Einde van een lange carrière

This site uses cookies. By continuing to browse this site, you are agreeing to our Cookie Policy.

This board is now obsolete and has been put in read-only mode. Please follow this link to reach the new forum and register a new account.

• Einde van een lange carrière

Beste spelers van alpha,

Na een drie à vier jaar lange drukke carrière op alpha, beginnend bij het generaalschap in CES, gevolgd door het ministerschap, diplomaatschap en uiteindelijk ook leiderschap van -TT- en ten slotte het oprichten en leider zijn van B4A, heb ik besloten de wereld alpha (en beta) vaarwel te zeggen. Dit komt onder andere doordat het studentenleven op mij staat te wachten en daarmee gaat een zware opleiding gepaard die meer aandacht zal behoeven en krijgen dan ikariam.

Lange tijd heb ik met plezier gespeeld op alpha. Ik heb veel spelers zien komen en helaas ook fijne spelers en personen zien gaan. Ik heb veel geweldige personen mogen leren kennen op alpha. Vriend en tegenstander wil ik dan ook bedanken voor de leuke gevechten en contacten, soms ook minder leuke contacten, achja, part of the job denk ik ^^ . Er zijn nog enkelen die ik in het bijzonder wil bedanken voor een geweldige tijd.

Mijn oud B4A bestuur, Ursus Rapax, Berry, Super Shooter, Dono en larsje. Met wie ik lange tijd plezierig B4A bestuurd heb. Ik wens jullie ook nog veel succes met het besturen van de mooiste alliantie van alpha! Maar natuurlijk ook de rest van de B4A leden en Bees leden, met wie ik kort samen heb mogen spelen.
    En nog enkele bijzondere personen die ik vaak heb mogen spreken op IRC wat vrijwel altijd een gezellig gesprek tot gevolg had: Joosie, a-ceetje, leXistence, Pieterr, Jeremy en WinnieDePoeh.

Ik ben mijn lichaam reeds voor aan het bereiden op het studentenleven. Alvast enige gewenning aan de alcohol is natuurlijk noodzakelijk. Mocht ik je naam vergeten zijn en hebben we vaak een goed contact gehad, zal dat waarschijnlijk hieraan te wijten zijn.

Grtz, Paull
    Voormalig Lid van Bees
    Voormalig Leider van B4A
    Oprichter van B4A
    Voormalig Leider van -TT-
    Voormalig Diplomaat van -TT-
    Voormalig Minister van -TT-
    Voormalig Leider van -TTw-
    Voormalig Generaal van CES

Leider - Dead Rabbits [D-R]

Rust zacht, Magnus
    - Sine amico non potes bene vivere -
  • Lief paulltjepaulltje,
    Waarschijnlijk ben ik niet de enige die het jammer vindt dat je stopt, maar ik ben wel degene die het, het meest betreurt! :(
    Via deze weg wil ik je (voor de 26393e keer) bedanken voor al je hulp, steun en vertrouwen in mij. Je hebt mij, dankzij je jarenlange spelervaring, ontzettend veel geleerd en dat doe je nog steeds. Keer op keer vertelde je me in welke volgorde ik mijn vloot een gevecht in moest sturen, hoe ik het snelst 5 rammen kon slopen etc etc. Als ik midden in een gesprek vroeg wat de functie van een rakettenschip was, keek je niet raar op maar gaf je gewoon antwoord.
    Dat je stopt op alpha betekent niet dat ik je niet meer om hulp kan vragen, toch? Misschien hoopte je dat, sorry :P
    Ik zie je niet meer in ikariam zelf maar we gaan gewoon lekker door met ircen!
    Je bent fantastisch!
    <3
  • hey paull
    jammer om te lezen dat je stopt, het echte leven gaat natuurlijk voor :)
    ik wens je alvast veel succes met je studies, maak er iets mooi van!

het verbaast mij stiekem om te zeggen maar: ik ga je missen
    hoewel je mij veel hebt geïrriteerd is het toch met spijt dat ik lees dat je stopt :(
    hopelijk kom je nog eens langs op irc, veel succes in rl

Dankje Sasuke
  • Beste paull,

Je kent me misschien niet, maar ik ken jou wel een beetje. Ik heb vaak over je horen zeggen in POW. Erg jammer dat zo'n geweldige speler ermee stopt. Weer iemand die verloren gaat van die oude garde. Erg, erg, erg, erg, erg, erg, erg, erg, erg, erg, erg, erg, heel erg jammer.

Ik wil je in ieder geval heel veel succes wensen met je studie en bier drinken.

Het ga je goed!! hopelijk tot ooit :)
  • Daar gaat mijn schatje, m'n grote liefde! ;(
    Wist er al van, en vind het nog steeds zonde... Gelukkig vertrek je niet helemaal van Ikariam, dus we spreken elkaar sowieso nog wel een keer, en je weet wat er dan gebeurd ............. :love:

Maar goed, jammer dat je deze mooie werelden gaan verlaten, maar snap het wel. Succes, en spreek je binnenkort wel weer ;)
  • Jammer dat je stopt.

Namens mijn alliantie Roman Empire wens ik je succes in de toekomst en wie weet tot ziens in alpha.

Je weet maar nooit. ;)

Mauro Cesare
    Leider Roman Empire
  • Paul,

Namens iedereen van B4A, het bestuur en ook nog een keer persoonlijk:

Bedankt voor je aanwezigheid, je inzet, je tijd en betrokkenheid!

Ursus Rapax, Diplomaat B4A
  • Beste Paull

Ook ik wens je veel succes in je studie carriere , en ik vind het ja/nee jammer dat je stopt.
    Soms kon je wel iemand het bloed onder de nagels halen wat natuurlijk het speel plezier bevordert om toch maar weer die aanval in te zetten.
    Aangezien wij 2 persoonlijk elkaar niet kunnen uitstaan zal je mijn commentaar dan ook wel snel overslaan om niet te lezen.
    Tenslotte is het wel jammer dat je stopt.
    Weer een speler/account wat verloren gaat

Ik wens je nogmaals veel succes met je studie

Mvg LadyLina
  • Spijtig, echt wel!, iedereen kent je hier.
    Succes met alles wat je onderneemt, de studies in de eerste plaats, de boozzz ach, een goeie kater en dan leer je dat wel af.

Maarreuh...
    Wat bedoelt Pieter met schatje dat je niet helemaal vertrekt van alpha?
  • Erg jammer dat je stopt paull, ik heb je op de chat al succes met je studie gewenst maar hier doe ik het nog een keer.

Wij konden het ook niet altijd goed met mekaar vinden, en soms ook wel.
    Gelukkig zit ik nog op gamma bij je in de alliantie :)
    Trots Lid D-R

Bedankt meliss voor deze sig!
  • beste Paull,

het is zeer spijtig dat je stopt op onze geliefde wereld Alpha, ik wist het al eerder dat je ging stoppen maar het doet nog steeds niet minder pijn om je te zien gaan.
    we hebben leuke gesprekken gehad op irc en die zullen er ook wel blijven ondanks je Alpha achter je laat.
    veel succes met je studie :).

Overwinnaar van DnD en SAP
    Generaal -NO-

Sancte Judae Apostole gloriose Servus fidelis Iesu Amice ora pro ea
  • Paul.

Ga je ermee kappen jongen.
    Jeminee zeg jammer maar wel begrijpelijk.
    We spelen al zo lang samen, eerst kwam ik binnen bij TT als noob (niet dat ik dat nu nog ben) hier hebben wij hoop lol gehad en elkaar lekker kunnen pesten hahahaha jij mij en ik jou :)

Hierna doorgegaan naar B4a was leuke maar ook minder leuke tijd, jij en ik weten waarom ;)

Hierna heb ik toen het stokje van je overgenomen bij B4a en kwam in een gesetteld nestje binnen.

Dank voor alles en daarbij ook dank voor de tijd die je aan me besteeds hebt om me IRC te leren hahahahaha

Veel succes met studeren en geniet ervan ;) zal een leuke tijd voor je worden!

Spreek je vast nog wel ;)

Groetjes en gaat je goed jongen

Super Shooter
    Leider b4a

Voormalig Alpha lid

Zeta Leider: Danger Zone (-DZ- )
  • Beste Paul,

Ten eerste zeer jammer om te horen dat een grote en ervaren speler stopt…
    Ik ben zelf een speler die begonnen is op iota (het is ook de enige wereld waar ik momenteel op actief ben). Ik ben zes maanden geleden begonnen met spelen en sta er momenteel 151 met ruim 145k punten. Ik begin steeds meer plezier in het spel te krijgen en ervaar het als zeer verslavend en wil dus meer!!

Jou account lijkt mij een mooie ervaring om te kijken wat ikariam mij in de toekomst kan brengen en vandaar dat ik toch een poging probeer te wagen om jou account over te nemen :)

Ik ben zelf een redelijk aanvallende speler die ook wel van bouwen houd op zijn tijd. Het lijkt me een eer om jou account te mogen overnemen. Als ik de kans zou krijgen, zou ik jou account vooral gaan gebruiken om de generale en aanvalspunten omhoog te krijgen.

En als het van jou zou mogen dan zou ik op zijn tijd ook nog een lesje ikariam van je willen krijgen! Je bent nooit te oud toch?! :)

Succes met je studie!

Mvg Floor
  • Aaaii, zeer spijtig om te lezen dat je je Ikariam avontuur achter je laat maar des al niet te min ook zeker begrijpbaar!
    Ik heb een leuke tijd met o.a. jou in -TT- gehad, hadden ook een TT msn groep waar het ook altijd gezellig met jou was. Er was een tijd van enige onrust tussen ons 2 maar dat ligt ook al weer ver achter ons, gelukkig, en is daarna allemaal weer dik in orde gekomen.

Ook op Beta kon ik jou ook vinden, daar hebben we niet veel ''contact'' gehad maar zag toch wel dat je een ervaren speler die streefde naar het beste, leidertje hier, diplomaatje daar, maar daar was je in mijn ogen ook zeker geschikt voor en heb het je altijd gegunt!!

Veel succes en vooral ook plezier bij je studie en privé dingen waar we het al over hebben gehad, het staat mij ook allemaal te wachten over zo'n 1,5 jaar alleen dan iets militairderiger... :P

Het gaat je goed! :thumbsup:

Grtzz,
    Darkgold
    Darkgold_Alpha: Proud Member of GmB : 9,300,000

Darkgold_Beta: Proud Leader of GmB : 9,400,000

Darkgold_Gamma: Proud Member of GmB : 8,400,000
  • Ha Paull, ook namens mij erg jammer dat je vertrekt. Maar zo te horen ga je een leuke tijd tegemoet. Veel succes met je studie en wie weet spreken we elkaar nog wel eens!

Gr, Ygor
  • Lieve Paull, ik vind het vreselijk jammer dat je besloten hebt om te stoppen met het spel. Je bent een vaste waarde binnen ikariam en zeker binnen de community. Ik heb me altijd vermaakt met onze gesprekken over IRC, msn e.d. en ik hoop dat ik je toch wel eens in de zoveel tijd op IRC terug kan zien. Maar ook ingame was je een topspeler en een prima leider binnen B4A.

Wijs commentaar, goed spel en een hoop vriendelijkheid, dat is wat ikariam nu zal moeten missen.

Veel succes met je studie en blijf ook veel gitaar spelen he? ;)

We spreken elkaar vast nog wel hoop ik,
    WinnieDePoeh

"How lucky am I to have something that makes saying goodbye so hard"
    - Winnie the pooh
  • hey paull,

ik heb niet veel met je gesproken, maar ik weet toch dat je voor veel mensen een belangrijk pilaar was in hun ikariam leven.. hierom zullen we je onderanderen in de community heel erg gaan missen!

succes met je studie!

Bongoan

life is a game we we're meant to lose, the only thing we can do i make the most out of it, while battling it out for our beloved ones until the end.