B-D vs. CQ, POW & B4A

This site uses cookies. By continuing to browse this site, you are agreeing to our Cookie Policy.

This board is now obsolete and has been put in read-only mode. Please follow this link to reach the new forum and register a new account.

• beste 4midable.

er is één ding dat ik toch wel wil bestrijden.
    ik heb nog geen enkele cr gezien tegen POW en dan vraag ik me dus af hoe je het durft te beweren dat je het voltallige POW bezig houd.
    ik zou zeggen, hou het eens bij de feiten en laat eerst maar zien dat je uberhaupt tegen de daar gelegen POW-troepen vecht.

Overwinnaar van DnD en SAP
    Generaal -NO-

Sancte Judae Apostole gloriose Servus fidelis Iesu Amice ora pro ea
  • Beste Remus,

Iemand bezig houden kan op verschillende manieren. Aan de reactie van Boeda te zien houd ik ze bezig, of wil je dat soms bestrijden?

Met vriendelijke groet,

4midable
    Leider B-D Alliantie
  • hmmm, het is niet te geloven hoe geweldig deze echte oorlog wel niet is!

Er is een hoge mate van onsportiviteit, men wordt massaal geslacht, er zijn meerdere allianties verwikkelt, de signatures veranderen in de roddelmachines, avatars worden massaal gekopieert. Haat van vorige oorlogen uit zich massaal in deze oorlog
    Zo heeft 4midable al b4a, CQ, en Pow tegen zich in het harnas gejaagd.
    Men laat elkaars geld verspillen, men laat elkaar 24h voor niks varen. Dit is toch gewoon waar we allemaal op wachten?

Ik pak in ieder geval de popcorn erbij :thumbsup:

Credits to Sasuke

Lid van -NO- || Totally worth it ||

• beste 4midable,

jouw interpretatie van bezighouden ligt dan toch wat anders dan die van mij. Ik moet toegeven dat je POW bezighoud met het organiseren enzo maar militair heb ik je nog niks tegen ze zien doen.
    ik wacht de volgende cr's af en dan zullen we kijken hoe het allemaal is gelopen en wat de komende gevechten hebben ingehouden.
    maar voor nu zal ik het alleen blijven volgen, (tenzij een reactie genoodzaakt is) :P

Overwinnaar van DnD en SAP
    Generaal -NO-

Sancte Judae Apostole gloriose Servus fidelis Iesu Amice ora pro ea
  • boeda10 wrote:

Nu niet allemaal beginnen met waar blijft POW dan, want tot nu toe bla bla bla,
    Ook wij moeten van ver komen en uiteraard waren ook de vloten en legers niet optimaal. Hier word nu dus keihard aan gewerkt.
    vr gr boeda10 adviseur bij POW
    Dit bericht dateert van 4 dagen terug. Toen was ik ook al 4 dagen bezig. Komen jullie vanaf een andere server varen of is dit een ouderwets geval van 'windje tegen'?

B4A is gisteren erg actief geweest met het plunderen van niets. Als tegenprestatie heb ik Dono zijn vloot een enkeltje zeebodem cadeau gedaan. Succes met de rebuild Dono! Voor de rest; jullie kunnen nog terug.

Met vriendelijke groet,

4midable
  • Het is weer een vermakelijk schouwspel 4Midable. Je laat de alliantienaam van je grootste vijanden herrijzen, gaat je gram halen voor oud zeer dat bij je leeft en doekt daarna de alliantie weer net zo plotseling op als hij verscheen. Komt op mij over als stenen in een meer vol demonen gooien.....niet meer en niet minder. Je hebt leuke CR's op de mat gelegd en kunt nu weer rustig terugkeren in WINDS en de strijd aanbinden met TAFT.

Leuke bijkomstigheid van deze akties is wel dat je ziet dat het op Alpha ook nog ergens over kan gaan..... gekrenkte ego's, oud zeer, wraakgevoelens en diepe frustraties :D En gelukkig begraven we die niet, maar laten we ze rijpen totdat we daar met zijn allen de vruchten van kunnen plukken. Wrang voor de een, bitterzoet voor de ander!

Meer woorden ga ik er niet aan besteden.....voor je het weet hebben we weer een werelddiscussie met alle ingrediënten er op, aan en in ^^

Grtz,
    Sinured

"Nescitis quo hora dominum veniet"