Hoe -THH- zich stand houd tegen TITANS.

• Gevecht

This site uses cookies. By continuing to browse this site, you are agreeing to our Cookie Policy.

This board is now obsolete and has been put in read-only mode. Please follow this link to reach the new forum and register a new account.

• Remus wrote:

want de nummer 3 tegen nummer 4 is toch wel iets anders dan de nummer 1 tegen de nummer 23 (maar ja dat is mijn visie).
      en jij mag het plunderen beneden maats, vinden we leven daarvoor ook in een vrij land.

Heerlijk hoe dit elkaar tegenspreekt, maar dat maakt niet uit. Tijd om een einde aan deze discussie te maken en gewoon gezellig oorlog te voeren.

"Want dat de nummer 23 plundert dat is heel wat anders dan dat iemand op de 100000 plaats plundert. (maar ja dat is mijn visie).
      En jij mag aanvallen van de nr 1 alliantie tegen de nummer 23 alliantie beneden maats, vinden we leven daarvoor ook in een vrij land."
      (tussen aanhalingstekens om te laten zien dat het omgekeerd net zo kan. Mijn punt is namelijk; of het nou wel of niet fair is, dit is gewoon een "vrij land" zoals remus dat zo mooi kan verwoorden.)

Omgekeerd het zelfde. :)

Succes met de verdere gevechten! Geniet er van!

Casaa
    • merxx wrote:

Laten wel de waarheid vertellen.

De titans hebben NOOIT 1 speler van THH geplunderd tijdens jullie gevechten met TVV en daarbij hebben 5 a 6 Titans TVV geholpen.

Verder gaan wij niet meer in discussie
      Jullie kunnen na de oorlog met DR en Argos een oorlogsverklaring tegemoet zien.

Groet Merxx

Zo als jou door leXistence al duidelijk is mee gedeeld ingame...

Kiezen jullie daarvoor, dan krijgen jullie Argos en Dead Rabbits erbij...

Neem dat mee in je overwegingen als je de lieve Egeltjes bedreigt :love:
      trots lid Dead Rabbits
      Quo fata ferunt

Athens en NightFall super bedankt voor deze sig!

Board Administrator Ikariam.NL
      Forum regels - mail:valisk@ikariam.nl
    • @Valisk,

Belofte maakt schuld.......... maar zoals het er nu uitziet wordt het erg lastig om THH nog te helpen.
      Daarnaast is het geen bedreiging maar een belofte.

Ik speel sinds Beta bestaat en heb dit nog nooit meegemaakt dat een 3de alliantie gaat plunderen en dat gaan we dan ook in de kiem smoren.
      Na mijn inziens heeft THH geen recht meer van bestaan op Beta en WE zullen er alles aan doen om dat voor elkaar te krijgen.
      Of ze nu door DR en Argos beschermt worden maakt weinig indruk.

Met vriendelijke groet,
      Merxx
    • @macwars,

je weet niet van ophouden, mijn respect ben je al verloren want je kan veel dingen over andere roepen maar jouw eigen gedrag is ook nog wel een aandachtspuntje.
      wij worden serieus genoeg genomen en hebben daarom ook niet voor niets een goede band met Argos en D-R.
      verder ga ik aan jou geen woorden meer vuil maken want dit is een onnodig gesprek die wij ooit zijn aangegaan, het gaat nergens toe leiden dus ik ga geen seconde van mijn leven meer aan jou verspillen, verwacht dus geen enkel antwoord meer van mij!
      en ik hou me wel aan zulk soort beloftes.

hoe dan ook, je zal mij niet zien opstappen.

Overwinnaar van DnD en SAP
      Generaal -NO-

Sancte Judae Apostole gloriose Servus fidelis Iesu Amice ora pro ea
    • Beste merxx,

Ik vraag me af of ik je misschien voortaan met mr. (meester in de rechten) aan moet gaan spreken? Zoals jij hier predikt over de rechten die iemand wel of niet heeft vind ik toch wel enigszins verontrustend. Geen bestaansrecht, twijfelen aan het spreekrecht dat parallel staat aan het recht op vrije meningsuiting. Het zijn denk ik uitspraken waarvan je je de lading niet realiseert. Ik denk dan ook dat ik zojuist antwoord gegeven heb op mijn eigen vraag. Ik hoef je nooit met mr. aan te spreken aangezien je de fundamentele rechten van de mensen in Nederland nog niet kent, laat staan er meester in te zijn.

Daarnaast heb je er natuurlijk gelijk in dat het inderdaad een belofte is en geen bedreiging. Als we eens even de definitie van bedreiging en belofte erbij pakken zijn die respectievelijk " Een bedreiging is een gevaarlijke gebeurtenis die wellicht ooit voorkomt." en "dat wat je belooft". Het is natuurlijk helemaal geen bedreiging aangezien het totaal geen gevaarlijke gebeurtenis is voor -THH-.

Daarbij merxx, meet jij met de meest subjectieve, incomplete, meest onbetrouwbare maatstaaf waarmee je kunt meten: Je eigen ervaring. Dat jij iets niet meegemaakt hebt zegt natuurlijk niks over de frequentie van een zulk soort actie nog maar de legaliteit hiervan buiten beschouwing gelaten. Als jij iets nog ooit mee hebt gemaakt, is het meteen iets wat ongekend is? Opmerkelijk...

-THH- wordt aangevallen door jullie, ze hebben geen schijn van kans een strijd tussen -THH- en Titans de respectievelijke nummers 23 en 1 van de wereld Beta. Zo'n laffe vertoning heb ik nog nooit mee gemaakt, daarom zullen we er ook alles aan doen om het de kop in te drukken! Tenminste, zo zou ik klinken als mijn gebruikersnaam merxx was en ik had beloofd nooit meer iets op het forum te schrijven. Rationeel gezien is het logisch dat -THH- zich terugtrekt uit die strijd en terug aanvalt als Titans kwetsbaarder is en ze een kans maken. Als je kwaad bloed zaait is het logisch dat dit wordt vereffend zodra er zich een gelegenheid voordoet waarbij de kans van succes zo hoog mogelijk is. Nogmaals, dit is een oorlog, waar staat geschreven dat een oorlog statistisch eerlijk behoort te zijn? Waar haal je zulke dingen vandaan merxx? Is dit de beleving die jij altijd sinds het bestaan van beta hebt opgedaan? Dan begrijp ik het natuurlijk wel, als je immer in dezelfde wereld c.q. visie blijft hangen kun je blijven roepen bij iedere gebeurtenis DIT HEB IK NOG NOOIT MEEGEMAAKT gevolgd met het ontzeggen van enkele fundamentele rechten over de betreffende speler.

Hoogachtend,
      Paull

Leider - Dead Rabbits [D-R]

Rust zacht, Magnus
      - Sine amico non potes bene vivere -
    • Beste Paull,

Ik ben blij dat je alle frustratie van je af kan schrijven.
      Blijf hier vooral mee doorgaan het van je af schrijven is de beste therapie.
      Ik ben ook erg blij dat ik je ermee kan helpen :thumbup:

Doe rustig aan Paull de blaadjes gaan weer vallen en als je wat dwars zit gooit het gerust op het forum.

Sterkte Paull
    • Blijft toch een hilarische vertoning van jullie titantjes. Kom op zeg beetje gevaarlijk gaan doen tegen de nr 23 alliantie (met alle respect). Wat willen jullie bereiken met dit soort grootspraak ? Respect van overige grote allianties?
      Alpha: Zeta: Lid -DZ-
      Beta: Generaal Argos Zeta Lid D-R
      Epsilon: Lid D-R

R.I.P Magnus