Wie Durft ??

This site uses cookies. By continuing to browse this site, you are agreeing to our Cookie Policy.

This board is now obsolete and has been put in read-only mode. Please follow this link to reach the new forum and register a new account.

• Wie Durft ??

Welke speler durft en wilt tegen mij 1 op 1 vechten...Mocht je in gezelschap van je genooten willen komen, dat mag ook.

45k staat klaar, en omdat nu regent en kpud begint te worden, zijn de bardames heet aan het worden, dus GRIJP JE KANS.

ZLATNI-
    • Grote titel hier ... WIE DURFT..
      Hmmm laten we het zo stellen... toen je BOG aanviel ( omdat we je niet wilden hebben ) heb ik niet eens de kans gekregen om je te KUNNEN aanvallen..
      Omdat je in V-mode bent ... eh .. Gevlucht.. ?

Dus ja ik wil wel hoor..
      Maar nu moet je even wachten tot we klaar zijn ( krachtmeting HADES vs BOG )
      Daarna wil ik je best van je generalen afhelpen..

Grtz
      Proud Leader of :

Zeta -> BOG :ram: :dashh:
    • Zatlani... Je bouwt een leger wat je blijkbaar alleen kan onderhouden door in v-mode te gaan, daarna ga je bij spelers lopen leuren of ze je aub willen aanvallen? Triest... heel triest... :thumbdown: :thumbdown: :thumbdown:

Ik lag met 150k generale bij ING, die kwamen in eerste instantie niet, had je mooi hun steden kunnen verdedigen, want dat konden ze zelf niet...

Nouja nu hebben ze me eindelijk platgemept met 10 spelers :thumbsup: , werd tijd :thumbsup:

bye bye zwaai zwaai, ik stop ermee, ik zal zelf me post wel reporten, want er zal wel weer iets van beledeging in zitten... :growup:

Lord Shivan signing out (ja dat is engels, druk maar op het knoppie)
    • zlatni van spelers als lord shivan kun je nog wat leren, je zal nog heel wat boterhammetjes moeten eten eer je hem kan verslaan
      59k generalen en 150k er is toch nog een verschil he

lord shivan van mij krijg je respect zat, van jouw generalen was ik onder de indruk (heb ik ingame ook je gezegd) maar van 59k
    • IK WACHT nog steeds wie tegen mij 1 op 1 wilt

lord shivan mocht je dit bericht nog lezen, GRAAG-GRAAG nodig ik je uit voo1 op1 gevecht....

Mocht er oook andere spelers interesse hebben, Welkom !! En wat interesseert sommige spelers mijn V-mode...Ik nodig hierbij iemand 1 op 1......

dus wil je tegen me stunten, kom maar op dan!!!

ZLATNI-MIKROFON
    • lord shivan,, je kunt het mooi zeggen , je kunt je legers alleen onderhouden door in v mode te gaan ,,,,,

de eerste keer lag je bij ING toen we kwamen was het direckt in v mode bij jou,,,,,

maar oke de tweede keer wou je spelen , wat heb je nu nog ?? 10k generalen ?? tja v mode is dan toch makkelijk. :rofl:
    • @Zatlani: Helaas telaat...

@El C: Na 3x niks, dacht ik laat ik eens jullie tactiek toepassen, vluchten en in v-mode, gewoon om te irriteren, om dat het kan. En het mij toch geen r**t meer boeit.

En als Peugie dit nog een keer leest: NATUURLIJK WAS HET BEDOELD ALS BELEDIGING... DUH... EI...
    • Achilles1502 wrote:

zlatni van spelers als lord shivan kun je nog wat leren, je zal nog heel wat boterhammetjes moeten eten eer je hem kan verslaan
      59k generalen en 150k er is toch nog een verschil he

lord shivan van mij krijg je respect zat, van jouw generalen was ik onder de indruk (heb ik ingame ook je gezegd) maar van 59k

Waarom onder de indruk van 150k zijn? Veel goud hebben, een degelijk account, en je hebt zo 200k te pakken. (met moeite en geduld)

-Cascan6- wrote:

Omg sneuerd Markooy,(

-Cascan6- wrote:

dit is nog triester dat je het nu in je onderschrift zet. X(
    • Makrooy wrote:

Waarom onder de indruk van 150k zijn? Veel goud hebben, een degelijk account, en je hebt zo 200k te pakken. (met moeite en geduld)

en wel meer mogelijk dan 200k Makrooy....is alleen zo ...... ?( tja, of je moet geen verdere plannen dan een afscheidsfeest hebben....maar dan nog gaat iedereen begrijpelijk opzij,
      dus moet je afgesproken werk doen, maar dan kom je niet ver met 59K :rofl:

fear your fear to be too little
    • staar jullie je niet blind op cijfers..150k generalen is niet niks, toppertje als je ze gebouwd krijgt en kan onderhouden, maar voor een goede pot vechten heb je veel meer aan een 60k generalen en continu RB van de verliezen....als je dat kan, dan is je account lekker ingericht op produktie GS, aanmaak leger,terugkeer burgers,en een gezonde buffer goud, en kun je de strijd lang volhouden zonder echt te hoeven pieken,
      maar ja, is mijn mening, en gelukkig mogen meningen verschillen ;)

fear your fear to be too little
    • Tsja en wie is er weer in V-mode.. met zijn 58k .. ?

Pff laat maar zitten..

Ik wil best bouwen.. en slachten maaaaaaar dan moet je niet continu in V-mode .. eh ... vluchten... uitrusten.. ? ???
      Proud Leader of :

Zeta -> BOG :ram: :dashh:
    • Ach ja,,,vroeger had men een spreekwoord hiervoor : Veel schaap , maar weinig wol :P
      Ik snap niet hoe hij het in zijn hoofd haalt om elke keer maar weer spelers tegen hem in het harnas te jagen.

Zlatni, ga het gevecht aan en houd op met een podium te creëren,,,je naam wordt er echt niet beter op,,,wees een speler met eer,,,,of wordt er 1

Mvg :monster:
    • Mensen ik vraag jullie niet om de comentaar, mijn vraag is duidelijk gesteld.

Wie wilt 1 op 1......

Als je wilt, spreken we dat netjes af..en gevecht komt op forum te staan.PUnt uit...dus laat die leuke commentaartjes van jullie in je kast.

zlatni-
    • Achilles1502 wrote:

makrooy, waarom zou ik niet onder de indruk zijn, hij is de enigste die het gedaan heeft.
      Allemaal zeggen van ik kan het maar doe het eens.

Uhm Kong had laatst op Epsilon 250k gehaald. Het is echt niet zo moeilijk hoor. In andere landen komen monster generale van 800k voor.
      Kijk dan ben ik onder de indruk.

Het bouwen van dit soort monster generale is puur voor de lol en uitdaging en is natuurlijk niet perse beter dan 60k en constant RB zoals al47 het aangaf.

-Cascan6- wrote:

Omg sneuerd Markooy,(

-Cascan6- wrote:

dit is nog triester dat je het nu in je onderschrift zet. X(
    • De onderstaande speler mag zich melden op mijn kantoor:

Speler: psycho
      Bondgenoot: ۞BoG۞

Wees dit x gewoon de man, en accepteer mijn uitnodiging i.p.v. pm rare opmerkingen maken, Ik DAAG JE UIT HIERBIJ !!

kom-kom ik wacht graag op je!! Mocht je niet durven, neem gerust je maatjes mee