strak plan voor iota

This site uses cookies. By continuing to browse this site, you are agreeing to our Cookie Policy.

This board is now obsolete and has been put in read-only mode. Please follow this link to reach the new forum and register a new account.

• strak plan voor iota

Ik had een strak plan bedacht voor Iota en wilde vragen of iedereen die daar speelt dat ook vind en even mee werkt. :love:

Iedereen joint 1 ally, XXX zoekt nog leden en als iedereen daar nu even joint heb ik allemaal rode dakjes in Iota :thumbsup:

Een paradijs op de server Iota word dat 8o

+10 voor dit strak plan <----- 1 stem heeft het al gekregen, wie volgt ?(

Dank je Mell (ava), Cryptus (sig) E-mail: cleo@ikariam.nl
      Woman are Angels. And when someone breaks our wings, we simply continue to fly... On a broomstick. We're flexible like that.
    • wat een goed idee Cleo

Helaas mag ik denk ik niet van mijn leider maar ik zal het ff navragen,
      Op deze manier kan je natuurlijk ook de wereld domineren.

ik doe het liever op de ovo manier :rocketlauncher:

ovo
    • ovo wrote:

wat een goed idee Cleo

Helaas mag ik denk ik niet van mijn leider maar ik zal het ff navragen,
      Op deze manier kan je natuurlijk ook de wereld domineren.

ik doe het liever op de ovo manier :rocketlauncher:

ovo

euhmm ja over de generale van XXX moeten we het dan nog even hebben tuurlijk ik moet wel iets of wat tegenstand krijgen enzo, maar top dat je het in de groep gooit ovo :love:

Woman are Angels. And when someone breaks our wings, we simply continue to fly... On a broomstick. We're flexible like that.
    • Ik wist helemaal niet dat jij hier ook speelde, cleo. :) Wat een aangename verrassing! Uiteraard staat het voor de betere leden ook nog vrij om bij -B- te solliciteren, of gaat dat tegen je plan in? 8|

one look is worth a Thousand words
      Lid cofl - Colonial Fleet

Board Moderator Wereld Sectie
      Moderator Beta, Delta en Gamma

IRC Support
      Voor vragen en/of opmerkingen: stuur mij een PM: Darksinth!
      aanspreken op IRC of mailen naar darksinth@ikariam.nl mag natuurlijk ook!
    • darksinth wrote:

Ik wist helemaal niet dat jij hier ook speelde, cleo. :) Wat een aangename verrassing! Uiteraard staat het voor de betere leden ook nog vrij om bij -B- te solliciteren, of gaat dat tegen je plan in?

Haha tuurlijk speel ik er, kon het weer eens niet laten....

Euhmm eigenlijk wel dark het plan was om in iota 1 gezellige spam ally te maken. ( XXX ) die dan allemaal groene dakjes zien op die van mij na tuurlijk :P

Al hun generale de deur uit doen omdat ze toch nergens op visite kunnen gaan enz... 1 nadeel de server zal dan wel saai worden.
      pff daar gaat mijn plannetje ;(

En er zijn geen betere spelers iedereen speelt hetzelfde ika, gewoon wat klikken met je muis, werkt top :tres:

• Keessie snapt alles..

Cleo wil iedereen in xXx hebben zodat ze iedereen kan plunderen en zodat xXx geen legers maar omdat ze toch geen tegenstanders hebben (als ze iig cleo even vergeten:P)
      Zeta: Crazy Rabbits

bedankt voor de sig Mell!
    • @Dark: geen idee dark ik iig niet

@embio: hmm kan je ook vechten in ika ?( pfff en dat zeg je nu pas

@ladybird: haha yep lady, ff kijken hoelang het deze keer een top secret ( geheimpje) blijft hoe ik daar heet. Dat word dus het stille typje spelen :shit: Dat euhmm... word vast een makkie voor me....toch :S

@zeru: hmm zou het!!!

@keessie: mwa niet iedereen zal erin trappen kees ;(

:crazy:

• sjonhead wrote:

De leden en leider zullen nog niet al te veel van het spel begrijpen.. 54 leden... Stort toch wel weer in! Wanneer de leden graag een kwaliteits-alliantie willen.

Ik snap er vrij weinig tot niks van, en ik moet bekennen , Nemo snapt er al helemaal niks van!
      Ik ben blij dat jij het wel begrijpt . :thumbsup:

Voorlopig zijn we in ieder geval nog niet ingestort 8o
    • OpixNL wrote:

sjonhead wrote:

De leden en leider zullen nog niet al te veel van het spel begrijpen.. 54 leden... Stort toch wel weer in! Wanneer de leden graag een kwaliteits-alliantie willen.

Ik snap er vrij weinig tot niks van, en ik moet bekennen , Nemo snapt er al helemaal niks van!
      Ik ben blij dat jij het wel begrijpt . :thumbsup:

Voorlopig zijn we in ieder geval nog niet ingestort 8o

Ik ga mee in wat sjonhead zegt. Mijn ervaring is tot nu toe dat grote massa-allianties op de servers van NL vrijwel niet voor een lange periode "overleven".

Persoonlijk heb ik 't ook niet zo op massa-allianties, maar dat is weer een ander verhaal. Ik wens jullie iig veel succes met het bereiken van dit doel, maar ik doe er helaas niet aan mee.

Fan-art Helper
    • Een gezellige alliantie ? oke.. dat geloof ik graag maar of deze ook effectief is vraag ik me erg af,
      aangezien sommige leden +/- 20 uur van elkaar af liggen verwacht ik geen massale acties op Militair gebied
      waardoor ik mijn ogen xxx als Mooie farms gebruikt gaat worden zoals dat ook al in het verleden is gebleken.
      er zitten natuurlijk een paar spelers bij xxx die het spelletje in mijn ogen wel redelijk snappen maar daar heb je weinig aan als de overige 50 het niet snappen :P