piraten plunders :D

This site uses cookies. By continuing to browse this site, you are agreeing to our Cookie Policy.

This board is now obsolete and has been put in read-only mode. Please follow this link to reach the new forum and register a new account.

• piraten plunders :D

Wie Is De Baas
      10.01.2013 16:19

Overwinning! Jouw piraten hebben succesvol de piratenvesting van Sumie in Emunah overvallen. Je hebt daarbij 710 kaperspunten verkregen. Jouw piraten zijn weer op de terugweg naar huis.

Wie Is De Baas
      10.01.2013 16:55
      Overwinning! Jouw piraten hebben succesvol de piratenvesting van Klungelsmurf in Gangnam City overvallen. Je hebt daarbij 1610 kaperspunten verkregen. Jouw piraten zijn weer op de terugweg naar huis.

die 2e is wel lekker ! :D
    • :P

Overwinning! Jouw piraten hebben succesvol de piratenvesting van KeizBaby in Mijn Tijd overvallen. Je hebt daarbij 276 kaperspunten verkregen. Jouw piraten zijn weer op de terugweg naar huis.
    • Aangezien dit topic niet bedoeld is voor gevechtsrapporten maar voor piratenplunders hoort het niet thuis in de GR sectie. Ik heb het daarom dan ook verplaatst naar de werelddiscussie
    • Zo KeizBaby, mooi aantal kaperspunten heb je gepakt.
      heeft me geinspireerd, doe ook maar eens een aanval.
      Dus hier is mijn eerste aanval op de NL server.

Ik ben de baas
      Overwinning! Jouw piraten hebben succesvol de piratenvesting van ward in Great wyk overvallen. Je hebt daarbij 5138 kaperspunten verkregen. Jouw piraten zijn weer op de terugweg naar huis.

:( hij heeft al 200 kaperspunten omgezet. Niet slim, is hij ook zijn 1.400 piraten krijt en heeft hij geen schijn van kans.

Valar Morghulis
      All men must die

• atm nummer 1 piratenpunten en wss ook in piraten :P

Overwinning! Jouw piraten hebben succesvol de piratenvesting van leeuwtje in wijn overvallen. Je hebt daarbij 4232 kaperspunten verkregen. Jouw piraten zijn weer op de terugweg naar huis.

Was de grootste van vanochtend.
      "Je intelligentie en opleiding zeggen niks over je kunnen als het uitgedrukt is in woorden in plaats van daden "
    • Wie Is De Baas 10.01.2013 17:19 Overwinning! Jouw piraten hebben succesvol de piratenvesting van repro in Noord-M overvallen. Je hebt daarbij 444 kaperspunten verkregen. Jouw piraten zijn weer op de terugweg naar huis.

Wie Is De Baas 10.01.2013 17:41 Overwinning! Jouw piraten hebben succesvol de piratenvesting van MANMETSCHNOR in Mordorovervallen. Je hebt daarbij 1662 kaperspunten verkregen. Jouw piraten zijn weer op de terugweg naar huis.

Wie Is De Baas 11.01.2013 18:28 Overwinning! Jouw piraten hebben succesvol de piratenvesting van Sumie in Emunah overvallen. Je hebt daarbij 1931 kaperspunten verkregen. Jouw piraten zijn weer op de terugweg naar huis.

Wie Is De Baas 11.01.2013 18:57 Overwinning! Jouw piraten hebben succesvol de piratenvesting van repro in Noord-M overvallen. Je hebt daarbij 1131 kaperspunten verkregen. Jouw piraten zijn weer op de terugweg naar huis
      .

• Overwinning! Jouw piraten hebben succesvol de piratenvesting van honnepon in Zwolle overvallen. Je hebt daarbij 566 kaperspunten :sm:

URL naar in-game stad verwijderd
      ~NijntjePluis 11/01/2013 22:00