Flappie het zwarte konijn

This site uses cookies. By continuing to browse this site, you are agreeing to our Cookie Policy.

This board is now obsolete and has been put in read-only mode. Please follow this link to reach the new forum and register a new account.

• Beste sebas ofwel alliancie tGt

wat voor een beeld moet ik dan wel niet van jullie hebben?
    Ik geef via via het accoord dat tGt severall mag bezoeken.
    vervolgens laat jij jou bontgenoten aanrukken en dat alles alleen om speler severall?
    En dan verwondert iedereen waarom severall hulp kreeg?
    Sry maar daar praat je niet over wees een kerel en vertel de waarheid of ga met je billen bloot op hete kolen en ga het gevecht aan zonder bontgenoten tegen severall
    want 5 kleinere ally's vs severall klopt ook geen zak van

Momenteel is het weer severall vs tgt en geen bondgenoten
    dat betekent sebas dat je met jou pakweg 15 leden hem toch zeker aan moeten kunnen
    tip aan jou is ga niet met iedereen van taft mailen uitgezondert de diplomaat van taft
    die kan zorgen voor oplossingen

mvg
  • Beste VVV Jeroen,

Ik kan mij niet herinneren dat ik jou heb gevraagd om tips, toch bedankt ik ga er ff naar kijken.
    Wat de problemen betreft:
    • Chanteer ik jullie? Naar mijn mening niet, ik denk dat jij daar wel anders over denkt.
      Maak ik jullie opzettelijk zwart? Nee, maar ik geloof dat is voor beide partijen geen goede reclame is.

• Ik ben zeker berijd om het op te lossen; ik heb initiatief genomen om je diplomaat te berichten.

• Citaat van een van mijn berichten:
      "Helaas hebben we nu een patstelling tussen TAFT en -tGt-/mij.
      Erg jammer want dit was/is de derde poging tot een diplomatieke oplossing."

Heb ik gezegd dat het is mislukt?

• Ik wil best een compromis sluiten, maar een compromis komt van 2 kanten waarbij elke partij wat moet inleveren.

_________________________________________________________________________________________________

Beste LadyLina,

Als we alles via via gaan doen komt het nooit goed.
    Daarom vraag ik of je het mij persoonlijk of hier wilt vertellen.

Dus aangezien ik/de meeste mensen niet op de hoogten waren vind ik het niet raar dat mensen verwonderd zijn.
    En wie hielp severall bij het verdedigen van zijn hoofdstad toen een paar spelers van -tGt- severall aanviel? Dat was jij persoonlijk en dan aan mij vragen om een een via via akkoord te houden waar je zelf kennelijk boven staat.

Severall wist zelf dat hij met zijn acties meer zal bereiken dan 1 speler.
    Als ik 1 van jullie spelers aanval naast severall dan krijg ik ook meer spelers.
    Dus severall mag zelf lekker op de hete kolen gaan zitten.
    En dan over de waarheid moet je ff het kopje hier boven lezen.

Ik zou zeggen kijk naar het kopje hier boven.

MVG sebas

Generaal LFT Minister -NO-
    Lid der WINDS & AMOR
  • Beste sebas

het komt mij voor alsof iemand jou het voorgaande bericht heeft toegestuurd
    je schrijft ineens foutloos terwijl ik dat nergens kan werrvinden in deze hele discussie
    nu wil ik niet zeggen dat ik goed schrijf maar ik schrijf mijn mening zelf

even op dat via via dat was de regeling via wing winds annaelle (mstr tijd) hoezo zou ik jou moeten vertellen persoonlijk wat dat wel niet is
    je antwoord heb je destijds van annaelle gekregen verwacht ik

Dat ik me eiland genoten verdedig is aan mij dat staat los van wat er nu gaande is
    severall hoeft niet met z.n billen op hete kolen want hij heeft de billen al bloot wachtende op het pak slaag van tgt?
  • Beste LadyLina,

Mag een dyslectisch iemand ook een keer een goed bericht schrijven? Dank u wel.

Ik denk dat we annaelle er maar buiten moet houden.

Severall krijgt en pak slaag als hij zijn schepen/eenheden in onze steden toont.

Mvg sebas

Generaal LFT Minister -NO-
    Lid der WINDS & AMOR