LAB vs Mafia

This site uses cookies. By continuing to browse this site, you are agreeing to our Cookie Policy.

This board is now obsolete and has been put in read-only mode. Please follow this link to reach the new forum and register a new account.

• sjonhead wrote:

Beste Etje,

Kan jij dan verklaren waarom berichten van ons richting Mafia, tbv een overleg, continue in de inbox van NO beland ?? Kan je mij verklaren waarom een NO speler jullie gevraagd heeft aub niet af te haken/uit te stellen? Vervolgens beland een ploffer in NO gebied, waar NO ook wordt gesloopt, en niet in LAB gebied..

Helaas voor Mafia, wij wilden een oorlog met Mafia en niet met NO maar gezien de communicatie tussen Mafia en NO kan ervan worden uitgegaan dat deze samenwerken. Dat verklaart namelijk tevens de plek van jullie ploffer in NO gebied. Gezien die situatie zullen DND en LAB in gebieden waar we vechten niet NO ongemoeid laten, daarvoor zijn er te sterke aanwijzingen dat NO de alliantie Mafia voor het karretje spant. Ik heb jullie keurig nogmaals een aanbod gedaan het uit te stellen om het zo echt LAB vs Mafia te krijgen.. Maar ook dat bericht is bij NO in de inbox beland en bevestigt dus al het voorgaande.

Groet,
    Sjonhead

Hoi Sjonhead.

Hoe het kan dat jullie berichten bij NO belanden is mij ook een raadsel. :thumbdown: Dit zeker iets wat not done is. (Iets wat niet kan) Daar ga ik zeker achteraan! Wij zijn in dat opzicht dus zeker verantwoordelijk voor de onduidelijkheid. :S Ik ben op de hoogte van je mails en heb dit ook met Wilma besproken.

Als wij samen zouden werken met NO, waarom zouden wij dan een ploffer daar neerzetten? Dat lijkt mij niet de bedoeling van een ploffer. Ik probeer vooral duidelijk te krijgen hoe de vork in de steel steekt. En baal ervan dat er dat er dus mensen zijn met een dubbele agenda.

Bij mijn weten zijn wij alleen in oorlog met LAB. En zo blijven wij ook strijden.

Gr, Etje
  • sjonhead wrote:

Beste Etje,

Kan jij dan verklaren waarom berichten van ons richting Mafia, tbv een overleg, continue in de inbox van NO beland ?? Kan je mij verklaren waarom een NO speler jullie gevraagd heeft aub niet af te haken/uit te stellen? Vervolgens beland een ploffer in NO gebied, waar NO ook wordt gesloopt, en niet in LAB gebied..

Helaas voor Mafia, wij wilden een oorlog met Mafia en niet met NO maar gezien de communicatie tussen Mafia en NO kan ervan worden uitgegaan dat deze samenwerken. Dat verklaart namelijk tevens de plek van jullie ploffer in NO gebied. Gezien die situatie zullen DND en LAB in gebieden waar we vechten niet NO ongemoeid laten, daarvoor zijn er te sterke aanwijzingen dat NO de alliantie Mafia voor het karretje spant. Ik heb jullie keurig nogmaals een aanbod gedaan het uit te stellen om het zo echt LAB vs Mafia te krijgen.. Maar ook dat bericht is bij NO in de inbox beland en bevestigt dus al het voorgaande.

Groet,
    Sjonhead

Ik zeg: Houd eens op met al dit verwijten naar elkaar!

Ik zag een leuk eiland van jullie(waar onze ploffer staat bij de x plus 2), dat was het eiland waar we heen wilden. Maarja, kolos is wel handig als ploffer. Dat dit vol oorlogsgebied is is toeval. En toen kwam DND naar onze ploffer. Had dan LAB gewaarschuwd en LAB er op af gestuurd DND! -_-

Maar houd ajb eens op met al dit gezeik etc!
    Word er gek van, al een aantal maanden. Ika is zo helemaal niet leuk meer, lijkt wel een machtsstrijd. Gaan jullie je maar eens zo gedragen op je werk tegen je collega's waartegen je denkt dat je toch veel beter bent.

Ga elkaar eens met plezier behandelen, en niet met dat soort berichten die beginnen met 'Beste,' allemaal verwijten naar elkaar, en dan gek genoeg afsluiten met een 'Vriendelijke groet' die je helemaal niet echt meent.

Ik ben dit gezeik gewoon zat, gamma is geen leuke server meer(zoals meerderen)
  • ScH wrote:

Ben ik al een paar dagen van plan Thumi(ik zal je trouwens niet missen), maar ik ga niet in het heetst van de strijd stoppen, zo ben ik niet.

Jammer om te horen Ikaros (SCH). Leuke spelers die stoppen is altijd slecht om te horen. Hoop dat het je verder goed gaat in de andere werelden. EN nogmaals bedankt dat je je vlootje aan ons opofferde (goud of niet)

Wel wil ik zeggen dat DND niet express op Maffia gesprongen is, het was een verkenning van onze okki. Wat klaarblijkelijk een mooi gevecht teweeg gebracht heeft.... wij waren niet opzoek naar maffia, maar naar NO maar hun bootjes zitten op 24 uur varen ver van DND af, zodat we ze niks kunnen doen :) Lab pakt ze daar wel aan, en dus wij maar massaal naar mijn stad gekomen Ik denk dat je zelf ook wel 3x slikt als je het aantal legers zag....

Afijn. Jammer dat je stopt. En succes verder!

Vriendelijke groet,

Wiebe (en is mn stadsnaam al beter? :D )
    Jij bent het appeltje in mijn ogen :love:

Generaal DND Gamma
  • Even tussen de discussies door: gaat Maffia nu deelnemen aan de zijde van NO, gaat Maffia wachten tot de oorlog voorbij is om terug tegen LAB te vechten of doen ze mee aan de zijde van LAB en DND? Kwestie van even klaarheid te scheppen. En voor de goede orde, ik vind het allemaal goed...
  • Maffia doet niet mee aan de zijde van LAB en DND gezien de schermutselingen, dus ik vermoed NO. Hoewel ik mij kan voorstellen dat Ektor zichzelf wel een beetje in de voet heeft geschoten door een pm van Wilma publiekelijk op het forum te posten.
  • Maar ik lees net in een andere topic dat Maffia zich afzijdig zal houden. Gezien het van iemand betrouwbaar komt, en van Maffia zelf, zal die uitleg wel correct zijn neem ik aan?
  • obiwan wrote:

Maar ik lees net in een andere topic dat Maffia zich afzijdig zal houden. Gezien het van iemand betrouwbaar komt, en van Maffia zelf, zal die uitleg wel correct zijn neem ik aan?

Ja, Maffia houdt zich hier afzijdig van. Wij zijn alleen in oorlog met LAB. Wij strijden niet samen met NO.
    Er is een gevecht geweest tussen DND en ons. Dit was niet de bedoeling, maar een mooi gevecht gaan wij beide niet uit de weg. (Zie Hof)
    Wij laten elkaar nu ook verder met rust en concentreren ons nu verder op LAB. Wat de rest allemaal gaat doen weet ik ook niet precies. Dit is erg onduidelijk doordat (in mijn ogen) er geen geluid meer komt van NO.
  • Beste Maffia en Gamma,

Zoals jullie hebben kunnen merken is er tussen Maffia en Labyrinth niet
    echt sprake van een oorlog zoals deze bedoeld was. De reden hiervoor
    hebben we allemaal in andere topics en hier kunnen lezen. Dit is
    spijtig, want samen hadden we een leuke strijd kunnen leveren zonder de
    bemoeienis van derden.
    Gezien de ontstane situatie zien wij ons genoodzaakt deze oorlog
    eenzijdig te beëindigen voordat hij goed en wel begonnen is. Wij kunnen
    ons voorstellen dat dit voor Maffia onbevredigend is, maar het maakt wel
    de weg vrij om in de toekomst een schone oorlog uit te vechten zonder
    alle oneigenlijke ruzies die er nu omheen zijn ontstaan.
    Als waarnemend diplomaat van Labyrinth vraag ik daarom met pijn in het hart om een slot op dit topic.

Met vriendelijke groet namens Labyrinth,
    Jason
    waarnemend diplomaat
    Jason, generaal -LAB-