meet en greet voor Deltaspelers

This site uses cookies. By continuing to browse this site, you are agreeing to our Cookie Policy.

This board is now obsolete and has been put in read-only mode. Please follow this link to reach the new forum and register a new account.

• meet en greet voor Deltaspelers

Beste Delta spelers,

BOG, BOR en BOH spelers zullen elkaar op zaterdag 5 oktober 2013 om 13.00 uur ontmoeten op station Roosendaal (Noord-Brabant),
      maar het is absoluut niet exclusief een bokkenrijders feestje.....we nodigen alle Delta spelers bij deze uit!

We willen gezichten weten, handen schudden en samen vooral Delta levend houden. Heb je daar ideeën voor, dan kun je die hier alvast posten.

We zoeken nog vrijwilligers met veiligheidsspelden, kartonnen bordjes en viltstiften zodat ieder zijn ingame naam op de borst zet.
      We willen niks organiseren verder, het wordt gewoon een koffieslobber (of chocomelk 8-) ). Een aantal wil echt voor het avondeten thuis zijn dus de afgesproken meet zal rond 16.00 uur afgelopen zijn.

Laat het hier alsjeblieft weten als je wilt komen, of geef dit ingame aan Al48, gerrie8888 of mij door.

Joffer

Happy lid van TTV in Danger Zone
    • Joffer wrote:

We zoeken nog vrijwilligers met veiligheidsspelden, kartonnen bordjes en viltstiften zodat ieder zijn ingame naam op de borst zet.
      Heb een eigen polo met mijn gebruikersnaam op mijn rug, komt dat ook in aanmerking? :whistling:

Zoals eerder aangegeven: ik ben aanwezig als ik niet belemmerd word door andere zaken.
      Geliefd Gevreesd forumsurveillant.

Coördinator & manusje-van-alles Het Verhaal Achter...
      ForumregelsHet verhaal achter...
    • zal vast wel goed zijn IM_Mike, zo'n polo. Misschien moet je alleen in het begin achterstevoren op je stoel gaan zitten?
      Ik neem aan dat iedereen snapt dat ik er ook zal zijn (alleen onverwachtse zeer dringende omstandigheden kunnen me tegenhouden).

Joffer

• Als oud GO van delta en echte Roosendaaler wil ik ook wel eens komen kijken.
      Helaas kan ik zelf ook maar tot een uurtje of half 4, 4 uur.

© by Tuni_Boy
      "Een censuur die de middelmatigheid zou verbannen is ondenkbaar.
      Iedereen heeft het onvervreemdbaar recht zich uit te drukken, ook de idioot."

Game Operator: erik2222@ikariam.nl
    • ik kan helaas niet komen, maar wil even melden dat IM_Mike gewoon te herkennen is aan z'n ubercoole sik :thumbsup:
      en je kan altijd ook nog van tevoren foto's aan elkaar doorsturen, zodat je elkaar kan herkennen + een mooie herinnering hebt aan de medemensen.

ENNN,

maak svp ook een leuke groepsfoto :)
    • Het is bijna zover!

A.s. zaterdag 5 oktober real life meet voor delta spelers plus nog wat. Om 13.00 uur verzamelen we in stationsrestauratie Roosendaal (Noord-Brabant), als iedereen er is, gaan we door naar gezelliger plekje. De eersten gaan rond 15.30 uur weer naar huis, maar er zijn er ook die een overnachting in de buurt geregeld hebben. Iedereen is welkom! Geef je wel even op bij Al48 of Joffer, dan weten we wanneer we compleet zijn en verder kunnen trekken.

Tot zaterdag!
      :)

Joffer

• Morgen is het zover, verzamelen op station Roosendaal om 13.00 uur. In de stationsrestauratie zal ik met een poster van Ikariam zitten te pronken, zodat iedereen elkaar gemakkelijk kan vinden. :)

Er zijn 16 spelers die zeker gaan komen en nog 10 mensen denken er serieus over na maar twijfelen nog een beetje.
      Een aantal daarvan wil wel komen, maar wil het zo anoniem mogelijk houden: geen namen en niet op de foto. Ik wil iedereen verzoeken dit te respecteren.
      Het zou leuk zijn als deze mensen er toch bij kunnen zijn.
      Als de groep compleet is, gaan we wandelen naar een gezelliger plek in Roosendaal. Ook om iedereen de kans te geven met verschillende mensen te praten en niet alleen met degene waar je in eerste instantie toevallig naast komt te zitten.

Zoals al eerder gezegd: de eersten gaan om 15.30 uur al weer naar huis. Een paar mensen hebben een overnachtingsplek in de buurt geregeld, dus die gaan de hele avond nog door met elkaar, zolang het gezellig is.
      Heb jij je nog niet opgegeven bij Al48 of bij mij, maar wil je wel komen? Opgeven kan nog tot 9.00 uur morgenochtend, in game of forum bericht.

Hopelijk tot ziens morgen in Roosendaal!

Joffer

• en jij bedankt voor je volhouden dat het door moest gaan na de mismatch in agenda's vorige keer,
      zoals joffer zei vanmiddag,zonder Lisz hadden we elkaar niet ontmoet vandaag !

fear your fear to be too little
    • ja inderdaad lady melissa: Hartelijk dank voor het organiseren. Zonder jou was er geen samenkomst geweest.

Ik vond het erg leuk vanmiddag en iedereen die er was: hartelijk dank voor jullie komst en gezelschap! Ik heb genoten!

Joffer

• Ook ik heb me uitstekend vermaakt. Dit is zeker voor herhaling vatbaar. Ik wil graag alle aanwezigen bedanken voor de leuke middag, maar in het bijzonder Lady Melissa voor het plannen van deze ontmoeting.
      :!: De gebruikers van je systeem zijn je experts. Waardeer ze en betrek ze zoveel mogelijk bij de ontwikkeling. :gamer:
    • Bedankt voor leuke DAG mensen,
      ook al was ik met sommige van mijn alliantie TMP aanwezig van wereld GAMMA,
      we waren van harte welkom en het was gezellig om sommige eens in het echt te ontmoeten,
      vooral mijn eigen TMP leden die ik al heel lang ken en nu eens een gezellig praatje mee kon maken,
      echt TOP voor de mensen van Delta om dit te regelen,
      namens mij en de andere GAMMA spelers die erbij waren bedankt voor de gezellige middag in Roosendaal Delta mensen,

Groeten Redbull
      Trots lid van -NO-

• ik wil mijn eigen hoofd niet graag op een publieke internet site zien. Dus als je die eruit wilt laten? Je mag die foto's best delen met iedereen die op de bijeenkomst was, maar alsjeblieft niet publiceren, wat mij betreft. Verder zou ik graag de foto's toegestuurd krijgen via een ingame of forum pm.
      Ik zal ze ook niet publiceren maar puur voor mezelf bewaren.

Joffer

• Tja, wat wil je anders in zo'n wereldstad :)
      Maar zeker geslaagd

© by Tuni_Boy
      "Een censuur die de middelmatigheid zou verbannen is ondenkbaar.
      Iedereen heeft het onvervreemdbaar recht zich uit te drukken, ook de idioot."

Game Operator: erik2222@ikariam.nl