Labyrinth vs No Name

• Oorlogstopic

This site uses cookies. By continuing to browse this site, you are agreeing to our Cookie Policy.

This board is now obsolete and has been put in read-only mode. Please follow this link to reach the new forum and register a new account.

• Ok kan er niet meer tegen tot zo LAB Kokki is onderweg, dat niks doen is ook niks he, ben beter trouwens nu kan ik lekker mee knallen :sm:

Zo werkt de Kokki-redenatie dus.
      "Ze vallen me aan als ik ziek ben, dus ik val hen terug aan met ZIEK veel generalen.' :')
    • Dante wrote:

Ok kan er niet meer tegen tot zo LAB Kokki is onderweg, dat niks doen is ook niks he, ben beter trouwens nu kan ik lekker mee knallen :sm:

Deed je toch al ? :P

Maar je staat er, gezellig :)

Nee hoor oorlogje loopt nog gewoon, tegen die Kolosjes was gewoon niet te vechten.. elke speler die een Kolos kreeg was ruim 3 dagen bezig om terug te zijn. Dat is niet echt te doen tegen spelers van de tegenstanders die daar liggen met op dat moment 100k generale pp. Tot de Kolosjes was alles keurig in orde en was het wel te fixen, helaas hebben de kolosjes het doen kantelen en werd het een rotzooi haha. Dat zag je overigens ook wel aan de slagen Voor en Na de Kolosjes. Even terug naar ons gebied, en dan over op andere plannen.. Ook wij hebben er nog steeds plezier in, maar zoals wel vaker.. gevechten zijn niet in 1 weekje gedaan :).

Veel plezier nog,
      STOP
    • In mijn ogen had het niet zo veel te maken met de kolosen wij kregen ze immers ook maar ja 24 uur de tijd maar naar 48 uur is dat bij ons al een ander verhaal maar goed ik ben er zal ook zeker kolosen tegen komen, des te min gaan we gewoon lekker door help me maar van me generale af , ik bedoel ze waren al in de maak had griep nu aardig op de been en kan weer me eigen ding doen iemand vroeg me wrm ik me zo wilde vermaken gezien ik ziek was kon ik niks tot weinig doen ik kreeg daar op dit antwoord en vond hem werkelijk geweldig. :thumbsup:

"Ze vallen me aan als ik ziek ben, dus ik val hen terug aan met ZIEK veel generalen.' :')

• Dante wrote:

In mijn ogen had het niet zo veel te maken met de kolosen wij kregen ze immers ook maar ja 24 uur de tijd maar naar 48 uur is dat bij ons al een ander verhaal maar goed ik ben er zal ook zeker kolosen tegen komen, des te min gaan we gewoon lekker door help me maar van me generale af , ik bedoel ze waren al in de maak had griep nu aardig op de been en kan weer me eigen ding doen iemand vroeg me wrm ik me zo wilde vermaken gezien ik ziek was kon ik niks tot weinig doen ik kreeg daar op dit antwoord en vond hem werkelijk geweldig. :thumbsup:

De 24 en 48 snap ik even helemaal niets van haha,

Maar tja de Kolosjes bij Junior om als voorbeeld even te geven:
      2 spelers 3 dagen weg, 19 uur later in het gevecht wordt deze weer gebruikt, weer 2 spelers 3 dagen weg. (de vorige zijn nog 2 dagen zoek) en zo kan je het steeds optellen. Uiteindelijk waren er in 4 steden gevechten en in 4 steden Kolos, dat is poef in 1x 8 spelers voor 3 dagen weg en de volgende dag poef weer 4/5.. Dan wordt zoiets aardig dun om nog 2 dagen minimaal vol de druk neer te leggen op een afstand van meer dan een dag varen voor velen. Het gebied een beetje gelaten voor wat het was, hetgeen laten zwemmen wat er was en niet huiswaarts kon en thuis herstellen daarna weer verder kijken hoe en wat. Er zat in ieder geval een gedachtegang achter haha.

Maar wat draai je nu? -520k ongeveer per uur? (Legers buiten de deur)

Ohja @Larry, toen ik al je steden had deed je ook niets... dus je mag het wel gepast houden, doen wij ook :).
      STOP
    • De min loop is er zeker en je zit er niet veel naast nu het in beweging is als dat niet het geval is is het maar de helft, je weet als je de oorlog verklaard moet je aan de bak en goed ook jullie waren goed op weg maar als er dan 2 aanvoer steden worden afgesneden word het indd een stuk vervelende, en ja dan de kolosen gingen niet helemaal volgens plan maar het werkt. daar zijn ze immers voor jullie gaven zelf al aan een groot gevecht wilde jullie niet gezien jullie al de houder er van zijn. ze zijn er om ze weer te verbreken hoe mooi had het geweest als je het gewoon weer deed. Maar ieder zijn eigen keuze nu ben ik bij jullie veel mensen zeggen geen zin in ze komen maar naar ons ze hebben er een punt in een dikke ook ik wil gewoon me lol hebben. Die krijg ik met knokken hier ben ik dan wie volg ? of zijn ze er al later meer daar over heb het nu even druk.

Grt Kokki

• He Kokki,

We zijn circa 2 weken in jullie gebied geweest.
      Dit met wisselend succes.

Vele spelers moesten 12 uur varen een dan komen ze aan in een gevecht, krijgen ze een kolos om hun oren.
      Niks mis mee natuurlijk, want dat hoort bij het spel.

Echter word je er wel gek van haha.

Op een gegeven moment is het gewoon niet meer te doen, dus ben benieuwd of het jullie lukt :)

Veel plezier met de 1600 wijn :P
    • Klopt helemaal al is 2 weken niet genoeg om ons te laten zeggen LAB heeft gewonnen, nu ben ik dan bij jullie ben bij jou geweest je heb indd niet veel GS, Maar je buurman heb daar in tegen genoeg.

Gevecht voor Westerwijtwerd
      (25.09.2013 13:14:54)
      Kokki uit Polis
      vs
      Darrius uit Westerwijtwerd

---------------------------------------------------------------------------------------------
      Hopliet................................48(-2) - .............................................
      Mortier................................30(-0) - .............................................
      ............................................. - Muur....................................2(-5)
      ---------------------------------------------------------------------------------------------
      Generalen................................-2.8 - Generalen...................................0
      Aanvalspunten...............................0 - Verdedigingspunten..........................7

Winnaars: Kokki

De stad Westerwijtwerd werd geplunderd door Kokki. Volgende grondstoffen werden gestolen: 98296 , 17203

Het wonder Hephaistos smederij' van Kokki is actief. (25.09.2013 13:14:54)

De aanvallers wonnen het gevecht omdat ze door de muren gebroken zijn en de verdedigers geen eenheden ter plaatse hadden om de gaten te dichten.

(25.09.2013 14:21:05)
      Kokki uit Polis
      vs
      Darrius uit Westerwijtwerd

Hopliet................................46(-2) - .............................................
      Mortier................................30(-0) - .............................................
      ............................................. - Muur....................................2(-5)
      Generalen................................-2.8 - Generalen...................................0
      Aanvalspunten...............................0 - Verdedigingspunten..........................7

De stad Westerwijtwerd werd geplunderd door Kokki. Volgende grondstoffen werden gestolen: 98115 , 17384

Het wonder Hephaistos smederij' van Kokki is actief. (25.09.2013 14:21:05)

De aanvallers wonnen het gevecht omdat ze door de muren gebroken zijn en de verdedigers geen eenheden ter plaatse hadden om de gaten te dichten.

• Ben ik daar in de aanval zijn ze nog niet thuis ? ik denk dat de tactiek als volg is we wachten tot zo goud op is 8|

Gevecht voor LAB G-Clan-7
      Gevecht voor LAB G-Clan-7
      (25.09.2013 22:25:07)
      Kokki uit LAB Locke
      vs
      Diamond_Dragon uit LAB G-Clan-7, Danny14 uit LAB Danny, PieBie uit LAB MinasTirith, Jason uit LAB Dindymos

Zwavel schutters......................300(-0) - Zwavel schutters......................168(-0)
      ............................................. - Speerwerper.............................7(-3)
      Zwaardvechter........................1500(-0) - Zwaardvechter.........................700(-0)
      Hopliet............................1185(-315) - Hopliet.............................405(-295)
      Gyrocopter...........................282(-88) - Gyrocopter............................180(-0)
      Bombardier.............................90(-0) - Bombardier.............................8(-82)
      Ram....................................30(-0) - Ram....................................30(-0)
      Kok....................................50(-0) - Kok....................................30(-0)
      Mortier................................22(-8) - .............................................
      ............................................. - Muur....................................0(-7)
      Generalen................................-909 - Generalen..............................-890.4
      Aanvalspunten............................2226 - Verdedigingspunten.....................2272.5

Verliezers: Diamond_Dragon, PieBie, Jason, Danny14

De stad LAB G-Clan-7 werd geplunderd door Kokki. Volgende grondstoffen werden gestolen: 1475 , 2845

Het wonder Hephaistos smederij' van Kokki is actief. (25.09.2013 21:40:07)

Het wonder Hephaistos smederij' van Diamond_Dragon is actief. (25.09.2013 21:55:07)

Het wonder Hephaistos smederij' van Kokki is actief. (25.09.2013 21:55:07)

Het wonder Hephaistos smederij' van Kokki is actief. (25.09.2013 21:56:14)

Het wonder Hephaistos smederij' van Diamond_Dragon is actief. (25.09.2013 22:10:07)

Het leger van Diamond_Dragon werd terug geroepen. Zij hebben het slagveld verlaten.

Het wonder Hephaistos smederij' van Kokki is actief. (25.09.2013 22:10:50)

PieBie's leger werd volledig vernietigd.

Jason's leger werd volledig vernietigd.

Danny14's leger werd volledig vernietigd.

Gevecht voor LAB Jaguar K
      Gevecht voor LAB Jaguar K
      (25.09.2013 21:56:04)
      Kokki uit LAB Locke
      vs
      Diamond_Dragon uit LAB G-Clan-7, Danny14 uit LAB Danny, PieBie uit LAB MinasTirith, Jason uit LAB Dindymos

............................................. - Speerwerper.............................0(-4)
      Zwavel schutters......................100(-0) - .............................................
      Zwaardvechter.........................500(-0) - .............................................
      Hopliet...............................498(-2) - .............................................
      Gyrocopter............................120(-0) - .............................................
      Kok....................................25(-0) - .............................................
      ............................................. - Muur....................................0(-7)
      Generalen................................-2.8 - Generalen................................-2.4
      Aanvalspunten...............................6 - Verdedigingspunten..........................7

Verliezers: PieBie, Jason, Danny14, Diamond_Dragon

De stad LAB Jaguar K werd geplunderd door Kokki. Volgende grondstoffen werden gestolen: 22458 , 3036 , 23783 , 722

Het wonder Hephaistos smederij' van Kokki is actief. (25.09.2013 21:41:04)

Het wonder Hephaistos smederij' van Diamond_Dragon is actief. (25.09.2013 21:56:04)

Het wonder Hephaistos smederij' van Kokki is actief. (25.09.2013 21:56:04)

Diamond_Dragon's leger werd volledig vernietigd.

• Het zou bijna saai worden als ik niet de GS had

Gevecht voor LAB MinasTirith
      Gevecht voor LAB MinasTirith
      (26.09.2013 0:51:15)
      Kokki uit LAB Locke
      vs

Hopliet...............................497(-3) - Hopliet.................................0(-1)
      ............................................. - Speerwerper.............................0(-3)
      Zwavel schutters......................100(-0) - .............................................
      Zwaardvechter.........................500(-0) - .............................................
      Gyrocopter............................120(-0) - .............................................
      Ram....................................30(-0) - .............................................
      Kok....................................25(-0) - .............................................
      Generalen................................-4.2 - Generalen................................-3.2
      Aanvalspunten...............................8 - Verdedigingspunten.......................10.5

Verliezers: PieBie, Jason, Danny14, Diamond_Dragon

De stad LAB MinasTirith werd geplunderd door Kokki. Volgende grondstoffen werden gestolen: 26563 , 23436

Het wonder Hephaistos smederij' van Diamond_Dragon is actief. (26.09.2013 0:36:15)

Het wonder Hephaistos smederij' van Diamond_Dragon is actief. (26.09.2013 0:51:15)

Het wonder Hephaistos smederij' van Kokki is actief. (26.09.2013 0:51:15)

Diamond_Dragon's leger werd volledig vernietigd.

Gevecht voor LAB Charley
      Gevecht voor LAB Charley
      (26.09.2013 1:04:39)
      Kokki uit -NO- Nova
      vs
      mlangman uit LAB Charley

Hopliet...............................497(-3) - .............................................
      ............................................. - Muur....................................3(-4)
      Generalen................................-4.2 - Generalen...................................0
      Aanvalspunten...............................0 - Verdedigingspunten.......................10.5

De stad LAB Charley werd geplunderd door Kokki. Volgende grondstoffen werden gestolen: 65500

Het wonder Hephaistos smederij' van Kokki is actief. (26.09.2013 1:04:39)

• Zeegevecht bij LAB Cherry Cola
      (26.09.2013 21:20:27)
      hikmet uit LAB Sawyer
      vs
      Danny14 uit LAB Cherry Cola

Ramschip.............................416(-48) - Ramschip.............................453(-84)
      Mortier schip.........................225(-0) - Mortier schip.........................168(-0)
      Stoomram.............................143(-48) - Stoomram.............................318(-85)
      Rakettenschip........................149(-21) - Rakettenschip........................206(-30)
      Schoepenradsnelheidsschip.............105(-0) - Schoepenradsnelheidsschip.............150(-0)
      Ballonendrager.........................76(-0) - Ballonendrager........................121(-9)
      Tender.................................10(-0) - .............................................
      Generalen...............................-1980 - Generalen...............................-3552
      Aanvalspunten............................8880 - Verdedigingspunten.......................4950

Winnaars: hikmet

Verliezers: Danny14

1124 eenheden van hikmet blokkeren de toegang tot de haven LAB Cherry Cola

Het wonder Hephaistos smederij' van hikmet is actief. (26.09.2013 20:35:27)

Het wonder Hephaistos smederij' van hikmet is actief. (26.09.2013 20:50:27)

Het wonder Hephaistos smederij' van hikmet is actief. (26.09.2013 21:05:27)

Het wonder Hephaistos smederij' van hikmet is actief. (26.09.2013 21:20:27)

Het leger van Danny14 is gevlucht omdat ze uitgeput waren.

Trots lid -NO-NAMEN
    • Jammer voor mij dat er hulp kwam en dat ik niet genoeg troepen daar had.

Volgende keer beter ;)

Gevecht voor -Λ- Boileson
      (27.09.2013 17:17:29)
      -REBEL- uit -NO- Kidding
      vs
      Varkentjuh uit LAB Corona, Empire10, Darrius uit Westerdijkshorn, Lab kuringios, Jason uit LAB Dindymos, LAB Jan

Bombardier..........................204(-156) - Bombardier.............................0(-24)
      Zwaardvechter.........................0(-720) - Zwaardvechter......................2684(-658)
      Hopliet..............................0(-1000) - Hopliet............................4014(-957)
      Zwavel schutters......................0(-216) - Zwavel schutters......................252(-0)
      Gyrocopter...........................120(-60) - Gyrocopter...........................97(-233)
      ............................................. - Ram....................................66(-4)
      Kok....................................30(-0) - Kok....................................30(-0)
      Mortier................................78(-0) - .............................................
      ............................................. - Muur....................................0(-5)
      Generalen.............................-4182.8 - Generalen.............................-2868.7
      Aanvalspunten.........................7171.75 - Verdedigingspunten......................10457

Winnaars: Jason, Darrius

Verliezers: Darrius, Varkentjuh, -REBEL-

Darrius's leger werd volledig vernietigd.

Het leger van Varkentjuh is gevlucht omdat ze uitgeput waren.

Het leger van Varkentjuh is gevlucht door een gebrek aan moraal

Aangezien -REBEL- geen eenheden meer over had om de frontlinie te behouden, heeft de rest van het leger zich terug getrokken.

Maar deze is binnen :P

Zeegevecht bij -Λ- Boileson
      (27.09.2013 16:19:21)
      -REBEL- uit -NO- Kidding
      vs
      Darrius uit Sint-Annen

Ramschip..............................40(-60) - Ramschip..............................74(-86)
      Stoomram...............................97(-3) - Stoomram...............................0(-50)
      Mortier schip..........................40(-0) - .............................................
      Rakettenschip..........................30(-0) - .............................................
      Schoepenradsnelheidsschip..............60(-0) - .............................................
      Ballonendrager.........................20(-0) - .............................................
      Generalen................................-372 - Generalen...............................-1630
      Aanvalspunten............................4075 - Verdedigingspunten........................930

Winnaars: -REBEL-

Verliezers: Darrius
      Een CR zegt meer dan woorden! :whistling:
    • Eens zien hoe deze eindigd.

(28.09.2013 17:46:59)
      Junior Empire uit Mpole
      vs
      Varkentjuh uit LAB Corona, Lesheep uit Wijn1, Nyckz uit LAB Marms 2

Zwavel schutters......................628(-0) - Zwavel schutters.....................1121(-0)
      Zwaardvechter.......................2658(-92) - Zwaardvechter......................8782(-132)
      Hopliet............................3699(-301) - Hopliet...........................11518(-294)
      Gyrocopter...........................648(-52) - Gyrocopter...........................1069(-0)
      ............................................. - Bombardier............................46(-60)
      ............................................. - Katapult...............................29(-0)
      Mortier................................6(-30) - Mortier................................69(-0)
      Kok....................................30(-0) - Kok...................................141(-0)
      ............................................. - Dokter.................................15(-0)
      Ram....................................30(-0) - .............................................
      Generalen.............................-1591.8 - Generalen................................-918
      Aanvalspunten............................2295 - Verdedigingspunten.....................3979.5
      Diplomaat -NO- NAME
    • Junior Empire wrote:

Eens zien hoe deze eindigd.

(28.09.2013 17:46:59)
      Junior Empire uit Mpole
      vs

Zwavel schutters......................628(-0) - Zwavel schutters.....................1121(-0)
      Zwaardvechter.......................2658(-92) - Zwaardvechter......................8782(-132)
      Hopliet............................3699(-301) - Hopliet...........................11518(-294)
      Gyrocopter...........................648(-52) - Gyrocopter...........................1069(-0)
      ............................................. - Bombardier............................46(-60)
      ............................................. - Katapult...............................29(-0)
      Mortier................................6(-30) - Mortier................................69(-0)
      Kok....................................30(-0) - Kok...................................141(-0)
      ............................................. - Dokter.................................15(-0)
      Generalen.............................-1591.8 - Generalen................................-918
      Aanvalspunten............................2295 - Verdedigingspunten.....................3979.5

Waarom moest deze gereport worden???????????????????????????????????

Ik heb hier een tussenstand.
      Gevecht voor LAB Jan
      (28.09.2013 23:31:59)
      Junior Empire uit Mpole, Kokki uit Mpole
      vs

Zwavel schutters.....................1528(-0) - Zwavel schutters.....................1121(-0)
      Zwaardvechter.....................6532(-2718) - Zwaardvechter.....................5914(-3000)
      Hopliet...........................7465(-3035) - Hopliet...........................7509(-4303)
      Gyrocopter.........................1206(-744) - Gyrocopter..........................256(-813)
      ............................................. - Bombardier............................0(-106)
      Kok...................................168(-0) - Kok...................................141(-0)
      Ram....................................75(-0) - .............................................
      Generalen............................-10300.6 - Generalen............................-12271.5
      Aanvalspunten........................30678.75 - Verdedigingspunten....................25751.5
      Diplomaat -NO- NAME
    • Gevecht voor Tinallinge
      (28.09.2013 20:34:40)
      Danman uit Darrius
      vs
      Darrius uit Tinallinge

Zwavel schutters......................204(-0) - .............................................
      Zwaardvechter.........................800(-0) - .............................................
      Hopliet...............................900(-0) - .............................................
      Gyrocopter............................300(-0) - .............................................
      Ram....................................36(-0) - .............................................
      Mortier................................48(-0) - .............................................
      Kok....................................30(-0) - .............................................
      Generalen...................................0 - Generalen...................................0
      Aanvalspunten...............................0 - Verdedigingspunten..........................0

Winnaars: Danman

De stad Tinallinge werd geplunderd door Danman. Volgende grondstoffen werden gestolen: 32697 Bouwmateriaal, 21048 Marmer, 36254 Zwavel

Gevecht voor Onderdendam
      (28.09.2013 21:55:15)
      Danman uit Darrius
      vs
      Darrius uit Onderdendam

Zwavel schutters......................248(-0) - .............................................
      Zwaardvechter........................2560(-0) - .............................................
      Hopliet..............................2422(-3) - .............................................
      Gyrocopter............................446(-0) - .............................................
      Mortier................................36(-0) - .............................................
      Kok....................................30(-0) - .............................................
      ............................................. - Muur....................................3(-4)
      Generalen................................-4.2 - Generalen...................................0
      Aanvalspunten...............................0 - Verdedigingspunten.......................10.5

De stad Onderdendam werd geplunderd door Danman. Volgende grondstoffen werden gestolen: 36044 Bouwmateriaal, 6139 Marmer, 52816 Zwavel
      Gevecht voor Onderdendam
      (28.09.2013 23:36:53)
      Danman uit Darrius
      vs
      Darrius uit Onderdendam

Hopliet................................47(-3) - .............................................
      Mortier................................28(-0) - .............................................

De stad Onderdendam werd geplunderd door Danman. Volgende grondstoffen werden gestolen: 31605 Bouwmateriaal, 5169 Marmer, 45512 Zwavel
    • Leuke namiddag, avond en nacht gehad.
      Hier zijn enkele verslagen.

Zeegevecht bij LAB Jan
      (28.09.2013 17:19:31)

Moky_PI uit -NO- Kidding, Junior Empire uit Mpole
      vs
      Varkentjuh uit LAB Chico, LAB Nike, Jason uit LAB Aria, Vinni uit LAB Jan, Lesheep uit LAB Inktvis P, Danny14 uit LAB Stukskenoor

Tender.................................70(-0) - Tender.................................61(-0)
      Ramschip............................704(-138) - Ramschip............................265(-507)
      Stoomram.............................584(-67) - Stoomram..............................7(-200)
      Rakettenschip.........................228(-4) - Rakettenschip........................81(-105)
      Schoepenradsnelheidsschip.............183(-0) - Schoepenradsnelheidsschip..............0(-30)
      Ballonendrager.........................55(-0) - Ballonendrager.........................22(-4)
      Mortier schip.........................342(-0) - Mortier schip........................168(-10)
      ............................................. - Ballista schip..........................0(-5)
      Generalen...............................-2410 - Generalen..............................-10837
      Aanvalspunten.........................27092.5 - Verdedigingspunten.......................6025

Winnaars: Moky_PI, Junior Empire

Verliezers: Varkentjuh, Moky_PI, Vinni, Danny14, Jason, Lesheep

Tenders voortaan niet vergeten, Mitta? :stick:

Zeegevecht bij LAB Boris
      (28.09.2013 19:22:39)
      Mitta uit Woeker-polis
      vs
      Moky_PI uit -NO- A Mars

Ramschip............................1169(-72) - Ramschip..............................78(-42)
      Mortier schip.........................286(-0) - Mortier schip..........................42(-0)
      Stoomram.............................972(-73) - Stoomram..............................66(-39)
      Rakettenschip........................517(-21) - Rakettenschip.........................22(-16)
      Schoepenradsnelheidsschip.............193(-0) - Schoepenradsnelheidsschip..............30(-0)
      Ballonendrager........................134(-8) - Ballonendrager.........................17(-3)
      ............................................. - Tender.................................20(-0)
      Generalen...............................-2924 - Generalen...............................-1678
      Aanvalspunten............................4195 - Verdedigingspunten.......................7310

Winnaars: Moky_PI

Verliezers: Mitta

Het leger van Mitta is gevlucht omdat ze uitgeput waren.

Zeegevecht bij LAB Anne
      (28.09.2013 20:46:27)

Moky_PI uit LAB Boris
      vs
      Danny14 uit LAB Cherry Cola

Ramschip.............................222(-18) - Ramschip.............................415(-36)
      Mortier schip..........................42(-0) - Mortier schip.........................168(-0)
      Stoomram.............................193(-17) - Stoomram.............................282(-36)
      Rakettenschip..........................30(-8) - Rakettenschip........................194(-12)
      Schoepenradsnelheidsschip..............30(-0) - Schoepenradsnelheidsschip.............150(-0)
      Ballonendrager.........................40(-0) - Ballonendrager........................121(-4)
      Tender.................................20(-0) - .............................................
      Generalen................................-722 - Generalen...............................-1492
      Aanvalspunten............................3730 - Verdedigingspunten.......................1805

Verliezers: Danny14

Het leger van Danny14 werd terug geroepen. Zij hebben het slagveld verlaten.

Zeegevecht bij LAB Vin
      (28.09.2013 22:58:10)

Junior Empire uit Sea6, Mpole, Moky_PI uit LAB Boris
      vs
      milo uit LAB Bram

Ramschip.............................360(-42) - Ramschip............................375(-126)
      Mortier schip.........................192(-0) - Mortier schip..........................90(-0)
      Stoomram.............................413(-57) - Stoomram............................808(-142)
      Rakettenschip.........................116(-0) - Rakettenschip........................150(-36)
      Tender.................................54(-0) - Tender.................................10(-0)
      Schoepenradsnelheidsschip.............120(-0) - .............................................
      Ballonendrager.........................29(-0) - .............................................
      Generalen...............................-1578 - Generalen...............................-5046
      Aanvalspunten...........................12615 - Verdedigingspunten.......................3945

Winnaars: milo

Verliezers: Junior Empire, Moky_PI

En de grote klapper... Nachtje doorhalen, maar dan heb je wel wat. ^^
      Met een voor een paar rondjes verdwaalde Junior Empire.

Zeegevecht bij LAB Staf
      (29.09.2013 6:44:54)
      Moky_PI uit Sea6, Junior Empire uit Mpole
      vs
      Danny14 uit LAB Cherry Cola, Vinni uit LAB Staf

Ramschip............................709(-258) - Ramschip..............................1(-782)
      Mortier schip.........................423(-0) - Mortier schip.........................0(-501)
      Stoomram............................705(-199) - Stoomram..............................0(-272)
      Rakettenschip........................250(-94) - Rakettenschip.........................0(-245)
      Schoepenradsnelheidsschip.............300(-0) - Schoepenradsnelheidsschip...........184(-182)
      Ballonendrager.......................190(-16) - Ballonendrager.........................0(-50)
      Tender................................150(-0) - Tender.................................58(-0)
      Generalen...............................-9146 - Generalen............................-31085.2
      Aanvalspunten...........................77713 - Verdedigingspunten......................22865

Verliezers: Danny14, Moky_PI, Junior Empire, Vinni
      Geliefd Gevreesd forumsurveillant.

Coördinator & manusje-van-alles Het Verhaal Achter...
      ForumregelsHet verhaal achter...
    • Tsja foutje van de zaak IM_Mike :phatgrin:

Volgende keer zal ik ze wel gelijk (op tijd) sturen :P

Thnx Grafikos

Gamma: 3.327k punten, diplomaat van LAB
      Delta: 1,486k punten, Lid van Hades
      Epsilon: 1,546k punten, leider van EMP
      Iota: 442k punten, lid van -UB-
    • Zeegevecht bij LAB G-Line-8
      (29.09.2013 13:06:02)

Moky_PI uit Bookolis, LAB Staf, Sea6
      vs
      Diamond_Dragon uit LAB G-Line-8, Jason uit Woeker-polis

Ramschip............................804(-102) - Ramschip...........................1212(-291)
      Mortier schip.........................168(-0) - Mortier schip.........................168(-0)
      Stoomram............................630(-129) - Stoomram............................401(-272)
      Rakettenschip........................225(-64) - Rakettenschip........................294(-96)
      Schoepenradsnelheidsschip.............120(-0) - Schoepenradsnelheidsschip.............302(-0)
      Ballonendrager........................113(-0) - Ballonendrager........................58(-32)
      Tender.................................80(-0) - Tender.................................40(-0)
      ............................................. - Katapult schip.........................0(-56)
      Generalen...............................-5398 - Generalen............................-11925.4
      Aanvalspunten.........................29813.5 - Verdedigingspunten......................13495

Verliezers: Diamond_Dragon, Jason
      Geliefd Gevreesd forumsurveillant.

Coördinator & manusje-van-alles Het Verhaal Achter...
      ForumregelsHet verhaal achter...