Partij van de Mooie Mannen (PvdMM)

This site uses cookies. By continuing to browse this site, you are agreeing to our Cookie Policy.

This board is now obsolete and has been put in read-only mode. Please follow this link to reach the new forum and register a new account.

• Partij van de Mooie Mannen (PvdMM)

Partij van de Mooie Mannen wil groter worden! Zelfs zo groot, dat het de Partij van de Mooie Mensen kan gaan worden!

Alliantie Naam:
    Partij van de Mooie Mannen
    Alliantie Tag: PvdMM
    Aantal leden: 20
    Slogan: "...wanneer de humor verdwijnt binnen de PvdMM, is er uberhaupt geen PvdMM meer..." Niet te verslaan dus!
    Alliantie leider: Siebrand
    Alliantie Generaal: Pit
    Alliantie Minister van Binnenlandse zaken: Inevitable
    Alliantie Diplomaat: Jaapwijk
    Ranking: We begonnen met 7 mensen, en stonden toen rond de 30e positie, maar we zijn nu sterk stijgende...we staan nu zelfs 9e.
    Voorstelling: Zoals wij tegen deze alliantie aankijken, is begonnen met een ludieke actie. Een opvallende naam, die zich binnen deze wereld van Gamma langzamerhand moest gaan ontwikkelen. Die vragen ging oproepen bij de desbetreffende....en is dat gebeurd?

De kracht die wij als alliantie hebben en uitstralen komt bij ons, door een zeer goede communicatie, door een hechte band die er is ontstaan, door de tips die er zijn verkregen door de ervaring heen, door erg actief te zijn. En daarom geeft ons dit een sublieme start om deze alliantie tot een grote te maken! Echter zijn we nog niet helemaal vol! We zijn nu met 20 leden en willen opwerken tot 25 leden max.

-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
    Wil je de Partij van de Mooie Mannen joinen?
    Er zijn enkele criteria waaraan je moet voldoen:
    - We verwachten een minimale puntenscore van 200.000, waarvan minstens 2.100 afkomstig van je militaire score.
    - De partij van de Mooie Mannen verwacht dat je actief speelt. Minstens 1x per dag online.
    - Er wordt actief gedoneerd bij de verschillende grondstof mijnen.
    - Handel van (culturele) goederen word zo veel mogelijk binnen de alliantie gedaan.
    - Je moet een Mooie Man zijn!! (Bij een mooie vrouw, kunnen we dus de alliantienaam gaan aanpassen in: Partij van de Mooie Mensen, wanneer deze persoon dat zelf graag wil)
    -----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
    Wij staan voor:
    - Plezier in het spel.
    - Een gezellige alliantie waarbij de leden elkaar helpen in tijden van nood.
    - Een alliantie waarbij de groei van je dorp wordt gestimuleerd.
    - Dagelijks zijn er voldoende mooie leden online, zodat je snel geholpen kan worden ten tijde van nood.
    - Sluiten van verdragen zoals culturele-, militair-, handels- of gewoon mooie verdragen.
    - Een mooie alliantie waar jij als Mooie Man (of vrouw) bij moet horen.
    Hoe word je mooi lid van de Partij van de Mooie Mannen?

1. Ga naar jouw mooie ambassade in 1 van je mooie steden.
    2 .Typ “PvdMM” in het vakje “Tag”
    3. Onderaan is nu een mooi venster verschenen, onder “acties” staan twee mooie handen. Klik met je mooie muis hierop.
    4. Klik daarna op het mooie venstertje "verstuur".
    5. Zo snel mogelijk zal je mooi zijn toegetreden tot de mooiste alliantie van de mooie wereld Gamma!

Mooi kun je invullen zoals jij dat ziet! Want mooi heeft heel veel benamingen in de zin van het woord....

Vriendelijke groet,
    Jaapwijk

I love it!

Edits zijn voor: Bijhouden van ledenaantal, bijhouden van de site.
    Jaapwijk

The post was edited 10 times, last by Jaapwijk ().

• Staat al reeds beschreven... Zoals jij het ziet of wilt zien.

Innerlijk/uiterlijk dat moet jezelf bepalen......maar ook vooral het goede in een persoon kan iemand erg mooi maken. Daarintegen, kan juist de tactiek in een mens de persoon mooi maken. En ga zo maar door... Het gaat mij er iig om, dat het vragen gaan oproepen...

Op onze site, staan natuulijk wel erg mooie foto;s van ons in uiterlijke zin...
  • :D ja mooie foto's inderdaad.
    jullie brengen het leuk in elk geval.
    en je hebt wat mij betreft goed geantwoord .
    jullie zijn niet oppervlakkig en dat is goed.
    ik wens jullie succes met je alliantie :woot:

thnx adwin
  • Ja we wachten nog steeds op de eerste aanmelding van een vrouw...... We veranderen dan natuurlijk direct onze naam!!!

Ik heb wel vernomen dat veel leidsters van toballianties graag bij ons zouden willen komen...... :welkom:

Groeten,

Siebrand
    Minister PvdMM
  • :cirkel: ik wil jullie dat niet aandoen hoor.
    met die gladiatorpakjes jullie gaan direct oorlog voeren met elkaar en dan is er geen alliantie meer .
    geen goed idee een mooie meid tussen al die mooie mannen die neemt gelijk de boel over :cirkel:

thnx adwin
  • Om te voorkomen dat deze topic gesloten wordt, wil ik nogmaals herhalen...

VRAGEN ZIJN WELKOM...OOK INGAME!

Jaapwijk

edit: Helemaal niet nu we nieuwe avatars hebben na de update en een nieuwe alliantie pagina. Dus wanneer er vragen zijn herhaling (het is het de NS) stellen alsjeblieft!

The post was edited 1 time, last by Jaapwijk ().

• Wij zijn nog druk op zoek naar leden! Ben jij actief, een score van rond de 150.000 of meer, neem dan eens contact op met onze minister.

Voor meer informatie kun je een kijkje nemen op onze vernieuwde alliantiepagina of natuurlijk een pm sturen. :welkom:

Met vriendelijke groet,

Siebrand
  • We hebben er weer 2 nieuwe actieve mooie mannen bijgekregen, maar zijn nog steeds hard op zoek! We krijgen veel aanvragen, maar veel voldoen helaas nog niet aan onze eisen. Voor meer informatie kunnen geïnteresseerden kijken op ons geheel vernieuwde forum (link staat op de PvdMM pagina)

Met vriendelijke groet,

Siebrand
  • Vanaf heden zijn er nog 6 leden welkom aan het adres van de mooie mannen...
    Schroom niet, wanneer je een vrouw bent, dan is aan de naam altijd een mouw te passen...

6 leden is wat we zoeken...en dan is het sluitingstijd! :welkom:
  • Krijgen jullie dan ook een nieuw logo, of photoshoppen jullie er een dame met een rokje tussen :p

Moet deze dame ook "mooi" zijn of wordt ze daar niet op gekeurd? ;)
  • Noma wrote:

Krijgen jullie dan ook een nieuw logo, of photoshoppen jullie er een dame met een rokje tussen :p

Moet deze dame ook "mooi" zijn of wordt ze daar niet op gekeurd? ;)
    Dan gaat er zeker iets met het logo gebeuren... Ik heb nu al erg leuke ideeën daarvoor, maar die spui ik dan bij mijn grote vriend Inevitable.
    Daarnaast beste Noma, zal ik mijzelf even quoten:

Bij onze alliantie introductie staat namelijk het volgende: "Mooi kun je invullen zoals jij dat ziet! Want mooi heeft heel veel benamingen in de zin van het woord...."

...maar proef ik hier iets van interesse? ;)
  • Lieve Jaapwijk,

laat ik het zo zeggen: Ik ben een vrouw en ik hou van mooie mannen (welke vrouw immers niet), maar ik heb genoeg mooie mannen binnen World zitten om aan deze behoeften te voldoen :D