Ik zoek een ally

• Anders

This site uses cookies. By continuing to browse this site, you are agreeing to our Cookie Policy.

This board is now obsolete and has been put in read-only mode. Please follow this link to reach the new forum and register a new account.

• Ik zoek een ally

Niet verwacht maar toch zo gelopen..... Opzoek naar een nieuwe ally op Zeta.... Liefst iets nieuws proberen. Dus leuke suggesties laat het eens weten!

If you give a man fish you will feed him for a day.
      If you teach a man to fish you will feed him for a lifetime.
    • Ah balen Mad dog! Ik had het zelf wel verwacht maarja tis niet anders..
      Tis net wat voor speler je wilt worden, als je door wilt gaan met je bob account dan zou ik -HP- of -40- aanraden..
      Wil je constant tegen TSW meppen dan moet je bij STW en wil je constant tegen STW meppen dan moet je bij TSW.

Wil je een alliantie met een geheel eigen draai dan moet je naar boem en cohorten bij DR..
      Wil je in de sterkste alliantie tja dan is er maar 1 en dat is na xXx natuurlijk SST..
      Alhoewel T-F is ook erg veel gestegen op de lijst en heeft leuke spelers...

Pfft ik hoop dat je hier iets mee kunt?
      M.v.g. Keesje
      Zeta: Crazy Rabbits

bedankt voor de sig Mell!
    • Tja... Spam is één ding.... Maar mad-dog ?

We hadden berekend ; 412 berichten op de ram in een week... :monster: Onderwerp: Helemaal niets....
      en dan zómaar je (ex) maatjes willen kicken....

Tja.. Het houdt een kéér op....
    • DieHard wrote:

Tja... Spam is één ding.... Maar mad-dog ?

We hadden berekend ; 412 berichten op de ram in een week... :monster: Onderwerp: Helemaal niets....
      en dan zómaar je (ex) maatjes willen kicken....

Tja.. Het houdt een kéér op....

Ach je bent wel je nummer 2 speler kwijt, heb die vis mooi ingehaald

@ Kees, thanks voor de info, ga eens nadenken, heb nog 2 dagen de tijd dus dat scheelt :)

• en de rust is eindelijk wedergekeerd in mystic...

dat 1 speler: zo'n speler die mij ook nog probeerde te kicken......., dit allemaal voor elkaar kreeg!
      gelukkig is het nu een stuk gezelliger in Mystic!

de spam koning is eindelijk weg :thumbsup:
    • IM_Mike wrote:

Nep. ;)
      Je hebt geen toegang tot gegevens van de alliantie als je uit de alliantie stapt/gezet wordt. Ik vermoed dus iets met de rang 'verlaten'.

Slim als altijd ^^
      Het kan ook dat iemand anders dat screenshot heeft genomen he ;)

@ Mad-Dog, in T-F is wel plek voor jou hoor,
      gezellig bij mij en Jeremy en de rest,
      kan ik je continu dingen laten geloven waar niks van klopt enzo haha,
      nee grapje, je bent van harte welkom!
    • IM_Mike wrote:

Nep. ;)
      Je hebt geen toegang tot gegevens van de alliantie als je uit de alliantie stapt/gezet wordt. Ik vermoed dus iets met de rang 'verlaten'.

Auw.... Mike.... Das pijnlijk.... Bedoel hoe kunnen we nu totale paniek, chaos enz. binnen de ally krijgen?

Nee ze reageren best wel weinig ;( ;( (geen goed teken haha lolz) of ze zijn het gewend en hebben het (alweer) door :D pfff weet ook niet meer wat ik (met andere, deed het niet alleen :p) uit de kast moet halen om weer eens de boel op stelte te zetten haha.

Maar klopt idd, was een rang, knap dat je het zo snel door had! Ik zit gewoon nog in de ally en zal zometeen maar eens een ram sturen dat het een flauw grap was :D

@ A-ceetje, bedankt voor de leuke uitnodiging (en ik sta er zelf al bekend om dat ik te snel ergens in trap haha). Knuffel van mij!

• Jammer, woefster... Busted !!

Alhoewel we nu wel eens een rustig middagje qua spam hebben mogen meemaken !

Ach ja... Pak jij het oude brood ? Zoek ik m'n hengel. Gaan we nog ff vissen bij de kom van je weet wel.... :D
    • DieHard wrote:

Ach ja... Pak jij het oude brood ? Zoek ik m'n hengel. Gaan we nog ff vissen bij de kom van je weet wel.... :D

Altijd leuk, bedoel hij staat weer op 2 zag ik dus vlees genoeg aan die dikke vis :D

@ Nemo, je plaagt degene van wie je houdt, dus ik hou gewoon van heel mystic! En je kunt het wel ontkennen maar jij houdt ook van mij!

• a-ceetje wrote:

Het kan ook dat iemand anders dat screenshot heeft genomen he
      Dan zou het niet donkerbruin geweest zijn, maar lichtbruin/beige. ;)
      Maar ere wie ere toekomt. Hij had me eerst even mee, maar daarna vond ik het verhaal zo ongeloofwaardig dat ik hem wilde doorprikken. :P

Mad Dog, als je in het vervolg nog eens een grap wilt uithalen, moet je me omkopen. Dan verklik ik je niet als ik je door heb. :D
      Geliefd Gevreesd forumsurveillant.

Coördinator & manusje-van-alles Het Verhaal Achter...
      ForumregelsHet verhaal achter...