Delta Laf Hondehok

• Diplo

This site uses cookies. By continuing to browse this site, you are agreeing to our Cookie Policy.

This board is now obsolete and has been put in read-only mode. Please follow this link to reach the new forum and register a new account.

• Delta Laf Hondehok

Eerst loopt ING te koeren dat TRRR geen tegengas geeft en ze maar stoppen met hun aanval, blijkt nu dat ING net zulke <knip> zijn als TRRR. Dat TRRR een stel <knip> waren wist iedereen inmiddels al, maar ING verander dat GIANTS van jullie aub in Kabouters, want jullie kruipen net zo hard onder een steen als TERROR [die hun naam beter kunnen veranderen in TERRIFIED als TS even langskomt].

Met de grootste minachting,

Lord Shivan

+1 waarschuwing voor flaming
    +1 waarschuwing voor trolling
    ~Darksinth 1/10/2012 15:20
  • Beste Lord Shivan,

Ik begrijp dat het vervelend is om met 150k aan generale score rond te varen, alleen om erachter te komen dat de ontvangstcomités dringender aangelegen hebben zoals een strikcursus geven aan de kinderen in de achterlanden.

Het is echter niet aan ons om te oordelen over de prioriteiten van kabouters, reuzen of welk soort mythische wezens ook.

The Syndicate respecteert alle speelstijlen, al hadden we liever wat meer actie gezien.

Met vriendelijke groet,

Winterklaas
  • Ik ga ervan uit dat Delta meer en meer een Agrarische server wordt in plaats van een Gevechtsserver. Dit lijkt meer op het einde van dit spel voor velen.

Mvg
    Almightypruts
    TS
  • Lol, nooit hoor je wat van TS.
    Nu bouwen ze wat generale en moet men er maar bovenop duiken?

Ik vraag me af wat laffer is.
    Je op dit moment terugtrekken of je zo eenzijdig voorbereiden op een battle (zonder berichtgeving naar de tegenpartij) en dan op een dergelijke manier lopen brullen op het forum.

Maar goed, dit gebrul van TS hebben we eerder gehad, toen bleek het van korte duur te zijn ;)

Overigens heb je de battle tussen ING en TRRR volledig verkeerd geinterpreteerd.
    Er is wel degelijk tegengas gegeven door beide allianties, maar na sportieve berichten onderling hadden we beide geen zin om eindeloos te blijven bijtanken.
  • Nu bouwen ze wat generale en moet men er maar bovenop duiken?

Beste collega,

Ik ga ervan uit dat je elke zin van realiteit verloren bent.
    Die aantallen zag je al langer dan een week aangroeien. TS heeft netjes gewacht tot het uitstapje van ING gedaan was om ons zeker niet te mengen in een andere oorlog.
    Wat laffer is? Dat is niet van toepassing op TS, aangezien wij ons niet verstoppen.
    Begrijpelijk dat enkelen geen tijd hebben maar een ganse alliantie?
    Sta me toe daarmee eens hartelijk te lachen.
    Nee hoor, Delta is voortaan een agrarische server met wat grootgrondbezitters en boeren op het veld of zoals bij jullie, in de schuur.

Mvg
    Almightypruts 8-)
  • Beste EC rider.

Met dit soort dingen schermen heeft weinig zin, immer zoiets kan altijd tegen je gebruikt worden, TRRR is inderdaad een zeer goede vecht machine, maar wel wanneer het hun uitkomt. Kom je bij verrassing langs wordt het een iets ander verhaal. Maar goed, iedereen maar dan ook iedereen had kunnen zien aankomen dat er wat te gebeuren stond, alleen doel en datum onbekend.
    We hebben keurig netjes de oorlog tussen ING en TRRR afgewacht en daadwerkelijk afgelopen was (3 weken lang zoals ING op zijn pagina heeft staan hebben we ze de tijd gegeven).1 iemand hier boven blèrt dat je van TS nooit iets hoort, ook dat klopt
    we posten niet alles op het IKA forum, veel acties van ons lees je niets
    over. Zo doen wij dat en hoeven niet alles aan de hoge boom te hangen. En ook daar zel je respect voor moeten opbrengen. Als wij in oorlog zijn en het loopt uit op een totale vernedering van de tegenstander zal je er bitter weinig over horen. Gaat de strijd een beetje gelijk op dan wel. Er zijn er zat hier die pochen met hun rapportjes dat ze 12 hoplieten en 10 zwaardvechters hebben afgemaakt met 1000 troepen en er nog trots op zijn ook
    Dit stond eigenlijk gepland op de dag dat ING zelf ging aanvallen. Dus hebben we onze beurt afgewacht.
    ING had namelijk nog iets te goed van ons.
    Ik hou niet van modder gooien en probeer het beschaafd te houden. De reactie van ING viel wat koud op ons dak. Privé dingen gaan altijd voor, ook bij ons, maar als je wel de tijd neemt om alles maar veilig te stellen ben je volgens mij langer bezig om alles veilig te stellen dan een gevecht aan te gaan. Als TS wordt aangevallen voorbereid of niet duiken we er direct op. En gaan we niet eerst een dag of wat afwachten of een wonder gebruiken om de steden schoon te vegen om meer tijd te creëren. ZO zijn we niet. Worden wij aangevallen krijg je direct respons. Of we nu verliezen of winnen maakt ons niet zo veel uit. Tuurlijk winnen we liever( is goed voor onze ego). maar iedereen wil winnen, en soms moet je je verlies toegeven. De actie waar EC aan refereert had ook niet mijn voorkeur om dat zo aan te pakken, maarja ieder probeert dus op zijn manier tijd te winnen. De 1 gebruik het kolos wonder en de ander stuurt 1 bootje in waves. Dat is een zwakte bot ben ik met je eens ook het kolos wonder gebruiken is een zwakte bot, houdt in dat je niet in staat bent om te winnen.
    Maar oke ieder zijn eigen tactiek, heb ik ook nog respect voor al kost het soms wat moeite.
    De reactie die wij kregen op onze aanval viel gewoon heel erg tegen en we hadden heel veel verwacht behalve geen respons.
    Maar oke een oorlog duiken hoort ook bij de tactiek, alleen of er later van onze zijde nog wel een respons komt op een tegen actie, ben bang van niet.

vriendelijke groet
    Noos
    Generaal The Syndicate
  • Leuk bedacht hoor shivan maar TRRR is een hele andere alliantie dan TS,
    TRRR heeft na de gevechten ook alweer gevochten BOG en TU..

Kortom TRRR is constant aan het meppen en TS doet nooit iets behalve wanneer ze 1x per jaar iets plannen en ja dan moeten TRRR of ING meteen maar op komen draven.
    Kijk naar de aanvalspunten per alliantie en bedenk dan nog maar eens of je vind of TRRR weinig doet.

ING kwam ook onverwachts en toch konden we er tijden mee meppen was het niet dat ze geen zin hadden in wekenlang troepen aanvoeren..

Tis balen als je niet meteen een goede reactie hebt wanneer je wilt meppen maar dit is een topic van niks en op deze manier provocatie opzoeken is naar mijn idee de verkeerde manier :growup:
    Zeta: Crazy Rabbits

bedankt voor de sig Mell!
  • Begrijp mijn frustratie, dit zou mijn afscheids actie worden, en gedacht de nr 1 alliantie van Delta zal zich toch niet zo in hun... [diplomatiek blijven Lord "klap van Noos" ] ik bedoel hun steden ongestraft laten bezetten en plunderen... Het werd dus 1 grote teleurstelling...
  • beste lord shivan. Ik vind dit nogal een belediging LAFFE HONDEN. Het is maar een spel. Wij komen net uit een gevecht met TRRR en hebben na deze actie 3 leden uit de ally gezet. Ik steek het ook niet onder stoelen of banken dat het bij ING momenteel anders loopt dan voorheen. Wel geteld 8 leden die niet actief meer zijn.

Ik heb 60 k generalen ontslagen na deze actie. Had dus 0 generalen op het moment dat jullie kwamen. Ik sta nu op 14k en ben lekker aan het bouwen. Ik snap dat het frustaties met zich mee brengt, maar om je dan zo te uiten. We zijn nu 24 uur verder en jullie hebben ons simpelweg in de tang. Dat is toch een verdienste voor jullie. Goed gedaan we kunnen geen kant op. 1-0 voor jullie. Een zeer goed geplaatste actie. Dus doel bereikt lijkt mij. Het plunderen is ook al begonnen. Wij komen ook heus wel met een actie alleen het komt nu gewoon erg beroerd uit.

Gr Peugie
  • Lord Shivan, wat verwachtte je wel? Dat ze zich laten slopen? Dat ze hun eenheden de dood in sturen?

Geen enkele alliantie vecht wanneer het hen niet uitkomt. Als je je als alliantie schikt aan wat de tegenstander uitkomt heb je in mijn ogen altijd verloren.

"How lucky am I to have something that makes saying goodbye so hard"
    - Winnie the pooh
  • Noos wrote:

"TRRR is inderdaad een zeer goede vecht machine, maar wel wanneer het hun uitkomt. Kom je bij verrassing langs wordt het een iets ander verhaal."

"1 iemand hier boven blèrt dat je van TS nooit iets hoort, ook dat klopt "
    Geregeld staan wij ook te verdedigen. De laatste battle tegen ING was daar een voorbeeld van.

Je hoort inderdaad nooit wat van TS.
    Naast de forumberichten doel ik dan dus ook op de aanvalsscore en verdedigingsscore die altijd erg laag is.
    Dan is het natuurlijk ook niet zo gek dat men de wereld als een agrarische sector ziet.
  • Jammer dat het een modder gevecht is geworden. Maar goed, iedereen heeft recht op zijn eigen mening.

We balen inderdaad dat de reactie niet is geworden zoals we gehoopt hadden. We vechten allemaal op onze eigen manier en ik dat is alleen maar bewonderenswaardig. En als we deze server "levend" willen houden dan zullen we elkaar toch op moeten zoeken en niet gaan zeuren over hoe het gespeeld wordt. We hebben gewacht om niet als "lijkenpikkers" uitgemaakt te worden en drie weken was voor ons een redelijke tijd voor een alliantie als ING om zaken weer op orde te krijgen.

Toch wil ik respect uitspreken voor de meeste allianties, want laten we eerlijk zijn. Zonder elkaar hebben we geen spel meer.

Wat bij betreft kan dit topic gesloten worden, want hier valt geen eer aan te behalen.

Met vriendelijke groet,
    McCougar
    President - The Syndicate
  • McCougar wrote:

Jammer dat het een modder gevecht is geworden. Maar goed, iedereen heeft recht op zijn eigen mening.

We balen inderdaad dat de reactie niet is geworden zoals we gehoopt hadden. We vechten allemaal op onze eigen manier en ik dat is alleen maar bewonderenswaardig. En als we deze server "levend" willen houden dan zullen we elkaar toch op moeten zoeken en niet gaan zeuren over hoe het gespeeld wordt. We hebben gewacht om niet als "lijkenpikkers" uitgemaakt te worden en drie weken was voor ons een redelijke tijd voor een alliantie als ING om zaken weer op orde te krijgen.

Toch wil ik respect uitspreken voor de meeste allianties, want laten we eerlijk zijn. Zonder elkaar hebben we geen spel meer.

Wat bij betreft kan dit topic gesloten worden, want hier valt geen eer aan te behalen.

Met vriendelijke groet,
    McCougar
    President - The Syndicate

Het grappige uit jou verhaal is dat het modder gooien maar vanuit 1 hoek komt, en de toon vind ik niet getuigen van enige vorm van normale communicatie.
    Waarschijnlijk door de grote teleurstelling, maar mijn inziens toch onnodig.

En ja de meeste van ons hebben hun zaakjes goed op orde, maar de meeste van ons hebben bewust hun troepen en vloot ontslagen om wat goud te sprokkelen.
    Dus dan verwacht TS een directe reactie.
    Helaas kan het niet altijd verlopen zoals je wilt en kunnen hun niet plannen wanneer ING ergens wel of niet op reageert.

Misschien moeten ze gewoon een uitnodiging sturen, dan kan je wat actie verwachten.
    Dit is niets meer dan gewoon een simpele plundering en dat mag.
    Overigens een snelle en precies uitgevoerde actie die er voor zorgt dat ik me zelf in vakantie mode heb gezet.
    Dit doordat mijn weekend gevuld is met verjaardagen en uit eten.
    En komende dagen moet ik lange dagen werken.
    Dus jammer genoeg niet voldoende tijd over om me te verweren.
    Sorry hiervoor.
    Until we meet again!
  • Jammer van de toon die aangeslagen wordt. Ik kan de frustratie wel deels begrijpen hoor als je maanden lang iets voorbereid en het loopt niet zoals je wilt, maar deze manier van reageren is nergens voor nodig.
    Bij ons zijn er simpelweg te veel die andere RL verplichtingen hebben en de keuze is dan snel gemaakt nietwaar. En dat geldt ook voor de keus of je op de slachtbank wil gaan liggen want daar komt het op neer als je met heel weinig mensen bent die momenteel actief kunnen zijn zoals je dan wenst. Ik denk zelfs dat de 8 die Peugie noemt optimistisch is. Eerder 8 die dit weekend actief zouden kunnen zijn voor zo'n gevecht en dat wordt komende week ook nog niet veel beter.

Wat TRRR betreft wil ik overigens wel iets heel duidelijk stellen; Wij hebben nooit beweerd dat TRRR geen tegengas gaf. Dat deden ze wel en we hebben mooie gevechten gezien bij ze en goede communicatie gehad. Alleen hadden we geen zin in een oneindig gevecht. Dat zou namelijk niets toevoegen en dus zijn we gestopt.
    En over communicatie gesproken; De in-game contacten met TS zijn eigenlijk ook best goed, dus waar deze reacties nu vandaan moeten komen? Jammer, maar dat had ik al gezegd.
  • Beste vinkiiieee

TS heeft nooit gepretendeerd of de pretentie TRRR qua aanvallen te willen evenaren of er maar in de buurt te komen, zo zitten wij niet in elkaar.
    Wij bereiden vaak een oorlog voor, zodat zoveel leden als mogelijk aanwezig kunnen zijn.
    Zoals weekstrom al zei maanden, normaal is dat niet zo maar door de vakanties en jullie oorlog tegen elkaar plus de herstel tijd die daar ongeveer voor staat kwamen op deze dicht bijzijnde datum.
    Nu heb ik het gevoel dat ik TS tegen over jou sta te verdedigen wat absoluut niet nodig is, ik ben jou ook geen enkele verklaring schuldig.
    Maar goed. TRRR is geen ING en die zijn ook geen BoG en die zijn ook geen SaS. kortom iedere Alliantie is anders , werkt anders en stelt andere prioriteiten.
    Waar ik wel een beetje van begin te balen is het blèren "wij zijn de sterkste, wij zijn de gekste en wij vallen het meeste aan" .
    Jullie zijn een enorme goede vecht alliantie, maar wat als je tegenstander duikt en niets doet? Sta je ook voor aap met al je troepen of je nu 40k of 200k generale hebt.
    Wat jij niet schijn te beseffen is de teloorgang van Delta, mag je nog bij zo'n sterke Alliantie zitten, zonder verdere tegenstanders blijft het een eenzame hoop leden. Dit is en blijft een spel en met de rang van generaal kan ik in me privé leven helemaal niets.
    Dus gewoon normaal doen is het beste voor iedereen.

Ik snap heel goed dat op het moment er iemand op je eiland land met in zijn stad 150k generalen, iedereen zich rot schrikt. En dat de eerste reactie is weg wezen, maar na een hergroepering toch de aanval inzet of verdediging.
    Maar oke gebeurt is gebeurt en kan ik er zelf weinig meer aan veranderen.
    En gaan we maar eens verder kijken.

Noos
  • ik snap al deze blablabla niet Terror dit terror dat iedereen kan de ranglijst bekijken en daar staat dit toch echt:

Aanvalspunten

1 TeRRoR(TRRR) 23 1,118,666 48,638
    3 The Syndicate(_TS_) 33 215,590 6,533

Verdedigingspunten

3 TeRRoR(TRRR) 23 487,484 21,195
    9 The Syndicate(_TS_) 33 82,545 2,501

dan kan je wel zoveel generalen hebben maar als je er te weinig mee doet.......

mijn advies: minder grote legers bouwen grotere voorraden zwavel en hogere barakken om je verliezen gelijk op te kunnen vangen(bespaart je ook nog is goud) en dan hapt je tegenstander nog is eerder ook
  • Zo lang niets gehoord van die gasten dat ik dacht dat TS voor Terminale Stilte stond.. Het is wel makkelijkom jezelf altijd op de achtergrond te houden en vervolgens TRRR uit te maken voor laf als jullie plannen spaak lopen.

Het element van verrassing is leuk, maar dit keer werkte het tegen jullie. Zo is het leven
  • Zo, voordat ik ermee stop, toch iedereen nog ff wakker geschud :rofl: , de pen blijkt nog steeds machtiger dan het zwaard, en ik heb toch de grootste pen :P .

Maar kom niet aan dat niemand het zag aankomen... Iedereen zag onze generale als een idioot omhoog schieten, en mensen waren al een week lang aan het vissen wie we zouden gaan aanvallen, dus kom niet aan met: we wisten het niet! of: we hadden geen tijd...

En als ik in 1 week ruim 100000 generale uit me barakken en werven kan poepen, moet ING [waarvan de helft meer score heeft dan mij, dus meer gs e.d.] dat ZEKER kunnen.

Lord heeft gesproken, voor de laatste keer, succes ermee mensen.

kan wel een slotje op.
  • Beste Noos,

Het gaat hier niet om TRRR, dus waarom je een hele uitleg geeft over hoe jij denkt over TRRR snap ik niet zo goed.
    Het enige wat ik heb willen aangeven is dat je met een dergelijke speelstijl ook niet teveel moet verwachten van je medespelers.
    Als je dan een topic opent met een dergelijke titel is het denk ik niet zo gek dat je veel van zulke reacties krijgt?

Iets wat volgens mij ook niet overeenkomt met jullie externe alliantie pagina:
    "Geen grote mond tegen tegenstanders, geen gescheld. Openheid en overleg brengt meer dan grote woorden."