Dead Rabbits & Argos Vs. Titans Inc.

This site uses cookies. By continuing to browse this site, you are agreeing to our Cookie Policy.

This board is now obsolete and has been put in read-only mode. Please follow this link to reach the new forum and register a new account.

• Dead Rabbits & Argos Vs. Titans Inc.

Titanen en bondgenoten,

Wij van Dead Rabbits hebben de koppen bij elkaar gestoken om na een lange periode van rust de wapens weer op te pakken.
      Nu is het algemeen bekend dat Konijnen en Titanen elkaars tegenpolen zijn in (te) veel aspecten.
      Het was dan ook niet zo moeilijk om het doelwit te kiezen. Titans Inc. is altijd een leuke en uitdagende tegenstander.
      Tegenwoordig veel te groot, leider van een groot deel van Beta, wings, vazallen, bondgenoten en verre vrienden.
      ( die dan ook zo goed als onmiddelijk een uitnodiging in de bus krijgen om te hulp te schieten. )
      Titans is overal, al valt alliantie x met een paar honderd man alliantie y aan, staat er binnen no time een stoere Titaan aan de deur om de aanvaller zijn plaats te wijzen.
      Om alleen op te rukken tegen deze Titanen zal een zware taak zijn, het zal zijn alsof je een halve Ikariam wereld tot tegenstander maakt.
      Zoals jullie allen snappen is dit gekkenwerk, en wij konijnen zijn geen gekken (op een paar na dan). Ook wij hebben dit keer onze bondgenoot gekozen.
      Puur en alleen om wat oneerlijke concurentie van de kaart te vegen.
      Mijn inleiding zal ik concreet houden. De rest van het bericht zal interessant genoeg zijn.

Wie tegen wie:
      Dead Rabbits & Argos tegen Titans Inc.

Reden van oorlog:
      Aldus de reden van oorlog. Titans heeft uiterst regelmatig arrogante acties ondernomen, barbaarse arrogantie getoond, berichten gestuurd en woorden laten vallen die niet geaccepteerd kunnen worden door de leden van de allianties.
      Het feit dat de helfst van wereld Beta indirect of direct opereert onder de "regerende scepter" van de Titans doet ook weinig mensen plezier.
      Regelmatig krijgen wij klachten over die Titans die overal zijn, zich overal mee bemoeien en zichzelf altijd tegenover weinig concurrentie als grote winnaar beroept.
      Daarom zullen wij, Dead Rabbits & Argos, tegader ten strijden trekken tegen deze alliantie(s). Niet voor de allianties, niet voor de individuen, maar voor de wereld Beta.

Eisen voor vervroegde oorlog:
      - Titans zal op het forum zijn excuses maken voor al de geleden pijn. Excuses voor al het zeer dat ze wereld Beta hebben aangedaan. Dit doormiddel van een mooi gedicht waarin met nadruk vermeld moet worden dat wereld Beta van de verschrikkelijke Titanscepter bevrijdt is door de geweldige overwinnaars Dead Rabbits en Argos.
      - Natuurlijk zullen wij Titans nog minder serieus gaan nemen als zij uit de kwantitatieve van de top 3 op beta verdwijnen. De oorlog zal dan ook vanzelfsprekend tot een einde komen.
      - Elke twee weken, voor een periode van 10 weken na overgave zullen de Titans hun alliantienaam veranderen in een naam van een Dead Rabbit of Argosser naar keuze.
      - Als teken van de nederigheid van Titans aan Argos en D-R, verdwijnt geheel Titans (in dit geval enkel het gedeelte dat in de kwantitatieve nummer 1 alliantie onderdak zoekt) gedurende 1 week in vakantie modus. Een in onze ogen zeer redelijke eis aangezien Titans in het verleden al eens een actie als deze begaan heeft.

Wij wensen Titans en de andere vennoten van de Titans-onderneming veel succes in deze oorlog.
      Natuurlijk willen wij het van vanzelfsprekender nemen dan andere keren dat ditmaal ook alle leden van Titans Inc. zich voor deze keer vriendelijker en respectvoller te gedragen dan de keren hier voorheen.
      Dit is deels een advies aan Titans om enig verder aanziensverlies te voorkomen.

Hoogachtend,
      Gh0st en Paull
      namens Dead Rabbits & Argos

LET OP! Deze oorlog is gericht aan het deel van Titans dat op de kwantitatieve nummer 1 plaats in het klassement staat. Het verval van de bashingregel zal dus niet gelden voor alle wederhelften en alterego's van Titans. Dit weerhoud ons niet hen vriendelijk uit te nodigen om deel te nemen aan de grote ondergang van de zogenaamde Titans.

A Real Hardcore Rabbit! ( Diplomaat DR Beta )

'Er zijn nederlagen die triomfanterlijker zijn dan overwinningen.'
      - Michel de Montaigne -
    • Zie ik hier gewoon een oorlog verschijnen op de wereld beta wereld sectie? 8|

Dat heb ik nog niet zo vaak zien gebeuren. Ik wil iedereen veel succes/plezier wensen met de komende oorlog(en).

Credits to Sasuke

Lid van -NO- || Totally worth it ||

• DR volgens mij hebben jullie net zoveel leden als wij Titans,dus waarom een bondgenoot erbij????
      Desalnietemin veel succes en plezier gewenst in deze oorlog.
    • Beste BrittNL,

Buiten het feit dat het buitengewoon hilarisch is dat de alliantie(s) Titans Inc. D-R verwijt(en) een bondgenoot erbij te halen is het natuurlijk gewoon een grote onzinpost. Jij insinueert hier een bondgenootschap tussen de allianties D-R en Argos. Voor zover ik weet, als diplomaat van Argos, is er geen bondgenootschap tussen onze allianties.
      Ik denk dat deze samenloop van omstandigheden eerder een voorbeeld is van 'een gezamenlijke vijand maakt ons vriend'. Blijkbaar is er meer dan 1 alliantie die Titans wil zien verdwijnen. Het ligt er dus eerder aan dat Titans zo een geweldig geliefde alliantie(s) is dat er meerdere allianties een oorlog mee willen beginnen!

Hoogachtend,
      Paull

Leider - Dead Rabbits [D-R]

Rust zacht, Magnus
      - Sine amico non potes bene vivere -
    • Misschien zijn wij van de titans, argos wel gewoon zat na meerdere gevechten en het modder gegooi van argos leden op het forum.
      Tegen DR willen we best vechten dat is in elk geval een waardige tegestander.
    • Beste BrittNL,

Dan hadden jullie Argos de oorlog moeten verklaren. Dus wie jullie zat zijn is nu niet aan de orde aangezien wij de oorlog hebben verklaard. U get the picture? (snap je het een beetje?). Ik denk niet dat het een kwestie van willen is, want zowel tegen Argos als D-R zullen jullie moeten vechten, tenminste, pogen te vechten.

Hoogachtend,
      Paull

Leider - Dead Rabbits [D-R]

Rust zacht, Magnus
      - Sine amico non potes bene vivere -

The post was edited 1 time, last by Paultjhee ().

• Beste BrittNL,

Waar komt toch al die wrok vandaan? Je zou jezelf ook eens sportief op kunnen stellen en ons succes wensen. Al zal die succeswens een formaliteit zijn, want succes is tegen jullie gegarandeerd.

Met vriendelijke groet,

leXistence
    • Ach BrittNL,

Wees tevreden met ons initiatief om oorlog te verklaren. Kan je je ( nu al ) getoonde frustratie en zoals jij het noemt "modder gegooi" richten op DR of Argos.
      Twee keuzes zelfs! Moet een grote opluchting zijn voor al die opgekropte woede die er na een aantal uren al uitkomt.
      Nu had ik stiekem gehoopt dat er niet zulke flauwe berichten, zowel van jullie als van mijn kant, nodig zouden zijn. Maar ach, het oude liedje toch? Misplaatste agressie en dergelijke. Waarschijnlijk tot snel. :)

Met Vriendelijke Groet,
      Gh0st

A Real Hardcore Rabbit! ( Diplomaat DR Beta )

'Er zijn nederlagen die triomfanterlijker zijn dan overwinningen.'
      - Michel de Montaigne -
    • Beste Helden en Heldinnen,

ik wens iedereen veel suc6 in de komende war
      laten we allemaal proberen om netjes en respectvol om te gaan met elkaar,
      hoeveel je elkaar ook haat, laten we dat hier niet uitvechten met woorden, maar op het slagveld met daden.
      uit ervaring weet ik dat sommige dat moeilijk vinden, maar laten we het in ieder geval proberen.

mensen SUCCES !!!!!
    • Hallo iedereen,

Ik heb nog nooit wat neer gezet maar deze keer ga ik toch even het nodige neer zetten.

Alleerst succes allemaal!

In het verleden heb ik allemaal al gevechten tegen DR gehad die gezellig waren.
      Zelfs DR die het op wilde nemen tegen DT en Titans tegelijk. Mooie strijd was dat!
      Dus snap ik de toon die hier in de brief gezet wordt niet helemaal en vind ik een beetje jammer! (verdere uitleg is niet nodig, oorlog is altijd wel leuk).
      Ik weet zeker dat DR vs Titans ook een mooi en gelijkwaardige strijd was geweest.
      Net als Argos vs Titans dat de laatste keer was!
      Als ik het zo lees heeft DR DT al in de strijd betrokken dus dat zal dan in het totaal een gelijkwaardige strijd worden lijkt mij. Dan is de bijnaam van DT in dit geval inc. :)

Even een optelling om te zien of dit klopt.

TITANS(TITAN) 35 leden 107,973,368
      A Realm of Gods(Argos) 30 leden 94,680,715
      Dead Rabbits(D-R) 35 leden 92,330,499
      Double-Trouble(D-T) 25 leden 87,630,114

DR en argos samen 65 leden 187,011,214
      DT en Titans samen 60 leden 195,603,482

Iedereen kan het zien het is gelijkwaardig :)
      Conclusie we gaan gezellig vechten.
      En hopelijk zullen de mensen die altijd minder sportieve berichten neerzetten (over het hele forum leesbaar) dit deze keer wel achterwegen laten alvast bedankt!

Wat voor consequenties stellen jullie zelf voor als er bij jullie een vroegtijdige afhaking is?
      Deze vraag aangezien ik wel allemaal eisen zie.

Een vriendelijke en sportieve groet,
      Robin.
    • Hallo Robin023,

Fijn dat je op een positieve manier reageert.

Om je vraag te beantwoorden : maak je maar geen illusies dat er een vroegtijdige overgave van onze kant komt. Veel plezier met alle gevechten, ik ben ervan overtuigd dat je er wat moois van maakt.

Groeten,
      lex
    • Beste Robin023,

Laat ik even namens Argos spreken: die samenstelling hebben jullie zelf tot stand gebracht. Zolang Bsgod formeel geen afstand neemt van Titans, behoort de alliantie tot de Titans INC. Zodra Bsgod formeel afstand neemt van Titans op het forum, zullen de aanvallen per direct gestaakt worden.

Ik zie een officiële reactie van Bsgod graag temoet.

Met vriendelijke groet,

lex
    • ecnetsiXel wrote:

Laat ik even namens Argos spreken: die samenstelling hebben jullie zelf tot stand gebracht. Zolang Bsgod formeel geen afstand neemt van Titans, behoort de alliantie tot de Titans INC. Zodra Bsgod formeel afstand neemt van Titans op het forum, zullen de aanvallen per direct gestaakt worden.

Ik zie een officiële reactie van Bsgod graag temoet.

Met vriendelijke groet,

lex

Bij deze Lex..

Wat bedoel je met formeel afscheid nemen van de Titans???

Bedoel je dat we met de hele alliantie BSGOD moeten stoppen met Ikariam?

Leg het eens uit, want bij mij komt dit over als totale onzin en als desintresse in het spel.

Zoals iedereen weet, behalve jij blijkbaar, is de wing al een tijd geleden opgeheven.

Vrienden blijven we altijd, ongetwijfeld, maar om de plakaat inc© te plakken :phatgrin:

Maar zoals onze generaal het al genuanceerd heeft proberen duidelijk te maken, wat niet bij iedereen aangekomen is dus, is dat het ons even niet duidelijk was waarom we er eigenlijk direct bij betrokken geraakt zijn.

Had dan een oorlogsverklaring tegen BSGOD gedaan :D

Dan hadden wij ook mogen bashen, wat wij dan ook graag gedaan hadden, dus bij deze vraag ik gelijk de bashing verklaring aan.

Lijkt me geen misstap toch?

Eerlijk vechten is blijkbaar niet voor iedereen weggelegd, zou dat gelijk getrokken zien worden.

Vriendelijke groet en veel succes,

Deimos, trots leider BSGOD

p.s. dit is dus geen officiele afstand neming, moge dat duidelijk zijn.

ecnetsiXel wrote: