De grootste Hof van Alpha

• HoF

This site uses cookies. By continuing to browse this site, you are agreeing to our Cookie Policy.

This board is now obsolete and has been put in read-only mode. Please follow this link to reach the new forum and register a new account.

• De grootste Hof van Alpha

Na het stoeien van een aantal mensen van b4a op het grondgebied van TTv kwam TTv ons maar is opzoeken.
      We wilde dit klein houden maar TTv bleef maar mensen sturen.
      Hiermee heeft b4a gereageerd door ook mensen op te trommelen.

zo werd het een leuke lange en nog eeens super lange strijd.

Na 5 dagen vechten en 411 rondes verder werd helaas door de algemene bug het gevecht afgebroken zomaar.

Ik wil TTv bedanken voor hun massale opkomst wat een prestatie en daarbij ook nog de leuke communicatie.
      B4a super gedaan, zeker omdat dit onverwachts was! dus mooie team work
      hierbij het rapport: (alle hepa's weg gelaten was teveel)

Zeegevecht bij El Zwavelino 3
      (14.12.2012 15:20:09)

Dono uit , le vine 3, El Zwavelino 3, Diamanto 2, Super Shooter uit , -TT- Zw, Bonko Lonko 3, -TT- Zw1, El Zwavelino 3, ۞Zwavel3۞, Hupsie, marmer5, El Loco uit , ۞Zwavel3۞, -TT- Zw1, Bonko Lonko 3, MEMATI ZWAVEL 1, Hupsie, MEMATI ZWAVEL 3, Gonost, pet uit , marmer5, El Zwavelino 3, MEMATI uit , MEMATI ZWAVEL 1, Joosie uit , Hupsie, -TT- Zw1, MEMATI ZWAVEL 3, MEMATI ZWAVEL 1, Berry uit , MEMATI ZWAVEL 1, MEMATI ZWAVEL 3, -TT- Zw, Gonost, Bonko Lonko 3, pepijn- uit φ Nebraska, marmer5, φ Kansas, Ifighti uit , Gonost, larsje uit , MEMATI ZWAVEL 3, -TT- Zw, marmer5, marten uit , -TT- Zw, MEMATI ZWAVEL 1, MEMATI ZWAVEL 3, Polis, -TT- Zw1, Bonko Lonko 3, marmer5, Gonost, gerrie8888 uit , -TT- Zw, Bonko Lonko 3, marmer5, MEMATI ZWAVEL 3, Gonost, moggie uit -TT- Zw, , Leeuwtje uit MEMATI ZWAVEL 3, , Paull uit MEMATI ZWAVEL 1, MEMATI ZWAVEL 3, Remus uit Diamanto 2, bert uit MEMATI ZWAVEL 3, Pieterr uit φ Purple Town
      vs
      danibaba uit Napolitana, Troye, Serapis III, Tempranillo, Marvelous, Diamanto 2, Assisi, Nymphaea, elisha09 uit Assisi, Napolitana, Hitachi, Serapis III, Aliboy uit Diamanto 2, Chikarito 2, gamma site, El Zwavelino 3, edora, Napolitana, Hitachi, Assisi, Serapis III, BordetenNL uit Napolitana, Diamanto 2, greumel11 uit oekoeboeroe, Napolitana, sterik uit Napolitana, Sannes World uit BordetenNL, Sannes World II, Sannes world VI, Sannes world IV, Sannes world V, Sannes World, bibarules uit Napolitana, rinsma uit Napolitana, Mercator uit Serapis III, Bellona, Tellus I, Boarium, Napolitana, weewout uit Napolitana, -Trickmaster- uit oekoeboeroe, 11daisy uit leeuwarden7, leeuwarden6, timmetj uit schnit, Briareos uit Blingjing, Zwaveldam, 11woody uit , Grijpstuiver uit Monte Subasio, jackass uit Troye, wijnhandel, julius1999 uit Napolitana, Serapis III, Demaratus uit Troye, eric cartman uit Napolitana, toine uit Napolitana, xSanderx uit Napolitana

-------------------------------------------------------------------
      Ram-schip..........12524(-5487). - Ram-schip...........5573(-7115).
      Vlammenwerper..........2(-0).... - Vlammenwerper.........50(-77)...
      Onderzeeër...........646(-0).... - Onderzeeër...........782(-88)...
      ................................ - Ballista schip.......649(-0)....
      Katapult schip.......156(-0).... - Katapult schip......1083(-0)....
      Mortier schip.......9682(-0).... - Mortier schip.......3856(-0)....
      Scheprad-ram........8278(-4493). - Scheprad-ram........1808(-6226).
      Rocket Ship?........3126(-1393). - Rocket Ship?........1318(-1753).
      Paddle Speedboat?...7991(-0).... - Paddle Speedboat?...3714(-0)....
      Balloon Carrier?....1791(-578).. - Balloon Carrier?.....912(-1067).
      Tender?.............1878(-0).... - Tender?.............1140(-0)....
      Generalen...............-190,455 - Generalen...............-266,214
      Aanvalspunten............665,535 - Defensie punten..........476,137
      Schade.................9,522,750 - Schade................13,310,700
      Damage Percent??.............41% - Damage Percent??.............58%

Winnaars: Dono, El Loco, pet, pepijn-, marten, moggie, Leeuwtje, Ifighti, larsje, gerrie8888, Paull, Joosie, Remus, Super Shooter, Berry, MEMATI, Pieterr

KNIPPPPPPPPPPP

Created using the Ikariam CR Converter [Web Version]

Voormalig Alpha lid

Zeta Leider: Danger Zone (-DZ- )
    • Thnx Adwin. We hadden nog wel even voort gekund, maar helaas was het meer als Ikariam aankon :love:

Respect voor TTv en hun inzet in de strijd.
      Jullie hadden het moeilijker als wij met jullie stationeer plekken, zeker toen wij deze zelfs nog gingen reduceren. ^^

Ik vind het in ieder geval mooi om te zien dat er nog allianties zijn die lekker willen vechten zonder gezeur.

Goede opkomst van beide partijen!

En dat zonder oorlog.....dat beloofd nog wat :love:
    • Zeer mooi werk van beide allliantie. Ik had hier zeker en vast B4A als winnaar verwacht, ze voldoen weer helemaal aan mijn verwachtingen maar TTV heeft toch wel met een mooie opkomst ook goede punten bij mij gescoord
    • B4A mooi gedaan en gefeliciteerd met de mooie schadeverhouding! Het leuke is dat dit voor ons geen eens een georganiseerd gevecht was, maar enkel een tegenaanval, na enkele aanvallen op ons.

Die aanvallen hebben we allemaal afgeslagen, waarna we het wel eens tijd vonden ook eens bij B4A op de koffie te gaan. We hadden nog erg veel schepen over en B4A had een mooi eiland vol bij ons in de buurt, dus we zijn direct de volgende morgen hun kant op gegaan.
      Het nadeel was dat de meeste grote spelers hun Hepa al gebruikt hadden. Op het moment dat de eerste grote speler zijn Hepa weer terug had, werd het gevecht helaas beëindigd ;( . Jammer, maar niks aan te doen.

Iedereen weer succes met de rebuild, voor zover nodig. Ik heb nog 48k generalen over, en ik heb al een leuk doelwit op het oog....

Nog een leuk detail is dat ik een andere versie van dit rapport heb, de aantallen zijn hetzelfde, echter zijn er geen winnaars, alleen verliezers, zo is dat schijnbaar altijd bij oorlogen ^^ .

Verliezers:
      Super Shooter, Dono, El Loco, bibarules, pet, Joosie, Berry, danibaba, Aliboy, elisha09, Ifighti, Sannes World, BordetenNL, 11woody, larsje, marten, sterik, julius1999, MEMATI, jackass, moggie, rinsma, Leeuwtje, greumel11, gerrie8888, Mercator, Paull, toine, bert

En ik krijg nog een trap na ook 8| :
      Je strijdkrachten hebben de strijd vroegtijdig verlaten.