Record Aanvalspunten ?

This site uses cookies. By continuing to browse this site, you are agreeing to our Cookie Policy.

This board is now obsolete and has been put in read-only mode. Please follow this link to reach the new forum and register a new account.

• Record Aanvalspunten ?

aangezien de strijd tussen Hades en ING alleen in GR topic is, dan maar ff hier ^^

Weekstrom !,
      proficiat met het verbreken van persoonlijk record aanvalspunten op delta en wellicht op alle NL servers

tot iemand andere info heeft,
      gun ik ff aan buitenstaanders de mogelijkheid hun waardering te uiten in dit draadje

zelf kwam ik ooit tot ong 320k geloof ik....tegen Weekstrom zn vloot :D
      maar wil mn ingame sparring partner (hoe vertaal je dat ?( )
      op deze manier ff in de spotlights(puntlampen) zetten

iemand een bewijs dat er ooit op een NL server iemand hoger behaald heeft dan Weekstrom nu ?

:thumbsup:
      dikke duimen voor je van me maat !
      en dat Hades dat toelaat te gebeuren.......is een ander verhaal.....maar geeft wel moed voor t treffen dit voorjaar tussen BOG en Hades...wat niet afgesproken is....maar wel heel logisch te voorspellen is :crazy:

Plaats 1-50 van de Aanvalspunten topscore lijst!
      Positie Spelersnaam Alliantie Punten Acties
      1 Weekstrom ING 379,107 Stuur bericht
      2 Hammerman ING 212,650 Stuur bericht
      3 realist001 _TS_ 201,662 Stuur bericht
      4 Dreamon STORM 173,341 Stuur bericht
      5 sintniklaas STORM 157,379 Stuur bericht
      6 schander ING 133,305 Stuur bericht
      7 Thunderbird ING 110,410 Stuur bericht
      8 the RIPPER STORM 106,907 Stuur bericht
      9 Al47 ۞BoG۞ 105,542

fear your fear to be too little
    • Al47 wrote:

en dat Hades dat toelaat te gebeuren.......is een ander verhaal.....maar geeft wel moed voor t treffen dit voorjaar tussen BOG en Hades...wat niet afgesproken is....maar wel heel logisch te voorspellen is :crazy:

Dat Hades dit laat gebeuren heeft te maken met het feit dat Hades al geruime tijd enkele steden van ING bezet, waaronder die van Weekstrom.
      Hij probeert zijn stad vrij te spelen, wat tot op heden nog niet gelukt is :P, en dus krijg je veel aanvalspunten....

Hades kan dit voorkomen door hem zijn eigen stad vrij te laten maken, maar dat is natuurlijk niet de bedoeling :P

@Al47, we verwelkomen BOG uiteraard graag in het voorjaar...ik hoor alleen in verschillende wandelgangen dat jullie niet alleen komen maar samen met 2 andere allianties op bezoek willen komen.....das natuurlijk niet erg, hoe meer zielen hoe meer vreugd maar een 1 op 1 zou BOG meer sieren ;)

Makrooy wrote:

Natuurlijk laat je alleen de top 9 zien, kan je zelf ook nog ff schitteren :P

Inderdaad ik dacht hetzelfde....doe dan een top 10 :)
    • Goed bezig Weekstrom :thumbsup:
      Ook mooi om te zien dat ING nog steeds goede prestaties laat zien ondanks dat ze in een moeilijkere periode zitten (van wat ik gelezen heb).

Al47 wrote:

Weekstrom !,
      proficiat met het verbreken van persoonlijk record aanvalspunten op delta en wellicht op alle NL servers

Dat laatste is niet het geval, ik meen me te herrineren dat Nemesis op alpha ooit 400,000 aanvalspunten heeft weten te behalen 8|

Credits to Sasuke

Lid van -NO- || Totally worth it ||

• Dank je Al! Onverwachts en niet gepland, maar een mooie bijkomstigheid van het bezoek van Hades. Geen idee hoe hoog het record geweest is. Dat van Nemesis wat martinos aangeeft zou heel goed kunnen. Zal ik dat maar gelijk als target neerzetten nu ik toch bezig ben :D
      En ja, we hebben een wat moeilijkere periode, maar ook dan staan we ons mannetje hoor. En wees maar blij. Met nog 10 extra spelers, die zo actief zouden zijn als de top spelers nu zijn, wil je als tegenstander niet weten wat je dan kan overkomen...

Jammer idd dat je niet de top 10 laat zien. Maar dan alleen omdat op 10 ook een ING speler staat. De helft van de top 10 is dus ING :thumbsup:

BoG op bezoek bij Hades hè? Kan een mooie strijd worden. Ik geloof er niks van dat BoG anderen mee zal nemen overigens. Hebben ze ook niet nodig volgens mij. Ik ben benieuwd wat het gaat worden en kijk nu al uit naar de verslagen. Ik ken beide allianties nu als tegenstander en durf op basis daarvan straks wel een voorspelling te doen.
    • Een kleine update. Na elke dag net onder de 400k uit te komen om de volgende dag weer tot de 400k proberen te komen is het hun vandaag gelukt :thumbsup: . Verder mooie top 10 :D (je deze keer echt de top 10 :P )

1 Weekstrom ING 400,190
      2 Hammerman ING 254,018
      3 realist001 _TS_ 172,899
      4 Dreamon STORM 159,327
      5 Thunderbird ING 145,161
      6 schander ING 144,991
      7 sintniklaas STORM 140,815
      8 Chris ING 126,132
      9 Al47 ۞BoG۞n104,750
      10 Werkendam ING 102,695
    • Zal wel aan mij liggen^^ maar waar heb je naar gekeken want als ik aanvalspunten kijk staat Dreamon 1e met 110k ;)
      Dus of iedereen is flink gezakt of....
      Grtz fireboy
    • Aha vandaar xD ty
      Dan maar een mooie update:

1 Dreamon STORM 110,618
      2 Eros TRRR 73,836
      3 Onno TRRR 62,187
      4 D3V1L ஜUFOஜ 41,060
      5 El Loco ۞BoG۞ 39,167
      6 DarkBoy DEX 38,027
      7 Converse -TDW- 37,193
      8 Al48 ۞BoG۞ 29,944