Tmp Vs Dnd

• Oorlogstopic

This site uses cookies. By continuing to browse this site, you are agreeing to our Cookie Policy.

This board is now obsolete and has been put in read-only mode. Please follow this link to reach the new forum and register a new account.

• (Note @ moderators) ik wil van dit topic een discussie topic maken, klopt het dan dat ik als prefix DIPLO gekozen heb?, wil graag een apart GR topic hebben namelijk. Als het niet klopt, wijzig dan aub de Prefix.)

Nieuw jaar nieuwe oorlogen en kansen.

Een alliantie waar wij nog nooit mee gevochten hebben is TMP. Aangezien we nummer 3 en 4 staan, we nagenoeg evenveel leden hebben (30 en 31) lijkt het ons een prachtige krachtmeting om het jaar mee te beginnen.

Bij deze dus onze oorlogsverklaring aan TMP.

Eisen zijn er eigenlijk niet. Als iemand opgeeft is het afgelopen, of de diplomaten moeten tot een ander compromis komen.

Succes TMP en veel plezier DND!

Prefix aangepast op verzoek naar de juiste.
    ~adwin 06/01/2013 23:00
    Jij bent het appeltje in mijn ogen :love:

Generaal DND Gamma
  • Best DND,
    Beste Wiebe,

Als Tempeliers gaan wij jullie uitdaging met uitgestoken zwaard aan. De komende dagen zullen onze barakken en scheepswerven het erg druk hebben ;)

Veel succes en plezier ;)

Darghan
    Diplomaat TMP
  • Hoi allemaal

Aan beide partijen veel succes, Als voormalig generaal van SAP zeg ik tegen DND mispak je niet aan TMP.
    Maar goed ik zit nu niet meer in SAP. Ga ervoor en laat er enkele heel mooie gevechten uitvloeien. Misschien
    Komt er zelfs een nieuw wereldrecord.

Gegroet Embio
    OUD-GAMMA speler, SAP lid
  • Wens beide succes, DND zal in het begin wel de meeste gevechten winnen gezien ze voorbereid waren en met ongeveer 8 a 9 spelers in de generale top 15 stonden/staan. Ik vermoed dat als TMP op stoom komt het tij snel zal gaan keren, zeker als DND verder van huis moet. TMP bestaat voor een deel uit spelers uit de vroegere über vechtalli(BIA )ben de latere naam even kwijt. Mijn voorkeur is denk ik wel duidelijk, kop op TMP laat die zwiebertje een poepje ruiken :thumbsup:

Cheers
  • Hoi Luitjes

ik zat hier al op te wachten toen Wiebe ineens met zijn spionnen me poortwachter helemaal gek maakte met al die lokvogels, Ik moest je van mijn poortwachter bedanken Wiebe hij zit nu helemaal in war thuis. zijn psychiater zegt dat het wel ff kan duren.

En naast mijn poortwachter zit mijn bevelhebber er nu ook naast hij zag zijn frontlinie ineens als sneeuw voor de zon verdwijnen, rotbeesjes zijn die bugs toch...
    Tijd voor goeie insecticide :D

Waarom het bugte weet ik nog niet , heb ticket aangemaakt maar nog niks gehoord. zullen vanzelf wel zien :S

Verder wens ik uiteraard beide allianties veel succes, altijd leuk om te zien dat we een tegenstander krijgen die weten wat vechten is :) erg leuk.
    Tot nu toe is het nog een beetje hit and run strategie maar daar zal vast snel verandering in gaan komen :D

Beide allianties zijn aan elkaar gewaagd en ben dan ook benieuwd wie er als sterkste uit de bugs gaat komen.

Wij weten het allemaal al natuurlijk (A) maar moet nog ff spannend blijven

grtz
    Daddy DJ (aka DJbartezz)
    DJbartezz
    Ingame: DJbartezz

Do Not Disturb

Mors certa, hora incerta
    De dood is zeker, het uur is onzeker

----- > Rest in Peace <-----
    ----- > Albert <-----
    ;( ----- > 28 - 01 - 2016 <----- ;(
  • Daddy DJ wrote:

ik zat hier al op te wachten toen Wiebe ineens met zijn spionnen me poortwachter helemaal gek maakte met al die lokvogels, Ik moest je van mijn poortwachter bedanken Wiebe hij zit nu helemaal in war thuis. zijn psychiater zegt dat het wel ff kan duren.

Geen dank DJ :) het was uiteraard de bedoeling dat jullie al iets zouden vermoeden. De dagen na mijn spionnenactie groeide jullie generalen ook, dus mijn missie was geslaagd :thumbup:

101 tankbat wrote:

Wens beide succes, DND zal in het begin wel de meeste gevechten winnen gezien ze voorbereid waren en met ongeveer 8 a 9 spelers in de generale top 15 stonden/staan. Ik vermoed dat als TMP op stoom komt het tij snel zal gaan keren, zeker als DND verder van huis moet. TMP bestaat voor een deel uit spelers uit de vroegere über vechtalli(BIA )ben de latere naam even kwijt. Mijn voorkeur is denk ik wel duidelijk, kop op TMP laat die zwiebertje een poepje ruiken :thumbsup:

Wij hopen ook dat TMP sterk uit de hoek gaat komen. Maar je vergeet 1 klein ding meneer tankbat, DND bestaat niet alleen uit zwiebertje, DND bestaat uit 30 leden. Al met al is de oorlog tegen TMP nu al leuker dan de gevechten tegen jullie. Vooral omdat het gewoon sportief gaat, een woord dat helaas bij jou alliantie niet echt bekend schijnt te zijn. :thumbdown:

Oh en daarbij; ik geloof dat de latere naam TEA was.
    Jij bent het appeltje in mijn ogen :love:

Generaal DND Gamma
  • Iedereen

Mag ik jullie er aan herinneren dat er nieuwe regels zijn en dat er van
    af die datum geen tekst meer bij je GR gepost mag worden. Nee, ook niet
    in de subject. Ik heb hier al een paar mensen een herinnering gegeven.
    Maar kennelijk is dit nog te onduidelijk voor andere gebruikers. Dus zeg
    ik het nu nog maals op deze manier. Neem een voorbeeld aan Wiebe, hij
    is de enige hier die het goede voorbeeld laat zien.

Als we toch niets meer mogen zeggen bij een gevecht stel ik voor om alle "GR" NIET MEER TE POSTEN.

Houden het dan gewoon lekker onder ons.

Paragon

• Ik ben al langer van meening dat Ikariam doorslaat in hun Regels qua forum gebruik. het is al verwonderlijk dat ze je tegenwoordig eerst een herinnering geven voordat je een Warn krijg.

Forum is nu eenmaal een Discussie object.

ik heb zin in de knok partijen met DND. ik heb al wat bezoek gehad maar ik weiger nog CR's te posten omdat ik vind dat de regels gewoon onzin zijn.

Zolang er een discussie gaande is die netjes is moet je kunnen posten wat je wil. dat is mijn meening. ik vind het soms zelf ook fijn om te kunnen reageren op een mooie CR alleen wordt je dat onmogenlijk gemaakt hiero ;)
  • Kijk ik zet deze CR erop,zonder iets te zeggen erbij.

Alleen ik en de tegenspelen weten waarover het gaat,al de andere,niet betrokkene weten van niets,zeg hun ook niets

Zeegevecht bij ۞MisteryBelg۞
    (07.01.2013 14:27:32)

Paragon uit ۞MisteryBelg۞
    vs
    Assie uit DND Zwavel

-------------------------------------------------------------------
    Ram-schip............472(-0).... - ................................
    Ballista schip........30(-0).... - ................................
    Katapult schip........45(-0).... - ................................
    Scheprad-ram..........28(-0).... - Scheprad-ram...........0(-3)....
    Mortier schip.........65(-0).... - ................................
    Onderzeeër............55(-0).... - ................................
    Rocket Ship?..........86(-0).... - ................................
    Paddle Speedboat?....125(-0).... - ................................
    Balloon Carrier?......40(-0).... - ................................
    Tender?...............35(-0).... - ................................
    Generalen......................0 - Generalen....................-72
    Aanvalspunten................180 - Defensie punten................0
    Schade.........................0 - Schade.....................3,600
    Damage Percent??..............0% - Damage Percent??............100%

Winnaars: Paragon

981 eenheden van Paragon verdedigen de haven van ۞MisteryBelg۞
    Assie's leger werd volledig vernietigd.

Zou kunnen zijn als het mocht?????????????

Paragon heeft snel zijn haven weer vrij gemaakt,na een verrassing aanval op zijn stad

En dan de CR plaatsen.

Daar hebben de buitenstaanders meer aan en zo weten ze ook waar het om gaat.

Dus bij deze plaats ik geen CR meer

Waarschuwing voor het met opzet oftopic gaan. Het plaatsen van een GR in de verkeerde deel.
    ~adwin 08/01/2013 15:12
  • Aarta Bomba wrote:

Er kan ook gekozen worden voor een topic met discussie en GRs door elkaar

(verbeter me maar als ik mis zit)

Dit kan inderdaat, maar de topic starter kan dit alleen aanvragen om deze topic te veranderen.

_______________________________________________________________________________________

Iedereen

Dit is een oorlog topic, er mag alleen gediscussieerd worden over de oorlog niet over de nieuwe forum regels.
    Discussies over de nieuwe regels kan hier Discussie topic: Nieuwe regels oorlogsverklaringen en GR topics + enkele andere wijzigingen / features

~adwin 08/01/2013 15:18

Valar Morghulis
    All men must die

• Thunder_ wrote:

het is al verwonderlijk dat ze je tegenwoordig eerst een herinnering geven voordat je een Warn krijg.

Dat het een klein, klein ietsepietsjebeetje is doorgeslagen ben ik volledig met je eens. Maar daarover hier een open dicsussie aangaan met de verantwoordelijke leidinggevenden is kansloos en zelfs onmogelijk gebleken. Getuige mijn in en outbox.

Volgens mij is dat altijd al zo geweest, maar als je echt nog wat Warn's of
    Pre-Warns wilt hebben (want JA, die onzinnige Pre-Warns bestaan ook, hoe
    belachelijk het ook is).... ik heb nog wel een verzameling voor je
    liggen hoor :censored:

Persoonlijk vind ik het alleen maar verwarrend dat er meerdere topics over 1 onderwerp bestaan, en ik stoor me er nooit aan dat er opmerkingen en discussie tussen de CR's staan.

Waarschuwing – Omdat je het verzoek niet over de regels te hebben en ontopic te blijven naast je legt. Dus je gaat Offtopic.
    ~adwin 08/01/2013 19:10
  • Weet ge wat ik doe,ga offline en kom gewoon niet meer op het forum.

Als iedereen het zou doen,mogen ze hun regels hebben. :cursing:

We gooien niet met modder,we blijven beleefd tegen elkaar en dan komen ze af met politie regens alsof ik een klein kind ben.

Wel daar heb ik de lak aan.

Ik speel nu bijna 5 jaar dit spel,maar de zin gaat er snel uit.

GEEN groetjes van Paragon :cursing: :cursing: :cursing: :cursing: :cursing: *KNIP* *KINP* *KNIP* *KNIP*

Ps als het me een ban oplevert,denk wel dat ik niets heb gezegd wat aanstoots kan geven of dergelijke.

Is gewoon mijn mening

Waarschuwing – Je gaat weet offtopic en de max aantal smiley’s is 6.
    ~adwin 08/01/2013 19:16