Alpha Lions [ALION] vs Brothers [Bros]

• Verklaring van oorlog

This site uses cookies. By continuing to browse this site, you are agreeing to our Cookie Policy.

This board is now obsolete and has been put in read-only mode. Please follow this link to reach the new forum and register a new account.

• Alpha Lions [ALION] vs Brothers [Bros]

En ja hoor, hier is hij eindelijk, de eerste oorlogsverklaring van de alliantie Alpha Lions. Velen hebben hier natuurlijk met smart op zitten wachten!

Zoals jullie misschien wel weten, is de alliantie ALION opgericht om weer leven in de brouwerij der wereld Alpha te krijgen. Het is opgericht met erg goede spelers, met veel verstand, van vechten, maar ook van ikariam :D.
    En ik hoor jullie denken, waarom nu Brothers? Daar zit toch totaal geen uitdaging in! Die alliantie staat zelfs onder jullie! En we geven jullie helemaal gelijk. Het is niet de tegenstander waar wij in eerste instantie onze acties op gepland hadden. Vandaar even een verhaaltje!

ALION was net opgericht, de leden stonden te popelen om te vechten. Ik was samen met wat leden uit de alliantie een geschikte tegenstander aan het zoeken en die werd gevonden. Het was niet Bros, maar een alliantie in de top-10, van zowel totale als generale score. Wij de barakken en scheepswerven aan. Maar ja, op zulke momenten heb je wel eens last van een tekort aan zwavel. En wat bleek nou, zowel ik als mijn alliantiegenoot Dieder wilden meer generalen. En wat doe je dan? Ja, je zoekt je farm op. Zoals velen van jullie weten ben ik een tijdje gestopt en toen ik weer terugkwam was er opeens de alliantie Brothers. Nooit van gehoord, dus het zal wel een beetje meevallen. Want wat was nou het geval? Mijn farm zat in de alliantie Bros. Zoals velen van jullie ook zouden doen, gewoon aanvallen die hap.
    Hetzelfde deed Dieder. Ook hij haalde zijn grondstoffen weg bij een lid van Bros.

2 DAGEN LATER

Ik was lekker alvast met mijn schepen en troepen onderweg, alvast even op verkenning enzo, werd opeens mn generaal rood :O Een ene generalisimo viel mij aan. Nou, er lag enkel een rebuilt 2 steden verderop en mn grondstoffen waren geinvesteerd in mn troepen, dus geen problemen mee. Maar wat wel vervelend was dat ik niet het enige doelwit was. Ook Dieder werd aangevallen, terwijl zijn troepen nog niet onderweg waren. Die liepen dan ook een klein deukje op.
    En een SPAM in mn inbox!Je wilt het niet weten. Eerst Gefopt (leider Bros) over een een of andere oorlog die zij aan het voeren waren en of ik wilde ophouden (maar ik werd toch aangevallen???) met het plunderen van hun leden. Ik had nog wel een stad daar bezet, maar ach, kan mij wat schelen. Maar het begon wat irritant te worden toen ook Generalisimo in mijn inbox begon te komen. Nou hou ik van SPAM, maar niet in oorlogstijd.
    Ik ben het gesprek aangegaan omdat ik niet tijdens de oorlog wou dat Bros in Dieder en mijn steden lagen. Ik heb zelfs mijn woorden teruggenomen dat ik ze een überboballiantie vond ( 8| ) met toevallig 1 à 2 goede spelers. We kwamen tot een afspraak, maar een dag later werd Dieder al weer uitgedaagd door Gefopt.
    De stemming in ALION veranderde steeds meer. Er kwamen steeds meer berichten: Waarom pakken we Bros niet. Het antwoord was: ze staan te laag. Maar toch, ze vielen ons wel aan. En hoewel wij natuurlijk ook liever een wat uitdagender doelwit hadden gehad, moet je mensen die je alliantie aanvallen natuurlijk ook terugpakken als het even kan. En het kan!!

Vandaar:

De alliantie ALPHA LION verklaard bij deze de oorlog aan de alliantie BROTHERS.
    Eisen voor vervroegde vrede:
    - De alliantienaam van Brothers moet worden veranderd in Überbobbers voor 4 maanden
    - De tag moet worden veranderd in FARM voor 4 maanden
    - DUIDELIJKE vermelding op de externe alliantiepagina voor altijd waarom zij zo heten

De oorlog zal beginnen op Zaterdag 20 April om 20:00

Met vriendelijke groet,
    Namens de gehele alliantie ALION,

Hektor123, Trots Leider
  • Beste mensen,

De bondgenoot van Brothers, Spartans, heeft ons via PM medegedeeld dat ook zij mee gaan doen in de oorlog, dit (natuurlijk) aan de zijde van Bros. Ik ben zeer benieuwd.

Nu is het 9 vs 47. We zullen zien wat hier uitkomt!
    Veel plezier aan Spartans toegewenst namens ALION!

Mvg,
    Hektor123, Leider ALION