Oorlog DND vs maffia & Ninc

• Oorlogstopic

This site uses cookies. By continuing to browse this site, you are agreeing to our Cookie Policy.

This board is now obsolete and has been put in read-only mode. Please follow this link to reach the new forum and register a new account.

• Oorlog DND vs maffia & Ninc

Oorlogsverklaring DND aan .....

Het is al weer zeker 3 weken geleden dat de laatste oorlog van DND beëindigd is. 3 weken alweer? Jazeker dat klopt. Nou is DND geen alliantie die even lekker lang gaat bouwen en goud sparen. Na 2 weken kwamen de kriebels alweer, zullen we niet eens gaan vechten? Is alweer ZOOOOO lang geleden.
      Ik bleef maar gestalkt worden door mijn mede DND leden. Daarom is gekozen voor deze creatieve oorlogsverklaring.

Hierbij verklaren wij dus de oorlog aan een nog nader te noemen alliantie. Beginnende op 8 maart as.

Wij hebben de oorlog tussen LAB vs Maffia, uiteraard, ook gevolgd, en allianties die voorbereidingstijd krijgen blijken dan leuke dingen te kunnen doen (maffia netjes gedaan had niet verwacht dat jullie het zo lang vol zouden houden)

Wij, DND, houden zeker van uitdagingen en gunnen de nader te bepalen alliantie(s) ook wat opbouw tijd. Stiekem zijn we ook wel benieuwd welke alliantie denkt dat we ze aan gaan vallen, maar dat gaan we tegen 8 maart wel zien in de generalen score dan :)

Wie gaat/gaan het worden?

Gaat DND eindelijk tegen LAB vechten? Iets dat iedere Gamma volger al meermaals te kennen heeft gegeven te willen zien?
      Gaat DND weer naar NO toe? (om het even op z'n no's te houden omdat het kan)
      Gaat DND weer naar DIV toe? omdat ze de grootste alliantie zijn, en zeker 30% meer leden hebben.
      Zal DND de oorlog verklaren aan meerdere allianties? Zodat de allianties onder de top 5 ook wat te doen hebben, en zo dus samen zouden moeten gaan werken.

Zelfs in DND weten we het nog niet, het blijft spannend.

Wel wensen wij de alliantie(s) die we de oorlog verklaren heel veel spelplezier, en tot 8 maart alvast!

Groeten van Alliantie DND :thumbsup:

Op verzoek topicstarter verandert naar Anders + prefix aangepast.
      Is nog geen formele oorlogsverklaring.

~Valisk 13/02/2013, 21:48

Tital Oorlogsverklaring DND vs ... aangepast naar Oorlog DND vs maffia & Ninc.
      En Prefix
      ~adwin 27/02/2013 20:00 uur
      Jij bent het appeltje in mijn ogen :love:

Generaal DND Gamma
    • Omdat ons eerste doelwit, naar eigen zeggen, nooit verslagen kan worden en helaas nu in oorlog is (en ik hoop dat er wat serieuze cr's uit voortvloeien anders worden er nog rare dingen gedacht en zijn wij misschien genoodzaakt maatregelen te nemen) verklaren wij hierbij de oorlog aan;

MAFFIA EN NINC.

Er is 1 mogelijkheid de oorlog te beëindigen; Het verbreken van het verbond tussen maffia en ninc,

P.S.

JWR; niet stiekem weer op vakantie gaan als ik bij je langskom hè, je weet het nu een week van tevoren. Dus geef het nu aan dat je weg moet, of ga braaf de strijd aan!

Generaal DND Gamma
    • Muis wrote:

We zullen er klaar voor zijn de 8e. Ik hoop dat we dit net zo vriendschappelijk kunnen houden als Lab en Mafia laatst hebben gedaan.

Muis,
      Gamma diplomaat ninc

Komt helemaal goed Muis! We hopen op wat tegenstand in ieder geval. het is zo 60+ vs 30 (leden) dus jullie moeten, samen, zeker in staat zijn ons aan het werk te zetten. Al is deze oorlog niet onze eerste keus gaan we er uiteraard vol tegenaan :) aangezien iedereen weer zin heeft in een potje knokken.

Zet hem op :thumbup:

Generaal DND Gamma
    • Alhoewel wij nog niet helemaal zijn hersteld na de gevechten met LAB, gaan wij de strijd niet uit de weg. Zoals Muis al aangaf: "Ik hoop dat we dit net zo vriendschappelijk kunnen houden als Lab en Mafia laatst hebben gedaan." :thumbup:
      Dus beste Wiebe en de rest van DND, wij zien jullie graag tegemoet en hopen op een mooie eerlijke strijd. :thumbsup:
    • Kan een moe de titel veranderen? Oorlog DND vs maffia & Ninc?

Gaarne ook de prefix aanpassen zodat we grs kunnen posten EN kunnen discussiëren alvast dank.

Generaal DND Gamma
    • Voor de verandering een creatieve uiting in het kader van een oorlogsverklaring op het ikariam forum, denk je op 13 februari. Op 18 februari wordt een tipje van de sluier opgelicht, lijkt het, door de aankondiging dat er binnen dnd een keuze gemaakt is. Aangezien "zijn" meervoud is en het enkelvoud "is" niet voorkomt, moet je haast wel denken dat er toen dus voor de meerdere allianties optie gekozen is. Het is merkwaardig dat uiteindelijk die eerste aankondiging van nul en generlei waarde blijkt te zijn. Weer geen "eindelijk" LAB, geen NO, geen DIV en geen verklaring aan meerdere allianties onder de top 5, maar een niet genoemde optie.

Het is een beetje jammer dat de vooraankondiging van de oorlogsverklaring van DND aan NINC ontsiert wordt door wat minder gelukkige teksten. Waarom bemoeit dnd zich in een eigen oorlogsverklaring met een andere oorlog waarbij dnd niet betrokken is? Is er in het recente verleden op het forum al niet wat ophef geweest over inmengeing in andere oorlogen?
      Verder is het toch ook echt niet nodig om bij een oorlogsverklaring van een alliantie aan meerdere allianties direct op één man te spelen. Zit er bij dnd soms nog wat onverwerkt verleden? Zo ja probeer dat dan binnenskamers te houden en niet in een oorlogsverklaring te zetten. Men zou het gevoel eens kunnen krijgen dat dit alles met slechts 1 doel opgezet is.

Wij laten ons niet voorschrijven hoe wij het spel moeten spelen. Of wij daarbij "braaf" zijn of niet bepalen we zelf wel. Wij zullen gebruik maken van de mogelijkheden die het spel iedereen bied. Ongetwijfeld zullen wonderen, ambrosia, v-mode en al de overige spelmogelijkheden waar nodig en/of mogelijk gebruikt worden. Wanneer, wie of wat gaan we natuurlijk niet op voorhand vertellen, dat ziet men vanzelf wel.

De reden van beëindiging van de oorlog bevreemd ons ook ten zeerste. In het eerste bericht werd aangegeven dat bij een oorlog met meerdere allianties, die allianties dan "zo dus samen zouden moeten gaan werken". Nu werken NINC en Mafia al samen en dan mag dat blijkbaar weer niet, want dat is de enige reden om tot een einde van de oorlog te komen. We zitten dus in een spagaat: wel of niet samenwerken want dat moet van dnd. Daar moeten we nog maar eens over nadenken, want een pasklaar antwoord hebben we momenteel niet.

Aangezien het verleden heeft laten zien dat oorlogen met dnd op het forum vaak leiden tot minder aantrekkelijke verbale uitspattingen, zullen wij vanuit NINC de berichtgeving op het forum tot een absoluut minimum beperken. Verwacht dus vooral niet dat we direct reageren, als we al reageren. We spreken hierbij nogmaals de hoop uit dat het deze keer wel allemaal vriendelijk zal verlopen. Zelfs het bovenstaande verhaaltje moet maar met een korreltje zout genomen worden mocht dat bij deze of gene negatieve gevoelens oproepen (bij nader inzien: door iedereen).

Tenslotte verzoeken wij het bestuur van dnd om de communicatie met het bestuur van NINC alleen via de wederzijdse diplomaten te laten verlopen (dat is de mogelijkheid die het spel ons bied).

Namens NINC

Crazy boy42 & Muis
    • Bedankt voor je reactie Muis. Ben blij dat het je allemaal zo bezig houd. De inhoud van je bericht tja...
      Het insinueert veel..maar word weinig concreet.
      In mijn ogen zou concrete heldere communicatie misverstanden kunnen voorkomen.
      Tevens zijn er in mijn ogen toch wat onsamenhangende conclusies te vinden in je betoog.

Dus bij deze een onduidelijk, doch duidelijk in mijn ogen, reactie terug.
    • Beste muis en maffia.

Als jullie de oorlog niet aan willen gaan, meld dat dan. Nu met z'n alle uit de alliantie stappen gaat ook wat ver.

Maffia van 50 naar 43 leden
      Ninc van 15 naar 13 leden

Mmmmm vooral leuk dat m'n grote Ninc vriend opgestapt is! :thumbsup:

Generaal DND Gamma
    • Beste DnD,

Als jullie zo graag willen strijden met Ninc en De Maffia dan zou het op zijn minst gewaardeerd zijn als De Maffia in jullie oorlogsverklaring juist wordt getypt met hoofdletters zo dus:

De Maffia

Vriendelijke groeten,
      Feelgood :D
    • Beste Wiebe,

Ik begrijp best dat je opgelucht bent dat je de vriendschap met je grote Ninc-vriend niet in gevaar hoeft te brengen door deze oorlog. Maar bedenk daarbij wel dat het een spel is, en dat een echte, hechte vriendschap heus wel opgewassen is tegen enige virtuele strijd. Hoe dan ook, het doet me deugt jouw zulke vriendschappelijke taal te zien schrijven. Laten we er daarom met z'n allen goed op letten dat we die vriendschappelijke toon weten vast te houden.

Groet,
      Paul
    • Beste,

Vanwege duidelijke regels die ikariam toepast heb ik Wiebe haar oorlogsverklaring reported omdat het niet strookt met ikariamreglement.

Vriendelijke groeten,
      Feelgood :D
    • Altijd lachen met jou feelgood. Wat ben je weer lekker als een 5 jarig kindje bezig haha. Eerst roepen dat je graag de strijd aangaat met Ninc en maffia. Maargoed je rapporteerd maar raak hoor, DND komt gewoon vrijdag langs, of jullie het nou willen of niet.

Tot vrijdag.

Waarschuwing: Trollen (uitlokken) is tegen de regels!
      ~Darksinth 8/3/2013 22:25

Generaal DND Gamma