Vriendschappelijk Gevecht tussen A-U & BSGOD

This site uses cookies. By continuing to browse this site, you are agreeing to our Cookie Policy.

This board is now obsolete and has been put in read-only mode. Please follow this link to reach the new forum and register a new account.

• Vriendschappelijk Gevecht tussen A-U & BSGOD

Beste Ikariam Spelers,

De bob alliantie A-U heeft weer een V-G (vriendschappelijk gevecht) georganiseerd, dit keer samen met BSGOD. Beide allianties zijn nu lekker aan het vechten en eventuele gevechtsrapporten en of info word hier verspreid.

Het blijft een vriendschappelijk gevecht, waarbij men binnen A-U, de spelers die op militair gebied wat willen leren, op deze manier een indruk krijgen van het oorlogvoeren.

m.v.g

Timmer
    Timmmer
    Oprichter A-U
    10,2 miljoen

• Betreft: V-G samen met BSGOD

Beste Leden,

Volgensmij was het niet de bedoeling dat BSGOD meerder A-U steden zou aanvallen, neem nu bijvoorbeeld het eiland Drearios *knip* ook word o.a. het totale marmereiland, waar dus een aantal steden van A-U met nog een van een andere speler totaal worden bezet door BSGOD, dan heb ik het over de havens en de steden.

Een tegenaanval van ons is kansloos, om even een indruk te geven van hun troepen, men komt, dan heb ik het over 1 enkele speler van die kant met ongeveer 9.000 eenheden, en dan komt er ook nog een vloot bij van 10.000. En aangezien ze met 5-6 verschillende spelers komen maken we dus geen kans, kijk maar eens in de top-50 met generale score.

Bij deze laat ik dus weten dat we het afkappen er er mee stoppen met dit V-G. Nu ben ik bezig om op het kristaleiland van mij *knip* waar alle havens van A-U zijn bezet deze terug te winnen, dus heb daar mijn vloot en landleger staan. Op die manier wilde ik wat terug doen.

m.v.g.

Timmer

PS: dit was de opstelling volgens mij:
    Nieuw vriendschappelijk gevecht in de maak met BSGOD... We zijn nog flink bezig met de leiding van BSGOD maar als alles goed gaat starten we met het gevecht op 06-07-'13.
    Locatie zijn we het nog niet over eens maar komt ong. in de richting van *knip*.

Het idee is dat beide partijen 3 steden hebben en probeert die van elkaar te bezetten... Welke alli hier als eerste in slaagt wint natuurlijk. (ook wel catch-the-flag genoemd)
    Vloot en landeenheden zijn toegestaan.

Dit is ong. de grove schets dat het moet worden en zou graag willen weten wie hier wel interesse in heeft... Ik zet dit ook nog op het intern/ extern forum graag daar reageren of je meedoet.

mvg stef0707
    generaal... We zijn nog flink bezig met de leiding van BSGOD maar als alles goed gaat starten we met het gevecht op 06-07-'13.
    Locatie zijn we het nog niet over eens maar komt ong. in de richting van *knip*.

Het idee is dat beide partijen 3 steden hebben en probeert die van elkaar te bezetten... Welke alli hier als eerste in slaagt wint natuurlijk. (ook wel catch-the-flag genoemd)
    Vloot en landeenheden zijn toegestaan.

Dit is ong. de grove schets dat het moet worden en zou graag willen weten wie hier wel interesse in heeft... Ik zet dit ook nog op het intern/ extern forum graag daar reageren of je meedoet.

mvg stef0707
    generaal

Coördinaten verwijderd uit de post
    ~NijntjePluis 08/09/2013 12:50
    Timmmer
    Oprichter A-U
    10,2 miljoen