Pinned Spelers die een alliantie zoeken - verzamelthread

• Anders

This site uses cookies. By continuing to browse this site, you are agreeing to our Cookie Policy.

• Spelers die een alliantie zoeken - verzamelthread

spelers die zoeken naar een alliantie - Wereld zeta(after merge) verzamelthread

GEEN Spam
      GEEN Offtopic
      Als je iemand wilt contacteren die hier gepost heeft die dit via PM of een andere vorm van privegesprek, maar post dit NIET hier.
      Als je niet meer zoekt naar een alliantie PM een moderator zodat je post aangepast kan worden

Iedereen die zich niet aan deze regels houd krijg een waarschuwing

origineel gepost door Iceman op ogame.org aangepast voor ikariam door lord_pwnage
      de kroeg
      dankje neverlight
      Trots lid van Pack Of Wolves (POW)
    • Ik plaats even een open zoekertje, opdat alle geïnteresseerde partijen mij kunnen contacteren.
      Voor mijn oude Delta-account ben ik op zoek naar een alliantie. Het account zat voorheen bij DBH en daarna een tijdje bij Bokkerijders. Omwille van drukte heb ik besloten om mij daaruit terug te trekken. Door het recent wegdoen van mijn Gamma-account vind ik meer rust omdat ik mijn aandacht minder moet verdelen en kan ik in principe weer lid worden van een alliantie.

Gamma was mijn vechtaccountje en ik denk dat mensen die met en tegen mij hebben gevochten (op Gamma, maar ook op Delta) weten wat ik in mijn mars heb. Ik zoek daarom naar een militair gerichte alliantie, maar eentje die ook belang hecht aan groei en donaties. Bij voorkeur vestig ik me in de buurt van deze alliantie.

Momenteel zet ik mijn eenmansalliantie op verwijderen. Wil je mij in jouw alliantie, stuur me dan ingame een bericht (IM_Mike). Ik zal alle aanvragen beantwoorden en zal maandag een beslissing nemen over de toekomst van dit account.

Huisje gevonden bij TTV. :)
      Geliefd Gevreesd forumsurveillant.

Coördinator & manusje-van-alles Het Verhaal Achter...
      ForumregelsHet verhaal achter...
    • actieve alliantie gezocht

Ik zoek een alliantie waar ik direct als ik erin kom kan gaan vechten. Ik heb al een redelijke vloot beschikbaar. Maar ben tot nu toe 2 maal geweigerd door allianties. Ik heb verder ook een ruime ervaring met vechten.

Ingame naam is Svenn

Post verplaatst naar dit topic, waar het beter thuishoort.
      Dit draadje staat de verhuis van de overige reacties niet toe, daarom zijn deze verwijderd.
      ~IM_Mike 2/10/2015 00.13
    • Narmer zkt Alliantie

euhm omdat ik geen flauw gedacht heb over waar plaatsen zet ik het maar even hier, mijn excuses mocht dit niet de plaats zijn.

Sommigen herkennen me misschien nog ergens wel, sommigen vast niet zo'n goede herinneringen anderen iets beter :p. maar na een pauze die toch al eventjes duurt zou ik eens willen proberen een nieuwe start te maken. Echter ben ik ervan overtuigd dat een nieuwe start niet kan zonder nieuwe alliantie, aangezien het op het einde van de rit toch altijd de community is waarvoor je een spel speelt (bij mij dan toch) zoek ik naar een leuke alliantie voor deze stille jongen (alé meestal stil dan hangt wat van de situatie af :P )

Even kort over mezelf, zoals mijn profielpagina in game al zegt ik ben 19 jaar heb mijn oudste account al wel eventjes en heb zo'n anderhalf jaar redelijk actief gespeeld dus ik heb wel al wat ervaring alhoewel na enkele jaren eruit te zijn zal er wel al een deel weggevaagd zijn. Ook heb ik twee accounts maar zekerlijk om nu wat opnieuw te starten ga ik maar een van de twee heropstarten, ik heb wel wat extra vrije tijd maar niet zoveel :P Alhoewel extra vrije tijd is veel gezegd, ik gok minder vrije tijd dan pak vorig academie jaar maar aangezien ik op mijn andere vrije tijdsbesteding 3x minder speel lijkt het me logisch dat ik er wel nog een beetje ikariam bovenop kan doen:p

euhm wat moet er nog meer over mij geweten zijn, even denken, een belangrijk detail is vast dat ik na de merge, met het idee nooit echt actief te gaan spelen en me meer afzijdig te willen houden in een veilige hoek, mijn steden redelijk aan de rand zitten heb, met op sommige eilanden als enige buur mijn multi (een slechte donateur :p) dusja mijn ligging is niet zo denderend
      Verder mijn spel kennis, ik weet nog de basis en nog iets van waven (ben nu ook een beetje flexibeler in mijn online uren dan 1-3jaar geleden) voor de rest word het vast weer grotendeels "try and error". Wat ik wel nog graag doe, ben nooit iemand geweest die speelt om te winnen, ik speel om te spelen en andere mensen te leren kennen, winnen is natuurlijk altijd mooi meegenomen.
      als laatste misschien ook niet onbelangrijk mijn wonders zijn wel redelijk goed 2Hephs (met op 1 van de 2 eiland 3 steden) 2 poseidons (vraag me niet waarom want ik heb er geen flauw gedacht meer van :p) en 1 kolos met 2 steden op.

Verder andere persoonlijke ervaringen ingame:
      Ik ben nog diplomaat geweest voor 1 alliantie en alles wat er daarna uit groeide
      en ik ben nog leider geweest in een van die uitgroeingen, alhoewel ik persoonlijk weet en staat ook op de alliantie pagina van DRA (mijn multi accounts alliantie waar het account die ik wil opstarten momenteel ook verblijft) ik ben geen leiderstype vandaar dat ik mezelf binnen het bestuur altijd beter vond functioneren als diplomaat dan als leider.

Ik ben vooral meer opzoek naar een kleine gezellige liefst wat minder professionele alliantie momenteel aangezien ik denk ik na zo'n jaar (officieel) niet meer actief te hebben gespeeld dat ik mezelf misschien beter als starter kan rekenen want er is redelijk wat weg uit mijn geheugen en redelijk wat bij gekomen ingame

Misschien best nog de naam van het account dat ik heropstart :P Dat word dus NarmerTheLion (mijn oude eta account) dus mocht je meer informatie willen contacteer me daarop, ik zal proberen terug dagelijks online te raken voor een korte periode om te zien of er interesse is in deze ouwe dwerg. en in tussentijd heb ik de tijd wat nieuwe dingetjes uit te proberen en volgens mij heb ik ook nog een leger te herbouwen dus werk genoeg. Mocht je een 100% zekere manier willen om me te vinden ik ben dagelijks wel op supremacy(die andere vrije tijdsbesteding waar ik nog maar 1/3de van mijn oorspronkelijke tijd in steek), mocht iemand dat kennen als je daar naar NarmerTheLion iets stuurt zie ik het ook binnen de 24 uur:p

Verplaatst naar juiste topic
      ~IM_Mike 2/10/2015 17.58
      Zeta: NarmerTheLion 1.900.000 punten lid van [DRA]