TMP vs LAB

This site uses cookies. By continuing to browse this site, you are agreeing to our Cookie Policy.

This board is now obsolete and has been put in read-only mode. Please follow this link to reach the new forum and register a new account.

• NIEUWSFLASH

Al enkele weken klagen de onderdanen van de Tempeliers over geluidsoverlast afkomstig van de buren. Een Tempelier getuigt voor onze reporter: “Het is afschuwelijk. Elke nacht word ik wakker door dat afgrijselijke geluid. Het is alsof de muren van mijn huisje keer op keer geramd worden door een roestende stoomreus met kiespijn!” Sinds kort konden de spionnen en wetenschappers van deze ridderorde de heimelijke onruststoker ook identificeren. Zij menen dat het onophoudelijke gebrul veroorzaakt wordt door een Minotaurus, een monsterlijke creatie van koning Minos, het hoofd van een vijandelijk aangrenzend koninkrijk. Nu de verantwoordelijke ook een naam heeft, staken de beste vechters van de Tempeliers de koppen bij mekaar om zo een vernuftig actieplan uit te werken, zodat de rust in hun heilige koninkrijk kan terugkeren. Op deze krijgsraad werd beslist om over te gaan tot de kidnapping van Ariadne, de dochter van Minos. Met behulp van Ariadnes draad hopen de dappere Tempeliers hun weg te kunnen vinden in het Labyrinth om zo de Minotaurus te kunnen doden…

De kidnapping van Ariadne vereist het bestormen van het paleis van Minos. Daarom verklaren de Tempeliers (TMP) de oorlog aan Labyrinth (LAB). Deze gaat in op 1 april 2013 om 12u.

De oorlog kan beëindigd worden door de dood van de Minotaurus of door de aanstelling van een Minotaurus-temmer, zodat dit monster niet meer voor nachtlawaai kan zorgen. Uiteraard zijn de loonkosten van deze temmer voor rekening van koning Minos. Deze bedragen 100 000 marmer, 100 000 zwavel, 100 000 wijn en 100 000 kristal te storten op rekening van een klein lid van TMP.

Was getekend,

Darghan
      Diplomaat TMP
    • Whoehoeee LAB here we come, laten we er weer een leuke sportieve strijd van maken :D

grtz
      DJ
      DJbartezz
      Ingame: DJbartezz

Do Not Disturb

Mors certa, hora incerta
      De dood is zeker, het uur is onzeker

----- > Rest in Peace <-----
      ----- > Albert <-----
      ;( ----- > 28 - 01 - 2016 <----- ;(
    • Haha Super verklaring Top heel veel su6 geen rust meer op gamma geweldig :)

Geen 1 April grap toch ?

Zo werkt de Kokki-redenatie dus.
      "Ze vallen me aan als ik ziek ben, dus ik val hen terug aan met ZIEK veel generalen.' :')
    • De oorlog kan beëindigd worden door de dood van de Minotaurus of door de aanstelling van een Minotaurus-temmer, zodat dit monster niet meer voor nachtlawaai kan zorgen. Uiteraard zijn de loonkosten van deze temmer voor rekening van koning Minos. Deze bedragen 100 000 marmer, 100 000 zwavel, 100 000 wijn en 100 000 kristal te storten op rekening van een klein lid van TMP.

Vraagje, is het mogelijk om te onderhandelen over dat puntje? Ik zat namelijk zo te denken, stel dat LAB deze oorlog wint, dan kan ik deze grondstoffen wel gebruiken. Dan kan ik namelijk weer omhoogklimmen met de algemene punten, en hoeft LAB me niet steeds de "überbobnoob" te noemen :P.

Ff serieus, ik heb er weer zin in, succes allemaal, en zoals sjonhead het al aanhaalde in de vorige post, op naar een spannende, leuke, sportieve, amasumentwaardige strijd!

Fan-art Helper
    • Inderdaad een mooie oorlogsverklaring.

Neem genoeg tempeliers mee, Ariadnes was (is) een behoorlijk geschapen vrouw. Dat kan ik vaststellen op de beeldhouwwerken die ik van enkele spelers kreeg en in mijn musea hangen. Onbelievers kunnen google afbeeldingen gebruiken om de dochter te aanschouwen. Veel succes bij de bestorming.

Langs de andere kant heb ik ook enkele mooie schilderijen van de Minotaurus in mijn musea. Het schepsel met de kop en de staart van een stier maar het lichaam van een man heeft al meerdere jongens en meisjes verslonden die hem als offer werden toegebracht. Onmogelijk te verslaan denk ik. Zeker niet als LAB-spelers Ariadnes gaan beschermen.

Vergeet de draad niet mee te nemen mocht je Ariadne vinden.

Vesta was de Romeinse godin van het haardvuur, van de huiselijke haard en ook van de eendracht en de veiligheid in de staat.
      Er is bij Vesta weer plaats voor ervaren gezellige spelers.
    • We hebben er weer super veel zin in!!
      Heb dit maal wel een stuk minder tijd door de geboorte van een kleine maar ik zal helpen waar ik kan!!!

Legers zijn in aanbouw dus we zijn goed opweg naar een sportieve strijd!

Mooie oorlogs verklaring ook!!
      Alpha: TTV

Gamma: Labyrinth

Delta: The undead
    • Oewwwwwwwwwwwwwwwwwwww Nog drie nachies slapen :D

Dan is het feest :D Het is pasen en daarmee gaan wij de lichtjes bij LAB uitblazen :D lol
      DJbartezz
      Ingame: DJbartezz

Do Not Disturb

Mors certa, hora incerta
      De dood is zeker, het uur is onzeker

----- > Rest in Peace <-----
      ----- > Albert <-----
      ;( ----- > 28 - 01 - 2016 <----- ;(
    • Sjon, ik heb onze mening ingame aan zowel de betrokken persoon als aan jullie diplo gecommuniceerd. Ik stel voor dat we de discussie ingame houden en niet met persoonlijke aanvallen op het forum beginnen. Mijn inbox staat nog steeds tot je beschikking.

Tot slot wil ik nog even dit opmerken: De Kurianen maken deel uit van onze speciale eenheden. Ze zijn misschien ietwat eigenzinnig, maar daarom des te gevaarlijker. Ik meen ook van de Kuriaanse generaal gehoord te hebben dat hij de muren van het paleis van koning Minos al eens wou verkennen. Hij heeft namelijk een oogje op Ariadne en is bezig met het uittekenen van een ontsnappingsroute uit het paleis. Kwestie van Ariadne veilig uit de vesting te kunnen loodsen eens we haar uit haar kamer gesleurd hebben!
    • Darghan wrote:

Sjon, ik heb onze mening ingame aan zowel de betrokken persoon als aan jullie diplo gecommuniceerd. Ik stel voor dat we de discussie ingame houden en niet met persoonlijke aanvallen op het forum beginnen. Mijn inbox staat nog steeds tot je beschikking.

Tot slot wil ik nog even dit opmerken: De Kurianen maken deel uit van onze speciale eenheden. Ze zijn misschien ietwat eigenzinnig, maar daarom des te gevaarlijker. Ik meen ook van de Kuriaanse generaal gehoord te hebben dat hij de muren van het paleis van koning Minos al eens wou verkennen. Hij heeft namelijk een oogje op Ariadne en is bezig met het uittekenen van een ontsnappingsroute uit het paleis. Kwestie van Ariadne veilig uit de vesting te kunnen loodsen eens we haar uit haar kamer gesleurd hebben!

Wat valt er ingame te communiceren/discussiëren ? Je hebt zelf al gezegd dat jullie het goedkeuren dat Kuriboh voor jullie eigen voorgestelde datum LAB aanvalt. Met andere woorden, TMP keurt de aanvallen van hun leden voor hun eigen gestelde datum goed.. aka onsportieve acties. Waarom stel je dan een datum?

Maar goed, je weet mijn inbox te vinden. Kom alleen niet met diezelfde verhaaltjes aan, dan hoef je niet in mijn inbox te komen :).
      STOP
    • Boer Harm zat zich eens te bedenken. Wat zou ik gaan doen. Hij kon kiezen tussen veel verschillende hobby's, van het vioolspelen tussen de koeien en varkens, of via zijn zojuist aangeschafte MS Dos een internet spel spelen. Helaas voor de buitenwereld, koos onze zeer geliefde boer Harm voor dat laatste. Via de MS Dos computer, die zeer snel was, vergeleken met de telraam, die onze boer Harm van ome jan had geleend. Via vele omzwervingen op het wondere wereld der internet kwam boer Harm uit op een hyperlinkje van ikariam.nl. Het spel stond nog in de kinderschoenen, je kon toen bijvoorbeeld nog goud plunderen van elkaar, en de top van de wereld werden overheerst door mensen die ongeveer honderdduuuuzn'd punten hadden. Maarja, de tijd hobbelt steeds maar weer vooruut, zoals boer Harm dat van oma Greta heeft geleerd. Er kwamen vele veranderingen in het fenomeen ikariam, zo werd bijvoorbeeld het plunderen van goud afgeschaft, en konden mensen het voor elkaar krijgen om maar liefst twee honderd duuzn'd punten te krijgen. Asjemenou. Dat is me veel..

Om een kort verhaal lang te maken, en om maar een zeer beroemde uitspraak van oma Greta aan te halen, de tijd hobbelt nog steeds verder. Ook als je deze compleet niks toevoegende, rare en nutteloze verhaal leest...

Om maar weer terug te komen op de topic, en mijn bovenstaande verhaal te linken aan mijn statement. De oorlog begon leuk, ik vond het een mooi verhaal wat je had getypt, en ik had er zin in, om een leuke en vooral, ook sportieve oorlog van te maken. Helaas gebeurt er dan zoiets, als sjonhead hierboven al aanhaalde. Hierdoor dreigt, in mijn ogen, de "sportieve, en leuke verhaaltjes" oorlog een beetje in duigen te vallen. Waarom zou dat moeten gebeuren, door zoiets simpels?

Fan-art Helper
    • Of je denk bij je eigen het is maar 1 lid die een aanval doet geen leden, Is dat dan gelijk een oorlog verpesten ? goede vraag in mijn ogen niet als ze allemaal kwamen ok dan heb je een punt. Voor de rest vind ik het verhaal prachtig en vind het leuk om dat zo te lezen ik zie de humor er wel van in.

Bij deze wens is TMP nog meer su6 zeker mede het verhaal en dat gemopper nu al ?, Geniet het is een spel !

Grt Kokki

Zo werkt de Kokki-redenatie dus.
      "Ze vallen me aan als ik ziek ben, dus ik val hen terug aan met ZIEK veel generalen.' :')