Oorlog DND vs maffia & Ninc

• Oorlogstopic

This site uses cookies. By continuing to browse this site, you are agreeing to our Cookie Policy.

This board is now obsolete and has been put in read-only mode. Please follow this link to reach the new forum and register a new account.

• Jeetje, Ninc heeft nu nog maar 2 leden :huh:

Ik sta dan wel volledig los van deze aankomende oorlog, maar ik vind wel dat Ninc zich wel wat eerder achter z'n oren had kunnen krabben. Ze krijgen nu een serieuze test in de vorm van DND en het hele zootje dondert als een kaartenhuis in elkaar. Blijkbaar had het al langer weinig zin meer om nog door te gaan...

Aan de eisen is dus nu al bijna voldaan, want met het compleet wegvallen van Ninc bestaat de PB dus ook niet meer. Maar ik neem aan dat DND nog wel even een lekker potje wil vechten. Komen er dan nog nieuwe eisen?

Qua sportiviteit gaat het ook mis helaas, erg jammer :sleeping:

Mvg
    • Zo is het muis! Het is nog geen vrijdag. Of er komt een nieuwe alli, of jullie joinen als oud ninc leden maffia :) zorgen maak ik me in ieder geval niet. We hebben in de alliantie nu een uil en een poes, en die willen wel naar hun lekkere hapje toe :)
      Jij bent het appeltje in mijn ogen :love:

Generaal DND Gamma
    • Gelukkig maar Muis :)
      Ik neem aan dat jullie je misschien tijdelijk aansluiten bij Mafia? Voor de communicatie en de organisatie is et wel een stuk makkelijker bij het samenwerken. Hoewel het, al zeg ik et zelf, LAB en DND uitstekend gelukt is eind vorig jaar :D

Nog een paar daagjes!! Woopie! :minigun: :missilelauncher:
      Trots lid DND :monster:

Dankjewel Danté :)
    • mmmmmmmmmmmmmmmmmmmm Vraagje aan Maffia (zie je feelgood, een hoofdletter!)

Aangezien jullie aan onze eis voldaan hebben, geen PB meer (NINC is immers opgeheven en bestaat niet meer)

Is het een mogelijkheid dat jullie nu dus al met de witte vlag gaan zwaaien. Ik neem aan dat dat niet zo is?

Generaal DND Gamma
    • Yup 2 leden.....

Kunnen jullie toch netzogoed altijd samen blijven? Zijn we van dat hele verbondjes gedoe op Gamma af. En Steve toch maar naar maffia gegaan *gniffel*?

Generaal DND Gamma
    • Wiebe, misschien handig om te stoppen met moddergooien en gewoon af te wachten tot je kan gaan snuffelen in onze steden :)
      Ik hoop later bij te kunnen springen, sta tot zeker 6maart in v-mode (OMG DAT IS MORGEN AL 0_o)
      En 10maart ben ik +/- (Niet compleet maar indirect :p) van de wereld af;)
      Dus gaan we in die 4dagen nog ff lekker rollen bollen :D Ik moet toch nog even van wat schepen af X( (Als ze op tijd klaar zijn :S)

Ehm.... sportieve strijd toegewenst :)

Greetz
    • Waar wordt er modder gegooid TJ? JIJ ook naar maffia? ja dan kan ik wel een hele leuke anecdote hier neerzetten van jou over maffia, maarja dat zou moddergooien zijn ;)

DND kan niet wachten, nog heel heel even.

Generaal DND Gamma
    • Joew, ik ook naar maffia ;)
      Maffia trekt goeie mensen aan hea Wiebe?:)

In elk geval jij net een tikkeltje minder probeert te provoceren doen wij rustig aan met slopen ^^ <-- En hier heb ik enkel een grote mond haha :)
    • Een beetje TE grote mond.

Als je mij je berichten laat posten (heb ik toestemming voor nodig) over hoe je over maffia dacht toen je je aanvraag deed bij DND....

en toen je aanvraag bij TMP

EN toen bij DIV

EN toen bij SAP

*zucht*

ik had je vooraf toch gezegd 1 alli laat je toe dat is maffia.

Generaal DND Gamma
    • Zo we gaan het persoonlijk spelen?;)
      Mag ik ook allemaal vertellen wat je over Create-Tempest hebt gelult terwijl er niks over waar is :) (Als mijn bronnen tenminste kloppen hea ;) Wat ik wel verwacht omdat die spelers alles kon reproduceren).

Niet denken dat meneer clean is, en grote mond, gelieve naar je eigen berichten te kijken want ik post zoals ik antwoord krijg.

g. TJ

Ps. misschien had ik me er niet mee moeten bemoeien.... :S , maar krijg wel lekker meer berichten :D
      Pps. je lijstje klopt niet helemaal :)
    • Tj als jij mij groen licht geeft om jou bewoordingen over maffia te plaatsen die je mij ingame hebt gestuurd, prima. Je hebt het helaas nog niet gedaan. Van mij mag je bij deze al mijn berichten openbaar maken hoor die je van mij ontvangen hebt. Geen probleem.

Generaal DND Gamma
    • Ikariam is een heel simpel spel, twee teams voeren ellenlange, dagenlange, oervervelende veldslagen en uiteindelijk wint DND

Niet echt de moeite waard om zoveel tekst aan te besteden

meebi

(Seizoen twee van Homeland begint zaterdag: dat is pas de moeite waard)
    • ibeem wrote:

Ikariam is een heel simpel spel, twee teams voeren ellenlange, oervervelende veldslagen uit en uiteindelijk wint DND

Noet echt de moeite waard om zoveel tekst aan te besteden

meebi

Amen meebs. De oudste is zoals altijd de wijste.

Generaal DND Gamma
    • Feelgood wrote:

Beste,

Vanwege duidelijke regels die ikariam toepast heb ik Wiebe haar oorlogsverklaring reported omdat het niet strookt met ikariamreglement.

Vriendelijke groeten,
      Feelgood :D

Willen jullie nou vechten of niet, eerst van de daken roepen dat jullie het leuk vinden en nu alles doen om maar te klagen... bahbah.

assie wrote:

Gelukkig maar Muis :)
      Ik neem aan dat jullie je misschien tijdelijk aansluiten bij Mafia? Voor de communicatie en de organisatie is et wel een stuk makkelijker bij het samenwerken. Hoewel het, al zeg ik et zelf, LAB en DND uitstekend gelukt is eind vorig jaar :D

Nog een paar daagjes!! Woopie! :minigun: *KNIP*

Jah Assie maar LAB/DND is geen MAFFIOSOS

-TJ- wrote:

Joew, ik ook naar maffia ;)
      Maffia trekt goeie mensen aan hea Wiebe? *KNIP*

In elk geval jij net een tikkeltje minder probeert te provoceren doen wij rustig aan met slopen *KNIP* <-- En hier heb ik enkel een grote mond haha *KNIP*

Tja Jokertje, hoe ik over jouw denk weet je, heb geen goed woord voor je over...

Wiebe wrote:

Een beetje TE grote mond.

Als je mij je berichten laat posten (heb ik toestemming voor nodig) over hoe je over maffia dacht toen je je aanvraag deed bij DND....

en toen je aanvraag bij TMP

EN toen bij DIV

EN toen bij SAP

*zucht*

ik had je vooraf toch gezegd 1 alli laat je toe dat is maffia.

Jahhh Wiebe maar jij hebt ook altijd een IETS te grote mond *KNIP*

Wiebe wrote:

Tj als jij mij groen licht geeft om jou bewoordingen over maffia te plaatsen die je mij ingame hebt gestuurd, prima. Je hebt het helaas nog niet gedaan. Van mij mag je bij deze al mijn berichten openbaar maken hoor die je van mij ontvangen hebt. Geen probleem.

Dat maakt het wel spannend, ben benieuwd

Waarschuwing – Meer dan 6 smiley’s zijn niet toegestaan.
      ~adwin 06/03/2013 18:02
      DJbartezz
      Ingame: DJbartezz

Do Not Disturb

Mors certa, hora incerta
      De dood is zeker, het uur is onzeker

----- > Rest in Peace <-----
      ----- > Albert <-----
      ;( ----- > 28 - 01 - 2016 <----- ;(