1v1 toernooi op Gamma

This site uses cookies. By continuing to browse this site, you are agreeing to our Cookie Policy.

This board is now obsolete and has been put in read-only mode. Please follow this link to reach the new forum and register a new account.

• Kuriboh wrote:

sjonhead wrote:

Bij Blauw, alleen jou zie ik dat doen, eerlijk gezegd, maar dat heb je zelf als speler meermaals bewezen.

Beste Sjon,

Blaauw: Jij kunt zoveel zien en zeggen als je zelf wilt, volgens mij zie je door je persoonlijke hekel aan en vete tegen mij spoken .... ik heb nog nooit een headhunt gepost noch geaccepteerd, of tot nu toe bewust Allianties die bijvoorbeeld in oorlog zijn gestalked. Bewijs je ongegronde beweringen en ik zal openbaar voor je door het stof kruipen. :miffy:

Groen: Juist die kortingen en slim gebruik maken van wonderen behoren volgens mij tot "tactiek"

Rood: Bedankt voor de terechtwijzing zo had ik het inderdaad nog niet bekeken.

Thumi,
      ........

p.s

Ook voor jou en deze bewering "Speel dit spel eerlijk en hou het leuk voor iedereen." geld, bewijs je ongegronde beweringen en ik zal openbaar voor je door het stof kruipen :miffy:

Betreft Groen, IM_Mike verklaard het erg duidelijk. Een eerlijke strijd zorgt dat tactisch spel het verschil gaat maken onderling, een wonder of groter account verklaard niet dat je tactisch de betere speler bent op het slagveld.

@de rest van je bericht, dit is niet het topic om deze discussie te gaan vervolgen. (Ingame graag ook niet want dan krijg ik er weer 4 per dag van je, hoeveel je van me houdt enzo. Het is net eindelijk weer een beetje stil van jou kant :D ) Maar om je even een naam te noemen van 2 spelers die je vaak lastig viel terwijl LAB met een alliantie in oorlog was (Vaclav, Mlangman). Indien dat niet zo zou zijn geweest zou ik de beschuldigingen ook nooit hebben geuit, maar ontkennen kan je natuurlijk gewoon doen het blijft uiteindelijk toch woord tegen woord. Op het forum mag je me PM's sturen indien je erover in discussie wilt hoor, dan hoef ik niet elke x weer op die diplomaat te klikken.

Even een update van het lijstje:

1- Sjon
      2-dwinzzz
      3- Lampenkast
      4- Absynth
      5- Shanandebaze
      6- Wiebe
      7-
      8-
      9-
      10-
      STOP
    • sjonhead wrote:

Na dit is meer om te kijken of er interesse is naar een 1v1 toernooi, het heeft namelijk geen zin er moeite in te steken als er bij voorbaat al te weinig aanmeldingen zullen komen .

Ik zie, en mij valt op dat er al velen zich ingeschreven hebben. Dat beloofd over de gehele linie een spannende boel te worden, ik kan haast niet wachten en ben zeeeeer benieuwd wie straks de kwart/ halve en uiteraard de finale halen waarna we straks met groots feest de winnaar tot "Koning van Gamma" gaan kronen.

Gegroet en Succes strijders van Gamma.

Kuriboh :censored:
    • HAHAHAHA, net mijn stippenkaart geleegd en zo te zien, alleen aan dit topic, is binnen een kleine tijd mijn bonuskaart alweer aardig gevuld .... waar zal ik deze keer eens voor gaan.... een pannenset of toch maar een electrische tandenborstel ??

Dapper hoor, mensen annoniem en zonder enige reden (behalve dan dat mijn berichtgevingen je niet aanstaan) aangeven, stalken en pesten .... Volgen jullie het nieuws niet, weten jullie niet dat pestgedrag reden zijn voor mensen om zelfdoding, schietpartijen en andere (te) vergaande stappen te ondernemen omdat ze het leven niet meer zien zitten ???

Ik heb deze gang van zaken al aangegeven bij Darksinth en Valisk, ook zij zwijgen in alle talen wat mij nog verder tot wanhoop drijft .... bedankt Ticketschrijver en Forumleiding, voor het aansturen en opdrijven van mijn diepe depressie. Nu maar hopen dat er een goede Kuriaanse Psychiater in dienst is ergens in Kuritropolis.

Oja, dit is natuurlijk offtopic .... dus ticketje maar weer ??? Ik zal je helpen en zelf maar een ticketje aanmaken.. nogmaals bedankt.

Alsnog oprecht, Gegroet en veel Succes gewenst met jullie spannende en mooie toernooi

Groeten

Kuriboh :censored:

Waarschuwing voor het met opzet offtopic gaan.
      Als je problemen hebt is dit niet de manier om ze op te lossen.
      ~adwin 16/02/2013 19:59
    • RL bedreigingen richting het team Kuriboh?! Niet echt een slimme zin die laatste.

Maar al eens aangegeven kan het niet in een ander topic?

Aan Adwin of andere Mods, kunnen jullie alles van Kuriboh verwijderen of verplaatsen?

@ Gamma,

Hebben jullie nog aanpassingen waardoor het misschien aantrekkelijker wordt?

Herinnering - voor backseat modding.
      ~adwin 18/02/2013 12:53
      STOP
    • Ik heb nog vraag wat betreft legers,
      die 26k legerkosten is het dan toegestaan om nog extra bij te bouwen tijdens het gevecht zelf?
      voor de rest ziet het er goed uit.

1- Sjon
      2-dwinzzz
      3- Lampenkast
      4- Absynth
      5- Shanandebaze
      6- Wiebe
      7- Embio
      8-
      9-
      10-
      OUD-GAMMA speler, SAP lid
    • embio wrote:

Ik heb nog vraag wat betreft legers,
      die 26k legerkosten is het dan toegestaan om nog extra bij te bouwen tijdens het gevecht zelf?
      voor de rest ziet het er goed uit.

1- Sjon
      2-dwinzzz
      3- Lampenkast
      4- Absynth
      5- Shanandebaze
      6- Wiebe
      7- Embio
      8-
      9-
      10-

Nee je gaat met dat leger het gevecht in en zal niet bij mogen bouwen.
      STOP
    • Dus et hele gevecht staat of valt met de keuze die je in het begin maakt van hoe je je leger opbouwt??

Daarna ben je overgeleverd, (en niet aan de goden in dit geval :P)

Mss is et toch leuker om bij te mogen bouwen, zodat je kunt inspringen op de situatie? Mja, dan kan et weer eindeloos duren natuurlijk...
      Trots lid DND :monster:

Dankjewel Danté :)
    • Volgensmij zijn nogal wat mensen druk met het voeren van oorlog momenteel, dus ik denk niet dat mensen hier nog echt aan denken.

Maarja wie weet wordt het straks een 'nieuw' leven ingeblazen, als de oorlogen weer een beetje voorbij zijn.

Thnx Grafikos

Gamma: 3.327k punten, diplomaat van LAB
      Delta: 1,486k punten, Lid van Hades
      Epsilon: 1,546k punten, leider van EMP
      Iota: 442k punten, lid van -UB-
    • assie wrote:

Dus et hele gevecht staat of valt met de keuze die je in het begin maakt van hoe je je leger opbouwt??

Daarna ben je overgeleverd, (en niet aan de goden in dit geval :P)

Mss is et toch leuker om bij te mogen bouwen, zodat je kunt inspringen op de situatie? Mja, dan kan et weer eindeloos duren natuurlijk...

Ik moet toegeven dat ik Assie hier gelijk geef... Het blijven heropbouwen van een leger zou toch geen probleem moeten zijn, of wel dan?

p.s. Afhankelijk van de bijkomende inschrijvingen wil ik wel wat wagen , maar zet me nog niet op de lijst, ik moet eerst wat nakijken voor ik een degelijk inscrhijving doe :)

Mvg

Thegods/Stiiitch
    • De mogelijkheid tot herbouwen van legers wordt een eindeloos gevecht, bovendien gaat een speler met 3 miljoen een dik voordeel hebben op een speler met 300k. Hij zal sneller kunnen herbouwen en grotere buffers kunnen aanleggen dan een kleine speler. En het is juist de bedoeling dat iedereen zich kan meten met elkaar zonder de voordelen van een groter account. Buiten dit worden de gevechten ook vreselijk lang, op Delta heeft de finale zo ongeveer 16 uur geduurd denk ik... en ben vrijwel elke ronde aanwezig geweest. Zou je kunnen herbouwen dan kan je minimaal het 4 dubbele van maken.. Dan gaat het niet meer om de slimste, sterkste speler maar meer om hoe verslaafd iemand is.

Dus wat dat betreft blijf ik bij de basis,
      STOP