-VOC- vs. USETA

This site uses cookies. By continuing to browse this site, you are agreeing to our Cookie Policy.

This board is now obsolete and has been put in read-only mode. Please follow this link to reach the new forum and register a new account.

• -VOC- vs. USETA

De Verenigde Oost-Indische Compagnie (-VOC-) verklaart de oorlog aan USETA. Dit als reactie op aanvallen van de speler ocity op -VOC-, maar ook omdat Eta stil dreigt te vallen.

Wij, -VOC-, verklaren bij deze de oorlog aan alliantie USETA met directe ingang.

Wij zullen vechten tot USETA is opgeheven óf tot beide partijen tot een andere overeenkomst komen. Eerst zullen we echter de rapporten laten spreken.

Was getekend, namens de leiding van –VOC-,

WinnieDePoeh
      Leider –VOC-

"How lucky am I to have something that makes saying goodbye so hard"
      - Winnie the pooh
    • Ah USETA, had het ergens wel verwacht maar omdat jullie pas nog openlijk oorlog voerde dacht ik het weer niet..

In ieder geval veel succes aan beide partijen :thumbsup:
      If practice makes perfect, but nobody is perfect, why practice?

ETA, 800k+ oprichter/generaal TDD
      Theta, 1360k+ MiBiZa DVE
    • Jep, we zijn net klaar tegen G-C
      vandaag officieel beëindigd

en de juiste prijs, tsja.. neem even ingame contact op zou ik zeggen sinured.
      Er is altijd een juiste prijs te vinden denk ik ;)

Om ook ff ontopic te blijven:

Veel succes aan beide partijen!
    • Zijn nu 2 mooie gevechten aan de gang. 1 op het land en 1 met vloot.
      USETA lijkt landgevecht momenteel te gaan winnen maar wij van VOC lijken toch de betere met vloot momenteel
    • Mooi dat jullie zo sportief blijven! :thumbup:

Wel vind ik het maar een strenge voorwaarde van VOC.
      Het is maar een spelletje en de ondergang van een alliantie wensen is niet erg netjes, lijkt me.

Veel succes USETA! :love:
    • Volgens mij staat dat er letterlijk in de openingspost de beide partijen tot een overeenkomst kunnen komen. Maar zolang de diplomaten het met woorden niet uitgevochten hebben, moeten de mannen het maar met daden op het slagveld regelen! En het houdt de boel wel een beetje levendig! Nog slechts 500 spelers op Eta......inclusief de inaktieven ;(

Mensen, het is hier op Eta best gezellig en heel beschaafd hoor :D

"Nescitis quo hora dominum veniet"
    • Wat hebben sommige VOC-ers toch met palmbomen?

Is USETA op weg naar de VOC-ers om de door hun gewenste oorlog te voeren, blijken enkele VOC-spelers wel heel snel de schaduw van een palmboom op te zoeken. Toch jammer!

-- HENKUS -->
    • Vakantieperiode is in aantocht dus misschien hebben ze nog wel wat anders in rl op de planning staan en gaan dus voor rust in v-mode. Ook weet ik dat er enkele accountovernames hebben plaatsgevonden of plaatsvinden op het moment waarvoor je ook weer in v-mode zal moeten gaan.

Groet,
      bjorens
      Ex-diplomaat VOC
    • Hahaha, een heel mooi diplomatiek antwoord....

De schoolvakanties beginnen pas 21-12-2012.

Wel jammer dat -VOC- hoog van de toren blaast, maar komt puntje bij paaltje.........
      Hebben zij (in tegenstelling tot de rest van Nederland) alvast Vakantie.
    • Tja, je zal gelijk hebben hoor, maar het is wel frappant dat als je wordt aangevallen dan juist op dat moment de palmboom opzoekt.
      En de vakantie-periode in aantocht, de vakantie-periode is toch juist het moment om wat fanatieker te spelen als je USETA wil opheffen, zoals de oorlogsverklaring van VOC deed vermoeden.

-- HENKUS -->