-NO- vs LAB & DND

This site uses cookies. By continuing to browse this site, you are agreeing to our Cookie Policy.

This board is now obsolete and has been put in read-only mode. Please follow this link to reach the new forum and register a new account.

• ladypiraat wrote:

Ik vind het maar een beetje apart. Jullie verklaren de oorlog aan DND en lab. Ik kom naar een speler met 64.000 Generalen toe. En hij vliegt de vakantiemodus in? Ik neem aan: 'omdat het kan' ? Of gewoon omdat hij niks kon?

Beetje vreemd -no-....

Dat is tactiek hé! :P
  • Nu ja, wel een rare tactiek. Iedereen kan in de V-mode vluchten en
    Dan later terug komen om onverwachts toch mee te doen. Natuurlijk
    Zullen er ook mensen zijn die terecht in de V-mode vluchten. Omdat
    Ze misschien problemen hebben thuis, of op vakantie gaan.

In ieder geval zoals ik het bekijk hebben DND en LAB het extra moeilijk
    Aangezien ze beiden ook nog in oorlog zijn met andere allianties. Dus al bij
    Al vind ik het knap dat ze ook nog langs NO gaan. :D
    OUD-GAMMA speler, SAP lid
  • OPS moest dit weekend andere dingen doen waardoor hij niet online kan zijn.
    Maar hij was al in V-mode en niet onder aanval.
    Maar zo kan ik er ook nog wel een.
    Toen ik Diamond_Dragon wilde aanvallen vloog hij gelijk in V-mode???

Un beetje jammer dit. :thumbdown:
    Een CR zegt meer dan woorden! :whistling:
  • -REBEL- wrote:

OPS moest dit weekend andere dingen doen waardoor hij niet online kan zijn.
    Maar hij was al in V-mode en niet onder aanval.
    Maar zo kan ik er ook nog wel een.
    Toen ik Diamond_Dragon wilde aanvallen vloog hij gelijk in V-mode???

Un beetje jammer dit. :thumbdown:

Hoi -REBEL-.

Ik vind het leuk dat je een voorbeeld als Diamond Dragon erbij haalt, want ik vind dit niet bij elkaar passen. Diamond Dragon is namelijk al langer dan deze weekend in de v-mode, om precies te zijn, vanaf 5 september. Naar mijn mening gaf je in jouw post een verkeerd voorbeeld, aangezien OPS dit weekend in de v-mode zit.

Fan-art Helper
  • Je kan hier van alles roepen en verdraaien.
    Natuurlijk is Diamond_Dragon NIET in V-mode gevlucht, maar ik kan het wel roepen ;)
    Ook IK ben een keer in V-mode gegaan toen ik aangevallen werd en het mij niet uitkwam, laat de ander maar lekker goud verbranden, dat is tactiek.
    Niemand laat zijn troepen en vloot afslachten zonder dat je er iets in kan sturen.
    Het is altijd jammer dat er hier altijd un paar mensen zijn die zich zelf verheerlijken over de rug van anderen en zo hele volksstammen ophitsen, en maar olie op het vuur blijven gooien.
    Als je niet tegen frustratie kan, dan kan je maar beter stoppen met dit spel en naar een psychiater gaan.

Laat 1 ding duidelijk zijn voor iedereen.... Het is maar een spel!! en vergeet dat niet.

Het moraal van dit verhaal is... Have Fun en laat iedereen in zijn waarden.

Grtz. -REBEL-
    Een CR zegt meer dan woorden! :whistling:
  • Toch mooi om te zien hoe mensen een spel bekijken bang ? voor wat het is een spel !

Lekker belangrijk dat OPS in V mode is gegaan zal hij een rede voor gehad hebben ,1 in V mode is iedereen ?

Toch mooi om te zien dat mensen sportiefietijd kunnen laten zien ,ondertussen doen wij gewoon ons ding en genieten van het spel

Wij hebben geen haast jullie schijnbaar wel ,dat is toch wat jullie wilde LAB en DND samen zonder het verborgen te hoeven houden mooi toch

Ik weet het geen dank ,want ach ik zie het toch altijd verkeerd voor de rest veel spel plezier

Grt Kokki

Zo werkt de Kokki-redenatie dus.
    "Ze vallen me aan als ik ziek ben, dus ik val hen terug aan met ZIEK veel generalen.' :')
  • Hoi

-REBEL- wrote:

Je kan hier van alles roepen en verdraaien.
    Natuurlijk is Diamond_Dragon NIET in V-mode gevlucht, maar ik kan het wel roepen
    Ook IK ben een keer in V-mode gegaan toen ik aangevallen werd en het mij niet uitkwam, laat de ander maar lekker goud verbranden, dat is tactiek.
    Niemand laat zijn troepen en vloot afslachten zonder dat je er iets in kan sturen.
    Het is altijd jammer dat er hier altijd un paar mensen zijn die zich zelf verheerlijken over de rug van anderen en zo hele volksstammen ophitsen, en maar olie op het vuur blijven gooien.
    Als je niet tegen frustratie kan, dan kan je maar beter stoppen met dit spel en naar een psychiater gaan.

Laat 1 ding duidelijk zijn voor iedereen.... Het is maar een spel!! en vergeet dat niet.

Het moraal van dit verhaal is... Have Fun en laat iedereen in zijn waarden.

Grtz. -REBEL-

Nu ja, Ik zou mijn leger verplaatsen naar een stad die niet word aangevallen.
    Of de strijd gewoon aangaan. In ieder geval zou ik nooit weglopen in de V-mode

Om geen olie op het vuur te gooien zal ik even zeggen dat iedereen zijn ding mag doen.
    En ieder heeft het volste recht om zijn mening hierover te geven.

Laten we het spel positief bekijken. Laat het nog een mooie strijd worden.

Gegroet embio
    OUD-GAMMA speler, SAP lid
  • Wat ik me werkelijk afvraagt Of LAB wel met Mafia bezig is en DND wel met DIV gezien ik nog al dingen hoort zo hier en daar

Gezien ik niet weet wat er waar van is hou ik het maar in het midden ,ik bedoel een paar leden van DIV zijn ook al op bezoek geweest ?

één speler maakten een fout hij wilde van het eiland vluchten ,dat wilde hij via een DIV speler doen ik bedoel is dat dan ook een reden voor Oorlog ?

Ik zie geen cr,s van DIV of Mafia ,zouden ze dan misschien toch hebben gevraagd ,om niks aan die 2 te doen ,en meteen door te gaan met ons

Dat is wat ze wilde ,zonder het open te zetten ,drm verklaarde wij de oorlog ,we geven hun gewoon hun zin , het is ook nooit goed

En dan nog de reden dat zo wel DND Als LAB ons ontlopen of gewoon weg in de weg willen zitten ,waar gaat het toch heen ?

Ha hoe dan ook veel plezier wat wat jullie ook doen ,boten sturen voor dat we een ploffer plaatsen ze willen ons daar niet hebben

Maar komen ook niet naar ons ,O ja ze komen wel maar niet meer als 4 spelers omdat die bij hun liggen ,daar is veel eer aan te behalen toch ?

Met 11 man op 1 oo oo oo ik doe het liever anders om ik 1 tegen 11 maar ja ieder vecht dan ook op ze eigen manier de één is de ander niet

Veel sc6 aan alle allianties die knokken er is tenminste wat actie en daar doen we het voor zo als jullie gemerkt hebben de laatste maand

Zijn er nog al wat mensen gestopt wat jammer is kom op mensen laten we Gamma schitteren voor wat we waard zijn en laten we het spel in leven houden

Bvd Kokki

"Ze vallen me aan als ik ziek ben, dus ik val hen terug aan met ZIEK veel generalen.' :')
  • Dit is het goede topic ervoor:

Kokki wrote:

Dat kan zo wezen maar dat gebeurd ook bij LAB leden en ach die ploffer komt er wel daar heb je geen Ambro voor nodig

Ook hier waren we op voorbereid wij No halen uit een spel wat er in zit dat andere daar anders over denk ,tja wat moet ik daar van zeggen

Ook wij kunnen ons verlagen tot het sturen van boten ,maar dat komt helemaal goed ,ook daar kun je van af komen ,ik bedoel ga ik 2 dagen in V mode kom in de nacht er uit boem staat ,als het zo moet ach doen we dat toch

Ik bedoel ze willen niet komen maar wij mogen ook niet komen haha sry hoor 2 allies ,ik heb hier alleen maar schrik van

Grt Kokki

Kokki toch, je verklaart ons de oorlog maar verwacht dat wij de oorlog spelen zoals jullie die willen ?? Haha.
    Ga dan maar weer in VM net als toen DND in jullie centrum kwam, de massale VM actie! De allianties waar jullie nog tegen zullen vechten zullen een ieder hetzelfde doen vermoed ik en halen op hun manier ook alles uit het spel. Een ieder zal een oorlog op zijn of haar manier willen vechten en gezien we beide al een oorlog hebben lopen hebben we geen trek in NO ploffers er ook nog eens bij die graag een graantje meepikken van een ander zijn of haar eer. In dit geval wilt NO naam maken over de ruggen van Maffia en DiV door als 3de partij mee te doen en verwacht dan nog eens dat de allianties die zijn verklaarde, in dit geval DND en LAB, specifiek doen wat NO wilt.

Maar stop even met je gezeur over sportief/eerlijk enz.. Want je bent nu continue aan het klagen en reacties uitlokken. Misschien moet je daarmee stoppen en gewoon het spelletje spelen ?

:pillepalle:
    STOP
  • het klinkt (sorry voor het zo te verwoorden) als weenween wij kunnen niets doen,... niet negatief bedoelt maar ik zie alleen dat je hen probeert te overtuigen weg te trekken? wat maakt het uit? doe het een keer zonder ambro? vaar zoals alle anderen?

en wat denkje? LAB vecht DND vecht dus kom wij als NO verklaren de oorlog dan kunnen we ongestoort plunderen? ik weet het niet hoe het overkomt bij anderen maar bij mij komt het zo over, tuurlijk werken ze samen OMDAT jullie aan hun beide de oorlog verklaarden? is dat niet logisch?

en zoals ik altijd zeg, waarom alleen een speler slachten als je een alliantie hebt waar dient een alliantie in jou ogen dan voor? in mijn ogen voor steun en SAMEN spelen en vechten, waarom zou ik om me eentje 10k verliezen aan troepen als de alliantie ieder nog geen k kan verliezen, je deelt toch in schade? en in kosten? dient een allie toch voor.. maargoed kan me vergissen en mss is het helemaal niet de bedoeling om zo over te komen, maar ik zeg alleen wat ik eruit opvat ;s
  • Nee Sjon ik denk dat je het verkeerd lees ,probeer het nog is dan met een warm hart misschien lees je dan goed wat ik bedoel :love:

En welke oorlog tegen DIV Of Mafia laat is er wat van zien dan ,misschien kan ik dan meer begrip tonen

Grt Kokki

• Kokki wrote:

Wat ik me werkelijk afvraagt Of LAB wel met Mafia bezig is en DND wel met DIV gezien ik nog al dingen hoort zo hier en daar

Gezien ik niet weet wat er waar van is hou ik het maar in het midden ,ik bedoel een paar leden van DIV zijn ook al op bezoek geweest ?

één speler maakten een fout hij wilde van het eiland vluchten ,dat wilde hij via een DIV speler doen ik bedoel is dat dan ook een reden voor Oorlog ?

Ik zie geen cr,s van DIV of Mafia ,zouden ze dan misschien toch hebben gevraagd ,om niks aan die 2 te doen ,en meteen door te gaan met ons

Dat is wat ze wilde ,zonder het open te zetten ,drm verklaarde wij de oorlog ,we geven hun gewoon hun zin , het is ook nooit goed

En dan nog de reden dat zo wel DND Als LAB ons ontlopen of gewoon weg in de weg willen zitten ,waar gaat het toch heen ?

Ha hoe dan ook veel plezier wat wat jullie ook doen ,boten sturen voor dat we een ploffer plaatsen ze willen ons daar niet hebben

Maar komen ook niet naar ons ,O ja ze komen wel maar niet meer als 4 spelers omdat die bij hun liggen ,daar is veel eer aan te behalen toch ?

Met 11 man op 1 oo oo oo ik doe het liever anders om ik 1 tegen 11 maar ja ieder vecht dan ook op ze eigen manier de één is de ander niet

Veel sc6 aan alle allianties die knokken er is tenminste wat actie en daar doen we het voor zo als jullie gemerkt hebben de laatste maand

Zijn er nog al wat mensen gestopt wat jammer is kom op mensen laten we Gamma schitteren voor wat we waard zijn en laten we het spel in leven houden

Bvd Kokki

hahaha prachtig kokkie de held die wel even tegen 11 spelers gaat. Dat zou je vast doen. Wij allemaal wel denk ik. Maar dan alleen als je kan winnen ;) Laatste keer dat ik jullie zag verliezen werd de kolos aangezet. Het spijt me zeer maar ik zie jullie niet als de helden die wel even tegen een grote meerderheid willen strijden. Tot nu toe zie ik dit alleen als jullie aan de winnende hand zijn, zodra het beschamend word ren je weg, net zo als ons allemaal :) Dus sorry zo veel beter als ons ben je helaas niet kokki.
  • Uhmm Kolos is onderdeel van het spel wrm begrijpen mensen dat nu niet zo raar ?( Ik bedoel Jullie Generaal deed ook niet anders en ging in V mode

Hou het netjes en gebruik in een spel wat je er uit kan halen , wat er in zit moet je doen en gebruik van maken ,zelfs als strategist gezien je in V mode zou moeten

Zou het zo zijn om dat je A een rede kan Hebben ,Of dat je een doel er achter heb ik bedoel Goud uit sparen ,of je stad kunnen verhuizen gezien dat tegen je word gebruik soms laten ze je dan geen keuze en maken de mensen gebruik van het woord LAF He ons hoor je niet klagen als er één in V mode gaat gaan we toch naar de volgende

Grt Kokki

• Kokki wrote:

Uhmm Kolos is onderdeel van het spel wrm begrijpen mensen dat nu niet zo raar ?( Ik bedoel Jullie Generaal deed ook niet anders en ging in V mode

Hou het netjes en gebruik in een spel wat je er uit kan halen , wat er in zit moet je doen en gebruik van maken ,zelfs als strategist gezien je in V mode zou moeten

Zou het zo zijn om dat je A een rede kan Hebben ,Of dat je een doel er achter heb ik bedoel Goud uit sparen ,of je stad kunnen verhuizen gezien dat tegen je word gebruik soms laten ze je dan geen keuze en maken de mensen gebruik van het woord LAF He ons hoor je niet klagen als er één in V mode gaat gaan we toch naar de volgende

Grt Kokki

Kokki wat ben je eigenlijk allemaal aan het praten in je posts ??
    Ik, en ik vermoed vele hiero, snap er niets meer van..

Zo moeten we uit het spel halen wat erin zit en zo val je ons erop aan dat we dat doen ???
    STOP
  • Kokki wrote:

Uhmm Kolos is onderdeel van het spel wrm begrijpen mensen dat nu niet zo raar ?( Ik bedoel Jullie Generaal deed ook niet anders en ging in V mode

Grt Kokki

Het gaat niet om de kolos Kokki. Ik denk dat mijn bericht vrij duidelijk was daarin. Maar ik zal nog concreter zijn.
    Dat die kolos aangezet werd toen tja dat is een onderdeel van het spel. Daar kan je over denken wat je wil. Ik vind het jammer dat je je nou precies weer op dat punt moet toespitsen in je 'betoog'

Het punt is. Ik zie jou praten als een enorme hypocriet (dit is mijn mening en geen feit). Je praat alsof je een held bent die de normen en waarden van dit hele spel tot in de puntjes beheerst, ik durf bijna te zeggen bepaald wat ze zijn. Wat ik je probeer duidelijk te maken is dat je zelf soms HEEL erg veel lijkt op de mensen die je nu bekritiseert. En dan druk ik me nog genuanceerd uit. Dat is alles wat ik probeer te zeggen, je bent objectief als het op andermans gedrag aankomt. Maar zodra het op je eigen aankomt lijk je alle objectiviteit uit het oog te verliezen.
    Tevens schijn je uit het oog te verliezen wat wellicht de gevoelens van DiV en Maffia zijn. Hun oorlog is ook verprutst door jullie gedrag, waarom zouden ze nu naar jullie poppen moeten dansen?

En in vredesnaam! Heb es lef en verdedig de spelers die aan de rand zitten. Ik moest de vorige oorlog 24 UUR! varen om bij jullie te komen.
    Ik heb nooit gezeurd dat dat moest gebeuren. Het is vervelend en tactisch gezien bijna onmogelijk tegen een sterke allie als NO.
    Jammer dat het je niet opviel dat er toen door ons niet gezeurd werd dat er zo ver gevaren moest worden.

Het risico dat we verloren was groter dan de kans dat we gingen winnen. Ik, en ik denk een hoop met mij gingen daar niet alleen heen voor de winst en ter meerdere glorie van onszelf. Natuurlijk hoopte ik dat. Maar als we hadden verloren in dat gevecht had ik er nog net zo goed mee kunnen leven. Ik ging heen voor een mooi groot gevecht.

En om meteen maar de hand in eigen boezem te steken. In deze oorlog ga ik daar van af wijken en heb ik dat reeds gedaan. (sorry waaijenplaag, je bent helaas het slachtoffer geworden van het DND-NO verleden). Maar goed alleen het resultaat en kennelijk niks anders telt (merk alsjeblieft mijn sarcasme op).
    Ik merk dat het gedrag van je tegenstander kopiëren in dit geval de ideale manier is om ze op de kast te krijgen.
    Ik geniet nu op een andere manier van deze oorlog. Helaas niet meer de onschuldige manier waarop ik het voorheen deed...
  • Even tussendoor he,

Kokki (en klaarblijkelijk NO) vind het verveld dat LAB en DND eilanden delen en zodoende op goede voet met elkaar leven.

Mag kokki vinden, ik geef je wel 1 ding kokki; Wij stemmen over de oorlogen. En weet je welke alliantie op nr2 stond? Jawel, dat was LAB

De eerste keus was DIV.

En jullie? Niemand had meer zin in NO, komen hun gebied toch niet uit en hebben 3 maanden voorbereidingstijd nodig, want als ze dat niet hebben gaan ze met zn alle de Vmode in. dus jullie plek was 6. (niks mis mee hoor, 6de is ook mooi)

Is niet bedoeld om jullie zwart te maken maar om jou te laten realiseren dat er binnen ONS DND dus geen behoefte meer is om met NO te vechten. De keren dat het wel gebeurt, komen er alleen maar ruzies, zwartmakerijen en dat soort dingen (en ja ook absoluut door mij). Niemand schiet er wat mee op toch?

Dat jullie nu de oorlog verklaren aan DND en LAB samen, dat is geweldig alleen snij je jezelf er alleen maar mee in de vingers. Doordat je dit gedaan hebt werken we nu inderdaad nauw samen en is onze band sterker dan ooit! (en volgens mij wil je juist dat DND niet met LAB samenwerkt?) dus al met al heb je bereikt dat je 2 oorlogen verstiert; die van DND vs DIV en die van LAB vs MAFFIA, en heb je de banden prima aangehaald tussen LAB en DND.

Wie is in deze nou de grote verliezer?

ps.

Ingame mag ik geen linkjes plaatsen want dan krijg je een ban. Deze is speciaal voor Peppi, omdat ik zoveel van hem hou. youtube.com/watch?v=9YleyBpSnMQ
    Jij bent het appeltje in mijn ogen :love:

Generaal DND Gamma
  • Beste Forumgebruikers,

Het gaat hier weer helemaal de verkeerde kant op met het commentaar
    Sommigen willen hier weer teveel hun gelijk halen en sommigen slaan zichzelf te hard op de borst dat het pijn doet

Laten we daar mee ophouden en meer in feiten spreken met elkaar

Alli NO verklaarde DND en LAB de oorlog om DIV en Mafia te helpen
    Waarom?
    Volgens mij heeft alli DIV nog nooit een oorlog gewonnen en LAB is 2 x zo sterk als Mafia

Ook om iets nieuws uit te proberen op deze server Gamma
    Gezien de verhitte reacties hier, is ons dat aardig gelukt

NU DE FEITEN:

Alli DIV interpreteert het nu anders en bezet nu onze steden, lopen ineens over naar DND en LAB
    Een speler van DND valt nu met vloot een haven van Mafia aan, terwijl LAB in oorlog is met DND

Als jullie met feiten blijven komen, zal ik hier weer reageren, anders niet

Groet,

Ektor
    Ektor alli NO, Alpha Duitse Server OdP, USA server NY FLY

:thumbsup: