Pieter vs -Cascan6- & Pikachu

• Gevecht

This site uses cookies. By continuing to browse this site, you are agreeing to our Cookie Policy.

This board is now obsolete and has been put in read-only mode. Please follow this link to reach the new forum and register a new account.

• Pieter vs -Cascan6- & Pikachu

Weet ik veel hoelang geleden, gok 3 tot 4 weken, had ik een stad bezet van een BroFo lid, namen zijn niet noodzakelijk. Ik netjes een berichtje sturen met daarin dat het niks persoonlijks was en dat ik binnen een paar uur weer weg zou zijn. Ik kwam namelijk slechts om een eilandgenoot van dit BroFo lid te plunderen. Nooit diplimatieke reactie op teruggekregen maar diezelfde nacht wel een bezoek van Pikachu (generaal BroFo). Helaas heeft hij m'n leger hier gesloopt. Moet ik wel bij zeggen dat hij 's nachts aanviel (ik lag uiteraard in m'n bed), ik geen Hephaistos aan had en hij wel (geloof ik) en dat m'n koks middenin het gevecht terugkwamen van een plundering (normaal zijn m'n koks nooit aanwezig bij m'n overige leger). Zat dus een beetje tegen en was weinig wat ik er tegen kon doen.

Volgende dag kreeg ik, terwijl ik weer niet aanwezig was, bezoek van de vloot van -Cascan6- (leider BroFo).

Mijn CR converter heb ik net pas weer gemaakt dus CR's van weken geleden heb ik niet meer. Als Pikachu of -Cascan6- de CR's van jullie aanval op mij nog wel hebben, vraag ik jullie deze te posten. Uit m'n hoofd was het landgevecht tussen Pikachu en mij dik in het voordeel van Pikachu en het vlootgevecht tussen -Cascan6- en mij was in het voordeel van mij.

Maar goed, ik dus een bericht gestuurd zodat ze konden uitleggen waarom ze me hadden aangevallen. Ze vonden mijn bezetting, terwijl ik snel weg was en netjes een bericht heb gestuurd, genoeg reden om mij aan te vallen. Leuk en aardig, maar dan ken je mij nog niet...

Ik wou al eerder m'n slag slaan maar BroFo bleek bezig te zijn met GmB dus heb, uit respect, mezelf daar niet in gemengd. Na de periode van BroFo vs GmB brak er een drukke periode voor mij aan dus aanvallen zat er toen niet in voor mij en zo zijn we inmiddels dus alweer een paar weken verder.

Dit weekend had ik m'n vizier al gericht op Pikachu. Voor degene die Pikachu nog niet kennen: hij maakt meestal een prachtig topic op het forum met mooie leuzen en termen zoals 'you have been owned by Pikachu' (je bent verslagen door Pikachu) maar als Pikachu zelf wordt aangevallen zit hij voor je het weet in de v-mode... Dan noemt -Cascan6- mij nog wel laf omdat ik terugtrek als ik het niet meer zie zitten (schutters geen munitie, geen wave opties meer en versterking van BroFo mengde zich in de gevechten). Yeah right...

Maar goed, genoeg gepraat. De gevechten. Niet heel bijzondere schades omdat ik bij beide gevechten nooit tot het sloopwerk heb kunnen komen. Pikachu had net op tijd z'n stadje verplaatst (money well spend Geld goed uitgegeven? :rofl:) en onder andere front in zowel het land- als vlootgevecht gegooid.

Landgevecht

Gevecht voor -Ø-New Hoorn 4-
    (17.12.2012 21:45:39)

Pieter uit EF Batavorum, EF Albaiana
    vs
    -Cascan6- uit -Ø-New Hoorn 4-, Pikachu uit Ø Nimbasa, Ø Saffron

-------------------------------------------------------------------
    ................................ - Steen slinger..........1(-0)....
    Zwaardvechter........960(-2040). - Zwaardvechter........954(-2186).
    Hopliet..............911(-2471). - Hopliet..............279(-2986).
    Schutter.............420(-0).... - Schutter.............438(-154)..
    Mortier...............30(-0).... - Mortier................0(-40)...
    Katapult..............60(-0).... - Katapult..............54(-10)...
    Ram..................120(-0).... - Ram...................10(-10)...
    ................................ - Stoom reus.............0(-10)...
    Bombardier...........107(-110).. - Bombardier.............0(-50)...
    Kok...................30(-0).... - Kok...................76(-0)....
    ................................ - Dokter................20(-0)....
    Gyrocopter...........206(-94)... - Gyrocopter...........228(-232)..
    ................................ - Muur...................0(-7)....
    Generalen.................-6,780 - Generalen.................-9,747
    Aanvalspunten.............24,369 - Defensie punten...........16,951
    Schade...................339,020 - Schade...................487,380
    Damage Percent??.............41% - Damage Percent??.............58%

Winnaars: -Cascan6-, Pikachu

Het leger van Pieter werd terug geroepen. Zij hebben het slagveld verlaten.
    Het wonder Hephaistos smederij' van Pieter is actief. (17.12.2012 21:45:39)
    Het wonder Hephaistos smederij' van Pikachu is actief. (17.12.2012 21:45:39)
    Het wonder Hephaistos smederij' van -Cascan6- is actief. (17.12.2012 21:45:39)

Vlootgevecht volgt later. Heb nu teveel woorden... Onnodige events weggelaten. Ik heb overigens gewaved dus de aantallen zien er wat scheef uit, alleen aan mijn kant. -Cascan6- en Pikachu hebben niet gewaved.

Mogelijke vertaling toegevoegd bij engelse tekst.
    ~NijntjePluis 18/12/2012 1:05
  • Bij deze nog even het vlootgevecht.

Zeegevecht bij -Ø-New Hoorn 8-
    (17.12.2012 21:17:27)

Pieter uit Bugatti City
    vs
    -Cascan6- uit -Ø-New Hoorn 8-, Pikachu uit Ø Nimbasa, Ø Saffron

Ram-schip.............80(-170).. - Ram-schip............213(-205)..
    ................................ - Vlammenwerper..........0(-52)...
    ................................ - Onderzeeër...........107(-18)...
    ................................ - Ballista schip.......152(-0)....
    ................................ - Katapult schip.......115(-0)....
    Mortier schip........122(-4).... - Mortier schip.........80(-0)....
    Scheprad-ram.........111(-99)... - Scheprad-ram.........104(-202)..
    Rocket Ship?..........67(-2).... - Rocket Ship?..........31(-49)...
    Paddle Speedboat?....210(-0).... - Paddle Speedboat?....161(-50)...
    Balloon Carrier?......44(-1).... - Balloon Carrier?......65(-9)....
    Tender?...............30(-0).... - Tender?...............26(-0)....
    Generalen.................-3,399 - Generalen.................-8,503
    Aanvalspunten.............21,257 - Defensie punten............8,499
    Schade...................169,980 - Schade...................425,150
    Damage Percent??.............28% - Damage Percent??.............71%

Winnaars: -Cascan6-, Pikachu

358 eenheden van -Cascan6- verdedigen de haven van -Ø-New Hoorn 8-
    1 eenheden van Pikachu verdedigen de haven van -Ø-New Hoorn 8-
    694 eenheden van Pikachu verdedigen de haven van -Ø-New Hoorn 8-
    Het wonder Hephaistos smederij' van Pieter is actief. (17.12.2012 18:02:29)
    Het wonder Hephaistos smederij' van -Cascan6- is actief. (17.12.2012 18:02:29)
    Het wonder Hephaistos smederij' van Pikachu is actief. (17.12.2012 18:02:29)
    Het wonder Hephaistos smederij' van Pikachu is actief. (17.12.2012 18:17:29)
    Het wonder Hephaistos smederij' van Pieter is actief. (17.12.2012 18:17:29)
    Het wonder Hephaistos smederij' van -Cascan6- is actief. (17.12.2012 18:17:29)
    Het wonder Hephaistos smederij' van Pieter is actief. (17.12.2012 18:32:29)
    Het wonder Hephaistos smederij' van -Cascan6- is actief. (17.12.2012 18:32:29)
    Het wonder Hephaistos smederij' van Pikachu is actief. (17.12.2012 18:32:29)
    Het leger van Pikachu is gevlucht omdat ze uitgeput waren.
    Het wonder Hephaistos smederij' van -Cascan6- is actief. (17.12.2012 18:47:28)
    Het leger van Pikachu werd terug geroepen. Zij hebben het slagveld verlaten.
    Het wonder Hephaistos smederij' van Pikachu is actief. (17.12.2012 18:47:28)
    Het wonder Hephaistos smederij' van Pieter is actief. (17.12.2012 18:47:28)
    Het wonder Hephaistos smederij' van Pieter is actief. (17.12.2012 19:02:27)
    Het wonder Hephaistos smederij' van -Cascan6- is actief. (17.12.2012 19:02:27)
    Het wonder Hephaistos smederij' van Pieter is actief. (17.12.2012 19:17:27)
    Het wonder Hephaistos smederij' van -Cascan6- is actief. (17.12.2012 19:17:27)
    Het wonder Hephaistos smederij' van Pieter is actief. (17.12.2012 19:32:27)
    Het wonder Hephaistos smederij' van -Cascan6- is actief. (17.12.2012 19:32:27)
    Het wonder Hephaistos smederij' van Pieter is actief. (17.12.2012 19:47:27)
    Het wonder Hephaistos smederij' van -Cascan6- is actief. (17.12.2012 19:47:27)
    Het wonder Hephaistos smederij' van -Cascan6- is actief. (17.12.2012 20:02:27)
    Het wonder Hephaistos smederij' van Pieter is actief. (17.12.2012 20:02:27)
    Het wonder Hephaistos smederij' van Pikachu is actief. (17.12.2012 20:07:53)
    Het wonder Hephaistos smederij' van Pieter is actief. (17.12.2012 20:17:27)
    Het wonder Hephaistos smederij' van -Cascan6- is actief. (17.12.2012 20:17:27)
    Het wonder Hephaistos smederij' van -Cascan6- is actief. (17.12.2012 20:32:27)
    Het wonder Hephaistos smederij' van Pikachu is actief. (17.12.2012 20:32:27)
    Het wonder Hephaistos smederij' van Pieter is actief. (17.12.2012 20:32:27)
    Het wonder Hephaistos smederij' van -Cascan6- is actief. (17.12.2012 20:47:27)
    Het wonder Hephaistos smederij' van Pikachu is actief. (17.12.2012 20:47:27)
    Het wonder Hephaistos smederij' van Pieter is actief. (17.12.2012 20:47:27)
    Het wonder Hephaistos smederij' van Pieter is actief. (17.12.2012 21:02:27)
    Het wonder Hephaistos smederij' van -Cascan6- is actief. (17.12.2012 21:02:27)
    Het wonder Hephaistos smederij' van Pikachu is actief. (17.12.2012 20:52:46)
    Het leger van Pieter werd terug geroepen. Zij hebben het slagveld verlaten.
    Aangezien Pieter geen eenheden meer over had om de frontlinie te behouden, heeft de rest van het leger zich terug getrokken.
    Het wonder Hephaistos smederij' van Pikachu is actief. (17.12.2012 21:17:27)
    Het wonder Hephaistos smederij' van -Cascan6- is actief. (17.12.2012 21:17:27)
    Het wonder Hephaistos smederij' van Pieter is actief. (17.12.2012 21:17:27)

Created using the Ikariam CR Converter [Web Version]

Owja, voordat ik het vergeet: YOU HAVE BEEN OWNED BY PIETER (je bent verslagen door Pieter)
  • ik ben niet verslagen,,
    ik heb duidelijk gewonnen

tevens was ik nog lang niet herstelt van de gevechten tegen DArkgold eb nog een iemand,,
    dit was ook duidelijk oneerlijk
    kwa schade heb je goed gewonnen maar die was ondanks het feit dat mn balonnen rammen en katapults nog niet klaar waren
    tevens (nog eens)
    is het diep en diep triest dat je allerlei praatjes heb van aanvallen
    maar bij de laatste rondes trekt je terug!
    ik snap je wilt je leger niet aflaten slachten maar weetje als je dat niet wilt val me dan ook niet aan
    je hebt zelfs Grenadier en jvlking gebruikt om naar mij toe te komen!

Gr cascan

Fan Art Helper | GIMP | Vragen over Fan Art in me PM
    Bedankt Sasuke voor deze Signature :D
  • zucht jammer dta ik zo ver weg was anders had ik graag al men troepen gestuur (met plezier), had ze ook gestuurd mar voordat ze aan kwamen was het gevecht al voorbij
  • the gangster

jammer dat wij tegenover staan op theta waren wij goede maatjes

en jammer voor cas dat ik eerst 3 ronden voor het ende van het gevecht gejoint heb

maar je aanval netjes gedaan :thumbsup:

en strategisch ook perfect schade maken een weg waarom je leger verliezen

en geld spenderen nee dat doe ik nooit of zelden
  • -Cascan6- wrote:

ik ben niet verslagen,,
    ik heb duidelijk gewonnen
    Ook al ingame uit gelegd. In mijn ogen kan je op twee manieren winnen.

1. Een groen rapport hebben <-- heb jij. Petje af, heb je veel voor gedaan, behalve je Hephaistos aanzetten en leger laten staan. Knap werk!

2. De tegenstander meer schade aanrichten dan jijzelf <-- heb ik.

-Cascan6- wrote:

tevens was ik nog lang niet herstelt van de gevechten tegen DArkgold eb nog een iemand,,
    dit was ook duidelijk oneerlijk
    Niet overdrijven. Je had 21k generale... Dat jij dit niet fatsoenlijk kan opbouwen. Daarnaast had ik je anders nog steeds geslacht. Kijk je Mortieren...

-Cascan6- wrote:

is het diep en diep triest dat je allerlei praatjes heb van aanvallen
    maar bij de laatste rondes trekt je terug!
    ik snap je wilt je leger niet aflaten slachten maar weetje als je dat niet wilt val me dan ook niet aan
    Is maar net wat jij triest vind. Ik denk dat 80% van degene die dit leest het niet triest vind. Ieder z'n mening. Ik laat mezelf niet slachten.

-Cascan6- wrote:

je hebt zelfs Grenadier en jvlking gebruikt om naar mij toe te komen!
    Ook dit is weer totaal niet waar. Grenadier stond los van deze aanval. Ik heb hem slechts bezet om dichterbij jullie eiland te staan. Anders moet ik zo'n 15 uur varen om er te komen. Hij was een tussenstop. Ik pakte hem omdat ik wist dat er niks van hem in die stad stond (heb bespioneerd). Ook Jvlking heb ik bespioneerd en zag dat er niks stond. Hij had de perfecte steden (2x level 32) om vanuit te waven.

Wat is er trouwens zo raar dat ik mensen 'gebruik' (zonder dat zij dit weten) om op je eiland te komen? Ga niet alles als een noob insturen en zien wat er gebeurd. Doe het liever tactisch...

Maar goed, je lijkt alles naar mij toe te schuiven alsof ik alles heb gedaan. JIJ (/JULLIE) hebben mijn leger aangepakt. Vervolgens pak ik je terug en doe ik alles fout... Zal me verder een zorg wezen. Niet iedereen kan goed tegen z'n verlies...

Pikachu wrote:

jammer dat wij tegenover staan op theta waren wij goede maatjes
    Herinner je het nu opeens wel? We hebben een heel gesprek gevoerd maar toen leek je me niet te kennen.

Pikachu wrote:

maar je aanval netjes gedaan :thumbsup:

en strategisch ook perfect schade maken een weg waarom je leger verliezen

Eindelijk... Iemand die sportief is :thumbup:

EDIT: ik heet trouwens Pieter. Weet alleen niet hoe ik m'n forum naam moet veranderen. Eerst kon ik dit nog wel :pinch:
  • je hebt indredaad gewonnen ja.
    maar dats kwa schade
    en ja die 21kgeneralen zouden er nog zijn als me leger klaar voor gebruik was -,-
    het is voor mij triest omdat ik nog ruim 3 dagen bezig was met herstel
    voor jou was het leuk ja

Fan Art Helper | GIMP | Vragen over Fan Art in me PM
    Bedankt Sasuke voor deze Signature :D
  • -Cascan6- wrote:

je hebt indredaad gewonnen ja.
    maar dats kwa schade

Prima. YOU HAVE BEEN OWNED BY PIETER kwa schade (je bent verslagen door Pieter kwa schade)

Zo tevreden?

-Cascan6- wrote:

en ja die 21kgeneralen zouden er nog zijn als me leger klaar voor gebruik was -,-
    het is voor mij triest omdat ik nog ruim 3 dagen bezig was met herstel
    Je leger was nog niet klaar voor gebruik, na 3 dagen rebuilden wel, en dan nog zou je 21k generale hebben? Knap... Als je rebuild, wat betekend dat je legers of vloten aanmaakt, stijgen je generalen namelijk.

Misschien was je toch wel klaar maar durf je het niet toe te geven? :whistling:
  • interessant gevecht. als je het heel zwart wit bekijkt heeft picahu het inderdaad gewonnen. maar de mannier van vechten van pieter is slimmer en op langer termijn kan je oorlogen op die mannier winnen.
  • Dank voor de lovende woorden allemaal :love:

@ Hetoog

Ik vocht tegen -Cascan6-. Pikachu kwam er in beide gevechten in de laatste 1-3 rondes bij. Dat was het moment dat ik terug trok. Zwavelschutters waren op en kon niet meer waven en rakketschepen waren op. Ook hier was waven niet mogelijk omdat ik direct kwam...

Vandaar dat ik nooit tot het sloopwerk ben gekomen. Pikachu kwam net op tijd.
  • wij hebben ingame nog over gesproken nog bedankt voor je lessen op de andere server da heb ik veel van je geleerd zo als je ook bij ons 1ste gevecht gemerkt hebt

nu da ik je forum naam gelezen heb weet ik ook weer je ben :thumbsup:

en zo als gezegd je hebt super tegen cas gevochten niks miss mee en je leger beschermen tja dat heb je mij ook geleerd niet zinloos afslachten laten lang geleden