TDD vs VMS

• Oorlogstopic

This site uses cookies. By continuing to browse this site, you are agreeing to our Cookie Policy.

This board is now obsolete and has been put in read-only mode. Please follow this link to reach the new forum and register a new account.

• Ik vind het knap dat er gisteravond afspraken werden gemaakt en gepost en jij het dan vanochtend hebt over dingen bespreken die al afgesproken waren, piraten plunderen dus.
    Waarna je zelfs zegt hier niet meer akkoord te gaan en dan zegt dat die afspraken nooit gemaakt zijn.. Ze staan toch heel duidelijk hier op het forum:
    "- VMS zal TDD niet meer aanvallen voor piratenpunten, tenzij er door beide partijen is ingestemd met een andere afspraak. Het kapen van piratenpunten staat gelijk aan het plunderen van grondstoffen en zal dus door TDD worden beschouwd als een onmiddellijke oorlogsverklaring."

En dan nu ineens gaan doen alsof het gaat om steden te bevrijden...

Weetje ik word een beetje moe van je aspa met je gezeur de hele tijd en ben dan ook uitgepraat met je.
  • Beste Aspa,

Selectief lezen is een kunst, maar als ik dan toch een kwaliteit van jou moet benoemen dan is het dat wel.

Je verwijt Realist het omdraaien van de zaken, waar jijzelf toch degene bent die de rollen omdraait.
    Immers verwijst Realist naar het 1e bericht wat ik schreef.
    Het bericht wat gebaseerd is op de informatie die je zelf ingame aangaf naar TLK.

Jij komt vervolgens met verwijten naar TDD en komt meteen weer met stevige woorden.

Laten we het dan maar over vertrouwen hebben.
    Eerst was het verhaal het is niet diplo 1, 2 of 3 nee je moet ash hebben (ash niet ach dus)

Vervolgens worden er afspraken gemaakt met ash, in de veronderstelling dat jullie diplomaat dan dit keer wel namens de alliantie spreekt.
    Ash post vervolgens in dit topic een bericht, wat het einde aan deze oorlog zou moeten betekenen.
    Een bericht waarvan ik zeker weet dat je het gelezen hebt daar ik gezien heb dat je gister aan het lezen was.

Vervolgens ontken je het akkoord ingame, om maar weer gewoon verder te gaan met je piraatjes.
    Dus, over vertrouwen gesproken. Het vertrouwen in jou bereikt bij mij een nieuw dieptepunt.
    Het vertrouwen in de communicatie, dan wel overleg, dan wel ook maar enige leidraad in VMS bereikt ook weer een nieuw dieptepunt.
    Ik moet je hiervoor toch complimenteren als leider.
    Doe je knap.

Wat betreft je steden bevrijden, succes.
    Liam en Realist hebben vast wel plezier bij jou.

Ik zal het zelf wat dichter bij huis zoeken.
    Ik kan alvast zeggen dat je alliantieleden je mogen bedanken.
    Ik baal al, dat ik jullie gedurende de onderhandelingen rust heb geboden.

Lang verhaal kort, ik weet niet hoe jij leest maar het is echt een kunst! :pillepalle:

MikeyHVSU

- Bericht volledig op persoonlijke titel, ter degen bewust van het feit dat dit de verhoudingen niet ten goede komt, maar eerlijk gezegd jullie kunnen me wat. Als er dan iemand is die spelplezier bederft kan ik hem zo aanwijzen.
    If practice makes perfect, but nobody is perfect, why practice?

ETA, 800k+ oprichter/generaal TDD
    Theta, 1360k+ MiBiZa DVE
  • Goed als wij een akkoord hebben over vrede sluit ik mij daarbij aan !
    Ik maakte de door mij bezette stad van realist vrij van mijn bezettende troepen en vloten daarop.
    Vervolgens vallen realist Liam en Grandpa mij aan !

Goed dat zijn geen afspraken, heb -TDD- al netjes 3 dagen met rust gelaten zelfs !
    Maar goed dan gaan de tijden veranderen.
    Vast staat in elk geval dat -TDD- onbetrouwbaar is met het maken van afspraken !

Waar hoorde ik dat meer ? van Useta en verschillende andere spelers en speelsters.
    Ontving regelrechte bedreigingen van realist nadat ik hem netjes berichte vanmorgen zijn haven en steden vrij te maken.
    Hetgeen ik ook heb gedaan natuurlijk.

Dan nog zeggen dat ik vanmorgen het verdrag zou hebben geschonden raakt "kant nog wal".
    Zijn verzinselen en verdichtselen om te rechtvaardigen om door te gaan met oorlog voering door -TDD--
    Eerlijk en sportief is iets anders !

Daar is een gezegde voor " een wolf in schaapskleren " daarin herken ik -TDD- en ik wist het ook al !
    Verklaren het is vrede tussen ons en dan gelijk aanvallen, zoals -TDD- doet !
    Erg dapper hoor !

Waardering voor -TDD- wat dat betreft !
    Tommorow is another day (morgen is het een andere dag).
    Veel succes -TDD-

-TDD- heeft verdrag geschonden op een zeer laaghartige manier !
    Heb daar wel een woord voor maar zal het niet op forum zetten.

Met sportieve groeten,

Aspa
    guerrillastrijders :devillol:
  • Het enige dat ik daarop wil reageren:

Ash Ketchum wrote:

VMS wil graag de oorlog eindigen met TDD. Wij vinden het jammer dat het op zo’n ongezellige oorlog uitgelopen is. Wij willen graag stoppen omdat wij ook zien dat TDD gewoon nog te sterk is voor ons. Verder hebben wij veel nieuwe spelers binnen de alliantie, inclusief 2 mensen in de leiding, en wij hebben nu gewoon tijd nodig om alles binnen de alliantie te regelen.

Dingen die wij nog willen zeggen:
    - Het was onverstandig om de oorlog te beginnen van VMS, ikzelf zat toen nog niet in de alliantie maar iedereen zag dat TDD gewoon veel beter voorbereid was, terwijl het bij ons intern nog niet lekker liep
    - Spelers van VMS hebben dingen gezegd die onnodig kwetsend waren. Dit hadden wij niet moeten doen. Sorry dus aan degene die het aangaat!
    - Wij hebben verscheidene keren geroepen dat TDD kleinere spelers van ons geplunderd had, dit is niet waar, er is alleen bezet.
    - VMS zal TDD niet meer aanvallen voor piratenpunten, tenzij er door beide partijen is ingestemd met een andere afspraak. Het kapen van piratenpunten staat gelijk aan het plunderen van grondstoffen en zal dus door TDD worden beschouwd als een onmiddellijke oorlogsverklaring.
    - VMS zal TDD voortaan met respect behandelen, zowel ingame als op het forum.

gr Ash Ketchum, diplomaat VMS

Olivierski wrote:

Als leider en diplomaat van TDD verklaar ik hierbij formeel dat wij dit vredesverzoek accepteren.

aspa wrote:

Goed als wij een akkoord hebben over vrede sluit ik mij daarbij aan !
    Er was dus een akkoord maar door dat JIJ zo nodig het vetgedrukte in de overeenkomst moest breken is de vrede vrijwel meteen opgeheven geweest. Ik vraag me eigenlijk af wie hier vragende partij is voor vrede TDD heeft alles op alles gezet om jullie een vrede aan te bieden waarbij jullie eigenlijk niets verloren hadden, en nog weten jullie(JIJ) er jullie(JOU) voeten aan te vegen.

Ik laat nu al weten vrede hoeft voor mij niet meer jullie zijn op dit moment in mijn ogen alle geloofwaardigheid kwijt. Wanneer de diplomaat niet in staat is voor de gehele alliantie te spreken is er in mijn ogen trouwens ook geen ruimte voor vrede. En de diplomaat verliest al helemaal zijn geloofwaardigheid wanneer zijn woorden al door zijn eigen leider gebroken worden. Tijd dat Aspa beseft dat hij nu niet koppig moet zijn maar het beste moet kiezen voor VMS. En anders is het tijd dat VMS beseft dat zolang Aspa op de troon zit er geen plaats is voor diplomatie

Hierbij dus mijn korte boodschap
    Zeta: NarmerTheLion 1.900.000 punten lid van [DRA]
  • Als we dan toch maar met woorden gaan gooien en lekker belangrijk doen door overal op te reageren:

Respect moet je verdienen.

Maar beter behandelen we dat woord helemaal niet. Het respect is aan beide kanten helemaal weg.

Theta, 1360k+ MiBiZa DVE
  • Ja pfff il corvo ik wil je wel gevechten laten zien maar iets vangen bij die gasten is moeilijk joh.

Vanochtend nog..
    Begint aspa haventjes dicht te leggen op een eiland..
    ga ik strategisch in de laatste haven liggen wachten komt die daar niet eens heen..

Die was al weer heel snel weggegaan :(

Als de gemiddelde aanval niet langer duurt als 1uur wordt het moeilijk... :)

ps. sonex, over niks nuttigs te zeggen gesproken.. plaats dan maar gewoon alleen een smiley he ;)

Theta, 1360k+ MiBiZa DVE
  • Als eerste was het MIJN ( miss butterfly )bericht en niet JULLIE ( TDD) ;)

Verder vraag ik me af wat er schokkend was aan dit bericht, ik heb me netjes aangepast op het niveau hier. We hebben toch oorlog op papier?
    En je weet in oorlog en liefde is alles geoorloofd , ik heb ze samen in 1 berichtje verwerkt :P

Mijn berichtje was ook persoonlijk voor aspa bedoeld en niet voor VSM mag dat duidelijk zijn.

En natuurlijk ook even on topic

We kunnen schelden , we kunnen dom praten, we kunnen liegen, we kunnen feiten verdraaien, we kunnen grof zijn, we kunnen eigenlijk alles wat niet deugd. Het enige wat we niet kunnen is legers en vloten bouwen om te knokken en laat dit spel daar nou voor gemaakt zijn ;)

Mag 1 ding duidelijk zijn, deze oorlog gaat door, aspa kunnen we niet pakken want die is sneller dan een haas weg als hij meer dan 10 bootjes ziet aankomen, Daar ga ik mijn energie dus niet meer instoppen. Hij komt wel aan de beurt met het spel waar we hem echt kunnen raken.
    Ik wens de overige leden van VSM heel veel succes, jullie zullen het nodig hebben. Als we jullie spelplezier bederven mag je aspa natuurlijk altijd een bedankje sturen, daar krijg je echt geen ban voor 8-)
  • -VMS- vs -TDD-

Denk dat we op behoorlijk niveau komen Miss uitlatingen als "lik mijn kont" horen niet thuis op het forum.
    Zelfs persoonlijk zijn die ongepast.
    Waarschijnlijk heb ik een andere bril, ofwel visie die mag ik ook hebben.

en waar beledig ik -TDD- ?
    waar schend ik de afspraken !

Hetgeen waarover -TDD- wel roept maar niets bewijst !

ach laat het zo zijn maak jullie goud maar op Ghost busters !

met vriendelijke groet,

aspa
    guerrillastrijders :devillol:
  • aspa wrote:

ach laat het zo zijn maak jullie goud maar op Ghost busters !
    Sorry om je teleur te stellen maar ik sta al zo'n 2 maanden op 16.000k vast dus ben nog (lang) niet bankroet.

Bewijzen? even zoeken:

aspa wrote:

En nogmaals een spel moet je eerlijk en sportief spelen.
    En de context kun je dit heel makkelijk lezen als TDD is oneerlijk en onsportief

aspa wrote:

Dus wij halen de waarheid boven. Dat is -VMS- en dat is waarvoor wij strijden ! Eerlijkheid en respect voor elkaar hebben staat hoog in ons vaandel. Wij zijn VMS- en daar zijn wij trots op !
    Dat is de eer en het respect dat -VMS- heeft, en anderen ontbreekt !
    Vooral dat laatste zinnetje laat uitschijnen dat TDD geen eer noch respect noch eerlijkheid heeft.
    (En zijn wij ook een leugen??)

aspa wrote:

Dat -TDD- toch wel klein beetje onsportief is laat ik niet na te vermelden.
    TDD is onsportief

aspa wrote:

Ik lees tussen overleg van onze diplomaten. -DNN- en -VMS- dat klopt ook.
    Deze is meer voor de fun maar je vecht nog altijd tegen TDD niet tegen DNN. Zal wel zijn omdat beide alliantie's even glorieus zijn dat je ze door elkaar haalt.

Voila jij beledigde TDD dus voor oneerlijk, onsportief, eerloos en respectloos. Nog bewijzen nodig?? Ik help de mensen graag.

Ook even erbij noteren ik reageer in naam van mij (Narmer) en niet in naam van TDD.
    Zeta: NarmerTheLion 1.900.000 punten lid van [DRA]