57)

Het wonder Hephaistos smederij' van gerrie8888 is actief. (21.10.2013 2:10:57)

Het wonder Hephaistos smederij' van Tin-Man is actief. (21.10.2013 2:10:57)

Het wonder Hephaistos smederij' van gerrie8888 is actief. (21.10.2013 2:25:57)

Het wonder Hephaistos smederij' van Tin-Man is actief. (21.10.2013 2:25:57)

Aangezien Tin-Man geen eenheden meer over had om de frontlinie te behouden, heeft de rest van het leger zich terug getrokken.

Aangezien Tin-Man geen eenheden meer over had om de frontlinie te behouden, heeft de rest van het leger zich terug getrokken.

Gevecht voor δ Roger
    (21.10.2013 9:37:54)
    El Rogo uit zwavel 02
    vs
    Paragon uit ۞ Steen-Belg ۞, lisz uit linneas stad 4, gerrie8888 uit δ Roger, Renee uit ۞-Rodewijn۞

............................................. - Zwavel schutters.....................1909(-0)
    Zwaardvechter.........................0(-480) - Zwaardvechter......................6526(-312)
    Hopliet...............................0(-520) - Hopliet............................4643(-336)
    Gyrocopter.............................0(-60) - Gyrocopter...........................1081(-0)
    ............................................. - Bombardier...........................463(-44)
    Ram....................................0(-30) - Ram...................................907(-0)
    ............................................. - Katapult...............................62(-0)
    Kok....................................60(-0) - Kok...................................269(-0)
    ............................................. - Mortier...............................217(-0)
    ............................................. - Speerwerper............................23(-0)
    Generalen...............................-1586 - Generalen...............................-1100
    Aanvalspunten............................2750 - Verdedigingspunten.......................3965

Winnaars: lisz, Paragon, gerrie8888, Renee

Verliezers: El Rogo

Display Spoiler
    4959 eenheden van lisz zijn gestationeerd in δ Roger.
    4095 eenheden van Paragon zijn gestationeerd in δ Roger.

2871 eenheden van gerrie8888 beschermen de stad δ Roger.

4175 eenheden van Renee zijn gestationeerd in δ Roger.

Het wonder Hephaistos smederij' van gerrie8888 is actief. (21.10.2013 8:52:54)

Het wonder Hephaistos smederij' van El Rogo is actief. (21.10.2013 8:52:54)

Het wonder Hephaistos smederij' van gerrie8888 is actief. (21.10.2013 9:07:54)

Het wonder Hephaistos smederij' van El Rogo is actief. (21.10.2013 9:07:54)

Het wonder Hephaistos smederij' van gerrie8888 is actief. (21.10.2013 9:22:54)

Het wonder Hephaistos smederij' van El Rogo is actief. (21.10.2013 9:22:54)

Het wonder Hephaistos smederij' van gerrie8888 is actief. (21.10.2013 9:37:54)

Het wonder Hephaistos smederij' van El Rogo is actief. (21.10.2013 9:37:54)

Aangezien El Rogo geen eenheden meer over had om de frontlinie te behouden, heeft de rest van het leger zich terug getrokken.

Dankje Sasuke
  • Ik was idd op het eiland bezig Al48, maar was al een hele morgen bezig op verschillende eilanden...

De avond ervoor een vlootje gevonden:
    Zeegevecht bij Rheden
    (17.10.2013 18:41:29)
    steve uit Polis
    vs
    Delluc uit Rheden

Ramschip............................288(-114) - Ramschip.............................27(-566)
    ............................................. - Ballista schip.........................20(-0)
    ............................................. - Katapult schip.........................20(-0)
    Mortier schip.........................118(-0) - Mortier schip.........................189(-0)
    Stoomram.............................258(-22) - Stoomram...............................0(-66)
    ............................................. - Onderzeeër.............................6(-57)
    Schoepenradsnelheidsschip..............84(-0) - Schoepenradsnelheidsschip.............180(-0)
    Ballonendrager.........................38(-9) - Ballonendrager.........................5(-22)
    Tender.................................34(-0) - Tender.................................50(-0)
    Vuurschip.............................23(-14) - .............................................
    Rakettenschip.........................69(-44) - .............................................
    Generalen.............................-2668.8 - Generalen.............................-6181.4
    Aanvalspunten.........................15453.5 - Verdedigingspunten.......................6672

Verliezers: steve, Delluc

Die ik dan later verder kon afmaken:

Zeegevecht bij Rheden
    (18.10.2013 9:31:40)
    steve uit Polis
    vs
    Delluc uit Rheden

Ramschip..............................226(-0) - Ramschip...............................0(-27)
    ............................................. - Ballista schip.........................0(-20)
    ............................................. - Katapult schip.........................0(-20)
    Mortier schip..........................42(-0) - Mortier schip.........................0(-189)
    ............................................. - Onderzeeër..............................0(-6)
    Schoepenradsnelheidsschip..............25(-0) - Schoepenradsnelheidsschip.............79(-21)
    Ballonendrager.........................20(-4) - Ballonendrager..........................0(-5)
    ............................................. - Tender.................................50(-0)
    Vuurschip..............................11(-0) - .............................................
    Stoomram..............................116(-0) - .............................................
    Rakettenschip..........................47(-8) - .............................................
    Generalen................................-336 - Generalen.............................-5028.2
    Aanvalspunten.........................12570.5 - Verdedigingspunten........................840

Verliezers: Delluc

Verschillende kleine gevechten gehad:

Zeegevecht bij AlmeerW
    (18.10.2013 12:20:14)
    steve uit wijn2
    vs
    januskop uit AlmeerW

Stoomram..............................100(-0) - Stoomram...............................0(-61)
    Rakettenschip..........................40(-0) - Rakettenschip...........................0(-6)
    ............................................. - Onderzeeër..............................0(-1)
    Ramschip..............................130(-0) - .............................................
    Vuurschip...............................8(-4) - .............................................
    Mortier schip..........................42(-0) - .............................................
    Schoepenradsnelheidsschip..............30(-0) - .............................................
    Ballonendrager.........................25(-0) - .............................................
    Tender.................................10(-0) - .............................................
    Generalen...............................-24.8 - Generalen.............................-1652.2
    Aanvalspunten..........................4130.5 - Verdedigingspunten.........................62

Verliezers: januskop

tja krijg er niet alles op:
    Your message is too long. The maximum length of a message is 10,000 characters.
    (Bericht is te lang, maximum 10.000 tekens.
  • daarom dit tussenpostje

Zeegevecht bij Rome
    (21.10.2013 9:10:52)
    Al48 uit ۞joosland۞, ۞oemoemenoe۞
    vs
    McFever uit Celp, Gluteus Maximus uit Thebe, nightmar3 uit Rome

Ramschip...........................1105(-360) - Ramschip...........................734(-1044)
    Mortier schip.........................210(-0) - Mortier schip.........................457(-0)
    Stoomram............................577(-368) - Stoomram............................569(-776)
    Rakettenschip.......................243(-292) - Rakettenschip.......................315(-346)
    Schoepenradsnelheidsschip.............181(-0) - Schoepenradsnelheidsschip.............951(-0)
    Ballonendrager.........................91(-2) - Ballonendrager.......................205(-56)
    Tender................................139(-0) - Tender................................161(-0)
    Generalen..............................-18864 - Generalen..............................-35100
    Aanvalspunten...........................87750 - Verdedigingspunten......................47160

Verliezers: McFever, Al48

• En dan kan de rest erbij:
    Deze nog winnend afgesloten,

Zeegevecht bij Extreme-wine3
    (18.10.2013 18:06:46)
    steve uit ۞-Rodewijn۞, wijn2, AlmeerW, ۞brigdamme۞
    vs
    extremezerocool uit Extreme-wine3, Extreme-marble3

Ramschip............................499(-180) - Ramschip..............................0(-351)
    ............................................. - Ballista schip........................0(-109)
    Mortier schip.........................126(-0) - Mortier schip.........................0(-185)
    Stoomram.............................343(-57) - Stoomram...............................0(-88)
    ............................................. - Onderzeeër.............................0(-14)
    Ballonendrager.........................57(-0) - Ballonendrager..........................8(-8)
    Tender.................................31(-0) - Tender.................................20(-0)
    Vuurschip...............................4(-8) - .............................................
    Rakettenschip.........................44(-76) - .............................................
    Schoepenradsnelheidsschip..............90(-0) - .............................................
    Generalen.............................-4445.6 - Generalen...............................-9259
    Aanvalspunten.........................23147.5 - Verdedigingspunten......................11114

Verliezers: steve, extremezerocool

Deze is dan een giga verlies...
    Ben moeten afhaken in ronde 25 of zo, toen ging het nog ongeveer gelijk op. Terwijl de vloot de nacht eenzaam doorbracht, lag ik lekker in dromenland... In ronde 69 kwam er een varkentje met een lange snuit en was het over en uit.

Zeegevecht bij ۞-Rodewijn۞
    (19.10.2013 6:31:34)
    steve uit wijn2, wijn1, ۞brigdamme۞, Extreme-wine3, AlmeerW, Polis
    vs
    Renee uit ۞-Rodewijn۞, ۞-Koperstad۞, ۞-Goudstad۞, Al48 uit ۞-Twaalf-۞, ۞welsinge۞, Dendera, ۞Proost4۞, ۞brigdamme۞, Paradox uit ۞Proost2۞, ۞-Twaalf-۞, ۞-Rodewijn۞, ۞brigdamme۞, Sloopkogel uit ۞Proost1۞, Omnia2 Marmer, januskop uit Extreme-wine3, realist001 uit ۞rammekens۞

Ramschip...........................336(-1123) - Ramschip...........................1646(-454)
    ............................................. - Ballista schip.........................11(-0)
    ............................................. - Katapult schip.........................90(-0)
    Mortier schip.......................210(-210) - Mortier schip.........................623(-0)
    Stoomram............................185(-976) - Stoomram...........................1428(-340)
    Rakettenschip........................72(-327) - Rakettenschip.......................406(-113)
    ............................................. - Onderzeeër.............................33(-0)
    Schoepenradsnelheidsschip...........243(-174) - Schoepenradsnelheidsschip.............527(-0)
    Ballonendrager........................52(-83) - Ballonendrager........................180(-0)
    Tender.................................63(-0) - Tender................................265(-0)
    Vuurschip.............................8(-128) - Vuurschip............................59(-227)
    Generalen............................-47130.2 - Generalen............................-15001.4
    Aanvalspunten.........................37503.5 - Verdedigingspunten...................117825.5

Winnaars: Renee, Al48, Sloopkogel, Paradox, januskop, realist001

Verliezers: steve, Al48, Paradox

Allesinds kan ik nu nog doorvechten, want -250.000 goud per uur.... thnx BoG. :thumbsup:
  • dat was dus eens mijn landlegertje , klein maar fijn

Gevecht voor linneas stad 4
    (21.10.2013 13:24:33)
    vampier uit Leiden -M-
    vs
    Paradox uit Bokkepoot, lisz uit linneas stad 4, Renee uit ۞-Rodewijn۞, realist001 uit Marmer 1, Thanatos uit ۞Mepdorp۞

Zwavel schutters......................0(-225) - Zwavel schutters.....................420(-22)
    ............................................. - Speerwerper............................1(-11)
    Bombardier.............................0(-35) - Bombardier.............................0(-50)
    ............................................. - Ram...................................100(-0)
    Katapult...............................0(-42) - Katapult...............................30(-0)
    Mortier...............................28(-13) - Mortier...............................19(-41)
    Zwaardvechter.........................0(-491) - Zwaardvechter......................2082(-337)
    Hopliet...............................0(-638) - Hopliet............................2524(-555)
    Gyrocopter............................8(-144) - Gyrocopter..........................393(-127)
    Kok....................................33(-0) - Kok....................................60(-0)
    ............................................. - Muur....................................0(-7)
    Generalen.............................-3818.8 - Generalen.............................-3154.5
    Aanvalspunten.........................7886.25 - Verdedigingspunten.......................9547

Winnaars: Thanatos

Verliezers: realist001, Renee, lisz, Paradox, vampier

852 eenheden van Thanatos zijn gestationeerd in linneas stad 4.

4687 eenheden van Thanatos zijn gestationeerd in linneas stad 4.

Het wonder Hephaistos smederij' van realist001 is actief. (21.10.2013 11:39:33)

Het wonder Hephaistos smederij' van Paradox is actief. (21.10.2013 11:39:33)

Het wonder Hephaistos smederij' van realist001 is actief. (21.10.2013 11:54:33)

Het wonder Hephaistos smederij' van Paradox is actief. (21.10.2013 11:54:33)

Het wonder Hephaistos smederij' van vampier is actief. (21.10.2013 11:54:33)

realist001's leger werd volledig vernietigd.

Renee's leger werd volledig vernietigd.

Het wonder Hephaistos smederij' van Thanatos is actief. (21.10.2013 12:08:14)

Het wonder Hephaistos smederij' van Paradox is actief. (21.10.2013 12:09:33)

Het wonder Hephaistos smederij' van vampier is actief. (21.10.2013 12:09:33)

Het wonder Hephaistos smederij' van Paradox is actief. (21.10.2013 12:24:33)

Het wonder Hephaistos smederij' van vampier is actief. (21.10.2013 12:24:33)

Het wonder Hephaistos smederij' van Thanatos is actief. (21.10.2013 12:24:33)

Het leger van lisz is gevlucht omdat ze uitgeput waren.

Het leger van Paradox is gevlucht omdat ze uitgeput waren.

Het wonder Hephaistos smederij' van vampier is actief. (21.10.2013 12:39:33)

Het wonder Hephaistos smederij' van Thanatos is actief. (21.10.2013 12:39:33)

Het wonder Hephaistos smederij' van Thanatos is actief. (21.10.2013 12:42:05)

Het wonder Hephaistos smederij' van vampier is actief. (21.10.2013 12:54:33)

Het wonder Hephaistos smederij' van vampier is actief. (21.10.2013 13:09:33)

Het wonder Hephaistos smederij' van Thanatos is actief. (21.10.2013 13:09:33)

Het wonder Hephaistos smederij' van vampier is actief. (21.10.2013 13:24:33)

Het wonder Hephaistos smederij' van Thanatos is actief. (21.10.2013 13:24:33)

Aangezien vampier geen eenheden meer over had om de frontlinie te behouden, heeft de rest van het leger zich terug getrokken.
  • Heb er ook 1 was een goed gevecht en thx aan alle speler

Gevecht voor Zwavelcity

(22.10.2013 14:09:09)

Paragon uit δ Roger, Renee uit δ Roger, Polis, lisz uit δ Roger,
    gerrie8888 uit δ Roger, realist001 uit δ Roger, Zwavelcity, Thanatos uit
    δ Roger

vs

Rob uit Zwavelcity, Zwavel, vox uit Polis, Gif city, Mitta uit Leiden
    -Z3-, Tin-Man uit Polis, bugle uit Gif city, smaug uit Gif city

-------------------------------------------------------------------

Zwaardvechter.......3418(-6696). - Zwaardvechter.........58(-7824).

Hopliet.............2338(-9133). - Hopliet................2(-8126).

Schutter............2190(-0).... - Schutter............1164(-991)..

Mortier..............182(-62)... - Mortier..............250(-8)....

Katapult..............34(-0).... - Katapult..............23(-33)...

Ram..................600(-0).... - Ram...................84(-174)..

................................ - Stoom reus.............5(-283)..

Bombardier.............4(-146).. - Bombardier............30(-599)..

Kok..................350(-0).... - Kok..................411(-0)....

Gyrocopter............25(-1809). - Gyrocopter...........346(-1067).

Muur...................7(-0).... - Muur...................0(-7)....

Speerwerper............1(-0).... - Speerwerper............0(-90)...

Generalen................-28,112 - Generalen................-34,062

Aanvalspunten.............85,156 - Defensie punten...........70,281

Schade.................1,405,635 - Schade.................1,703,135

Damage Percent??.............45% - Damage Percent??.............54%

Winnaars: Paragon, Renee, lisz, gerrie8888, Thanatos