DJbartezz/DaddyDJ/SpecialD STOPT

This site uses cookies. By continuing to browse this site, you are agreeing to our Cookie Policy.

This board is now obsolete and has been put in read-only mode. Please follow this link to reach the new forum and register a new account.

• DJbartezz/DaddyDJ/SpecialD STOPT

Beste medespelers. Naar officieel 4 jaar gespeeld te hebben houd ik het spelletje toch echt voor gezien.
      Ik heb meerdere keren aangegeven te stoppen. dit eigenlijks altijd naar een ruzie of gezeik met een GO/SGO.

Deze keer heb ik zelf besloten te stoppen. Mijn priveleven vraagt de komende tijden gewoon veel meer aandacht.
      En om ikariam leuk te kunnen spelen naar mijn mening moet je elke dag de tijd hebben.
      Dit ga ik zeker niet meer hebben. Laat staan elke week.

2de kindje duurt niet lang meer, nieuwe baan, andere tijden.
      Kortom Alles gaat om en sommige dingen moeten buigen.
      Ikariam is helaas daar 1 van.

Ik wil vele spelers bedanken maar weet zo snel lang niet iedereen er zijn er teveel waar ik enorm veel lol mee heb gehad.
      Met een traan ga ik nu op volgende klikken (Jah zo verslaafd ben ik aan ikariam WAAROM denk je dat ik mijn accounts weg doe en niet in Vmode)

Wie bij mij een speciaal plekje hebben gekregen op ikariam:

Redbull: je bent een geweldige leider en een geweldig persoon. vele alliantie mochten willen op een leiderschap als die van jouw. Zowel voor ingame als een luisterend oor ben je er!

Kuriboh Dont need to say more (hoef niet meer te zeggen)

MCfever Echte Topgozer waar je altijd mee kan Lachen.

Vox. ondanks de aanvallen die je te voorduren hebt gehad... je bent en blijft me beste dinnetje hoor ;)

Mensen het gaat jullie allen goed. de accounts worden deze week vergeven.

Grtz
      Dennis
      aka DJbartezz
      DJbartezz
      Ingame: DJbartezz

Do Not Disturb

Mors certa, hora incerta
      De dood is zeker, het uur is onzeker

----- > Rest in Peace <-----
      ----- > Albert <-----
      ;( ----- > 28 - 01 - 2016 <----- ;(
    • Hey DJ,

Altijd jammer om een speler ikariam zien te verlaten, zelf roep ik ook al tijden te stoppen en net als bij jou zou VM dan ook niet werken. Account moet volledig weg anders trekt het toch om weer terug te komen. Maar momenteel stop ik nog niet, moet nog even wat lol trappen :P.

Het ga je goed! Veel succes met de 2de kleine!

Gr
      Sjon/De Dominee
      STOP
    • Nooo :(
      Je zei het net al op irc, en daar heb ik al gezegd dat ik het heel vervelend vind.
      Ik kan wel een heel verhaal gaan ophangen, maar je weet het en dat is goed.
      Bedankt voor al je gezellige gesprekjes en heel erg veel succes in rl en met je nieuwe baan :)
      Besteed maar veel aandacht aan je kindjes en als ik ooit zelf kindjes krijg dan zal ik even aan je denken ^^
      Ik ga je missen!

Knuffel,
      a-ceetje
    • IM_Mike wrote:

De hoeveelste keer is dit nu al dat je zegt dat je stopt en vervolgens terugkeert? Ik ben de tel kwijtgeraakt. :P
      Maar het gaat je goed, DJbartezz, of hoe jezelf ook nog verder noemt. Waarschijnlijk zien we je binnenkort wel weer terugkeren. ;)

Denk het dit x niet.. zoals het eruit ziet staat alles op verwijderen of is verwijderd. :(
      STOP
    • Heey Special Daddy DJ Bartezz, begrijpelijk dat je stopt maar wel erg jammer......Na boeda10 en argos ben je het 3e strijdmaatje van mij dat er mee stopt. We hebben leuke gevechten gehad samen op Gamma. Ik wens je heel veel succes in RL, met je nieuwe baan en de aanstaande gezinsuitbreiding.

Grtz,
      Sinured

"Nescitis quo hora dominum veniet"
    • We kennen elkaar nog van de Eco en Dead tijd. Dat wordt weer een nieuw CV zoeken, een van mijn oudste kunstwerken. Je gaat je account toch niet verwijderen, hoop ik? Zachtjes in de I mode laten zakken en dan een eeuwig bestaan als gohst lijkt me toch wel mooi.

edit: je geeft ze weg, ik reageerde weer eens zonder je post goed te lezen

DJ, het ga je goed.
    • Beste DJ,

het gaat je goed in RL maatje,
      ik kende je al een aardig tijd op GAMMA,
      en mocht vele gevechten samen aan jou zijde mee maken,
      ook heb ik een gezellige tijd gehad om gezellig te kletsen met jou zowel ingame als op de chat,
      jammer genoeg zal ik nu jou heel erg gaan missen hier op IKA ;(
      maar wens je het beste toe met je gezin en dat je nog lang mag genieten van het leven en het vaderschap maatje,
      en ontzettend bedankt voor je leuke tijd op GAMMA,
      zal er altijd aan terug denken hoe leuk de gevechten waren met jou erbij :thumbsup:

een hele diepe buiging en namens mij een waardig afscheid toegewenst DJ

Groeten Redbull
      Trots lid van -NO-

• Hey DJ,

Ik kom je mijn gehele ikariam leven al links en rechts tegen, we zaten samen in DEAD en we zijn elkaar op diverse werelden regelmatig tegen het lijf gelopen, al was het de laatste tijd wel wat minder.

RL is belangrijker dan een spel en dus wens ik je alle goeds en alvast sterkte met de ontwenning ;)

Gr
      TT

Met dank aan IM_Mike voor dit mooie werkje

Groets uit de Zaan,
      Tita Tovenaar
    • Hoi Luitjes

Bedankt voor alle warme wensen, en ja IMmike, je weet nooit wat de toekomst brengt. Maar voor nu ben ik er echt mee opgehouden. wat sjonhead ook zegt, dat lukt mij alleen als ik GEEN account heb :)

Verder nogmaals iedereen bedankt en zal velen nog wel spreken op irc, forums of prive.

Redbull ook jij bedankt voor alle lol die we hadden :D ;)

En kong je hebt helemaal gelijk, stond zowel op gamma als delta nr 1 aanvalspunten. en net het gamma en NL record verpletterd.
      Ze zeggen altijd in de tijd dat je het sterkst bent moet je ophouden :D

grtz
      DJ
      DJbartezz
      Ingame: DJbartezz

Do Not Disturb

Mors certa, hora incerta
      De dood is zeker, het uur is onzeker

----- > Rest in Peace <-----
      ----- > Albert <-----
      ;( ----- > 28 - 01 - 2016 <----- ;(