TRRR vs FEAR

• HoF

This site uses cookies. By continuing to browse this site, you are agreeing to our Cookie Policy.

This board is now obsolete and has been put in read-only mode. Please follow this link to reach the new forum and register a new account.

• TRRR vs FEAR

Naar lang nadenken heb ik toch besloten terug te komen naar Delta.
      Ik moet zeggen toen ik terug kwam op Delta stond ik wel ff raar te kijken dat FEAR en HKN eigenlijks verdwenen waren.
      Hades ineens nr 1.
      Ik besloot ff een lekkere grote marine te bouwen en op stap te gaan.
      Papi kwam uiteindelijk ook nog helpen met ongeveer 800 bootjes.
      De rest... nouja check de generale.
      Ik heb express alles laten slopen zodat ik vanaf vandaag me meer kan richten op de wederopbouw van FEAR.
      Maargoed eerst een leuk gevecht zodat spelers zien waar we toe in staat zijn met 2 spelers. Moet je nagaan als we als alliantie zo staan.
      Ik had bij voorbaat al wat rondgeneusd waar ik mijn marine kon laten aanvallen en slopen.
      Nog een dag voor ik me marine afhad... Heeft PZstriker zich zelf aangeboden.
      Mijn grote complimenten over alle berichtgevingen onderling, het was een gezellig gevecht die uiteindelijk in iets meer als 2 dagen is gevochten.
      Maargoed genoeg gelul bij deze het gevecht :D

Zeegevecht bij Isis
      (10.03.2013 2:40:05)

Cleo uit Martini, pz striker uit Martini, Cleomenes uit Hobbitstee, Martini, EC Rider uit WiZwerkje, Martini, jessica uit Martini, Flame uit Martini, Eros uit Aca 7, WiZwerkje, Myisis, Martini, Vinkiiieee uit Hobbitstee, Myisis, Secret woman uit Martini, Myisis, Onno uit Kamelot, Martini, Breeg, Acasuso uit Aca 1
      vs
      DJbartezz uit Isis, Imhotep, Horus, Seth, Anubis, Nephthys, Osiris, Thoth, Papi El Guía uit ϟ FEAR 1, ϟ Germania, ϟ FEAR 7, ϟ FEAR 8

-------------------------------------------------------------------
      Ram-schip...........4188(-2815). - Ram-schip.............29(-3407).
      ................................ - Ballista schip.........0(-50)...
      ................................ - Vlammenwerper..........0(-20)...
      ................................ - Katapult schip.........0(-56)...
      Scheprad-ram........2649(-2262). - Scheprad-ram.........496(-3370).
      Mortier schip.......3450(-0).... - Mortier schip........770(-1030).
      Onderzeeër............18(-0).... - Onderzeeër.............0(-50)...
      Rocket Ship?........1930(-791).. - Rocket Ship?.........236(-764)..
      Paddle Speedboat?...3170(-0).... - Paddle Speedboat?...1124(-0)....
      Balloon Carrier?.....840(-298).. - Balloon Carrier?.....627(-493)..
      Tender?..............766(-0).... - Tender?...............84(-0)....
      Generalen................-98,855 - Generalen...............-158,015
      Aanvalspunten............395,038 - Defensie punten..........247,137
      Schade.................4,942,750 - Schade.................7,900,770
      Damage Percent??.............38% - Damage Percent??.............61%

Winnaars: pz striker, EC Rider, jessica, Flame, Eros, Secret woman, Onno, Cleomenes, Acasuso, Cleo

DJbartezz
      Ingame: DJbartezz

Do Not Disturb

Mors certa, hora incerta
      De dood is zeker, het uur is onzeker

----- > Rest in Peace <-----
      ----- > Albert <-----
      ;( ----- > 28 - 01 - 2016 <----- ;(
    • In je eentje het opnemen tegen een hele alliantie is natuurlijk onbegonnen werk. Maar je doel was waarschijnlijk niet winnen, maar Delta eens wakker schudden. Ik vind het een heel verdienstelijke poging, en hopelijk heeft het iets in gang gezet.

Ik wens je veel succes met de heropbouw van FEAR. Ik denk dat we bij TRRR uitkijken naar waardige tegenstanders...
    • Prima gedaan DJBartezz gooi maar eens wat olie op het vuur.
      Delta heeft weer sterke alliantie's nodig.
      De top heeft zich gevestigd en bereiden gevechten voor het wordt weer eens tijd dat er spontane gevechten komen.
      De tijd dat je continu bedreigt werdt maakt alliantie's scherp en allert.
      Kom op delta is te mooi om te laten slapen
    • Het was weer leuk! Als vanouds goed gestreden door TRRR.... Lange tijd richtten wij meer schade aan, maar naarmate er meer spelers bij kwamen en de tijd verstreek gingen we meer en meer verliezen. Hoe dan ook, het was weer eens vanouds leuk om een groot gevecht te doen.... En tegen wie kan je dat beter doen dan tegen TRRR.... :thumbsup:
    • Daddy DJ wrote:

De rest... nouja check de generale.

Mijn grote complimenten over alle berichtgevingen onderling, het was een gezellig gevecht die uiteindelijk in iets meer als 2 dagen is gevochten.

euhmm je generale score viel idd al enige tijd op DJ :love: 135k ofzo
      We besloten gewoon met zijn 2tjes even te kijken wat het precies was en dan een mega helluuup op de ram te gooien....bij voorbaat al :thumbsup:

Top gedaan allemaal. :phatgrin:

Dank je Mell (ava), Cryptus (sig) E-mail: cleo@ikariam.nl
      Woman are Angels. And when someone breaks our wings, we simply continue to fly... On a broomstick. We're flexible like that.
    • Over wakker schudden gesproken... Ik log na maanden in en aan de ene kant heb ik na dit gezien te hebben ook zin om te vechten, maar aan de andere kant weet ik dat ik geen tijd ervoor heb :S