Wereldoorlog

• Anders

This site uses cookies. By continuing to browse this site, you are agreeing to our Cookie Policy.

This board is now obsolete and has been put in read-only mode. Please follow this link to reach the new forum and register a new account.

• Wereldoorlog

Wereldoorlog Gamma;

Ik vraag me een aantal dingen af, en wil hier graag een normale discussie hebben. Ik vraag bij deze de mods al, bij de eerste waarschuwing van iemand, sluit het topic.

Wij (DND) hebben de oorlog verklaard aan DIV (feit 1)
      Ik heb ingame berichten gehad dat NO daar niet blij mee was, want zij wilde aan div de oorlog verklaren (feit 2)
      NO dus boos op DND, dat we de oorlog verklaard hadden.

Lab verklaard de oorlog aan Maffia (feit 3)
      NO is boos omdat ze niet op DND en niet op DIV konden en dus op LAB wilden gaan

NO verklaard de oorlog aan LAB & DND (feit 4)

Heeft NO in deze Maffia & DIV ingelicht? ik weet maar de helft. Ik weet dat DIV NIET ingelicht is en ze ook niet op de hulp van NO zaten te wachten (voor mij FEIT 5)

De leider van LAB heeft bemiddeld tussen DIV en DND. (FEIT 6)

Er is overeengekomen dat de oorlog verstoren door NO niet netjes is. en daarom wij met zn 3en op NO gaan (FEIT 7)

No gaat dan roepen op het forum, dat we maar naar hun moeten komen (FEIT 8)
      Mijns inziens gaat de alli die de oorlog verklaard naar degene toe die de oorlog tegen zich krijgt. (MENING 1)
      Vervolgens worden er allianties beschuldigd van het kapot maken van NO (ik weet niet hoe ik dit moet noemen, ik vind het gewoon vreemd!)

NO trekt hun Oorlogsverklaring in?

Willen jullie nog vechten NO? Of alleen in jullie gebied? Ik wil het graag weten voordat ik wederom die 24 uur oversteek maak. En velen met mij zijn er benieuwd naar. Voor de rest, goed gedaan Maffia, iedereen weet aan wiens kant jullie staan (MENING 2) en ik heb geen boze berichten gezien.

Wie gaan er nog meer deelnemen aan deze wereld-oorlog? Jullie mogen het zeggen.
      Jij bent het appeltje in mijn ogen :love:

Generaal DND Gamma
    • Hoi Wiebe.

Op een hoop vragen kan ik geen antwoord geven. Daar zijn wij niet bij betrokken geweest.

Het enige wat ik wel weet is het puntje bij feit 5. Maffia is bij mij weten niet van te voren ingelicht door NO over de oorlogsverklaring tegen LAB en DND. Hier waren wij ook verrast over. Hierna is er wel contact geweest met alle betrokken partijen.

Dank je wel voor je compliment aan het einde! Dit doet ons goed. Ook wij zien hier op het forum de meest rare dingen/situaties/gebeurtenissen ontstaan door personen/acties/onduidelijkheden. Wij hebben besloten hier niet meer aan mee te doen en hebben ons gehouden aan de feiten die er lagen: LAB heeft ons de oorlog verklaart. Voor de rest hebben wij met niemand oorlog en gaan ons zelf ook niet ergens in betrekken. Ondanks dat NO en DND ook in (ongeveer) dezelfde strijd zaten, hebben wij ons alleen bezig gehouden met LAB.

Ik hoop dat de rest van je vragen snel beantwoord worden.

Gr, Etje