Plunderjacht

• Plunder

This site uses cookies. By continuing to browse this site, you are agreeing to our Cookie Policy.

This board is now obsolete and has been put in read-only mode. Please follow this link to reach the new forum and register a new account.

• Plunderjacht

Aangezien onze oorlog vs DND door omstandigheden is gestaakt, ben ik maar ff op pad gegaan.

Gewoonweg, omdat het kan

De allereerste plunder ziet er toch goed uit :)

Gevecht voor -NO- Nova
      (11.09.2013 11:36:42)
      Jaimre
      vs
      Kokki

---------------------------------------------------------------------------------------------
      Hopliet..............................531(-69) - Hopliet................................0(-59)
      Mortier................................30(-0) - Mortier................................30(-0)
      Zwavel schutters.......................84(-0) - .............................................
      Zwaardvechter.........................500(-0) - .............................................
      Gyrocopter.............................60(-0) - .............................................
      Dokter.................................20(-0) - .............................................
      Kok....................................15(-0) - .............................................
      ............................................. - Muur....................................2(-5)
      ---------------------------------------------------------------------------------------------
      Generalen...............................-96.6 - Generalen...............................-82.6
      Aanvalspunten...........................206.5 - Verdedigingspunten......................241.5

Winnaars: Jaimre

Verliezers: Kokki

De stad -NO- Nova werd geplunderd door Jaimre. Volgende grondstoffen werden gestolen: 57588 , 37910

Aangezien Kokki geen eenheden meer over had om de frontlinie te behouden, heeft de rest van het leger zich terug getrokken.

De aanvallers wonnen het gevecht omdat ze door de muren gebroken zijn en de verdedigers geen eenheden ter plaatse hadden om de gaten te dichten.
    • Als je zoveel grondstoffen laat slingeren, dan kan hij toch niet boos worden :)

2e plundertocht

Gevecht
      (11.09.2013 14:56:11)
      Jaimre
      vs
      Kokki

Zwavel schutters......................122(-0) - .............................................
      Zwaardvechter.........................983(-0) - .............................................
      Hopliet...............................381(-5) - .............................................
      Gyrocopter.............................76(-0) - .............................................
      Mortier................................34(-0) - .............................................
      Dokter.................................14(-0) - .............................................
      Kok....................................12(-0) - .............................................
      ............................................. - Muur....................................5(-2)
      Generalen..................................-7 - Generalen...................................0
      Aanvalspunten...............................0 - Verdedigingspunten.......................17.5

De stad -NO- Nova werd geplunderd door Jaimre. Volgende grondstoffen werden gestolen: 57322 , 38177

De aanvallers wonnen het gevecht omdat ze door de muren gebroken zijn en de verdedigers geen eenheden ter plaatse hadden om de gaten te dichten.
    • 3e plundering

Jackpot :)

Gevecht
      Jaimre
      vs
      Kokki
      Mortier................................30(-0) - Mortier................................30(-0)
      Zwavel schutters.......................84(-0) - .............................................
      Zwaardvechter.........................540(-0) - .............................................
      Hopliet..............................515(-35) - .............................................
      Gyrocopter.............................60(-0) - .............................................
      Dokter.................................20(-0) - .............................................
      Kok....................................15(-0) - .............................................
      ............................................. - Muur....................................5(-2)
      Generalen.................................-49 - Generalen...................................0
      Aanvalspunten...............................0 - Verdedigingspunten......................122.5

Verliezers: Kokki

De stad -NO- Nova werd geplunderd door Jaimre. Volgende grondstoffen werden gestolen: 56898 , 38601

Aangezien Kokki geen eenheden meer over had om de frontlinie te behouden, heeft de rest van het leger zich terug getrokken.

• Kiek kiek kokki heeft griep maar ook dan hebben zulke actie,s een reactie Kokki is niet boos gezien ik zo veel meer GS uit de LAB opslag heb gehaald daar is dit een peulenschil op het geheel stad is leeg. Me stad was verdwaald nu heeft hij weer een bestemming gevonden. Slaap goed in de nacht wie weet word er een Kokki verwacht. Maar let op in het verleden behaalde resultaten bieden zeker geen garantie voor de toekomst. :thumbup:

Grt Kokki

Zo werkt de Kokki-redenatie dus.
      "Ze vallen me aan als ik ziek ben, dus ik val hen terug aan met ZIEK veel generalen.' :')
    • Ik moet wel zeggen dat ik zeer vereerd ben met de generale score N1 Jaimre LAB 96,881 dat voor een lege stad van mij ^^

Alleen dat gedeelte doet me al een deug generale hebben is 1 ze gebruiken is 2 tijd zal het leren al gaat dat best snel met 66 m goud ^^

Grt Kokki die echt de tijd heb :P

"Ze vallen me aan als ik ziek ben, dus ik val hen terug aan met ZIEK veel generalen.' :')
    • sinured wrote:

Gelukkig is er nu een zeer sportieve oorlogsverklaring door DND LAB de deur uitgegaan 8o
      -NO- krijgt daarin in ieder geval ruim de tijd om zich voor te bereiden :pillepalle:

Suc6 met de sportieve strijd?

Grtz,
      Sinured
      We zijn ook zeer verbaasd over deze magniefieke oorlogsverklaring. Ik kan me een bericht herinneren waar door LAB bezwaar werd gemaakt tegen de zeer korte tijd van de voorbereiding :puke:

Maar goed, hier ging dit topic niet over. :thumbsup: Kokki uiteraard, succes met terughalen van je gs.
      Diplomaat -NO- NAME
    • Dante wrote:

Als je dit niet had gedaan had ik niet zo veel GS gehad bedankt :)

Voor die (circa) 100 miljoen goud en ambrosia wat je nu kwijt bent, had je het ook gewoon kunnen kopen :)

Misschien voordeliger :P

In deze tijd van economische crisis, is dat toch iets om over na te denken :D
    • je zit fout inmiddels 5.3 m GS binnen gehaald en we gaan gewoon door PS wat doe je in V mode :P :sm:

Grt Kokki