TT Vs One

This site uses cookies. By continuing to browse this site, you are agreeing to our Cookie Policy.

This board is now obsolete and has been put in read-only mode. Please follow this link to reach the new forum and register a new account.

• De mensen in de ally one zijn zo ongeduldig, pfff.. zitten wij een leuke aanval te plannen en dan komen zij van verre aanvaren naar een eiland waar niemand staat :)
      Maar goed, TT is de kwaadste niet dus we gingen lekker op pad en zoals we van One gewend zijn wilde ze graag knokke.
      Mooi gevecht, erg goed gedaan One.. heb er van genoten.

ps willen jullie het vlootgevecht hiernaartoe laten verplaatsen daar het niet in jullie draadje thuis hoort?, Bij voorbaat dank)

*knip*

GR verwijderd uit oorlogstopic
      ~NijntjePluis 29/12/2012 15:42
    • Het was inderdaad weer eens ouderwets knokken
      jammer dat al die schutters net zo ongeduldig waren als de leden van One en na een aantal rondes 's nachts en 's ochtends vroeg gewoon heel graag vooraan gingen staan om te kijken wat er allemaal aan de hand was.

succes met eventuele rebuild en hopelijk tot snel
    • Bismarck wrote:

De mensen in de ally one zijn zo ongeduldig, pfff.. zitten wij een leuke aanval te plannen en dan komen zij van verre aanvaren naar een eiland waar niemand staat
      Dat eiland waar we naartoe waren gevaren stond wel degelijk wat, alleen de dappere generaal Bismarck ging in V-mode toen hij zijn ally moest verdedigen en de wijze leidster Khaleesi ontsloeg haar troepen liever dan zichzelf en TT te verdedigen.
    • Gefeliciteerd One met de overwinning!!

Leuk gevecht ik heb genoten! weliswaar veel punten gepakt maar toch een nare smaak van verlies ;)
      vanmorgen met alleen nog de zwavels was eigenlijk het leukste, en voor nu herbouwen en opnieuw beginnen :D
    • kleine correctie ifighti

Als je de schade optelt van het zeegevecht en van het landgevecht dan heeft wel degelijk ONE meer gesloopt dan TT. Daar bovenop was het een verrassingsaanval van TT en waren zij beter voorbereid.

Post verplaatst naar oorlogstopic
      ~NijntjePluis 30/12/2012 14:45
    • Haha, typisch de Khaleesi die ik ken ;) Zeer goed gedaan ONE. Ben trots op jullie!

Even aan TT leden: Heeft Khaleesi wel aangegeven te gaan stoppen of kwam het als een donderslag aan heldere hemel?
    • dumnorix wrote:

Even aan TT leden: Heeft Khaleesi wel aangegeven te gaan stoppen of kwam het als een donderslag aan heldere hemel?
      Ik kan gerust zeggen: het laatste. Anders draag je de boel wel over, lijkt me. We moeten nu dus naast rebuilden van die mooie gevechten nu ook nog hergroeperen.
      Bummer..