Necro Versus DYD

• Oorlogstopic

This site uses cookies. By continuing to browse this site, you are agreeing to our Cookie Policy.

This board is now obsolete and has been put in read-only mode. Please follow this link to reach the new forum and register a new account.

• Necro Versus DYD

Niet vrijblijvende uitnodiging aan DYD

Aangezien het mooie weer en aangename temperaturen leek het ons wel een mooie tijd voor wat buiten activiteiten: picknicken , barbecueën , kamperen enz. .
    Aangezien dyd ook niet vies hiervan is is de keuze op hun gevallen .

Wanneer gaan we beginnen
    29-04-2013
    Tijdstip 12:00

Waar : ach dat zien we wel

Wat mee te nemen ?
    Je legers en vloot .

Maar we verklappen nog niet wat we gaan doen .

Mocht Dyd aangeven niet meer bij Necro leden langs te komen zal het picknicken , barbecueen kamperen enz natuurlijk worden afgeblazen

Dat het leuke en sportieve tijd mag worden , beide kanten veel plezier en succes gewenst.

Nofuelleft
  • Om deze oorlog officieel te bekrachtigen, dien je ook een oorlogsverklaring plaatsen bij alliantieaankondigingen. Dat hoeft niet meer te zijn dan een kopie van het eerste bericht. ;)

Bij voorbaat dank!

~IM_Mike 26-4-2013 00.05

Verklaring werd gepost, dus het is in orde.
    ~IM_Mike 26-4-2013 1.51
    Geliefd Gevreesd forumsurveillant.

Coördinator & manusje-van-alles Het Verhaal Achter...
    ForumregelsHet verhaal achter...
  • gubgub wrote:

ik zal dan maar men alles geven hé :P

veel geluk ;)

sjonhead wrote:

28 vs 13.. dat wordt toch een echte zware opgave! Maak niet te veel legers want dan maken we nog een kansje.

Succes Necro, hopelijk heb je een schat kaart naar legers.. haha.

Post verplaatst naar juiste topic.
    ~IM_Mike 26-4-2016 2.05
    Pssstttttt..... ik weet waar die van jou niet zijn ;)
  • zelf vind ik dit een beetje een onsportieve oorlog :

1 Necromongers(Necro) 28 6,292,636 224,737
    6 Dont you Dare(DyD) 15 3,269,352 217,957

maar laten we het beste er maar van gaan maken , veel Succes.

gr Died
  • @ cookiemonster : voor jou een week lang chocolade cookies met sprinkels uitdelen

@ dieder: Volgens mij wilde jij juist vechten . Maar je kunt het ook als compliment zien

@ dumnorix : welkom terug !
  • waarom spreken jullie een tijd af van de oorlog en jullie vallen al eerder aan??
    Zie ik dat vanacht mijn leger is gesloopt dag voor de oorlog na mij ga je zobiezo niet in de gevechten zien

gr Dieder
  • Dieder wrote:

waarom spreken jullie een tijd af van de oorlog en jullie vallen al eerder aan??
    Zie ik dat vanacht mijn leger is gesloopt dag voor de oorlog na mij ga je zobiezo niet in de gevechten zien

gr Dieder
    Omdat Sjon ook al eerder begon met het plunderen van Necro-leden...

SugarBear, heel erg bedankt!

Iota: 500k+ punten (TheGreaterGood)
    Ares: 100k punten (-)
  • sjonhead wrote:

Bull Shark wrote:

Dieder wrote:

waarom spreken jullie een tijd af van de oorlog en jullie vallen al eerder aan??

gr Dieder
    Omdat Sjon ook al eerder begon met het plunderen van Necro-leden...

En daarvoor Remco al op leden van DyD ;)
    Beetje een slap excuus he,
    Ik heb geen overzicht van alle aanvallen... dit is wat ik van de situatie wist.

SugarBear, heel erg bedankt!

Iota: 500k+ punten (TheGreaterGood)
    Ares: 100k punten (-)
  • Dus als ik met 100 eenheden een stad kom plunderen, en wat haventjes kom bezetten, Vindt jij een gerichte aanval...

De dagelijkse gang van zaken gaat ook gewoon door.
    Volgens mij heb ik toen ik tegen een legertje van jullie opliep ook geen hulp geroepen, of zelf troepen bij gestuurd.

Maar, morgen begint de oorlog officieel, Daarvoor wordt volgens mij nergens in de regels vermeld dat je de tegenpartij alle rust en tijd moet geven, om voor die dag je aanvallen te staken.
    Zou zeggen je bent van harte welkom in mijn steden!

Daar waar wijsheden samenkomen, wordt kennis vergaart ;)
    e-mail: remco@ikariam.nl