Geen handelsvoorstellen in eilandenbuurt

This site uses cookies. By continuing to browse this site, you are agreeing to our Cookie Policy.

This board is now obsolete and has been put in read-only mode. Please follow this link to reach the new forum and register a new account.

• Geen handelsvoorstellen in eilandenbuurt

Hoi medespelers,

Ik heb een (vrij nieuwe) vestiging in de meest oostelijke hoek van de wereld, maar zit een beetje vast omdat ik op de markt (straal 2) geen enkele aanbieding of vraag voor een grondstof van welke soort ook kan vinden. Is dit normaal, of is dit een spelfout? In vroeger werelden waren er altijd meerdere aanbiedingen/vragen per soort. Ik heb nu al dagen aan een stuk werkelijk nog niet één aanbieding/vraag gezien.

Groetjes,
    Bib-lost
  • Ik denk dat je gewoon in een uitgestorven gebied zit waar niemand zit
    of waar wel mensen zitten maar zonden handelspost

Ik raad je aan om naar het midden te verhuizen dan kan je meer handelen en in oorlogen zit je een beetje centraal dus minder vaartijd en goudverlies
  • Dit is afhankelijk van vraag en aanbod in de nabijheid. Als niemand iets vraagt of aanbiedt in de straal die jouw handelspost aanbiedt, dan zul je geen handelszaken kunnen regelen. Probeer naburige spelers aan te schrijven met de vraag of ze niets op de markt kunnen aanbieden/aanvragen of ze met je willen ruilen. Dat is het enige advies dat ik je kan geven. In een verdere fase zijn handelsverdragen ook nog een optie.
    Geliefd Gevreesd forumsurveillant.

Coördinator & manusje-van-alles Het Verhaal Achter...
    ForumregelsHet verhaal achter...
  • Hm, dat is lastig. Het zit hier nochtans vol met spelers van een hoog level. Waarschijnlijk hebben die allemaal al zoveel kolonies dat die geen handel meer nodig hebben. Vreemd dat ik daar als nieuwe speler dan bij word geplaatst.

Bedankt voor jullie snelle antwoord!