oorlogverklaring -DNN- VS PoS

This site uses cookies. By continuing to browse this site, you are agreeing to our Cookie Policy.

This board is now obsolete and has been put in read-only mode. Please follow this link to reach the new forum and register a new account.

• oorlogverklaring -DNN- VS PoS

Hierbij onze eerste oorlog. we zijn nog vrij nieuw maar we gaan niet stil zitten.
    Dus dachten wij van -DNN-,
    PoS en wij zijn nog vrij nieuw in de topscore, Bingo -DNN- VS PoS waarom niet :borg:

We hebben geen eisen geen regels.
    Laten we er een mooie strijd van maken.

Suc6 PoS en uiteraard -DNN-

MVG degekkevos Generaal der Day N Night
  • Suc 6 hoop Vosje en Rosie dat we DNN en de Rest natuurlijk waar maken twijvel ik niet Over

Suc6 met de strijd Groetjes
    de Leider In Day N Night - DNN- epsilon NISSAN
  • gegroet,

ik wens jullie veel succes tegen PoS maar gezien de vorige acties die ooit tegen PoS gevoerd zijn verwacht ik niet veel spetterende gevechten.
    gelukkig ligt dat niet aan jullie maar wel aan PoS.

Overwinnaar van DnD en SAP
    Generaal -NO-

Sancte Judae Apostole gloriose Servus fidelis Iesu Amice ora pro ea
  • Ik wil beiden partijen veel succes wensen, ik ben benieuwd hoe het zal gaan lopen....
    DNN heeft 24 leden
    Pos heeft 20 leden
    Pos heeft wel grotere accounts maar DNN daarentegen heeft wel veel meer gevechtservaring dan Pos.
    Hopelijk gaat er niet nog een alliantie kapot op alpha, dat zou wel jammer zijn, zo blijft er weinig over. Maar ik zag Eddd al een mooi gevecht maken, dus het zal allemaal wel weer meevallen.

Credits to Sasuke

Lid van -NO- || Totally worth it ||

• Hierbij een reactie van POS
    Er werd ons vertelt door DNN dat er enkele vriendschappelijke gevechten plaats zouden vinden.
    Dit om hun nieuwe alliantie uit te testen samenwerking e.d.
    Tot wij ineens er op gewezen werden dat er een oorlogsverklaring op het forum stond.
    Er is ons nergens vertelt dat dit ging gebeuren.
    Zoals iedereen weet zijn wij een vredelievende alliantie,gezelligheid onder elkaar.
    Wij zoeken nooit problemen op maar proberen ons wel te verdedigen.
    Daarbij hebben veel leden een druk reallive en zijn wat minder online.
    We zijn natuurlijk ook wel in om eens een robbertje te vechten maar normaal word zoiets van tevoren aangegeven zeker een oorlogsverklaring zodat beide partijen zich voor kunnen bereiden.
    Maar we willen er het beste van maken voor zover dat lukt.
    Dalice Diplomaat van POS
  • Hierbij een reactie van -DNN- op POS,

Er was op onze chat een spion van POS die even wilde kijken waar we het allemaal over hadden, daarop heb ik die persoon gezegd
    dat als je wat wil weten of vragen je ook met ons diplomaat of met MIJ contact kan opnemen in plaats van dat sluipende gedrag op onze chats.

JIJ Dalice, heb contact met mij opgenomen en je wil nu beweren dat ik heb gezegd dat het vriendschappelijke gevechten zijn? hahahahah whahahaha echt grappig.

laat ik jou uit je dromen helpen en even duidelijk voor je zijn zodat je het deze keer echt doordringt. we doen niet aan vriendschappelijke gevechten! dat heb ik je ook gezegd. Wat ik letterlijk heb gezegd,
    citaat uit mijn bericht: 'vriendschappelijk is het nooit in mijn ogen als ik met iemand in gevecht bent, maar we zijn er zeker niet op uit om PoS uit elkaar te spelen of te vernietigen. jullie zijn vredelievend en wij zijn net begonnen dus ik ben benieuwd wat onze nieuwe alliantie tegen jullie al langer bestaande alliantie kan doen'

duidelijk toch. Dat Pos vredelievend is dat betekend niet dat jullie, je alliantiegenoten niet hoeven te beschermen als ze worden aangevallen. Of is dat misschien wel zo het geval bij jullie en ben je daar bang voor dat het uit komt. Want je staat in de TOP dus heb je risico's om aangevallen te worden, of niet soms.

Ik snap ook niet dat je denkt dat oorlogen moeten worden afgesproken en aangekondigd bij de tegenpartij, lees daarom nog maar eens goed onze alliantie pagina want dat willen wij niet uitstralen.

ik zie je snel op het strijdveld :sm:
    verder ga ik niet meer op je reageren en ook niet ingame, wij vechten voor onze eigen belangen en speelplezier, dus niet die van jou.

gegroet, Rosie

Leider -DNN-
  • *KNIP*

Als ik dit bericht binnen krijg van jou heb ik idd niet in de gaten dat daar een oorlogsverklaring op volgt.
    Verder doen jullie maar wat je niet laten kan ik laat me niet bedreigen van jou.daartoe verlaag ik me niet.
    Wel een goede start van jullie.
    Dalice Diplomaat van POS

Herinering voor het posten van een PM bericht zonder toesteming
    ~adwin 04/11/2012 00:30
  • 1. ik dreig niet ik doe.
    2. ik heb je geen toestemming gegeven om mijn berichten te posten op het forum.
    3. mijn berichten lijken me duidelijk genoeg en het is berust op feiten. Ja we zijn net een paar weken begonnen, Ja we willen onze alliantie testen, Ja het is niks persoonlijks. DUIDELIJK.
  • Beste Dalice,

Ik merk dat je geen bekende bent met het forum.
    In eerste instantie word dit niet als echte oorlog gezien want er zijn geen eisen (er is dus geen officiele oorlog).
    Als je bekend was met de nieuwste regelingen omtrent het forum weet je dat sinds de vernieuwing van het forum ALLE gevechten tussen 2 of meerdere allianties als oorlog word gelabeld, het is wel een normaal gevecht momenteel want er zijn geen eisen voor vervroegde vrede gesteld).
    Conclusie: dit is geen officiele oorlog maar het word door het forum automatisch afgedaan met de naam ''oorlog''.

Overwinnaar van DnD en SAP
    Generaal -NO-

Sancte Judae Apostole gloriose Servus fidelis Iesu Amice ora pro ea
  • Nja Remus ik wil je er wel op wijzen dat degekkevos het zelf een oorlogsverklaring heeft genoemd, dat is niet door het forum gedaan.

Rosie wrote:

... wij vechten voor onze eigen belangen en speelplezier, dus niet die van jou.

Heerlijke quote trouwens! Als je ingame dezelfde pit erin gooit als in dit bericht dan komt het helemaal goed met DNN :)

"How lucky am I to have something that makes saying goodbye so hard"
    - Winnie the pooh
  • klopt WinnieDePoeh

maar iedereen weet dat hoe je het ook zal neer zetten dank zij de nieuwe eigenlijk toch wel belachelijke regels
    zou het toch een oorlog worden

alliantie VS alliantie is gelijk een oorlog tegen woordbig
    en remus heeft wel beetje gelijk zo lang er geen eisen bij staan vind ik het ook geen echt echt oorlog

maakt het wat uit dan?? we willen gewoon knallen hahahahah

en van PoS hebben we nog niet echt wat gezien (wel dan???)
    ze hebben ook daarvoor nog niet echt de kans gehad
    om alliantie vs alliantie te vecht

nu dus wel :borg: :thumbsup:

oh ja en bedankt allemaal voor de leuke berichten :thumbup:

groetjes vosje
  • Ik vraag me ook af hoe lang PoS nog zal blijven bestaan

Het is gelukkig niet mogelijk om iemand te vernietigen in dit spel dus het ergste wat je iemand aan kan doen is GS te stelen of zijn/haar leger/vloot te vernietigen (dat is in mijn ogen ook GS). En iemand die dat niet leuk vind en dus in een alliantie zit omdat hij dan niet wordt aangevallen zal misschien afhaken als het te lang gaat duren. Maar dan weet je meteen wat je aan zo'n speler hebt. Maar dat zal de harde kern (ik schat een man of 12) nooit doen. Ik spreek uit ervaring, ik ben immers bij PoS begonnen en ken ze.

Dus ik denk dat dat nooit zal gebeuren. 8-)

en van PoS hebben we nog niet echt wat gezien (wel dan???)
    ze hebben ook daarvoor nog niet echt de kans gehad
    om alliantie vs alliantie te vecht

Ik denk dat als je goed zoekt in de archieven dat je heus wel wat gevechten vind hoor. ;)
    Ik weet dat ze in het verleden vaker met AB in de clinch hebben gelegen en ook een keer met Trafo of FunD geloof ik?

Ik wil beide partijen succes wensen. :thumbsup:
  • Jullie hebben het allemaal over PoS, maar de opkomst aan de kant van DNN valt me ook een beetje tegen. Slechts 12,5% van de alliantie is terug te vinden in de gevechtsrapporten. Misschien komt het grote vuurwerk nog?

Met vriendelijke groet,