Dit was het dan, -AB-

• Anders

This site uses cookies. By continuing to browse this site, you are agreeing to our Cookie Policy.

This board is now obsolete and has been put in read-only mode. Please follow this link to reach the new forum and register a new account.

• Dit was het dan, -AB-

Elia 31.12.2012 16:20 Je alliantie is opgeheven. Deze opheffing word over 24 uur geactiveerd

Bij deze wil ik melden dat het einde van -AB- nadert. We bestonden sinds 06.08.2009 tot 31.12.2012.

We hebben een hele mooie tijd beleeft onder het leiderschap van volgende : Haka, Roskilde, Sannie & Lord Tycho.
    Aan alle leden die in -AB- gezeten hebben, jullie waren fantastisch. Ik heb me gedurende de hele tijd een deel van een hechte virtuele familie gevoelt, een thuis, dankuwel hiervoor !

Momenteel kom ik nog niet echt uit mijn woorden, mijn excuses hiervoor.

Groeten Krikke
  • ik wens jullie veel sterkte toe met jullie volgende stap

een nieuwe begin kan ook heel mooi zijn ik kan het weten ik heb al redelijk
    wat vertrouwde alliantie zien gaan maar ik ben er altijd sterker uit gekomen
    dus voor jullie geld het zelfde er zullen altijd nog spelers/mensen zijn die aan jullie zullen blijven denken ;)

sterkte en suc6 :thumbsup:
  • ik zal de -AB- niet vergeten en de mooie tijden die ik daar heb gehad.
    de sfeer was goed en was respect voor elkaar. heb kansen gekregen om me te ontwikkelen/groeien
    als speler en in -AB- aardige spelers leren kennen. het was een hechte/gezellige groep en heb me hier thuis gevoeld.
    Bedankt -AB- en succes in het spel verder, het gaat jullie goed.

groetjes Rosie
  • Je vergeet jezelf krikke!!!! Je bent een topper!!!

Er is met alles een tijd van komen en een tijd van gaan.

Ik weet zeker dat je de juiste keuze hebt gemaakt 8o

Ik ben zelf precies een jaar weg maar kan me de leuke tijd nog prima herinneren, idd een hele hechte en actieve club die voor elkaar door het vuur ging.

Aan alle (ex) AB'ERS, BEDANKT VOOR DE SUPER LEUKE EN GEZELLIGE TIJDEN!!!!

Groetjes van een "eens" erg trotse leider :D

Roskilde
  • Ik wist dat AB niet meer de alliantie was die had altijd was, dat het zelfs zomaar ontbonden kon worden! Dat is nu gebeurd, en het komt nog steeds aan als een harde klap. Ik voel me vereerd om in AB te hebben mogen zitten. Met name de staff waar je altijd van op aan kon was ik zeer over te spreken! Eerder stopte Haka al, helaas. Haka was een zeer goede leider! Ook wil ik al mijn mede ex-AB'ers bedanken voor de mooien tijd en de gevechten die we samen hebben beleefd.

Bedankt voor alles!
    Darkgold_Alpha: Proud Member of GmB : 9,300,000

Darkgold_Beta: Proud Leader of GmB : 9,400,000

Darkgold_Gamma: Proud Member of GmB : 8,400,000
  • Ik speurde het Forum een beetje af en kwam dit topic tegen.

Ik ben een lange tijd geleden gestopt op Alpha maar toen ik stopte zat ik bij -AB-.

De mooiste en leukste alliantie waar ik ooit bij gezeten heb op alle werelden. Het is jammer om te zien dat -AB- ondertussen niet mee bestaat. ik wil all me mede alliantie genoten van toen die tijd veel plezier wensen in het verdere verloop van het spel.

Groetjes Thunder.
  • Ik vind het erg jammer dat -AB- opgeheven is. Ik zag het al een langere tijd aankomen, maar nu het gebeurd is ... is het toch erger dan dat het leek.
    Ik vind het ook heel jammer, dat Roskilde, Sannie etc weggegaan zijn, maar iedereen gaat zijn eigen weg.

Bij deze heb ik ook mijn woordje gedaan,

Mvg,
    Tig3r.