Piraten spel

This site uses cookies. By continuing to browse this site, you are agreeing to our Cookie Policy.

This board is now obsolete and has been put in read-only mode. Please follow this link to reach the new forum and register a new account.

• Piraten spel

Ik was helemaal verbaasd toen ik net voor de gein even een Piratenkrot (krot??....ja, krot) bouwde.
      Met 0 punten stond ik 358 op Alpha. Dat zijn, naar mijn idee echt weinig spelers die alleen al de moeite hebben genomen om een Krot te bouwen, laat staan hoeveel er serieus aan het spelen zijn.
      2,446 geregistreerde gebruikers en slechts 358 met een Krot.

Nu is mijn vraag aan jullie...is dit gewoon desinteresse voor het piraten spel? of is de server echt gewoon op sterven na dood?
    • Berry kijk is even in de Goud Topscore allemaal (i) dit verklaard het al spelers waar ik nog nooit van gehoord heb
      deze speler zijn allemaal voor 2010 gestopt en hebben ambro dus ja het is waar er zijn er maar weinig over
    • Piraten....

Ik vermoed dat de meesten het nog niet weten van het piraten.
      Ik vind het een leuke aanvulling. Je kunt met de piraten snel geld verdienen zonder dat het je tropen kost. :)

Mauro Cesare
    • Je moet ook niet vergeten dat een deel zijn punten kwijtraakt door plunderingen. Zo kan je vrij snel op een hoge plek komen te staan met een relatief klein aantal punten. Voordat ik geplunderd werd had ik een klein aantal punten verzameld zonder daadwerkelijk veel te doen en stond daarmee in de top. Dat betekent aan de andere kant ook dat andere spelers wellicht veel punten omzetten naar piraten, zeker in de eerste weken. Die blijven daardoor ongetwijfeld ook laag staan ;)
    • Veel punten zijn drie keer rondgegaan tussen enkele spelers, waardoor op een gegeven moment veel geinvesteerd is in piraten. Zitten in de top enkelen met meer dan 100k piraten, wat dus over de 1 miljoen punten is. En dat was vrij hard nodig.
    • Dus ik heel leuk een niets vermoedende speler overvallen (Hij heeft 5K generalen) van TAFT.
      Kan hij het niet waarderen dat ik eens dapper wil zijn en valt al mijn steden binnen :love:
      Achja sommige spelers zijn nu eenmaal snel op hun teentjes getrapt. :S