Tamboer (il Corvo) is op zwerftocht, samen met Seramos!!

• Gevecht

This site uses cookies. By continuing to browse this site, you are agreeing to our Cookie Policy.

This board is now obsolete and has been put in read-only mode. Please follow this link to reach the new forum and register a new account.

• Tamboer (il Corvo) is op zwerftocht, samen met Seramos!!

Wat vooraf ging....
      gefopt11 (tegenwoordig op het forum Simba) had nog wat leger over van gevechten tegen Aspa en Sonex van de -VMS- die nu gestopt zijn. Dus deze aardige vriend van mij vroeg of ik zijn leger even kwam slopen. Dat wilde ik wel! ik had toch net nieuw leger opgebouwd! Ik mocht hem zelf plunderen :rolleyes:
      Maarja, voordat mijn leger kon aanstranden in de prachtige gouden steden van gefopt11, moest ik natuurlijk eerst de haven bezetten! Gefopt11 was de minister van G-C, en ik wist dat de beruchte Ovo ook bij zat. Die had ik wel te vrezen!! Daarom stuurde ik gelijk maar een groot deel van mijn vloot (eigenlijk alle vloot min 700 ramschepen) om gevaarlijke momenten te voorkomen. Toch werd het nog een beetje spannend. Na 1 dag tuurde ik even vanaf de mast van een balistaschip, en wat zag ik daar?? Ja hoor, het was een klein vlootje van Ovo. Klein?? Dat kon maar 1 ding betekenen!! Ovo ging waven. Ik werd doodsbang en ging maar in een hoekje toekijken hoe mijn mooie en vriendelijke leger het zou doen. Na een poosje kwamen nog meer kleine legers van Ovo aanvaren. Ik kon het niet geloven, maar wat ik wel geloofde, waren de remsporen in mijn broek. Mijn leger deed zijn best, met een resultaat!! Zie hier, ons daverende gevecht:

Zeegevecht bij 10 cvs vrij
      Zeegevecht bij 10 cvs vrij
      (14.07.2013 12:29:44)
      ovo uit linneas stadje, Mysidia
      vs
      Tamboer uit zwavel-1

---------------------------------------------------------------------------------------------
      Ramschip............................249(-180) - Ramschip............................454(-180)
      Mortier schip..........................86(-6) - Mortier schip.........................121(-0)
      Stoomram............................203(-185) - Stoomram.............................59(-116)
      Rakettenschip.........................46(-45) - Rakettenschip.........................54(-17)
      Schoepenradsnelheidsschip.............85(-82) - Schoepenradsnelheidsschip.............205(-0)
      Ballonendrager.........................2(-33) - Ballonendrager.........................4(-31)
      Tender.................................69(-0) - Tender.................................32(-0)
      Onderzeeër..............................5(-0) - Onderzeeër.............................17(-3)
      ............................................. - Ballista schip.........................14(-0)
      ---------------------------------------------------------------------------------------------
      Generalen.............................-8183.2 - Generalen.............................-5088.6
      Aanvalspunten.........................12721.5 - Verdedigingspunten......................20458

Winnaars: Tamboer

Verliezers: ovo

960 oorlogsschepen worden verplaatst van Tamboer naar 10 cvs vrij

Aangezien ovo geen eenheden meer over had om de frontlinie te behouden, heeft de rest van het leger zich terug getrokken.

Aangezien ovo geen eenheden meer over had om de frontlinie te behouden, heeft de rest van het leger zich terug getrokken.

Het leger van ovo werd terug geroepen. Zij hebben het slagveld verlaten.

Binnenkort volgen de gevechten samen met Seramos :phatgrin: